14. leht 19-st

Postitatud: 19 Mai 2012 10:50
Postitas Viin
 
Mel kirjutas:Jah, Nivadel valgustusega lülitid mingist ajast. Näiteks mu 2003 a Nival on juba kõik lülitid valgustusega.
Olen Tallinna poodidest uurinud, kehitavad õlgu ja midagi sellest ei tea. Kas on veel kohti Eestimaal kust neid otsida?

Postitatud: 24 Mai 2012 23:19
Postitas Viin
Tänased tegemised:)

Pilt

Vajab veel viimistlust:
Pilt

Juhtmeid tuleb jälle ümber tegema hakata:D. Ilmselt lammutan originaal lülitid tükkideks ning teen neist pistikud siis saab kiiremalt vanad lülitid tagasi panna ja kergem lahti võtta.

Sooviks seda juppi:
Pilt

Postitatud: 26 Mai 2012 00:57
Postitas Viin
25.05.12 õhtuks oli seis selline, et käisin sõitmas. Seda küll ilma tagumise istme, uksepolstrite ja paljude muude "iludetailideta".

Pimedas näeb asi välja selline:
Pilt
Tulede lüliti ja "pliidinuppude" valgus hakkab tööle koos süütega, ülejäänud koos tuledega. Pliidinuppude plastik teeb valguse kollaseks :( .

Tulede lüliti sai juba nädala algul selline:
PiltPilt

Et kogu selles segaduses kiirelt ja operatiivselt orienteeruda sai telefoni pandud lelektriskeem:D
Pilt

Ega pildid liiga suured pole?

Postitatud: 26 Mai 2012 12:37
Postitas MuKi14
Puhuri kõik astmed töötavad? :P Soe ja külm funksib?

Postitatud: 27 Mai 2012 11:41
Postitas Viin
 
MuKi14 kirjutas:Puhuri kõik astmed töötavad? :P Soe ja külm funksib?
Mul Astra reostaat olemas millega saaks puhuri ka 3-e astmeliseks (kõik astmed erineva kiirusega) AGA ei tea kas sellel mõtet ega see originaalist kiiremini puhuma ei hakka. Hetkel on esimesed 2 kiirust ühesugused ja 3-s on "Lada lõppkiirus"

Sooja kraaniga on teoreetiliselt "OK". Trossid ühendatud ja keeratav ka. AGA plastik lahendus nupu taga ei jõua alati kraani keerata.

Välja näeb päeval selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 27 Mai 2012 11:51
Postitas MuKi14
Ma mõtlen sp, et endal on aeglasem aste suht kiire ja lärmakas, paneks ühe astme veel kus soojendus veidi rahulikum oleks. :P

Postitatud: 27 Mai 2012 11:54
Postitas Viin
 
MuKi14 kirjutas:Ma mõtlen sp, et endal on aeglasem aste suht kiire ja lärmakas, paneks ühe astme veel kus soojendus veidi rahulikum oleks. :P
Ma tahaks panna opeli puhuri siis saab ikka meeletult õhku sealt :D

Postitatud: 27 Mai 2012 12:04
Postitas kristjan666
Väga kena. Rool võiks vähe asisem olla :D

Postitatud: 27 Mai 2012 21:28
Postitas Viin
 
kristjan666 kirjutas:Väga kena. Rool võiks vähe asisem olla :D
Hetkel on tehtud kõik nii kuidas on asjad kätte juhtunud, ilmselt kui kusagilt "ilmuks" normaalne rool vahetaks selle kohe välja:D.

Tänud Nymmikule armatuuri ja kursavend Paavole Astra juppide eest!:cool:

Täna siis tegelesime välimuse ja tehnika parandamisega. Algselt oli plaan vahetada esimene kaitseraud, mis juba ammu häirinud:
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna silma jäid ka katkised rooliotsa kaitsekummid said need ka ära vahetatud. Üks veel vahetada kuna ootab vastavat rakist.

Et mitte unustada, mida teha vaja, sai jälle lisa ette proovitud:lol

Pilt

Sellisena jäi siis auto ratastel:
Pilt

Postitatud: 02 Juun 2012 13:01
Postitas Viin
Enne:
Pilt

Pärast:
Pilt

Selline vigur siis :P
Pilt

Laega parema sobimise huvides võiks mustaks värvida jääks ühtlasem:P

Postitatud: 03 Juun 2012 23:52
Postitas Viin
Sisu ka nüüd koos:)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilk tulevikku:
Pilt

Postitatud: 04 Juun 2012 00:15
Postitas kurivaim
Selle hoone järgi mis tagaaknast paistab, ütleks pigem, et pilk minevikku. :D Aga muidu päris viisakas masin!

Postitatud: 04 Juun 2012 01:39
Postitas Arvos
 
ladasaeabz kirjutas: 
MuKi14 kirjutas:Ma mõtlen sp, et endal on aeglasem aste suht kiire ja lärmakas, paneks ühe astme veel kus soojendus veidi rahulikum oleks. :P
Ma tahaks panna opeli puhuri siis saab ikka meeletult õhku sealt :D
Selle nõrgema astme tekitamine pole üldse keeruline. Kolmeastmeline lüliti või üks tavaline lisalüliti aeglase kiiruse jaoks. Üks lisatakisti, teisega jadamisi ühendada ning ongi olemas.

Ladasuvi ametlikult avatud...

Postitatud: 30 Juun 2012 10:57
Postitas Viin
...ametlikult selles mõttes, et üleeile sai läbitud TÜV. 3 nädalat tagasi käisin ÜV punktis lihtsalt kontrollis ja näidud olid ikka väga lõhki. Vahetatud said küünlad ja süütejuhmed ning näidud paranesid 3x :D .
Erinevalt eelmise aasta arvmusest ei jää see aasta mul Cämbil käimata!

Sai ka esimese ametlikust sõidust pilte tehtud :P

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
PiltPilt

Põnevat suve! ;)

E: 27.01.2013 Ladasaeabz-> Viin

Postitatud: 30 Juun 2012 21:43
Postitas MuKi14
izz nice! :D

Postitatud: 23 Juun 2013 00:14
Postitas Viin
Teeme siis selleaasta esimese sissekande uue kasutajanimega. Jaanuaris sai äravahetatud kasutajanimi kuna eelmise ütlemine oli paras keeleväänamine igal üritusel.

Aastakokkuvõte: Cambil käidud ja talvel seismine.

Põhiline tegevus algas kevadel, järjekordselt sai ümbertehtud armatuur (nagu iga aasta).

Pilt
Pilt
märgulambid nüüd paigutatud ühe suure kella sisse ja armatuuris on ühtlaselt 3 väikest ja 3 suurt näidikut (ei mingeid ebamääraseid ruute)
Valmimisjärgus on ka klaasplastist näidikute hoidja...
Pilt

Pilt
...ootab millal on mul viitsimist seda pahteldada ja lihvida.
Kuna Kristjan ostis ära mu tuled tuli endale need ka uued teha.
Pilt
Idee sarnane, mis vanadel kuid suunatule pirni ees 05-e tagatuleklaasidest lõigatud valge osa. Lisaks on parktuledeks võimalik kasutada originaal parke, kollaseid kuubikuid suunatule ülal ja all ning valgeid samas kohas.
Vahepeal meisterdasin Ladale ajastukohased numbrimärgid.

Pilt
Numbrimärk peaks klappima 1980-1990 nõukaajal kasutuses olnud registreerimismärgiga.

Sügisel sai hakatud ajama ja organiseerima uusi velgi. Hetkel on veljed all ja vaja veel natuke madalamaks autot saada, et asi vägahea oleks. Esimesed 15x6 ja tagumised 15x8

Pilt
Pilt
Rehvideks said Nankang NS2:
Pilt
Ees 165/50 ja taga 195/45.

Üldiselt näeb siis auto nüüd välja selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Edaspidi on plaan auto väheke madalamaks saada, u5cm oleks minuarvates piisav. Ühelt ukselt ja küljekarbiotsalt tuleks värviparandusi teha. Suunatuledega on vahepeal mingi anomaalia, suunda näidates sureb välja vahepeal oli väga tihedad need olukorrad kuid viimaselajal jälle harvaks jäänud... Sidur vajab ilmselt vahetust ja mootoriga ning kapotialusega tuleks midagi ettevõtta... :D
AGA kõik omal ajal.

Postitatud: 23 Juun 2013 01:04
Postitas Oja
Nende Nankang rehvidega ole ettevaatlik, kipuvad teised pidevalt lõhki minema. :D

Postitatud: 23 Juun 2013 01:57
Postitas ando
Väga ilus. Palju sul hetkel madalamaks on lastud, kui üldse on?

 
ErXxOja kirjutas:Nende Nankang rehvidega ole ettevaatlik, kipuvad teised pidevalt lõhki minema. :D
Minu omad küll veel pidevalt lõhki pole läinud.

Postitatud: 23 Juun 2013 21:11
Postitas logman
Tõsiselt vinged pildid :).
Kas hr. Viin tegeleb ise fotograafiaga või laseb kellegil teisel asjasse süveneda?

Postitatud: 23 Juun 2013 21:25
Postitas Viin
 
ErXxOja kirjutas:Nende Nankang rehvidega ole ettevaatlik, kipuvad teised pidevalt lõhki minema. :D
Eks see oleneb väga palju kasutamisest ja paele panekust. Kui nendega on korras aitab tarbijakaitse, ehk... (seda vaatab siis kui aeg käes)



 
ando kirjutas:Väga ilus. Palju sul hetkel madalamaks on lastud, kui üldse on?
0 madaldus. Pagassi ladusin kaks liiklusmärgialust, tööriistakohvri, grilli, toolid. et natukenegi viisakam oleks...

 
logman kirjutas:Tõsiselt vinged pildid :).
Kas hr. Viin tegeleb ise fotograafiaga või laseb kellegil teisel asjasse süveneda?
Pildid tegin ise. Fotoaparaati ei oma vaid laenan siis kui tuhin peale tuleb... Pole mõtet nii kallist tehnikat omada kui kord aastas fotojahil käia :)