21063, MuKi14, 1988
21063, MuKi14, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nii, känd on nüüd tublisti kereküljes kinni... mulle meeldib... Igaljuhul sai tehtud üks proovi tiir, auto on ikka päris vaikne ja ei kolise ka, täitsa hea.
Tegelikult pärineb katuseluuk mazda 323-lt, nelja uksega sedaan version... Paari lihtsa liigutusega käib katuseluugi klaas küljest ära ja saab kuppli ka välja pista, kui on soovi (mitte, et ma seda teinud oleks aga ok).Algselt postitas: noottaur
Katuseluuk tundub nagu vanema renault clio oma olevat.
Praegu on nii, et kui auto kuivale jääb, pents enam peale ei tule, (torud sodi täis) puhud siis korra voolikusse, kui küte paagis, siis saab jälle pentsu pumbata... Üks asi on veel, nimelt ei tööta kütuse näidik , ei kustu tuli ära, ega näita palju mul pentsu sees on... Kas asi võib olla selles, et see ujuk on paaki kinni jäänud või miskit?:puzzled
[Muudetud: 5-8-2008 MuKi14]
[Muudetud: 5-8-2008 MuKi14]
Autol erilist midagi teinnud pole, peale pindmiserooste eemaltamise ja roostesurmaga leotamise. Autost veel nii palju, et mina seda kere korrastama ei hakka, pole vehendeid ning tööd oleks palju, mis viib omakorda aja puuduseni (kool on vähe tähtsam kui auto ) . Igal juhul kui sellest asja ei saa, kogun raha ( paaraastat xD ) ja ostan uue...