21063, MuKi14, 1988
21063, MuKi14, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21063, MuKi14, 1988
Sai siis üks auto juurde ostetud... Pruuni värvi "nullkuus" 1.3 mootoriga... Autole on instaleeritud katuseluuk ja lisa valgustid lakke... Ostmisest saadik pole aparaadil pidureid olnud, täna sai terve õhtu jamatud, aga pidureid ikka ei saanud... Tagapõll vajaks vahetust ja känd tugevdamist... Põhimõtteliselt on nii, et mina olen nõus autost loobuma, tehke oma pakkumine...
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Praegu, peale väikseid sõte, juba kahlen selle müügis... Kuradi vaikne aparaat on!Algselt postitas: AsjaPulk
Ventikas peaks 96 juures tööle hakkama...
Aga jah, edu siis ja ära päris nii kiiresti ka maha müü!
Igaljuhul, avastasin, et ära tuleks vahetada, vasaks stabilisaator varras, mingi piduri asi(ausalt ma ei tea kuidas seda kutsutakse, asi millel on tagasillaküljes hoob ja ise kinnitub auto põhja külge...), esimine pidurisuport, ära tuleks reguleerida ka klapid... Praeguse seisuga on süsteemis sellised, et kere ja pidurid tuleks korda teha, auto minu (või isa) nimele kanda ning ÜV ja kindlustus ära teha!
Eks näis, mis tulevik toob...
Ega jh, mingitele ahvidele retsimiseks seda päris müüa ei tahakski...Algselt postitas: corrado
mis tast ikka maha müüa, mingi odavama hinna puhul läheb taaskord rullnokside kätte kes ta põllul ära retsivad ja jälle üks siks vähem:kuri
ürita hoida teda nii nagu on ja veel paremakski teha, edu:)
Peaks mainima veel, et autol on peal 2101 plokikaas. Mainima, kuna pole ennem näinud, tavaliselt on levinud ju 21011 kaaned?
[Muudetud: 26-6-2008 MuKi14]
01 plokikaanega on 0,3 ühikut suurem surveaste (mis on vägagi tore, kui klapid pidama peaks;)) ja tagasilla küljes olev pidurijurakas on tagupidurite rõhuregulaator.
Katuseluuk ei leki? A ja kas esimene suunatuli peabki nii istuma, või on mingil põhjusel esitiib vahetatud? Juhipoolne siis.
Muidu tundub kena masin, poleeri aga läikima ja tunne vaiksest autost rõõmu!
edit: Ventika toimimist saad kontrollida anduril olevate juhtmete kokkuühendamisega, kui sedasi asi töötab, siis tõenäoliselt anduri viga.
[Muudetud: 26.6.08 GTA]
Katuseluuk ei leki? A ja kas esimene suunatuli peabki nii istuma, või on mingil põhjusel esitiib vahetatud? Juhipoolne siis.
Muidu tundub kena masin, poleeri aga läikima ja tunne vaiksest autost rõõmu!
edit: Ventika toimimist saad kontrollida anduril olevate juhtmete kokkuühendamisega, kui sedasi asi töötab, siis tõenäoliselt anduri viga.
[Muudetud: 26.6.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: GTA
01 plokikaanega on 0,3 ühikut suurem surveaste (mis on vägagi tore, kui klapid pidama peaks;)) ja tagasilla küljes olev pidurijurakas on tagupidurite rõhuregulaator.
Katuseluuk ei leki? A ja kas esimene suunatuli peabki nii istuma, või on mingil põhjusel esitiib vahetatud? Juhipoolne siis.
Muidu tundub kena masin, poleeri aga läikima ja tunne vaiksest autost rõõmu!
edit: Ventika toimimist saad kontrollida anduril olevate juhtmete kokkuühendamisega, kui sedasi asi töötab, siis tõenäoliselt anduri viga.
Siis see plokikaas on ju väga viis!
Kas rõhuregulaatorit on vaja? sesuhtes, mu 05 seda ei ole ju?
Kus juures ma ei tea kas lekib... ei tundu küll, et lekiks, aga noh, kui autot pesema hakkab saab teada!
Rõõmu tunnen ma tast juba praegu...
Ventikas töödab tõesti aga ju suht harjumatult palju läheb üle keskmise!
Homme saab loodetavasti pilte juurde...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mind muutis väheke tähelepanelikuks see 2101 kaas 1,3 mootori otsas.
011-le tehti ka algul "oma" kaas. Markeeringud mõlemal "omal kaanel" üldiselt samad, vahe ainult automargi numbris. Lõppeb see pikk number peale sidekriipsu sääraselt: 1003015.
Unifitseeritud kaanele lisati lõppu veel üks sidekriips ja 10.
Sellisest kompotist, et 79mm silindriplokile oleks 2101 kaas istutatud kuulen aga esmakordselt.
Ju siis sobivad tõepoolest.
Ainult et miks siis oli tarvis 21011-le oma kaas teha, vot sellest ma nüüd küll aru ei saa?
Sa MuKi plokilt pole vaatanud, mis number seal ilutseb?
[Muudetud: 26-6-2008 logman]
[Muudetud: 28-6-2008 logman]
011-le tehti ka algul "oma" kaas. Markeeringud mõlemal "omal kaanel" üldiselt samad, vahe ainult automargi numbris. Lõppeb see pikk number peale sidekriipsu sääraselt: 1003015.
Unifitseeritud kaanele lisati lõppu veel üks sidekriips ja 10.
Sellisest kompotist, et 79mm silindriplokile oleks 2101 kaas istutatud kuulen aga esmakordselt.
Ju siis sobivad tõepoolest.
Ainult et miks siis oli tarvis 21011-le oma kaas teha, vot sellest ma nüüd küll aru ei saa?
Sa MuKi plokilt pole vaatanud, mis number seal ilutseb?
[Muudetud: 26-6-2008 logman]
[Muudetud: 28-6-2008 logman]
Autot pole töö tõttu teha jõudnud... pidurid on hetkel olematud... Homme hakkab siis neid ehitama... Kui pidurid olen korda saanud, läheb auto keevitusse, känd on jube kopitanud loodab , et seda ikka keevitada saab muidu ei tea, mis autoga teeb... Jätab seisma või müüb maha... =/ loodame, et asjad nii hullud ei ole... iseenesest on see parim lada, millega sõitnud olen..(juhitavuse ja pidamisepoolest.)
Päikest, Mikk!
Ega seda varrast enne keevitamist vahetada mõtet pole??
(Auto on arvel, numbrimärgid on ajutiselt ära võetud...)
[Muudetud: 27-6-2008 MuKi14]
Päikest, Mikk!
Ega seda varrast enne keevitamist vahetada mõtet pole??
(Auto on arvel, numbrimärgid on ajutiselt ära võetud...)
[Muudetud: 27-6-2008 MuKi14]
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kui Vaz 2103 1972 aastal tootmisse läks,siis paratamatultAlgselt postitas: logman
Sellisest kompotist, et 79mm silindriplokile oleks 2101 kaas istutatud kuulen aga esmakordselt.
koplekteeritigi mootorid plokikaane markeeringuga 2101 - 1003015.Hilisemad versioonid tulid juba 21011 kaanega.
Praegusel juhul on auto ikkagi 20 a. noor ja selle aja sees
paljugi mis võib olla juhtunud.
Uuele omanikule esialgu üks õline käepigistus ja hiljem
muretuid kilomeetreid !
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili