21061, lada, 1981
21061, lada, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kahjuks eriti palju pilte pole enne ehitamist tehtud aga miskit vast ikka leiab.MAZ kirjutas: Pole sõnu, tundub lihtsalt ilus.
Aga ,kui sa lada ükskord täielikult kokku laod,saaks teha slideshow tüüpi video,et ennem ja pärast ehitamist;)
Pildilt ei paista tõesti, vasakul pool on kõik augud olemas aga seal oli vist nii et kui liistud aukude järgi panna siis hakkavad natuke viltu jooksma. Paremal pool ustel polegi auke...mõtlen veel kas kahepoolse teibiga või mingit muud moodi.-lada- kirjutas:Vaatan, et ei paista iluliistu auke. Kas paned kahepoolse teibiga?
Või lihtsalt augud puurimatta?
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Soovitan olla tähelepanelik nende õõtsadega ning kas või profülaktika mõttes kõik liitekohad üle keevitada. Paar aastat tagasi sattusid meie garaažikooperatiivi ka sellised uued õõtsad, pärit olid nad minu mälu järgi "Volga" poest. Esimesed punktid andsid järgi, kui auto hüdraulilise tungraua pealt alla lasti.lada kirjutas:nüüd hakkan muret tundma uute alumiste õõtsade tugevuse pärast mis samamoodi niisama alla sai pandud, see pole enam nii väike asi kui sõites õõts järgi annab.
Muidu on väga kena kuuekas valmis ehitatud. See Corrida värv on minu isiklik lemmik 03/06 peal. Kas uste aknaraamidele ikka kroomümbris ka tuleb või jääbki nii? Kui vastus on positiivne, siis kuidas seltsimees neid plaanib paigaldada? Mind on alati painanud, et kuidas neid sinna viisakalt tagasi saab.
Tervitades,
Martin
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Õõtsad vaatan kindlasti üle, siiani on vastu pidanud aga läbisõit nendega on vast paar kilomeetrit vaid olnud.hyper7 kirjutas:Soovitan olla tähelepanelik nende õõtsadega ning kas või profülaktika mõttes kõik liitekohad üle keevitada. Paar aastat tagasi sattusid meie garaažikooperatiivi ka sellised uued õõtsad, pärit olid nad minu mälu järgi "Volga" poest. Esimesed punktid andsid järgi, kui auto hüdraulilise tungraua pealt alla lasti.
Muidu on väga kena kuuekas valmis ehitatud. See Corrida värv on minu isiklik lemmik 03/06 peal. Kas uste aknaraamidele ikka kroomümbris ka tuleb või jääbki nii? Kui vastus on positiivne, siis kuidas seltsimees neid plaanib paigaldada? Mind on alati painanud, et kuidas neid sinna viisakalt tagasi saab.
Tervitades,
Martin
Aknaraamidele tahaks küll panna need tagasi, kuid tagumiste uste omi pole enam ühe toreda inimese tõttu kes need koos ustega vanarauda toimetas...Vanadelt esiustelt võtsin alles mõni aeg tagasi need liistud küljest suhteliselt õnnestunult aga tagasipaneku kohta oskaksin vaid öelda, et liistu klaasipoolne serv paika ja siis see serv mis ära võttes sai ära painutatud tuleb kuidagi paika painutada/taguda. Kuidas seda kõike teha ilma värvi vigastusteta ja liistude mõlkideta - ära küsi.
Tänud!EdR kirjutas:Juba praegune tulemus on väga hea vaadates, missugune see Lada oli 3 aastat tagasi:) Soovin vaid edu!
Nüüd saan jälle harvemini komplekteerimist teostada sest kool algas juba nädala alguses. Aga natuke sai ka enne seda tehtud.
Täpselt enam ei mäletagi mis kõik tehtud aga liiste olen lisanud ja seest natuke kokku pannud. Ostsin keskluku ja signa mille paigaldusega sain täitsa normaalselt hakkama. Viimase asjana ostsin veljed mida täna alla proovisin, kahe velje transpordi eest suur tänu viaccessile. Aga natuke pildimaterjali jutu juurde.
Raadio jääb hetkel see mis küljes oli, mingi Orioni kassetikas.
See 11w vist eriti hea näitaja pole?:P Ise ei jaga midagi sellest.
Pildile sai kiire VT tehtud et velg koopas enam-vähem õiges kohas oleks ja parem ettekujutus tekiks kuidas jääb.
Nüüd pean pikemad poldid ostma, kas keegi teab kui pikad need originaal lada valuvelje poldid on? Nii palju kui ma mõõta oskasin siis uued poldid peaksid 15mm pikemad olema originaalidest.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mis mutreid kasutad, kui suure võtmega keerad? Ega ometi Niva omi?
Soovitan kohe ka uued mutrid treida. Koonus jääb sama kraadiga, aga 22mm võtme alla. Seda muidugi juhul, kui tegemist 4X100 auguvalemiga.
Niva mutrid närivad end 4X100 puhul üsna kiiresti neist aluvelgedest läbi . Poldid on ju 4X98.
Mutrid võid pikemad teha, siis katab keermeosa korralikult ära, jääb nägusam.
Soovitan kohe ka uued mutrid treida. Koonus jääb sama kraadiga, aga 22mm võtme alla. Seda muidugi juhul, kui tegemist 4X100 auguvalemiga.
Niva mutrid närivad end 4X100 puhul üsna kiiresti neist aluvelgedest läbi . Poldid on ju 4X98.
Mutrid võid pikemad teha, siis katab keermeosa korralikult ära, jääb nägusam.
Valuveljed tulevad siiski 4x98 auguvalemiga, Alfa Romeo omad. Kusjuures sai just eile uued Niva mutrid ära ostetud, koonuspind neil just suurem asi pole aga ma eeldasin, et kui velje auguvahe on õige siis ei peaks probleemi olema...mul võib ka vale eeldus olla. Niva mutritega katab valuvelje puhul üpris täpselt keermeosa ära.logman kirjutas:Mis mutreid kasutad, kui suure võtmega keerad? Ega ometi Niva omi?
Soovitan kohe ka uued mutrid treida. Koonus jääb sama kraadiga, aga 22mm võtme alla. Seda muidugi juhul, kui tegemist 4X100 auguvalemiga.
Niva mutrid närivad end 4X100 puhul üsna kiiresti neist aluvelgedest läbi . Poldid on ju 4X98.
Mutrid võid pikemad teha, siis katab keermeosa korralikult ära, jääb nägusam.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ma ostsin oma volksule kah suures kokkuhoiutuhinas (jeeh, pole vähemalt vaja mutikaid treida!) Niva mutrid. Kodus proovisin velgesid alla ja need ostetud mutrid jäidki vedelema. Lasin uued treida. Mis siis, et auguvalem klappis. Need Niva mutrite koonused lihtsalt ei äratanud mingisugust usaldust. Isegi plekkveljega mitte.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Niva mutrid plekkveljele täitsa head, vähemalt minu masina all peavad kenasti vastu. Valuvelgede jaoks aga mul suurema koonusega. Veerenni Lada poes olid täitsa olemas valuvelje mutrid, siis, kui mina omale tikkpoldid tegin. Ei tea, kas enam on. Hind ei olnud kah midagi üle mõistuse, mingi 16eek äkki.
Sellised: http://www.ladaklubi.ee/failid/9225.jpg
Sellised: http://www.ladaklubi.ee/failid/9225.jpg
logman kirjutas:Mis mutreid kasutad, kui suure võtmega keerad? Ega ometi Niva omi?
Soovitan kohe ka uued mutrid treida. Koonus jääb sama kraadiga, aga 22mm võtme alla. Seda muidugi juhul, kui tegemist 4X100 auguvalemiga.
Niva mutrid närivad end 4X100 puhul üsna kiiresti neist aluvelgedest läbi . Poldid on ju 4X98.
Mutrid võid pikemad teha, siis katab keermeosa korralikult ära, jääb nägusam.
Pigem just 19mm (17mm) võtmeosaga ja suur koonuse osa. Teatud valukatel on poldi/mutri avad nii väiksed, et 19mm veljevõti ilma käiamata sisse ei mahu. See jutt siis ilma kapsliteta velgede kohta.
Kõige lihtsam suvalisse autopoodi sisse astuda ja veljemuttreid nõuda. Peab ainult ütlema, et 12x1,25 mõõdus ja soovitavalt pikemad(lühikestel kandiosa vähevõitu). Kui meeldivad, siis võimalus ka kinniseid mutreid kasutada-see nõuab täpseid tikkpolte.
Üldjuhul ikka valuveljele valuveljepolt/mutter. Kodus kõigil autodel nii tehvud va. bmw, millel originaalis suure koonusega poldid. Vale mutter ei pruugi lahti kerida ennast, vaid rikub velje pikapeale.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U