21061, lada, 1981
21061, lada, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sellest on juba juttu olnud siin teemas aga spets matte saab näiteks noortehnikust ja katusele mõeldud matti peaks olema kõikides suuremates ehituspoodides.fheisis kirjutas:Tere.Tekkis selline küsimus, et kas se matt haisema ei jää autosse? Mis need kallimad matid siis ka maksavad ja kus kohas neid müüakse.. seda katuse pigimatti vist müüakse igas ehitus poes? .. toredat
Aga eelmine nädalavahetus lihvisin auto üle defektide kaotamiseks ja paar kohta said veel pahtlit ning krunti, kuna ilmad aina paremaks lähevad siis varsti läheb värvimiseks.
Üks halva kvaliteediga pilt ka
Eelmine pühapäev värvisin auto jälle üle, alguses oli plaanis teha õue kilest katusealune kus saaks värvida aga kuna kile oli liiga õhuke siis tuul rebis selle juba üles pannes tükkideks ning asi jäi katki. Selle asemel värvisin garaažis jälle, kuid järjekordselt ei läinud asi plaanipäraselt. Üks probleem oli see et liiga vähe valgust oli ning teine see, et püss hakkas viimase kihi ajal jamama.
Tulemuseks siis mõnest kohast matt, mõnest läikiv värv.
Paar päeva hiljem tegin vesilihvi
Kuna 3 on kohtuseadus siis peab veel kolmandat korda ka üle värvima, nüüd on vaid tarvis sellist kile leida mis õues väiksele tuulele ka vastu peaks.
Olen hakanud ka 3 aastat tagasi auto küljest võetud asju üles otsima ja puhastama, täna pesin paljude teiste juppide kõrvalt ka salongivaiba puhtaks
Tulemuseks siis mõnest kohast matt, mõnest läikiv värv.
Paar päeva hiljem tegin vesilihvi
Kuna 3 on kohtuseadus siis peab veel kolmandat korda ka üle värvima, nüüd on vaid tarvis sellist kile leida mis õues väiksele tuulele ka vastu peaks.
Olen hakanud ka 3 aastat tagasi auto küljest võetud asju üles otsima ja puhastama, täna pesin paljude teiste juppide kõrvalt ka salongivaiba puhtaks
Nädal tagasi värvisin siis uuesti üle, selles mõttes oli kergem, et sain ühe Sata püssi laenuks ja sellel oli vähemalt kaks korda kõrgem lehvik kui sellel millega muidu mökerdasin...aga kahjuks tuli ikka garaažis värvida kuna tuul tahtis seda kilest ehitatud kambrit minema puhuda.
Alustaks üldpildist sest muidu ehmatan veel mõne ära sellega kui palju on võimalik ühe auto peal värvi jooksma lasta.
Sellega olen rahul, et matti kohta seekord ei olnud ja ka küljed läikisid, kuid jookse sai natuke palju tehtud.
Tegelikult on veel neid kohti aga kes see siis ikka tahab ainult halbu asju välja tuua:) Hetkel veel mõtlen et mis nendega teha, kuid üks asi on kindel et enam üleni värvimist ei tule.
Lõpetuseks pilt kuidas C piilar läigib
Kõik jooksud ajan värvitolmu täis garaaži süüks kuna ma ei näinud midagi.
Alustaks üldpildist sest muidu ehmatan veel mõne ära sellega kui palju on võimalik ühe auto peal värvi jooksma lasta.
Sellega olen rahul, et matti kohta seekord ei olnud ja ka küljed läikisid, kuid jookse sai natuke palju tehtud.
Tegelikult on veel neid kohti aga kes see siis ikka tahab ainult halbu asju välja tuua:) Hetkel veel mõtlen et mis nendega teha, kuid üks asi on kindel et enam üleni värvimist ei tule.
Lõpetuseks pilt kuidas C piilar läigib
Kõik jooksud ajan värvitolmu täis garaaži süüks kuna ma ei näinud midagi.
No vähemalt on nüüd üks kogemus käes ja ega ma sellist asja enam sellistes tingimustes tegema ei hakka....loomulikult oleks kergem olnud kellegile raha anda tegemise eest aga vahest on hea ka ise millegagi hakkama saada.Arvos kirjutas:Tahtsid sa kindlasti ise värvida ja selle vaeva ära näha? Kui mitte, siis vahel on kasulikum mõne töö eest asjamehele maksta ja makstud raha lihtsalt mujalt tagasi teenida. Tuleb odavam:)
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Siin Sm. Tihhonovi teemas on jooksukohtadega tegeletud: http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... &start=210 . Paistab üpris mõistlik variant.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Aga kuskilt peavad ju need meistrimehed ka alustama, kes meilt tulevikus seitse nahka koorivad:P Oma bemmil esitiib siiani värvimata, kuna ise ei oska ja töökojas küsitakse sellist pappi et ei pane teist korda mõtlemagi. Teema autoril vaevalt sellist probleemi tekiks.Arvos kirjutas:vahel on kasulikum mõne töö eest asjamehele maksta ja makstud raha lihtsalt mujalt tagasi teenida. Tuleb odavam:)
Tehtud töö on küll väga tubli!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tänud lingi eest, eks millalgi hiljem tuleb proovida seda asja, kuid praegu lasen kuivada veel.
Vahepeal panin lakke vildi ära
Tagatuled külge
Originaal viltmatid panin tagasi, ainult et tagaistujate jalgealust matti ei leidnud enam üles...muidu seal on ka originaalis ikka matt? Ma mäletan et käis ühes tükis veel üle kardaanitunneligi aga kindel pole
Kundepool on maas ka viltmatt, ainult et kuna originaal oli küpse siis liimisin selle katuse pigimati vildile peale.
Ja samas panin ka bensiini paagi paika
Vahepeal panin lakke vildi ära
Tagatuled külge
Originaal viltmatid panin tagasi, ainult et tagaistujate jalgealust matti ei leidnud enam üles...muidu seal on ka originaalis ikka matt? Ma mäletan et käis ühes tükis veel üle kardaanitunneligi aga kindel pole
Kundepool on maas ka viltmatt, ainult et kuna originaal oli küpse siis liimisin selle katuse pigimati vildile peale.
Ja samas panin ka bensiini paagi paika
Natuke jälle kokku pandud, laepolstrile kulus terve päev et õigeks saada aga lõpuks sai asja.
Ette tuleb veel paneel koos päiksesirmidega mis tõmbab veel paar kohta pingule ja lõpuks peaks viisakas jääma.
Stangedelt nühkisin seespoolt traatharjaga rooste maha ja mökerdasin dinitroliga üle ja tuled panin ka külge, puudu on veel suunatuled külgedelt....taha külgede peale oli esimene omanik mingit omaloomingut teinud ja helkurite asemele suunad pannud aga arvatavasti panen helkurid tagasi.
Ette tuleb veel paneel koos päiksesirmidega mis tõmbab veel paar kohta pingule ja lõpuks peaks viisakas jääma.
Stangedelt nühkisin seespoolt traatharjaga rooste maha ja mökerdasin dinitroliga üle ja tuled panin ka külge, puudu on veel suunatuled külgedelt....taha külgede peale oli esimene omanik mingit omaloomingut teinud ja helkurite asemele suunad pannud aga arvatavasti panen helkurid tagasi.
Natuke siis Lada juppide (eba)kvaliteetsusest. Kui remontplekke ostsin siis ei tulnud selle pealegi et tuleks need kõik üle keevitada aga eile originaal tungrauaga autot tõstes sain teada et siiski oleks pidanud.
Hea et risti oleva tala olin ise keevitanud poolraami külge sest muidu oleks sealt ka järgi andnud ja siis oleks tungraud kindlasti ukse ka mõlki vajutanud. Nüüd on üldse hea seda tala keevitada, seest on pigimatt pandud ning ainuke kohe saadaval keevitus on mingi suur vene aegne elektrood...ma ei tea ka sellega üldse saabki midagi teha.
Ja loomulikult ka kummist detailide kvaliteet suudab mind alati üllatada, panin üks õhtu summuti alla ja hommikuks oli kuidagi viltu all...kinnitused pooleks.
Pmst on nii et näppude vahel painutad korra detaili ja kohe praod küljes.
Unustasin ka mainida seda kui laepolstrit külge panin, siis sai varrastele uued tüüblid ostetud, kuid need pidin kõik üle puurima sest ükski varda otsa ei mahtunud, samuti on see plastik palju rabedam ja kõvem nendel uutel tüüblitel võrreldes originaalidega.
Aga muidu asi vaikselt areneb, siia sobib lause et teen tööd aeglaselt aga see-eest sitasti nagu kuskilt lugesin:lol
Hea et risti oleva tala olin ise keevitanud poolraami külge sest muidu oleks sealt ka järgi andnud ja siis oleks tungraud kindlasti ukse ka mõlki vajutanud. Nüüd on üldse hea seda tala keevitada, seest on pigimatt pandud ning ainuke kohe saadaval keevitus on mingi suur vene aegne elektrood...ma ei tea ka sellega üldse saabki midagi teha.
Ja loomulikult ka kummist detailide kvaliteet suudab mind alati üllatada, panin üks õhtu summuti alla ja hommikuks oli kuidagi viltu all...kinnitused pooleks.
Pmst on nii et näppude vahel painutad korra detaili ja kohe praod küljes.
Unustasin ka mainida seda kui laepolstrit külge panin, siis sai varrastele uued tüüblid ostetud, kuid need pidin kõik üle puurima sest ükski varda otsa ei mahtunud, samuti on see plastik palju rabedam ja kõvem nendel uutel tüüblitel võrreldes originaalidega.
Aga muidu asi vaikselt areneb, siia sobib lause et teen tööd aeglaselt aga see-eest sitasti nagu kuskilt lugesin:lol
Asi areneb,kohe rõõm lugeda ja vaadata.Ebakvaliteetseid juppe olen ise ka saanud nii,et ei imesta üldse. Mõni asi vist on küll põranda all tehtud või krt teab kus urkas.
Mõni kauplus on lausa selle koperatiivi või krt teab,mis toodanguga lausa üle ujutatud.
Aga üldiselt ei soovita end lasta häirida sellest ja tee ikka rõõmsalt edasi seda autot.
Mõni kauplus on lausa selle koperatiivi või krt teab,mis toodanguga lausa üle ujutatud.
Aga üldiselt ei soovita end lasta häirida sellest ja tee ikka rõõmsalt edasi seda autot.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
Üritan mitte lasta ennast sellest häirida aga seda on natuke raske teha kui autot üles tõstes plekke küljest rebeneb ja hommikul summuti alt ära kukkunud on:lol
Tungi kohaga on selline asi et probleem on nende punktkeevituses, mida tehakse vist lihtsalt selleks et detail koos seisaks ostes....krt nüüd hakkan muret tundma uute alumiste õõtsade tugevuse pärast mis samamoodi niisama alla sai pandud, see pole enam nii väike asi kui sõites õõts järgi annab.
Ust õnneks ära ei kraapinud, ainult karbi alumisel serval lõi küll tüki värvi minema.
Undu, vaatasin su auto teemat ja mulle tundub küll et on sama toon kuid pead ei anna. Värv on Sadolinilt nimega Corrida, kood on 165.
Tungi kohaga on selline asi et probleem on nende punktkeevituses, mida tehakse vist lihtsalt selleks et detail koos seisaks ostes....krt nüüd hakkan muret tundma uute alumiste õõtsade tugevuse pärast mis samamoodi niisama alla sai pandud, see pole enam nii väike asi kui sõites õõts järgi annab.
Ust õnneks ära ei kraapinud, ainult karbi alumisel serval lõi küll tüki värvi minema.
Undu, vaatasin su auto teemat ja mulle tundub küll et on sama toon kuid pead ei anna. Värv on Sadolinilt nimega Corrida, kood on 165.