2105/051,Viin,1981/84

2105/051,Viin,1981/84

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

#281

Postitus Postitas makuu » 19 Aug 2013 17:58

Mille velgedest need tehtud on kui saladus pole ? :spin

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#282

Postitus Postitas Viin » 31 Aug 2013 09:59

 
makuu kirjutas:Mille velgedest need tehtud on kui saladus pole ? :spin


Need peaks olema Fiati veljed, ilmselt neid pandud ka teistele Itaalia autodele millel 4x98 auguvalem.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#283

Postitus Postitas Viin » 26 Okt 2013 14:50

Suvehooaeg selleks korraks läbi...

Cambil käidud, tänud kaasfoorumlasele pildi eest!
Pilt

Oli vahva üritus kuid pärast seda hakkas mootor iseloomu näitama. Cambil hakkas lekkima õli lekkima kaanetihendi vahelt ja seoses sellega jäi sõitmine tahaplaanile. Augusti lõpus sai ära vahetatud kaanetihend ja sõitu jätkatud. Napilt nädal peale tihendivahetust põlesid ära 1 ja 3 silindri väljalaskeklapid. Siis sai pusitud koos abiliste nõu ja jõuga autot tööle, kuid tulutult. Tänud Olaafile juppidega toetamise eest. Lume ja soola kartuses sai eile Lada Tallinnast nööriotsas ära sai kuiva garaaži hoiule veetud, ootab kevadet. Enne seda vaja ta käima saada. Ideid on aga nendest siis kui tegudeks läheb.

Nii ta septembri algusest eilseni siis seisis, aiakaunistusena...

Pilt
Pilt
Pilt


Toredat talve! :D

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#284

Postitus Postitas Viin » 19 Mai 2014 22:32

Kuna ülepika aja leidub jälle aega teen vahekokkuvõtte Ladaga toimuvast.

Sellisena ootas Lada talve möödumist:
Pilt

Pilt

Pilt

Enne liikuma saamist on ühtteist teha.

Esimeseks sai novembris Punaselt Ladalt maha võetud mootor, et teha see korda ja panna Beezile peale:
Pilt

Kõik jupid said vannitatud ja plokikaas läks olaafi hoolealla.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eilse ja tänasega on plokk värvitud ja ootab muude juppide järgi jõudmist.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mootor tuleb uus siis ei saa seda panna koledasse kapotialusesse. Eelmise nädala alguses alustasin Lada lahtivõtmist. Koos kapotialusega plaanin korda teha ka tagumise kaasreisijapoolse ukse ja küljekarbi nurga. Auku pole kuid värv on maha tulnud

Pilt
Pilt
Pilt

Salongis vajab roolisamba kinnitused keevitamist. Maha on võetud terve elektrisüsteem, et kaotada kõik kahtlased juhtmed ja ühendada läbi kaitsmekarbi. Üritan ka kaitsmekarbi harkkaitsmetele ümber ehitada.

Palju on teha aga kuhugi tuleb piir tõmmata ja jätta ka järgmisteks aastateks midagi.

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#285

Postitus Postitas Qunts » 19 Mai 2014 23:39

Mis moodi värvisid mootori plokki ja mis värvidega ?
mind ootab see nädalavahetus sama teema ees ja ei tahaks, et värv hakkab maha kooruma või tulema.
Sooviksin täpset kirjeldust millega puhastasid, kruntisid värvisid ?

Tänud vastuse eest.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#286

Postitus Postitas Viin » 20 Mai 2014 18:18

Mina kasutasin epokrunti ja tavalist kahekomponentset autovärvi. Seda kas maha kooruma hakkab saab teada kunagi hiljem.
Relaka ja traatharjaga nühkisin rooste ja vana värvi maha. Algselt plaanisin pintsliga värvida kuid hea inimene tuiskas püstoliga üle :)

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#287

Postitus Postitas Viin » 27 Mai 2014 00:05

Eelmine nädal sai maha võetud mootor ja puhtaks pestud mootoriruum
Pilt

Mõned lihtsamad kohad traatharjaga läikima löödud.
Pilt

Täna oli liivapritsi kord. Aega läks ligikaudu 6h (sealhulgas ka akuraami lahti puurimine) ja kulutasin 75kg 0-0,08 fraktsiooniga liiva.
Pilt

Tulemus:
Pilt

Kui kellegil vedeleb 05-e akuraami remontplekki, siis seda läheks nüüd mul vaja :)
Pilt

Homme siis läheb kruntimisse.
Pilt


:)

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#288

Postitus Postitas Viin » 12 Juun 2014 00:54

Vaikselt tuleb alustatud teekonda edasi rajada...

Motivatsioonitõstmiseks ja mutritepoltide olemasolu kontrollimiseks, kerasin mõned jupid külge.
Pilt

Peale uue väntvõlli kahurimäärdest puhastamist tulid päevavalgele rooste. Homme lähen näitan võlli Tõukuris ja loodan, et ei pea uut ostma, hetke plaani kohaselt lasen lihvida kõik võllikaelad kuigi rooste kahjustused neist vaid kolmel.

Kuna hetkel auto päris laiali siis üritan sellise tüki salongi sooja juhtima panna.
Pilt
Tegu Mercedese salongikraaniga.

Kerega on areng "enne värvi", kui värvija aega saab siis saan ehk lõpuks juppe tagasi panema hakata.:)

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#289

Postitus Postitas olaaf » 12 Juun 2014 12:44

Kui rooste pindmine siis karukeelega üle ja sisse - töötamise ajal on seal õli vahel :)
Sügavad kraatrid on muidugi jama värk..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#290

Postitus Postitas Viin » 20 Juul 2014 14:22

Camp on lähenemas...

Põhimõtteliselt on aega vaid üks nädalavahetus, et saada auto liikuma.

Mai lõpust eelmise nädala alguseni seisis Lada krundituna töökojas ja värvija ei suutnud seda selle aja jooksul ära värvida.
Kolm õhtut peale tööd käisme tüdruku isaga värvimise eeltöid tegemas. Loodetavasti üks õhtu veel ja saab värvitud. Algne plaan oli värvida vaid koopaääred, pool ust ja kapotialune. Nüüdseks läheb värvimisse mõlemad tagumised tiivad, uks, kapotialune ja aknaraam kojameeste kinnituste juurest.

Enne:
Pilt
Pilt


Peale esimest krunti:
Pilt
PiltPilt
Pilt


Pahtliring:
Pilt
Pilt
Pilt

Kapotialune sai hermeetikut:
Pilt


Enne viimast krunti:
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna mootor ka veel valmis pole siis on keeruline SummerCambi kohta lubadusi anda.

Mootori jupid on ka vahepeal endale värvi saanud ;)
Pilt

Mootoril puudu väntvõll, saaled, nukkvõll ja nukaraam. :puzzled

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

#291

Postitus Postitas Stern » 20 Juul 2014 19:33

Ukseaugule läks klaaskiud? :D :(

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#292

Postitus Postitas Viin » 20 Juul 2014 20:17

Kuna ma nagunii vaikselt kogun uusi uksi (1 olemas) siis läks auk jah pahtlit täis.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#293

Postitus Postitas Viin » 22 Juul 2014 06:59

Mõned nädalad olen nuputanud, et mis toimub elektrijuhtmestikuga. Kas soome maaletooja on enne müüki seal juba midagi kohendanud, et lisad korralikult toimiks/vastaks seadustele või on remonditud seda juhtmestikku. Võrreldes foorumis oleva elektriskeemi ja oma Punase Lada juhtmetega siis on Beezi juhtmestik mõneti erinev.

Kapotiall on võetud kaug ja lähitule juhtmetest väljavõte ja viidud musta juhtmega läbi tulemüüri salongi:
Pilt

Salongis on oranz juhe pooleks lõigatud ja see sama must juhe on ühendatud sinna:
Pilt
Testriga kontrollides sai välja selgitatud, et tegemist on tagumiste udutuledega.

Järgnevalt on silma jäänud roosa juhe, mis Punase elektrisüsteemis asub punases pistikus beezil aga sinisesse tõstetud (tõstetud kuna see juhe on punase pistiku juhtmetega ühes kimbus). Punase kimpu on lisatud tulede pesuri juhe (kollane):
Pilt


Siit küsimus:
Kas sellised muudatused on Konela tehtud (ehk oli Soome seadustes, et udutuli võib põleda vaid koos lähi või kaug tuledega?!?) ja võin rahumeeli kaitsmekarbi ära vahetada sama koodiga karbi vastu, või on juhtmestiku kohendatud mingi kaitsmekarbi anomaalia pärast remondi eesmärgil (põlenud rada ei tähendanud kaitsmekarbis)?

On keegi sellise asjaga varem kokkupuutunud, või on võimalik kellegil oma export masina pealt järgi vaadata? Pilt

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3910
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#294

Postitus Postitas logman » 22 Juul 2014 20:37

 
Viin kirjutas:

Siit küsimus:
Kas sellised muudatused on Konela tehtud (ehk oli Soome seadustes, et udutuli võib põleda vaid koos lähi või kaug tuledega?!?)


Võimalik.
Mingil saanil (võis olla vabalt 2106) oli lausa nii, et kaugtuledele ümberlülitades kustus tagumine udukas sootuks. Sest nagunii udus sõites kaugtulesid (tekitavad "udupiima" sisse läbipaistmatu seina) suurt ei kasutata.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#295

Postitus Postitas zajetz » 22 Juul 2014 23:22

Soomes kasutati neid siniseid junne kui autole paigldati lisavarustust. Seega usun. Kaitsmekarp ikka standard. Kõikide eksport varjantide juhtmestikes olen kohanud selliseid ühendusi.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1030
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#296

Postitus Postitas ToM » 20 Sept 2014 11:00

Ega sa enda auto värvikoodi ei oska öelda? 235?
m'kay

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#297

Postitus Postitas Viin » 21 Sept 2014 22:12

 
ToM kirjutas:Ega sa enda auto värvikoodi ei oska öelda? 235?



Tehasest peaksid meie autod olema tulnud ühte värvi, kuid minu oma on ülevärvitud 2003-2004a ja heledam. Toonivahe näha sellel pildil.
Pilt
Originaal värvikoodi ma öelda ei oska kuid nimeks hele-beez ja foorumis olevate piltide järgi võib oletada, et "235 Light Beige"

Pilt
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid208597

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#298

Postitus Postitas Viin » 17 Nov 2014 18:25

Nädalas on 7 päeva, 5 neist kannavad tööpäeva nime ja palgatöö tegemise aeg. Järgi jäävad nädalavahetused ja neist peab jaguma kodu remondi, perekonna, sõprade ja Lada nädalavahetusteks.
Pilt
Eelmine nädalavahetus oli lõpuks Lada nädalavahetus :D,

Kui alustada kronoloogiliselt, siis 7.09.14 vedasin ennast koos kogu olemasoleva mootori kolaga Männikule, et olaaf-i abiga kokku laduda mootor.
Pilt

Peale mitmeid viperusi (valed kolvirõngad, puuduvad osad, jne,) oli 25.09.14 lõpuks see hetk kui sai komplektse mootori koju viia. Suured tänud olaaf-ile.
Pilt
Sedasi seisis see mootor garaažinurgas kuni eilseni.

Lada nädalavahetuse esimese päeva sisustasin pisemate nikerdamistega- juhtmed õigele kohale, klaasipuhastajate hoovastik/tüüsid/voolukud/paagihoidja, sammuti vahetasin välja kollaseks pleekinud suunatuled (ilmselt on uued ka viie aasta pärast kollased), oma koha leidsid ka pidurivõimendi ning piduri ja siduri peasilinder
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pühapäeva hommik algas vana käigukasti pesuga, et vähekene viisakam oleks ja allapannes ära ei määriks käigukastil suuremat remonti ei tee vahetan ära vaid õli kuna sellega muud plaanid mõnel teisel hetkel. Ja õhtuks oligi Ladal mootor peal, käigukast ja kardaan all.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Millal valmis saab?... Ei tea. :rolleyes
Ise tahaks veel sellel aastal esimesed tiirud teha kuid hobiautot tuleb mõnuga, mitte kiirustades ehitada, et kopp ette ei saaks.:D

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 725
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#299

Postitus Postitas Viin » 28 Mär 2015 23:05

No oli ikka kaevamist, et teema üles leida :lol...


Aga asjast. Päike paistab kõrgemalt ja mätas aina kuivab... Vaja ennast kiiremini ka liigutama hakata. Peale viimast postitust sai sai veel umbes kaks kuud tagasi mootorisse õli pandud ja trelliga ringiajades õlipumbaga õli süsteemi pumbatud. Edasi seisis kogu auto kuni tänaseni.
Täna sai: summuti alla, tagasilla simmerid vahetatud, leitud lekkiv vasak piduritöösilinder, siduriajam ühendatud (täitmata), karburaator läbis kiire puhastuse, veepump sai lõpuks külge ja generaator.

No nimekiri, mis veel teha on pikem. Lisaks lekkivale tagumisele töösilindrile on praguline ka tagumine pidurivoolik. Esimene parem pidur jäi viimasel sõiduhooajal peale jne...

AGA hoolimata kõigest sellest tahaks homme teha esimese käivituse. :)

Pilt

Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

#300

Postitus Postitas student » 29 Mär 2015 12:07

Väga kena värv, ja Valge Lai velg sobib ideaalselt (ûlemistel piltidel) .
PS:kas rooli sarnaseks või hoopis beeziks ei taha, nagu mul avataris?
I Mosse 408E (topelttuledega,, ootab paremaid aegu.) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha töid. Soovid rooli Jämedamaks ja omapärasemaks, viska PS või mail romm.koma@gmail.com


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist