21044, LandDragon, 1995
21044, LandDragon, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Väike update autost. Kadunud ei ole kuhugi.
Nii palju veel tagant järgi tarkust, et sügisel sai siis tagaluuk uuesti värvitud ja seda täiesti ilma kõvendita, kuna ta nii kiiresti kuivas. Olgu, aga ikkagi kuivas üli kiiresti, isegi ilma kõvendita, aga tulemus jäi esialgu parem kui kõik muu auto oli. Läikis paremini ka kõik puha. Aga mingi 3 nädalat pärast värvimist jäi kaseleht tagaluugi külge kinni ja jättis oma mustri sinna. Nii tore, et pmst ikkagi liiga pehme. Ja nüüd kevadeks on terve tagaluuk selline praguline nagu soolakõrb, et ma ei tea, mis kuradi värv see Globo on või kas mulle sattus halb sats või mis, aga see ei kõlba mitte kuskile. Üleüldse on tervel kerel värv selline õrn asi, mingi uks läheb kuhugi vastu, siis mitte ei löö lahti vaid kulub nagu ära, nagu oleks guašš värviga värvinud vms, et jah, keegi ei tohiks olla nii rikas, et nii odavaid asju osta.
Muidu vahepeal oli kõik korras. Siis tuli kevad ja autohooldus aeg. Ära sai põhjusega vahetatud kõik šarniirid, parem alumine õõtshoob, kuna stabikas murdus küljest; vasak esirattalaager, 1 rooliots, taga pooltelje tihendid, tagumised mõlemad rattalaagrid, põhimastiksiga täiustatud ja no õlivahetustrall sai ka tehtud. Pmst tuleb ülevaatusel ka veel mais käia ja no raha on sama palju läinud kui mõned inimesed siin oma ladakest müüvad.
Pildilt näha pole, et kõike seda tehtud on, aga sellegi poolest, siin ta on:
Nii palju veel tagant järgi tarkust, et sügisel sai siis tagaluuk uuesti värvitud ja seda täiesti ilma kõvendita, kuna ta nii kiiresti kuivas. Olgu, aga ikkagi kuivas üli kiiresti, isegi ilma kõvendita, aga tulemus jäi esialgu parem kui kõik muu auto oli. Läikis paremini ka kõik puha. Aga mingi 3 nädalat pärast värvimist jäi kaseleht tagaluugi külge kinni ja jättis oma mustri sinna. Nii tore, et pmst ikkagi liiga pehme. Ja nüüd kevadeks on terve tagaluuk selline praguline nagu soolakõrb, et ma ei tea, mis kuradi värv see Globo on või kas mulle sattus halb sats või mis, aga see ei kõlba mitte kuskile. Üleüldse on tervel kerel värv selline õrn asi, mingi uks läheb kuhugi vastu, siis mitte ei löö lahti vaid kulub nagu ära, nagu oleks guašš värviga värvinud vms, et jah, keegi ei tohiks olla nii rikas, et nii odavaid asju osta.
Muidu vahepeal oli kõik korras. Siis tuli kevad ja autohooldus aeg. Ära sai põhjusega vahetatud kõik šarniirid, parem alumine õõtshoob, kuna stabikas murdus küljest; vasak esirattalaager, 1 rooliots, taga pooltelje tihendid, tagumised mõlemad rattalaagrid, põhimastiksiga täiustatud ja no õlivahetustrall sai ka tehtud. Pmst tuleb ülevaatusel ka veel mais käia ja no raha on sama palju läinud kui mõned inimesed siin oma ladakest müüvad.
Pildilt näha pole, et kõike seda tehtud on, aga sellegi poolest, siin ta on:
Tagaluugi puhul pole kindlasti värvis viga juhul kui räägime samast Globo 2K akrüülvärvist. Kahe komponentne värv ei olegi mõeldud ilma kõvendita värvimiseks ning kui seda teha siis ei saagi see värv kunagi ära kuivada kuna keemilist reaktsiooni ei teki. Sama asi võib olla ülejäänud kerega ka kui õiges koguses kõvendit ei kasutanud.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Asi ei olnudki ära kuivamises, värv oli nii kõvendit kasutades kui mitte nakkekuiv juba 10 minutit pärast värvimist. Lisaks kasutasime kruntimisel ka Globo toodangut ja panime nii palju kõvendit kui oli soovitatud ja see s*tt kuivas juba püstolist lastes nii moodi ära, et autokerel olid värvitilkadest terad.lada kirjutas:Tagaluugi puhul pole kindlasti värvis viga juhul kui räägime samast Globo 2K akrüülvärvist. Kahe komponentne värv ei olegi mõeldud ilma kõvendita värvimiseks ning kui seda teha siis ei saagi see värv kunagi ära kuivada kuna keemilist reaktsiooni ei teki. Sama asi võib olla ülejäänud kerega ka kui õiges koguses kõvendit ei kasutanud.
See värv lihtsalt ei valgunud ja kuivanud nii nagu värv seda tegema peaks.
Kapotil olev värv, mis sai kõvendiga värvitud, on hetkel nii struktuuurne, et kui vihmapiisad peale tulevad ja isegi 70 km/h sõites ei voola need minema, isegi kui värskelt vahatatud.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Selles, et krunt/värv karedana püssist välja tuli on süüdi liiga paks segu ja/või vale düüsi valik. Seda juhtus mul endalgi, et sama tootja krunti ja värvi kasutades pidin mõlemale rohkem lahustit panema kui kirjas oli, et õige saaks.
Aga see, et ta sul näiliselt ära kuivas ei tähenda ikkagi, et ilma kõvendita värvimine õige oli. Ega seda värvi asjata kahe komponentseks ei nimetata, see kuivab hoopis teistmoodi kui tavaline lahustite ära auramine ühekomponentse värvi puhul. Nagu ennem ütlesin siis kõvendi tekitab keemilise protsessi tänu millele see värv ära kõvastub.
Aga see, et ta sul näiliselt ära kuivas ei tähenda ikkagi, et ilma kõvendita värvimine õige oli. Ega seda värvi asjata kahe komponentseks ei nimetata, see kuivab hoopis teistmoodi kui tavaline lahustite ära auramine ühekomponentse värvi puhul. Nagu ennem ütlesin siis kõvendi tekitab keemilise protsessi tänu millele see värv ära kõvastub.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Nojah, nõus, et kõvendit on vaja, aga asi ongi selles, et kui kõvendit panna nii palju kui vaja, siis tuleb välja terastunult, 50% nõutud kogusest kõvendit tuleb välja ilusti, aga ei valgu, st kuivab ikkagi liiga kiiresti ära(lahustit oli piisavalt, sai täpselt värvitud jooksmise piiri peal), aga kui 0% kõvendit, kuivas ikkagi suhteliseltkiiresti, valgus kenasti, aga jäi võrdlemisi pehme ja nüüd pragune. Et saad valida, kas lihvpaberi, valgumata poolmati või korraks läikiva pehme "värvi" vahel.
Üks random küsimus, kas värvipurgi alla on trükitud see kuupäev, kuna ta purgistatud on või see kuupäev, kuna ta enam kõlbulik pole?
Üks random küsimus, kas värvipurgi alla on trükitud see kuupäev, kuna ta purgistatud on või see kuupäev, kuna ta enam kõlbulik pole?
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
See auto on sisuliselt hingusele läinud. Seekord lõplikult. Eelmine kord keegi mainis, et mitte auto ei väsi ära, vaid omanik. Siis nii ongi, tõsilugu.
Kui keegi tunneb, et ta tahaks selle auto küljest endale midagi, siis mõnda aega saab päringuid esitada, olenevalt jupist võib see saadaval olla sümboolse summa eest või koguni tasuta.
Mingi hetk teen ka nimekirja huvitavamatest asjadest ja varuosadest, mis huvi võivad pakkuda. Aga too siis ilmselt eraldi teemasse.
Kui keegi tunneb, et ta tahaks selle auto küljest endale midagi, siis mõnda aega saab päringuid esitada, olenevalt jupist võib see saadaval olla sümboolse summa eest või koguni tasuta.
Mingi hetk teen ka nimekirja huvitavamatest asjadest ja varuosadest, mis huvi võivad pakkuda. Aga too siis ilmselt eraldi teemasse.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt: