21061, lada, 1981
21061, lada, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Edu tarvis!
Täna sain siis tegeleda jälle.
Kõigepealt nühkisin roostet maha mis eelmine kord oli kahe silma vahele jäänud ja tõmbasin kõik veel korra roostemuunduriga üle. Umbes peale 3 tundi sai segu kokku segatud ja peale kantud. Movilile lisasin veel grafiitõli ja tad 17i et vedelam oleks ja siis kallasin bensiini ka hulka et oleks võimalik pritsiga lasta. Kuna temperatuur on põhiliselt null siis movili pudeleid ja hiljem ka kokku segatud segu soojendasin kuuma veega ämbris, sest muidu poleks movilit vist pudelist kättegi saanud.
Alguses kahtlesin et kas saab ikka sellise pritsiga lasta aga sai küll...järgmine kord lasen ka mastiksi suruõhuga peale.
Pildil siis segu peale kantud vajalikele kohtadele.
Ja kuna vahepeal pidi roostemuundur mõni aeg peal olema siis sellel ajal panin nukkvõlli külge.
Järgmine kord lasen mastiksi peale ja panen tagasilla tagasi alla ning asi kolib tagasi garaa?i.
Täna sain siis tegeleda jälle.
Kõigepealt nühkisin roostet maha mis eelmine kord oli kahe silma vahele jäänud ja tõmbasin kõik veel korra roostemuunduriga üle. Umbes peale 3 tundi sai segu kokku segatud ja peale kantud. Movilile lisasin veel grafiitõli ja tad 17i et vedelam oleks ja siis kallasin bensiini ka hulka et oleks võimalik pritsiga lasta. Kuna temperatuur on põhiliselt null siis movili pudeleid ja hiljem ka kokku segatud segu soojendasin kuuma veega ämbris, sest muidu poleks movilit vist pudelist kättegi saanud.
Alguses kahtlesin et kas saab ikka sellise pritsiga lasta aga sai küll...järgmine kord lasen ka mastiksi suruõhuga peale.
Pildil siis segu peale kantud vajalikele kohtadele.
Ja kuna vahepeal pidi roostemuundur mõni aeg peal olema siis sellel ajal panin nukkvõlli külge.
Järgmine kord lasen mastiksi peale ja panen tagasilla tagasi alla ning asi kolib tagasi garaa?i.
Nüüdseks on auto normaalses asendis tagasi ja garaa?is.
Suure tegemisega sain mastiksi peale.
See tegemine kujutas endast mastiksit nitrolahustiga lahustamist ja kuuma veega ämbris selle soojendamist.
Siis panin tagasilla külge.
Kuna silla külge sobitamisega läheb ikka paari kohta vastu ja kuna mastiks veel tahkestunud polnud siis mõnda kohta tuleb veel pintsliga mastiksit
lisada.
Kanalile panin plaadid peale tagasi, sest sinna tuleb koguaeg vesi aga kuna kinni katsin siis loodetavasti ei tõuse niipalju niiskust üles sealt.
Eelmisel korral kui movilit põhja peale lasin siis niipalju kui selle püstoliga võimalik oli, üritasin ka taladesse/karpidesse seda saada aga need kohad teen veel üle korra grafiitõli ja ml“iga.
Pildil see mida veel karpidesse lasen ja mastiks mida kasutasin.
Nüüd pean natuke mõtlema mis järgmiseks ette võtta, seniks kõike head.
Suure tegemisega sain mastiksi peale.
See tegemine kujutas endast mastiksit nitrolahustiga lahustamist ja kuuma veega ämbris selle soojendamist.
Siis panin tagasilla külge.
Kuna silla külge sobitamisega läheb ikka paari kohta vastu ja kuna mastiks veel tahkestunud polnud siis mõnda kohta tuleb veel pintsliga mastiksit
lisada.
Kanalile panin plaadid peale tagasi, sest sinna tuleb koguaeg vesi aga kuna kinni katsin siis loodetavasti ei tõuse niipalju niiskust üles sealt.
Eelmisel korral kui movilit põhja peale lasin siis niipalju kui selle püstoliga võimalik oli, üritasin ka taladesse/karpidesse seda saada aga need kohad teen veel üle korra grafiitõli ja ml“iga.
Pildil see mida veel karpidesse lasen ja mastiks mida kasutasin.
Nüüd pean natuke mõtlema mis järgmiseks ette võtta, seniks kõike head.
Sai siis natukene nokitsetud jälle.
Panin kardaanile uue tugilaagri ja risti.
Tagumine rist jäi hetkel vahetamatta, sest onu jutu järgi oli ta alles selle ära vahetanud ja kuna mingit loksu ma seal ei täheldanud siis jäi hetkel vana...ega see pole mingi raske asi ka vahetada kui läbi läheb.
Ja üks kauss nägi päris hea seest välja.
Määrde asemel tolmas roostest.
Vahepeal käisin põhja all ja parandasin pintsliga need kohad kust mastiks oli maha tulnud silla alla panekuga.
Mootoril ajasin märgid paika nukkvõlli ja väntvõlli suhtes ja panin hammasrihma peale.
Jõudsin veel paar klapivahet ka ära reguleerida aga siis sai aeg otsa ja tuli selleks korraks ära lõpetada.
Tekkis üks probleem selle klapivahe paika seadmisega, selline asi siis, et kui olin reguleerpoldiga sobiva vahe leidnud, siis hoidsin seda selles asendis ning samal ajal keerasin vastumutri kinni, kuid iga kord läks vahe selliseks, et peale vastumutri kinni keeramist ei läinud enam kaliiber vahele. Pidin alguses natuke suurema vahe jätma et pärast kinni keerates jääks asi õige...
Kas see on tavaline asi et kinni keerates läheb vahe väiksemaks või olen mina lihtsalt eriline?:D
Panin kardaanile uue tugilaagri ja risti.
Tagumine rist jäi hetkel vahetamatta, sest onu jutu järgi oli ta alles selle ära vahetanud ja kuna mingit loksu ma seal ei täheldanud siis jäi hetkel vana...ega see pole mingi raske asi ka vahetada kui läbi läheb.
Ja üks kauss nägi päris hea seest välja.
Määrde asemel tolmas roostest.
Vahepeal käisin põhja all ja parandasin pintsliga need kohad kust mastiks oli maha tulnud silla alla panekuga.
Mootoril ajasin märgid paika nukkvõlli ja väntvõlli suhtes ja panin hammasrihma peale.
Jõudsin veel paar klapivahet ka ära reguleerida aga siis sai aeg otsa ja tuli selleks korraks ära lõpetada.
Tekkis üks probleem selle klapivahe paika seadmisega, selline asi siis, et kui olin reguleerpoldiga sobiva vahe leidnud, siis hoidsin seda selles asendis ning samal ajal keerasin vastumutri kinni, kuid iga kord läks vahe selliseks, et peale vastumutri kinni keeramist ei läinud enam kaliiber vahele. Pidin alguses natuke suurema vahe jätma et pärast kinni keerates jääks asi õige...
Kas see on tavaline asi et kinni keerates läheb vahe väiksemaks või olen mina lihtsalt eriline?:D
Tervist.
Täna sain siis mootori kokku pandud...kahjuks läks natuke halvasti üks asi selle juures.
Kõigepealt reguleerisin klapivahed ära, rohkem oligi asi selles et kinni keerates läks vahe lihtsalt paigast ära, ei lugend kas hoidsin reguleerpolti kinni või mitte. Tegin siis nii, et jätsin natuke suurema vahe ja kinni keerates jäi asi õige ning kaliiber liikus kerge jõuga.
Siin siis see asi mis halvasti läks.
Pingutasin küll nii, et kõigepealt keerasin kõik mutrid vastu ja siis keskelt väljapoole aga sai siis järelikult liiga tugevalt seda tehtud ja nii ta juhtuski...pärast panin siis laiema seibi ehk see sama mis pildil on ja keerasin vaikselt kinni ning tundus, et jäi normaalselt. Vaatan siis alguses, et kas õli peab kui kunagi käima panen aga arvatavasti peab ikka välja vahetama. Parandada ei ole seda vist võimalik?
Pärast uurisin mis seisukorras luugid ning pagasniku oma peangi välja vahetama.
Läbi roostetanud lihtsalt...niiet pakkuge korralikku pagasniku luuki.
Kapotil on ainult pindmist roostet mille saab relakaga edukalt eemaldada.
Tegelikult tahaks kapotilt kõik värvi maha lasta aga relakaga võtab see päris hea aja. Niisiis tahaks teada kas selline asi http://avsk.ee/tdetail.php?cat=75&de=1908 võtab 28aastase värvi maha?
Täna sain siis mootori kokku pandud...kahjuks läks natuke halvasti üks asi selle juures.
Kõigepealt reguleerisin klapivahed ära, rohkem oligi asi selles et kinni keerates läks vahe lihtsalt paigast ära, ei lugend kas hoidsin reguleerpolti kinni või mitte. Tegin siis nii, et jätsin natuke suurema vahe ja kinni keerates jäi asi õige ning kaliiber liikus kerge jõuga.
Siin siis see asi mis halvasti läks.
Pingutasin küll nii, et kõigepealt keerasin kõik mutrid vastu ja siis keskelt väljapoole aga sai siis järelikult liiga tugevalt seda tehtud ja nii ta juhtuski...pärast panin siis laiema seibi ehk see sama mis pildil on ja keerasin vaikselt kinni ning tundus, et jäi normaalselt. Vaatan siis alguses, et kas õli peab kui kunagi käima panen aga arvatavasti peab ikka välja vahetama. Parandada ei ole seda vist võimalik?
Pärast uurisin mis seisukorras luugid ning pagasniku oma peangi välja vahetama.
Läbi roostetanud lihtsalt...niiet pakkuge korralikku pagasniku luuki.
Kapotil on ainult pindmist roostet mille saab relakaga edukalt eemaldada.
Tegelikult tahaks kapotilt kõik värvi maha lasta aga relakaga võtab see päris hea aja. Niisiis tahaks teada kas selline asi http://avsk.ee/tdetail.php?cat=75&de=1908 võtab 28aastase värvi maha?
Ma vaatan veel seda siis, üks soovitas keemilise metalliga parandada, aga ma pole täpselt kindel kas see pidama jääb.Algselt postitas: apsu
seda klapikambri kaant saab taastada küll, kuid mõistlikum on Sooviku Ardi käest uus osta. Minu käest küsis ta 300.-
Aga tegudest siis niipalju, et põhiliselt pool mootoriruumi sain relakaga ära puhastatud ja roostemuunduri kandsin peale.
Kapoti peal proovisin väikse koha peal lätlaste värvieemaldajat kah, aga ilma kütteta garaa?is, kus on peaaegu 0 kraadi see ikka ei õnnetsunud...kuivas lihtsalt ära lõpuks ja värvi lahti ei võtnud, ainult seda et relakaga tuli vb tsipa kergemini värv maha. Üks illustreeriv pilt ka sellest tootest.
Järgmise korrani siis
[Muudetud: 5-12-2009 lada]
Mitte nüüd ei mäleta, kas oli mul üks klapikambrikaas üle või mitte... otsin homse päeva jooksul ja annan teada. Olemasolu ja korral saad tasuta, kui transpordi mõtled. Samasi ei tohiks see kaas niivõrd haruldus nüüd ka olla ja kunagi sain terve mootori koos sellesamuse kaanega 300 krooni eest. Ärgem laskem end päris röövida kah:D
Btw, kunagi sai enda masinal keevitusega ära lasta lappida taoline vigastus. Alumiiniumi saab parandada küll. Keemiline metall - vb sobiks see kohta, kus edaspidi pinget ei rakendata. Sellel kohal annab vist järgi. Edaspidi soovitaksin kaane kummitihendi alla ja peale panna õhuke kiht hermeetikut. Enne loomulikult puhastada sooned. Ja saab tõepoolest kergel pingutamisel kaane kenasti pidama...
Btw, kunagi sai enda masinal keevitusega ära lasta lappida taoline vigastus. Alumiiniumi saab parandada küll. Keemiline metall - vb sobiks see kohta, kus edaspidi pinget ei rakendata. Sellel kohal annab vist järgi. Edaspidi soovitaksin kaane kummitihendi alla ja peale panna õhuke kiht hermeetikut. Enne loomulikult puhastada sooned. Ja saab tõepoolest kergel pingutamisel kaane kenasti pidama...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kuidas sellega jäi siis?:rolleyesAlgselt postitas: GTA
Mitte nüüd ei mäleta, kas oli mul üks klapikambrikaas üle või mitte... otsin homse päeva jooksul ja annan teada.
Aga edasiarengust siis niipalju, et mootoriruum on põhimõtteliselt krundi jaoks valmis. Enne eemaldasin ka juhtmed mis muidu ette jäävad nii puhastamisel relakaga kui ka hiljem värvimisel...juhtmed nummerdasin ja sildistasin kõik ära, et hiljem oleks kergem nende külge releesi ja muid asju tagasi toppida.
Ka korralik pagasi luuk sai soetatud. Eelmine omanik oli kõik vajalikud kohad ära õlitand ning tänu sellele ei leidnud ma peale liistude eemaldamist ja möksi maha pesemist ühtegi rooste täppi.
Hetkel on selline plaan, et kuna varsti tuleb vaheaeg siis on aega rohkem ning saaks mootoriruumi ära värvitud, seda tuleb teha küll sealsamas garaa?is kuid kui katan kilega kinni kõik ja ruumi soojaks kütan siis peaks kannatama selle väikse värvimise ära küll teha. Sest kui mootoriruumi värvitud saan siis võiks juba mootori peale tõsta ning sealt siis jälle edasi vaikselt tegutseda.
Mõtlesin ise ka, et pole vist mõtet.Algselt postitas: olaaf
keemilise metalli peale ära raha raiska,
klapikambri kaant saab parandada ainult keevitusega...
Aga kas sellises kohas nt saaks selle töö tehtud? http://www.tespera.ee/?id=1165, või oskate mingit paremat kohta soovitada?
Ma mõtlen just seda et kui parandamine läheb lõpuks kallimaks kui uue kaane ostmine siis pole kah mõtekas.
Palju aega mööda läinud jälle ja kuna vaheaeg on, siis sai natuke tegutsetud.
Lõpuks sai siis üks ruum vabaks ja korda tehtud kus on parem värvimistöid teha, valgustus läks lakke ja loomulikult kasutasin kohe ka võimalust.
Ruumi kütsin soojaks ja peale läks krunt.
Seejärel värv.
Tegelikult tundus iga pildi peal mis ma tegin, värv teistsugune kui päriselt...eks see päevavalguslampide valgus teeb pildi värvuse ka natuke teiseks.
Kui kellegil viimase pildi kohta küsimus tekib, et miks esitiivale nii palju värvi on läinud siis vastus sellele on see, et värvisin mootoriruumi ära..võtsin anuma püssi küljest ära ja vaatasin, et krt, niipalju värvi jäi üle..seejärel keerasin endateada anuma püssi külge tagasi, kuid kui anumast lahti lasin kukkus potsik küljest ära ning paljust järelejäänud värvist jäi vaid natukene potsiku põhja...ülejäänud värvis põrandat, mind ja auto esitiiba. Igatahes see natuke mis järgi jäi kasutasin ära pagasniku värvimisel.
Eks järgmine asi on siis mootori, käigukasti ja kardaani külgepanek...siis saab masinat liigutada nii nagu tahan.
Lõpuks sai siis üks ruum vabaks ja korda tehtud kus on parem värvimistöid teha, valgustus läks lakke ja loomulikult kasutasin kohe ka võimalust.
Ruumi kütsin soojaks ja peale läks krunt.
Seejärel värv.
Tegelikult tundus iga pildi peal mis ma tegin, värv teistsugune kui päriselt...eks see päevavalguslampide valgus teeb pildi värvuse ka natuke teiseks.
Kui kellegil viimase pildi kohta küsimus tekib, et miks esitiivale nii palju värvi on läinud siis vastus sellele on see, et värvisin mootoriruumi ära..võtsin anuma püssi küljest ära ja vaatasin, et krt, niipalju värvi jäi üle..seejärel keerasin endateada anuma püssi külge tagasi, kuid kui anumast lahti lasin kukkus potsik küljest ära ning paljust järelejäänud värvist jäi vaid natukene potsiku põhja...ülejäänud värvis põrandat, mind ja auto esitiiba. Igatahes see natuke mis järgi jäi kasutasin ära pagasniku värvimisel.
Eks järgmine asi on siis mootori, käigukasti ja kardaani külgepanek...siis saab masinat liigutada nii nagu tahan.
Nonii, sain üle pika aja auto juures midagi tehtud ehk siis värviga sai mässatud. Mootoriruumi lasin ka veel korra üle kuna eelmisest korrast jäid mõned kohad natuke krobelised/kuivad ning salong ja pagasnik said endale uue värvkatte.
Asi mis häirib on see, et jätab koguaeg sellise tugevalt apelsinikoorese pinna...ei tea kuidas selle vastu saab aga eks tuleb lihtsalt katsetada kuidagi.
Asi mis häirib on see, et jätab koguaeg sellise tugevalt apelsinikoorese pinna...ei tea kuidas selle vastu saab aga eks tuleb lihtsalt katsetada kuidagi.
Ei olnud liiga paks, proovisin isegi veel vedelamaks teha aga siis on juba raske head kattuvust saada ilma et jooksma hakkaks. Ise arvan et vb on asi rõhus, kuigi püssi jaoks on ette nähtud 4-5bar siis see on äkki liiga palju vms? Eks asi on natuke värvijas ka kindlasti sest ega ma palju värvinud just ei ole.Algselt postitas: altsu
Järelikult on värv liiga paks..