21063, Josmu, 1986
21063, Josmu, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
täna sai proovitud lammaris igasuguseid turvavõid, ei suutnud leida kahte turvavöö komplekti, mis oleksid hästi istunud ning neil oleksid vastused olemas.
need, mis olin eile võtnud, need viisin tagasi. õnneks tuttav tööl seal, lubas teada anda, kui miskit head tuleb:P
täna siis sai keevitatud weidi kõrlvalistuja istme kronsat.
samuti keevitasin kokku ka juhipoolse originaali, panin peale, ajasime töökaaslasega asju weel linna peal. kõik normaalne. päewa lõpus pesin auto puhtaks, wahetasin riided ära, viskasin asjad autosse, panin hääled sisse, tagukäik ja.... ja iste murdus jälle ära!:S oi rsk, ma olin wihane.
kakkusin siis istme maha, juppeks, siis selle teise ja tegin kahest yhe. laudsin kokku tagasi ja nyyd nagu originaal:P peatugi kah olemas. ainult et koju jõudsin 2 tundi hiljem.
ajeee... liikluses on jätkuvalt tendents mitte arvestada Ladaga ning kui wend on 20 km mul sabas weninud pimedas ja lõpuks saab aru, et ma liigun Ladaga, siis on waja kohe täiega lappi anda ja must mööda sõita. Mööda sõita selleks, et minu ees jätkata sama kiirusega millega minagi. olgu siin kohal öeldud, et ma sõitsin 95-100km\h, mis sobis pool teekonda ka sellele bemari wennale ja mersu tyybile ja audi kutile jne jne. väga haige. aga noh, wähemalt mingi audi uimas 80ga ees ja ma olin sunnitud tast mööda sõitma. ilmselt mingisugune pensionär. aga noh. vähemalt kui lappi vajutasin, siis läks kah ikka nagu mööda ära:) syda läks soojaks, et võin ptyiptyiptyi usaldada. aga jah. sõidustiil on muutunud kyll. Ladaga olen ettevaatlikum, rahulikum, pigem mõtlen 3 korda ennem kui systin... polegi millega systida ju:D
need, mis olin eile võtnud, need viisin tagasi. õnneks tuttav tööl seal, lubas teada anda, kui miskit head tuleb:P
täna siis sai keevitatud weidi kõrlvalistuja istme kronsat.
samuti keevitasin kokku ka juhipoolse originaali, panin peale, ajasime töökaaslasega asju weel linna peal. kõik normaalne. päewa lõpus pesin auto puhtaks, wahetasin riided ära, viskasin asjad autosse, panin hääled sisse, tagukäik ja.... ja iste murdus jälle ära!:S oi rsk, ma olin wihane.
kakkusin siis istme maha, juppeks, siis selle teise ja tegin kahest yhe. laudsin kokku tagasi ja nyyd nagu originaal:P peatugi kah olemas. ainult et koju jõudsin 2 tundi hiljem.
ajeee... liikluses on jätkuvalt tendents mitte arvestada Ladaga ning kui wend on 20 km mul sabas weninud pimedas ja lõpuks saab aru, et ma liigun Ladaga, siis on waja kohe täiega lappi anda ja must mööda sõita. Mööda sõita selleks, et minu ees jätkata sama kiirusega millega minagi. olgu siin kohal öeldud, et ma sõitsin 95-100km\h, mis sobis pool teekonda ka sellele bemari wennale ja mersu tyybile ja audi kutile jne jne. väga haige. aga noh, wähemalt mingi audi uimas 80ga ees ja ma olin sunnitud tast mööda sõitma. ilmselt mingisugune pensionär. aga noh. vähemalt kui lappi vajutasin, siis läks kah ikka nagu mööda ära:) syda läks soojaks, et võin ptyiptyiptyi usaldada. aga jah. sõidustiil on muutunud kyll. Ladaga olen ettevaatlikum, rahulikum, pigem mõtlen 3 korda ennem kui systin... polegi millega systida ju:D
Joss
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui päris aus olla, siis enamuste ladade taga on väga sitt sõita. Heitgaasid on nii paigast ära, et minu niigi ahtakeseks suitsetatud kopsud sellisele vingurünnakule vastu ei pea.
Kes vähegi meenutab neid kämpidel toimunud automasside hommikusi käivitamisi, see teab, millest jutt.
Olgu, nõus, külmkäivitus on üks asi ja anname andeks, aga väga suurel protsendil seda marki masinatel maanteel või linnas sabas sörkides tekib minul igatahes tugev lämbumistunne.
"Rullnokka" ei pane, aga jah, ikkagi....
Kes vähegi meenutab neid kämpidel toimunud automasside hommikusi käivitamisi, see teab, millest jutt.
Olgu, nõus, külmkäivitus on üks asi ja anname andeks, aga väga suurel protsendil seda marki masinatel maanteel või linnas sabas sörkides tekib minul igatahes tugev lämbumistunne.
"Rullnokka" ei pane, aga jah, ikkagi....
tjah, mina enda 06l heitgaase paika ei saanudki keerata:(
krt, miskit kolksub põhja all taga. ja mitte just aukudel waid kohalt wõttes, käiku vahetades. tundub nagu kardaanirist. samas on ka mingi sahin kah, või kahtlane kohin. vabakäigul veeredes. täna võtsin tööjuurde kaasa 2 risti ja leevendusmuhvi ning kardaani tugilaagri.
krt, miskit kolksub põhja all taga. ja mitte just aukudel waid kohalt wõttes, käiku vahetades. tundub nagu kardaanirist. samas on ka mingi sahin kah, või kahtlane kohin. vabakäigul veeredes. täna võtsin tööjuurde kaasa 2 risti ja leevendusmuhvi ning kardaani tugilaagri.
Joss
nonii. täna sain siis esimese keskmise näitaja oma ?igulil teada. olin tankinud ennist täispaagi, pannud odomeetri nulli ja sõitnud, sõitnud, sõitnud, sõitnud.... wahepeal tuli vajadus sisse lasta 10l lisaks, siis sõitsin jälle ja jälle. nii. täna lasin paagi silmini täis. jagasin ja korrutasin, korrutasin ja jagasin ja keskmine näitaja tuli 11,25. sinna juurde lisada weel mõningad ebatäpsused ja nüansid ning ytleme 11.5l\100km.
Tsiteerin V. Reljanit:"POOOLE PAHA!":D
Tsiteerin V. Reljanit:"POOOLE PAHA!":D
Joss
häh:D ma ausõna ei wiitsi jamada nende piltidega. siin aja mõõtu ja topi yles ja siis märgi lingiga. tglt ma alguses jamasin, aga praegu pole wiitsimist. tglt mul digikas nagunii maal ja läpakas enam pilte pole:( aga noh, eks paistab, mis teha annab:P
täna siis sai autole antenn kylge pandud, ette keskkonsooli pioneeri 45w (oli wist) kõll, taha ostsin kah Mondeo originaalid lammarist hea raha eest. need mytsuvad päris edukalt:P aga esialgu jäid wanad wene omad. panin sisse ka Pioneeri cd-maki. timmisin nii ära, et bass tuleb tagant ja eest kõrged. julm mytakas on:D
täna siis sai autole antenn kylge pandud, ette keskkonsooli pioneeri 45w (oli wist) kõll, taha ostsin kah Mondeo originaalid lammarist hea raha eest. need mytsuvad päris edukalt:P aga esialgu jäid wanad wene omad. panin sisse ka Pioneeri cd-maki. timmisin nii ära, et bass tuleb tagant ja eest kõrged. julm mytakas on:D
Joss
hahaa. lahendasin yhe pisiprobleemi ära.
nimelt oli segukruvi siiani täitsa kinni keeratud. ikkagi oli coga jama ylevaatusel, aga noh, ära tehtud ta sai. probleemiks oli see, et kylmast peast ei saanud yldse sõita. lasid kaswõi 5 minti 2000 peal töötada, aga ei mingit tolku, wõtsid kohalt, siis tuli toores täitsa lõpuni wälja tõmmata, siis ajasid hoo esimesega sisse, ruttu surusid toore maha, wahetasid käigu ära ja kohe toores uuesti peale. suht tyytu ja ohtlik ka pealekauba. mõnes ristis wõib walel ajal wälja surra. no ja siis muud ei olnudki waja teha, kui kytusekruvi lahtipoole kruvida ja tyhikäiku timmida. nyyd kylmast läheb poole pöördega käima ja hommikul piisab ka sellest 2000st pöördest, et startida, sõidu peal wõib suht kohe 1500 panna ja mingi aja pärast maha lasta. õnneks auto lähen kiiresti soojaks ka:)
ainult ei kujuta ette, kui palju see kytusekulul kajastub, ta raibe niigi suur:D
nimelt oli segukruvi siiani täitsa kinni keeratud. ikkagi oli coga jama ylevaatusel, aga noh, ära tehtud ta sai. probleemiks oli see, et kylmast peast ei saanud yldse sõita. lasid kaswõi 5 minti 2000 peal töötada, aga ei mingit tolku, wõtsid kohalt, siis tuli toores täitsa lõpuni wälja tõmmata, siis ajasid hoo esimesega sisse, ruttu surusid toore maha, wahetasid käigu ära ja kohe toores uuesti peale. suht tyytu ja ohtlik ka pealekauba. mõnes ristis wõib walel ajal wälja surra. no ja siis muud ei olnudki waja teha, kui kytusekruvi lahtipoole kruvida ja tyhikäiku timmida. nyyd kylmast läheb poole pöördega käima ja hommikul piisab ka sellest 2000st pöördest, et startida, sõidu peal wõib suht kohe 1500 panna ja mingi aja pärast maha lasta. õnneks auto lähen kiiresti soojaks ka:)
ainult ei kujuta ette, kui palju see kytusekulul kajastub, ta raibe niigi suur:D
Joss
ahjaaa...kui venemaalt suportid ostate, millel on klotsid ka kaasaś,siis soe soovitus- wisake need kohe minema. wähem näete waewa hiljem. esiteks need kuluvad meeletu kiirusega, teiseks nad sitad wilisevad nagu liinibussidel:S suht närvi ajab juba. õnneks mul wanad oli waid mõned sajad km sõitnud ja need on alles. mõni päew peaks ymber wiskama.
Joss
Mul on ka need vene klotsid vilisema hakanud eelmisel aastal polnud mingit vilinat, aga nüüd ca. 4 k.km nendega sõidetud ja hakkasid vilisema. Tean, et siin foorumis oli kuskil juttu ka alternatiividest, kuid kahjuks ei leia enam seda teemat...
Varsti ostan uued kettad ning tahaks seekord kvaliteetseid klotse.
Varsti ostan uued kettad ning tahaks seekord kvaliteetseid klotse.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Tuttav mure:D. Minul on igatahes mõte sinna poole liikunud, et peaks mingi lääneka salongiventilaatori sebima ja külge aretama:rolleyes. Siis ehk saab ka eest klaas puhtaks:rolleyesAlgselt postitas: josmu
krt, kas KÕIGIL läheb praeguse ilmaga auto niiii uduseks et kohe on udune. esimesed 30 min autosõitu ei näe midagi ja see udu ära ei lähe?
lahendusi sellele probleemile?
-
vvisible
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2101 '72
Tasuks vaadata kriitilise pilguga põhjamatt üle ja selle alune. Kui need sealt niisked, siis ära kuivatada ja ehk annab juba natukene asjale juurde. Lisaks kui ikka ei aita, siis üks võimalus on visata niiskusekoguja auto salongi - ise küll pole proovinud aga erinevates foorumistes räägitakse, et mingil määral pidi aitama.
Endal ka sama idee nagu eelkõnelejal, panen kahe selle originaal väga jubedat häält tegeva ventilaatorite asemele arvuti ventilaatorid ja loodan, et kui efektiivsemaks ei lähe, siis vähemalt ei ole enam seda efekti, et ei kuule ega näe.
Endal ka sama idee nagu eelkõnelejal, panen kahe selle originaal väga jubedat häält tegeva ventilaatorite asemele arvuti ventilaatorid ja loodan, et kui efektiivsemaks ei lähe, siis vähemalt ei ole enam seda efekti, et ei kuule ega näe.