21061, lada, 1981
21061, lada, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Soovitan soojalt väljaulatuva keermeosa peale mingid lutid panna vms - igatahes mina sain oma tikud peale mõningast paarutamist kenasti keermeliimist lahti keerata, kuna vaba keermeosa oli kenasti rooste läinud ja kruusa liiva täis - ei aidanud ka keermete puhastamine traatharjaga - mis on süvistatud veljepoltide puhul väga lahe tegevus juba iseenesest..
Seega kas pikad mutrid või lutid peale - pärast on omal jama vähem.
Seega kas pikad mutrid või lutid peale - pärast on omal jama vähem.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Plekkveljed jätaks talverehvide jaoks, koos originaal ilukilbiga. Enne peaks küll kuskilt sirged veljed leidma millel ka need ilukilbi hoidmiseks mõeldud nagad küljes on. Kas nendele velgedele saab ilma siselohvita rehvi peale panna või ei saa? Ma olen erinevaid arvamusi kuulnud nii et ei teagi täpselt.
Siis on hästi. Olen kuulnud, et nendel velgedel pole seda äärt mis on vajalik, et ilma siselohvita rehv õhku peaks aga järelikult see nii tähtis ei ole siis.ando kirjutas:Minul on ilma siselohvita rehvid, all 06 veljed. Siiani pole probleeme tekkinud, sõidetud isegi Rapla rajal. Suveks sõitma? Edu!
Plaan on hetkel aprilliks sõitma saada, loodetavasti ka saab. Edu alati tarvis!
Kas see on normaalne, et paralleelvardal pole ühel pool mingit ruumi külgepidi liikumiseks või on tegu praagiga?
Roolikarbi poolsel otsal vähe rohkem ruumi antud.
Põhjus miks paar kilomeetrit sõitnud ja üle kolme aasta küljes olnud "uue" varda üldse alt ära võtsin:
Sarnane asi on ka šarniiri kummist katetega, mis on erinevates ulatustes pragunenud, rooliotste katted on mingi ime läbi terved veel..
Vahepeal üritasin karterikaitset alla panna mis ei osutunud kuigi edukaks kuna alla sobitades tuli välja, et karteripõhi jääb ette. Leidsin, et üks uutest mootoripatjadest oli lössi vajunud ning ära võttes selgus, et sinna sisse pandud vedru on võrreldes originaal padja vedruga palju peenem ning lühem ja üleüldse imeliku kvaliteediga (vedru otsad oleks nagu keegi ära närinud mitte lõiganud). Igatahes panin mõlema padja sisse originaal vedrud ja kruttisin padjad külge tagasi kuid üllatuseks karterikaitse ikka alla ei mahtunud. Kas 05e rihmaga mootoril on karteripõhi tõesti madalamal?
Üks jama on veel juhipoolse tagumise uksega, mis on liiga taga. Olen proovinud seibe panna hingede salongipoolsete äärte alla, et see keeraks ust natuke ettepoole aga sellest ei piisa ning kui liiga palju panna siis hakkab hing vastu ust minema kinni pannes, ainuke lahendus on vist jõu meetodit kasutada siin..
Roolikarbi poolsel otsal vähe rohkem ruumi antud.
Põhjus miks paar kilomeetrit sõitnud ja üle kolme aasta küljes olnud "uue" varda üldse alt ära võtsin:
Sarnane asi on ka šarniiri kummist katetega, mis on erinevates ulatustes pragunenud, rooliotste katted on mingi ime läbi terved veel..
Vahepeal üritasin karterikaitset alla panna mis ei osutunud kuigi edukaks kuna alla sobitades tuli välja, et karteripõhi jääb ette. Leidsin, et üks uutest mootoripatjadest oli lössi vajunud ning ära võttes selgus, et sinna sisse pandud vedru on võrreldes originaal padja vedruga palju peenem ning lühem ja üleüldse imeliku kvaliteediga (vedru otsad oleks nagu keegi ära närinud mitte lõiganud). Igatahes panin mõlema padja sisse originaal vedrud ja kruttisin padjad külge tagasi kuid üllatuseks karterikaitse ikka alla ei mahtunud. Kas 05e rihmaga mootoril on karteripõhi tõesti madalamal?
Üks jama on veel juhipoolse tagumise uksega, mis on liiga taga. Olen proovinud seibe panna hingede salongipoolsete äärte alla, et see keeraks ust natuke ettepoole aga sellest ei piisa ning kui liiga palju panna siis hakkab hing vastu ust minema kinni pannes, ainuke lahendus on vist jõu meetodit kasutada siin..
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Proovi mõnda teist karterikaitset, arvatavasti on löögi saanud. Minu kopikal istus karterikaitse ilusti alla 1.2 mootoriga, kuid 1.3 rihmaga ei tahtnud ka mitte istuda.
Lõpuks panin ka teise karterikaitsme ja tolle sain kuidagi paika.
Tean et reiner pani teise karterikaitsme ja to istus.
Auto välimus on küll piltide pealt ikka väga super!!!
Edu.
Lõpuks panin ka teise karterikaitsme ja tolle sain kuidagi paika.
Tean et reiner pani teise karterikaitsme ja to istus.
Auto välimus on küll piltide pealt ikka väga super!!!
Edu.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Ülevaatus sai edukalt läbitud mai alguses, nüüd siis vigade juurde:
1. Auto vibrab nii, et tahavaatepeeglist saab topelt pilti näha, asi on tuntav just maantekiirustel kuskil 80- alates. Olen vahetanud kardaani, ristid ning vahelaagri uue vastu, kõik õiget pidi kokku pandud aga vibra on ikka alles. Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada? Proovin veel tavaliste sigulli plekkvelgedega ning kui siis ka vibrab proovin tagasilla ära vahetada.
2. Raadiot ei saa kuulata töötava mootoriga. Mure tekib just siis kui ventilaator ees töötab, mis hetkel käib koguaeg ringi kuna radika temperatuuri andur läks peeti. Pluss seda tahaks ka teada miks originaal antenni kaablit ei saa normaalselt raadio pessa panna? Nimelt kui see külgmine klemm puutub maki pesaga kokku siis hakkab kaob levi peaaegu ära.
1. Auto vibrab nii, et tahavaatepeeglist saab topelt pilti näha, asi on tuntav just maantekiirustel kuskil 80- alates. Olen vahetanud kardaani, ristid ning vahelaagri uue vastu, kõik õiget pidi kokku pandud aga vibra on ikka alles. Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada? Proovin veel tavaliste sigulli plekkvelgedega ning kui siis ka vibrab proovin tagasilla ära vahetada.
2. Raadiot ei saa kuulata töötava mootoriga. Mure tekib just siis kui ventilaator ees töötab, mis hetkel käib koguaeg ringi kuna radika temperatuuri andur läks peeti. Pluss seda tahaks ka teada miks originaal antenni kaablit ei saa normaalselt raadio pessa panna? Nimelt kui see külgmine klemm puutub maki pesaga kokku siis hakkab kaob levi peaaegu ära.
Rehvid uued ja tasakaalustatud kõik, lihtsalt tagasillal ei tsentreeri keskauguga ära.
Raadio teemasid olen lugenud siin aga pole veel leidnud sellist teemat, et kellegil oleks ventilaator seda viga tekitanud, isegi kui temperatuuri andur oleks korras siis iga kord kui tööle hakkab ei saaks ikkagi raadiot kuulata. Unustasin öelda, et muud ta ei sega, usb pealt saab kuulata normaalselt..
Raadio teemasid olen lugenud siin aga pole veel leidnud sellist teemat, et kellegil oleks ventilaator seda viga tekitanud, isegi kui temperatuuri andur oleks korras siis iga kord kui tööle hakkab ei saaks ikkagi raadiot kuulata. Unustasin öelda, et muud ta ei sega, usb pealt saab kuulata normaalselt..
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kindlalt rattad, velje keskava on liialt suur siis jääbki vibreerima, mutritega täielikult tsentrisse ei tõmba. Vaja on tsentreerimisrõngaid.lada kirjutas:Ülevaatus sai edukalt läbitud mai alguses, nüüd siis vigade juurde:
1. Auto vibrab nii, et tahavaatepeeglist saab topelt pilti näha, asi on tuntav just maantekiirustel kuskil 80- alates. Olen vahetanud kardaani, ristid ning vahelaagri uue vastu, kõik õiget pidi kokku pandud aga vibra on ikka alles. Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada? Proovin veel tavaliste sigulli plekkvelgedega ning kui siis ka vibrab proovin tagasilla ära vahetada.
Kardaanil on värina sagedus kordi suurem kui ratastel, selle teeb kohe kindlaks.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Ei mahu.ladasaeabz kirjutas:04/05/07 velje keskosa kapsel ei mahu vahele?
Täna proovisin esialgu tagarattad vahetada plekkvelgede vastu - ikka vibras maanteekiirustel. Siis tuli meelde veel üks asi millele pole tähelepanu pööranud, see kummist muhv käigukasti otsas. Kuigi auto alt vaadates sellel erilist viga ei tuvastanud siis küljest ära võetuna oli painutades näha palju pragusid. Huvitav oli ka see, et käigukasti otsas olev mutter oli lahti ennast keerutanud, nüüd kinni. Muhvi vahetasin ühe teise vastu (väga tore tegevus) mis on vene ajast seisma jäänud "uus" ja vibra oli kadunud maanteel sõites.
Hetkel all veel plekkvelg ning seda kas valuveljega ikka vibreerib, näeb homme.Teoreetiliselt ei peaks.
Edit: Valudega ikkagi väikene vibra sees 90ga sõites..
Mis viga võib olla, et sooja mootoriga kohalt ära minnes hakkab tervet autot raputama? Segu lahja? Igatahes külma mootoriga sellist asja ei ole..
Vibra sai ka valuvelgedega kontrolli alla peale seda kui 05e keskkapslist tehtud rõngad vahele panin. Nüüd on maanteel sõites ainuke jama mootorimüra, kuna ta teeb 3500 pööret minutis 90km/h sõites, peab vist viie käigulise kasti peale mõtlema..
Vibra sai ka valuvelgedega kontrolli alla peale seda kui 05e keskkapslist tehtud rõngad vahele panin. Nüüd on maanteel sõites ainuke jama mootorimüra, kuna ta teeb 3500 pööret minutis 90km/h sõites, peab vist viie käigulise kasti peale mõtlema..