Maksumuse koha pealt jään vastuse võlgu sest pole numbreid kokku löönud aga kui sellist teed minna siis eks kõige kallimad asjad on aju, wb lambda, turbo jne aga kui kõik pisiasjad kokku panna saab ka korraliku summa.
Pistik on paljas kuna unustasin tahho juhtme külge tinutada aga plastikust kate jäi veel külge panemata, sõitmise ajal nii ei ole. Tahho tööle saamisega olen ka hädas, originaal ei oska selle signaaliga vist midagi peale hakata
Mootori sisu on originaal, kuna kõik oli kulumise poolest piiride sees siis sai ainult saaled ja rõngad vahetatud. Sellest on eelmisel lehel juttu. Peas on natuke kanaleid suurendatud ja 1mm maha võetud kuna siis ei olnud veel mingeid mõtteidki turbotamisest.
Wastegate actuator on originaal ja peaks tegelikult hoidma mingi 0.8bari aga millegipärast hoiab rohkem ja kardan, et pean kuskilt reguleeritava aktuaatori otsima ja külge modima sest viimasel ajal on kõrgetel pööretel overboost protectionisse välja jõudnud, mis mul ongi seadistatud 1.4 bari juurde.
Kütusesurve regulaator on mingi Tomei replica mis tegelikult tuleks välja vahetada sest rõhku ei hoidnud ta algusest peale. Süüdet sisse keerates lööb MS pumba paariks sekundiks käima, et surve üles tuleks aga kütusesurve kella vaadates on näha, et kohe vajub nulli pärast seda. Peale pumpa on tagasivoolu klapp olemas niiet seal viga ei ole. Starterit tuleb selle tõttu natuke kauem anda.
Üldiselt ma avastasin päris toreda apsaka, kütuse tabeli (VE table) lahtrid lõppevad mul 100kpa peal ära, ühesõnaga nagu vabalthingava tabel on hetkel ja ma vaatasin logist, et kohe kui natukenegi rõhku hakkab tootma (üle 100kpa) siis võtab aju kõige ülemise lahtri järgi kütuse kogust. Kütusesurve regulaator ongi see mis on AFRi enam-vähem paigas hoidnud sest suur vahe on ju kas surve on 0.1 või 1.4 bari.
Süütepool on otse ajuga ühendatud, lasin lisa süütekivi paigaldada ja käib wasted sparkiga.
Boosti suhtes ei tea palju see sigulli originaal mootor kannatab, turbo ise on 1.8 bari max mõeldud käima aga ei julge vist sinna kanti minna esialgu:P
Ausalt öeldes ei tea eriti palju sellest turbost, olen otsinud igalt poolt aga ainukesed andmed mis netist leidsin on siin lehel:
http://www.ihi-turbo.com/turbo_RHE-RHF.htm
RHF5 on selle turbo tähis.
Edasi käib päris hästi, ei saa kurta. Kui ma mingi korralikuma kaamera saan siis võib video ka teha, eks näis.