21063, Josmu, 1986

21063, Josmu, 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

21063, Josmu, 1986

Postitus Postitas josmu »

Valge 06, vanaisa pärand. Masin seisis põhimõtteliselt mitu aastat garaa?is... kohe mitu-mitu aastat. Vanaisa ikka hoidis teda, aga eks ikka rooste teeb oma tööd. pisikesed roosteplekid on uste nurkades ja mujalgi. ja küljekarbid on kah mädad, kuigi näpuga just läbi ei wajuta ja silma järgi ei ytleks, et mädad. aga on. peaks välja vahetama. Autol omal läbi kõik amordid, puksid enamuses. samuti mootoripadjad tahavad vahetamist ja klapid vajavad regullimist.
masinaga sõitsin mina viimased aastad ainult lyhikesi otsi. Auto on veel vanaisa nimel. peab arki minema. samuti puudub ylevaatus ja kindlustus. seepärast näen hetkel ka vaeva selle remondiga.
tänase seisuga olen ära vahetanud puksid, amordid tulevad homme. tellisin gaasiamordid. siis piduriketas, kõik piduriklotsid, käsipiduri tross, 1 suporti sisemine töösilinder, 2 ?arniiri, kõik 4 vedru, mõned piduritorud ja voolik, bensupump, natuke pisividinaid. kurb tõsiasi on see, et mõned osad, mis peaksid liikuma, on kinni roostetanud, ja need, mis peaksid pysima kinni, on lahti roostetanud:D
plaanis teha ära peale ülevaatust ka keretööd. Selle võimalikust on näha alles juulis. ehk siis kuidas rahadega lood on.
varsti lisan ka pildid.
plaanis oli tegelikult pilte teha autost ka siis, kui lahti hakkasin kiskuma veermikut, kuid paraku läks meelest ära iga kord,sest aeg lendab garaa?is tohutul kiirusel.

lubatud pildid (auto on kyll tolmune ja minu õliste käte plätserdusjälgi täis):

http://www.zone.ee/jozky/IMG_2223.JPG?2



[Muudetud: 21-6-2008 josmu]

[Muudetud: 22/6/2008 viaccess]
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

praeguseks on auto alla läinud:

*Monroe gaasi amordid
*uued vedrud
*parema esiratta sisemine töösilinder
*terve uus piduriklotsiring
*salongiradika kraan
*käsipiduritross
l*aagri peal pendelhoob
*2 ?arniiri
*uus piduriketas, sest silinder oli kinni jäänud ja klots ära kunud ning ketas poole õhem kui teine. uue ketta ja teise ketta paksuse erinevus aga kas 0,5mm wõi 1mm. olulist rolli ei mängi enam. läks alla.
*radika tempi andur,sest vana ei andnud mõnikord yhendust ja seepärast läks paar korda ka raibe keema. kuna yhe korra olin olude sunnil autoga sellises kohas, kust tosooli oli välja võluda sama raske kui kumminaine peenraid rohima panna, siis läks tavaline vesi sisse. oligi nyyd sihuke pläust sees. nyyd lasin wälja ja uus puhas tosool sees. Elagu mootori jahutussüsteem!:D



kõige rohkem nägin vaeva kere detailide sisse keevitatud spilkadega. masin nii vana ja kuna suhteliselt vähe sõidetud ja vähe paar korda 22 a jooksul ainult lahti kistud, siis olid need juba üpris haprad. põhimõtteliselt kerasin lõdva randmega puru. omal kodus on elektroodkeevitus. ja noh, et metalli ei sööks, siis andis ikka reostaate vahetada ja sealt pealt õiget kohta otsitud, kus ta hakkaks auto plekke keevitama mitte sööma. katsetatud sai muidugi analoogpaksusega plekityki peal. lõpuks tuli paps kah ise keevitama. ta ei suutnud kiusatusele vastu panna ja tõmbas tööroobad selga. nii mõnigi õhtu on koos minuga garaa?is weetnud, abis olnud. noh, eks ta omal ajal kah sai oma 01te putitatud ja ka slle 06ga sõitis päris pikalt ringi, siis ikka putitas kah seda. nii me siis koos wandusime ja keevitasime.

kõige raskem osa on veel ees. vaja käimakast maha kakkuda, sest mootorist ajab veidi õli välja sealtkandist, simmeri vahelt.

samuti läheb uus veri sisse- mineraali asendan poolsyndiga. õli on olemas ja mootoripesuõli kah. mõtlesin et täna jõuan ära vahetada, aga kahjuks ei saanud aega selleks.

olen iga õhtu istunud peale tööd öötundideni garaa?is ja teinud. kell 11-01 olen öösel alles tuppa tulnud. andis tunda ka töökvaliteedi peal. nimelt, kui autot kokku hakkasin laduma, siis tegin natuke yhte poolt ja siis teist poolt esisillas. lõptulemuseks oli see, et juhipoolse suporti poldid unustasin ylepingutada. täna siis sõitsime papsiga yht pikemat ringi, ja krt, kui pidurdad, siis pedal hyppab. mitte et oleks absi peale instailinud, aga raibe põtkis samamoodi. noh, arvasime, et õhk. see kah annab samasuguse efekti vahepeal. no ja mingi kolin hakkas ette tekkima. ise kontrollisin weel enne kanali pealt mahasõitu, et kõik poldikesed mutrikesed oleksid korralikult kinni,, kuidas see võimalik on? sõitsin koju, kanali peale, kontrollisin,kangutasin, väristasin, koputasin, loksutasin kukutasin, tõstsin ja langetasin- eimidagi. vaikus. läksin uuele ringile. sõitsin pea aknast väljas vaikse hooga ja kuulen, juhipoolsest esirattas kolin. nonii. kohe koju, ratas alt ära, nigu suportit puudutasin, kohe koll-koll taga. selge. lahti raibe. siis tuli meelde, et kui öösel kokku lappasin, siis ise ei hakkanud pingutama polte, sest oli vaja nii hirmsasti ju teist poolt kah kylge kruvida:sein. siit ka tulemus.


[Muudetud: 21-6-2008 josmu]
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

ahjaaa. kõige olulisemad detailid veermikus vahetasin ka muidugi ära- rattasuunajad:D. vanadel olid kandid maas. ei läinud 12 ega ka 11 veel:D

ja kurat, ma ei saa neid pilte siia näitama panna, tee või tina. ei näita neid ja kõik:S

[Muudetud: 21-6-2008 josmu]
Joss
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Laadi pildid foorumisse. Postitades on võimalik lisada fail. Ja maksimum mõõt on 640x480. Edu masinaga ;)
Jõud taga, peab minema.
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

Tänane päewtöö siis oli suhteliselt kesine.
wäike mootoripatjade wahetus, mootoripesu ja läks wana mineraali asemel poolsynt sisse.
haha. ja auto läks keema kui mootoripesu tegin. vana raibe sihuke. tiksus pool aega ära, siis olin juures. samal ajal mässasin mahladega, mis mootorist wälja lasin. panin siis kankudesse ära ja wiisin teise garaa?i, siis tegin yks suits ja rääkisin papsiga juttu. taimer tiksus, läksin tagasi ja etskae , keeb raibe.
katkine koht leitud. wentika juhe oli puru, wahetasin wälja, nyyd läheb went tööle ka. aga noh, ytleme nii, et kui radika korgi maha keerad ja pöördeid annad, sis krt, see neetud tosool peab ju ringlema radikas. seal aga seisab nagu vaga wesi metsatiigis, tuulevaikse ilmaga. kas siis on weepump ära? HELP!
tark nõu teretulnud:)


ahjaa, poolsynt lisas ikka oma maigu juurde. pöördeid oli waja weits maha keerata tyhikäigul ja yldse teine hääl masinal:)
Joss
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Termostaat, vana tuntud peavaluasjandus.
Kui kursis pole, otsi foorumist lugemist selle kohta.
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

Algselt postitas: logman
Termostaat, vana tuntud peavaluasjandus.
Kui kursis pole, otsi foorumist lugemist selle kohta.
nojah, ma mõtlesin lihtsalt seda, et kui termostaat ei lase suurele ringile, siis tosool peaks ikka ju ringlema, mis sest et suurele ringile ei lase. Viga peaks ju weepumbas olema...
Joss
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

nunuu:P

sellegi poolest oli asi veepumbas. suur ja wäike ring töötasid ilusti. väike veepumba rihma pingutamine pani ka tosooli ilusasti ringlema. ennem pump käis liiga aeglaselt ringivist, kuigi rihmavilisemist ei olnud ja silmaga ei olnud ka selle libisemist näha:)

tänase päewatöö hulka võõib lugeda julgelt ka klapiregulli, peale mida mootorihääl muutus tunduvalt meeldivamaks:)
Joss
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Veepump.
See vidin niisama lihtsalt rikki ei lähe, et ei ajaks vedelikku ringi enam.
Mis saab juhtuda on laager laiali või tihend läbi ja ka siis ringleb vedelik niikaua, kuniks jätkub.

Rihm oli seega lõtv, mitte veepumba viga :P.
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

Algselt postitas: logman

Rihm oli seega lõtv, mitte veepumba viga :P.
aga wiga, miks tosool ringi ei käinud oli peidus ikkagi weepumbas, sest see ei ajanud seda ringi:spin
mitte termostaadis:D
Joss
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

mu 03mel oli ka kord selline asi ,et vesi seisis .sai pumba need labad puhtaks hõõrtud ning siis kui vinti vajutasid siis tosooli pritsis lausa.

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
carl-steven berg
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

vaja välja vahetada vist geneka garjad. ei anna piisavalt palju voolu raiped. kui tühikäigul karpa ära timmida 900 pöörde peale, nii et tulesid sisse ei lülita ja seejärel tuled sisse lülitada, siis langevad pöörded 400-500 peale. kui tuledega ära regullida 900 peale, siis tuledeta on üle 1200 pöörde. Veits jama. Pole testrit kah, millega ära kontrollida laadismivoolu tühikäigul.

Juba vaikselt otsin graraa?i, kus oleks kämpa sees. oma elektroodkeevitusega ei hakka kõljekarpe küll rikkuma. samuti kõrvalistuja istme kronstein on põhja küljest lahti murdunud, too vaja kah kinni lasta. Juhi istme keevitasin enne sõjaväge sügisel kinni, kui käisin sõbra juures niisama vaatamas, kuidas ta oma 03 värvis. proovisin ka oma kätt värvimiseelsete tööde peal. omal kah vaja ju üle võõbata masin. kusagil augustis on plaan, peale ülevaatust, kui pappi juurde kogunenud.
Muidu otsingi kohta kus saaks teha, hea oleks leida mõni selline, kus on nii kompressor kui ka keevitus olemas. saaks kõik asjad ühes kohas ära teha ja värvija võiks kah olla. kere valmistaks ise ette, aga värvida laseks kellelgi teisel. häda pärast teeks ise kah. kunagi on ikka ju esimene kord:)

Selle sõbra 03ga oi kah tykk jamamist. vend lammutas laiali veermiku, vahetas kõik vajalikud detailid ära, kõik reaktiivid ja asjad said uued, värvitud, uued logarid, valuvelg, gaasiamordid. samuti uus iste, põhjakate, elektriaknad ja muud nipet-näpet. tegi kere kõik korda- keevitas, pahteldas, kruntis, lasi onul ära värvida. ladus masina kokku ära, hakkasime käima panema. starter ei käi ringi. käib klõps ja ongi kõik. proovisime käima tõmmata- ei saa, kolvid kinni. Paagis oli päris yks kilo suhkurt vennal. keegi oli sitta keeranud. tal seisis see alevi vahel maja taga päris pikalt ennem kui tegema hakkas maal garaa?is. juu keegi tropp oli kurja soovinud. nyyd vaja mootor ära vahetada. muidu oli veel omal jõul sõitnud ju maale ja sealgi oli käima pannud vahepeal. aga seismisega oli kinni ära võtnud. muidu kena masin sai. ei osanud ei naerda ega ka nutta. järgmine päev läksime sõjaväkke. mõtlesime, et saame enne seda veel ilusa värskelt ära tehtud masinaga prooviringe teha, aga ei.
kui mulle oleks keegi nii teinud ja teada saaksin, kes see ahv oli, topiks pagassi, wiskaks hunnik wõtmeid sisse ja läheks ilgelt trepis tee peale sõitma gaasiamortidega, hiljem naelutaks vallamaja ette kotte pidi puu külge hoiatuseks teistele.
inimesed on ikka kurjad, maivõi...:sein
Joss
s
Siim105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Apr 2008 15:55
Asukoht: Räpina
Autod: Vw JettaTX mk1 83a. korda tegemisel

Postitus Postitas Siim105 »

Onu rääkis kunagi et kui paned suhkrut ja sõidad siis jõuab see kolvideni . Kui auto seisma jätad siis suhkur kivistub ära . Ja kui liiga hilja pole siis saab veel auto tööle tõmmata ja kuidagi päästa mootorit et ei peaks lahti kakkuma ja ainult piirduma väikese puhastusega.
Aga ei vedanud ikka sõbral . Sellised haigeid jätkub kauaks veel :mad:
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

njah. me proovisime seda niva järel lohistada mööda asfaldit, ma istusin weel raskuseks taga. aga noh, ainuke mis ringi hakkas käima oli sidur:D andis järele raibe.

tänane päew läks kyll musta auku.
paps käis peale, et wõtaksid selle neetud weepumba maha, millega ma ei olnud eriti päri. aga noh, "wanemad ja targemad" ju teavad alati paremini.
ajasin auto kanalile, wõtsin põhjakaitsme ära, mõtlesin, et ei hakka andurit maha krudima selleks et mahlad walla päästa, seal see metallist seib tihendiks ju, pärast enam ei pea kui tihti keeran maha ja panen peale. wõtaks õige siis õigest kohast lahti. seal kahe wõtmega, yhega hoiad kinni teisega keerad selle pimeda poldi eest ära. hahaa, nii kinni oli keenud, et jõuga keerates tõmbasin mõra sisse:S
juhuum ikka pidin lahti keerama anduri:S
ja noh, pump ja termostaat kõik ok korras. nyyd waja uus tihend pumbale lõigata ja radikas kinni joota, sest wedelmetalli pole ei omal ega ka naabrimehel ja tervet tuupi ei raatsi osta....

ja no nagu mina olen alati teadnud, siis wesi ei hakkagi ennem liikuma radikas ?iksil, kui ei ole tertmostaat lahti läinud, ennem ei ole näha sellist liikumist ju. ja termostaat mul töötab, soojal mootoril lõdvikud on yhe kuumad ja tosool enam peale wentika parandust keema ei lähe. kõik peaks nagu korras olema...
parandage kui eksisin millegagi:)

[Muudetud: 24-6-2008 josmu]
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

kuna vanamees on puhkusel, siis ta raatsis päewal, seni kuni ma tööl olin, radika kinni joota ja peale panna ning karterikatsme 2 polti olid sisse murdunud, seega puuris ta need wälja ja ajas uue keerme sisse.
kui töölt tulin, siis mu tööks jäi ainult akupeale, karterikaitsme poldid kinni keerata ja tosool sisse walada.
siiamaani pole lekkinud.
ja ma wihkan juba soojendussysteemi.
nimelt teist korda juba hyppab tross wälja selle käpa alt, mis enne kangi poldiga trossi peale surub, et kest paigal pysik ja trossi sisu liiguks. ajeee... jälle on peen töö waja teha, et see kinni saada. muidugi talv pole homme ega ylehomme, selleni on weel päris palju aega, aga no mine sa meie eesti ilmasid tea, ehk ongi juulikuus lumi maas:D ja noh, yldse, kas on mõtet seda tagasi panna, kui ta raibe koguaeg wälja hyppab:S nii närvi ajab juba. mida sellega ettewõtta wõiks? äkki uus tross panna, mis libedamalt liiguks ja kesta nii wäga enda järel ei kisuks, ja see uus käpp osta, mis teda paigal hoiab, sest wana äkki liiga pehme ja paindub läbi koguaeg?
Joss
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Ohjaa endal ka just soojakraani trossiga jama:mad:. Eks millagil võtan asja ette:D. Ise plaanisin sinna mingi uus trossi hoidmis kõrv teha:rolleyes

[Muudetud: 25-6-2008 siksaator]

[Muudetud: 25-6-2008 siksaator]
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

peab jah midagi wälja mõtlema. aga krt, mul näpud nii suured, et ei mahu sinna kuidagi askeldama. peab wist lilliputid appi wõtma. ega mõnel neid rendiks pole anda?
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

nonii, kuradima hea on jälle yle pika aja klubi foorumis ringi tuuseldada ja vaadata, mida on seltsimehed Lada omanikud korda saatnud.
Pole ma ei tea mis ajas siin käinud.
Vahepeal on juhtunud aga palju. Töö ja kooli kõrvalt on päris raske leida aega, kus niisama vedeleda ja tuhlata foorumis ringi. Eriti kui oled veel Lada omanik:D
põhimõtteliselt on jõudnud asi Grande Finale'ni: ülevaatusel sai käidud, kindlustus sai tehtud. Nyyd auto on peaaegu seaduslikult teel. Vana sinine pass on, aga seda ei saa ennem vahetada, kui kahe kuu pärast. Notarivärgid ja EV seadused on mõnikord suhteliselt absurdsed. Praegu vuran ringi ilge paberihunnikuga, mis tõendab EV Politseile, et ma võib sõita selle masinaga ja ma pole seda varastanud ja muu sinna juurde kuuluva jama ära hoidmiseks.
Auto sai kah selle aja jooksul nii mõndagi uut juurde. Sõitsin masinaga maalt linna eelmine nädal, ÜV puudus ja kindlustus kah. Töökaaslane sõitis välja, mina 5 minuti pärast järgi. Et kui midagi oleks, siis väike kõne ja metsatee... Jõudsin ilusasti linna. Väga ideaalne. Garaa?, tõstuk, kõik vajalikud tööriistad olemas. Peale tööpäeva tee mis tahad. keegi ei sega kah.
Vahetasin välja siis salongi ventika ja selle neetud salongiradika kraani trossi. tross sai valitud kõige pikem, kuid ikka jäi veidi lyhikeseks:D Ventilaator ise maksis päris naljakat raha. Mitte et summa oli niivõrd tyhine, kui hinnavahe erinevates poodides. Jaama tn poes kysiti 185.-, Teguri tn poes 295.- Hea et olin Jaamast kohe ostnud. Ei pidanud enam tagasi sõitma. Samuti sai korralikult tehtud maki yhendused ja MP3-pleier mytsub täiesti myravabalt.
hetkel on juhipoolne iste maas ja selle asemel on ilma peatoeta 01 või 02-e iste. Originaal vajab veidi keevitamist.Homme lubas naabrimees autoelektrik orgunnida ka töö juurde keevituse. Saab kinni keevitada ka kõrvalistuja istme kronsa, mis on põranda kyljest lahti. tagumised aknad olid fikseeritudsiiani traadiga, sest iga kord kui alla lasid, siis hyppas see klaas välja oma pesast. nyyd tegin väikese aretuse ja mõlemad liiguvad. juhipoolse tross on nö kortsudega ja sellepärast jookseb pahatihti ka rullikult maha, kuid vähemalt hoiab see akent lõpuni kinni ja pole tarvis ka näppida seda. parempoolne töötab hetkel ptyiptyiptyi normaalselt.
Homme hommikul saan kätte ka oma 2 esisuportit lõpuks, tagumise pidurisilindri ning sumbutaja tagumise pyti. Lõpuks.
õhtul viskan ümber. Hetkel puuduvad rahalised vahendid uue roolikarbi ostmiseks, kuid see tuleb kah kunagi uus osta. Nii.
Ahjaa. õigus küll. Uue mahla ostsin kah käimakasti nind silda. 3L peaks piisama ka hiljem selleks, et roolikarpi valada.
Homme, kui aega on, ostan ustetihvtid, juhipoolsed on nii kulunud, et uks loksub juba päris palju nende peal. uksed on allapoole vajunud. Siis viskan uued kyynlad peale ja juhtmed kah. Ylevaatusel oli heitgaasidega väike probleem, ei põle korralikult see segu seal mootoris. no seda on silmaga kah näha, et syytevärk vajab värskendust pisut juba. mootori tudiseb nõksa. Ja kui meelest ei lähe, ostan lõpuks ka antenni ära:D
Nii. sõitmist häirib paar imeliku kolksu autol, mis käivad läbi kui kiirendad. õigemini on mingi imelik nõks. nagu pooks kinni või midagi. täiega jama. kellelgi sellega kokkupuuteid äkki olnud? ma poob mitte mootor, et segu vale või midagi. mulje jääb, et veermikus midagi. Umbes selles stiilis, et keerav kõigepealt kardaani sõlme ja siis see sõlm keerleb lahti. Ja pidurid ei ole peal. see on välistatud. Hoo pealt käib sama jama, hakkab nagu minema, siis poob kinni ja siis läheb. laagrid on korras.
Väike jama on weel auto juures. kettad vidi kõvverad. pidurdamisel pedal toksib veidi rytmi, aga noh, eks see ?igulimees ole yks paras tantsulõvi, jalg peab rytmiliselt liikuma:D
ketast on weel palju ja kannatab sõita kyll.
Ja radikas lekib ikkagi:S värdjas selline!
Ma siiralt loodan, et ta peab vastu veel selle talve. Hetkel pole lihtsalt raha. Oleks raha, oleks vist sellele masinal kõik uus peal. ka lamda ja pritsung peal:D
Eile sõitsin linnas korra ning nägin kursavenda, kes on oma Bemmi hirmsat moodi ära tuuninud. M-seeria buumeri mootor aiste vahel E30ne kerel (võin eksida, pole Bemari fanaatik. Samuti ei oska teha ka vahet, kas on audi B3 või B4), kere ära tehtud. yhesõnaga auto kallal on roppu vaeva nähtud. vennal ohukad põlesid, kapott lahti ja pea mootori vahel. Hea kahjurõõm tekkis. Selles suhtes, et tuttav tunne:D vähemalt pole lada mehed ainukesed, kes näppe pidevalt õliseks ajavad:D
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

nonii, täna sain siis jupid kätte. sõitsin sumpa klambri pärast poodi no ja siis enam ei suutnud kiusatusele vastu panna. piilusin rahakoti vahele, sula raha oli piisavalt kaasas ja kukkusin siis ?oppama. ladameeste moodi loomulikult, mitte et ei valinud huulepulka, põsepuna, pitspesu ja särgikesi. ostsin siis ära sumpa tripid uued, uue kyljepeegli, kyynlad ja juhtmed nendele. Samuti ka antenni.
panin siis alla uue tagumise pyti, esisuportid, tagumised töösilindrid ja noh, juhtus see mis juhtuma pidi ning ei aidanud selle wastu ka kallis sõber WD40. parempoolse silindri piduritoru oli stutsi kylge nii kõwasti kasvanud, et kui wiimast lahti keerasin, siis tõmbas toru sisse sõlme. jee. läks siis tarvis uut toru, mis kolmikust mööda silda silindrini jookseb. kui seda läksime tooma poest, siis yhtlasi ostsime ka karpapuhastusspray. sai ka karpa oma pesu kätte.
ainuke asi, mida kunagi tulevikus waja ära wahetada on kardaani leevendusmuhv ja roolikarp. aga need pole esmatähtsad ja kestavad weel, lihtsalt on weidi juba wäsinud.
sai ka täna kummi põletatud töökoja ees platsi peal. kyll panin sussi all ringi, kyll pidurid plokki, kyll kässariga. jah. jutid on yhepikkused. põhimõtteliselt. lõpuks sai siis timm.
:D
Joss
Vasta