4. leht 5-st

Postitatud: 12 Aug 2008 09:55
Postitas olaaf
pista pea esiklaasi aluse pleki alla - seal kus kojameeste mehhanism on - seal see plekk mädaneb ja isuga kui pole tõrjet saanud - omal koosnes see kunagisel rohelisel niiskuskindlast silikoonist :) ja jooksis ikka mõnuga sealt sisse. samas võib lekkida ka klaasi ülemine äär - jookseb mööda tihendit kuskilt mujalt hoopis sisse - kui näiteks praak tihend või haiget saanud paigaldamise käigus.
kas uksetihendid on ikka tihedalt vastas? teoreetiliselt ei tohiks paberileht tõmmates vahelt ära tulla kui uks kinni :)

Postitatud: 12 Aug 2008 11:16
Postitas Mel
Sealt samast küljekarbist vesi salongi tulebki. Vaata, kas karbi all olev veeäravoolu ava on lahti. Karbi alumises servas on ees ja taga avad, kust vesi välja saab voolata. Mul oli see umbes ning juhikohal põrand ujus.

Postitatud: 21 Sept 2008 21:56
Postitas GTA
Kerge update kah vahepeal. Võin öelda jälle, et üks suvi Lada roolis lõppemas ja järjekordselt ma ei virise:D Tee äärde ei jäänud kordagi, tehnilisi probleeme oli täpselt niipalju kui sai teha hooldust ja mõne hooldamata jäänud asja remonti. Julgelt võin öelda, et tehniliselt seni kõige paremas korras Lada minu kätes, aga noh, selle ülejäägi teevad tasa kere puudujäägid:P. Sõita on saanud selle autoga kuskil üle 7000km tuuri - hetkel Malle mu käsutuses olnud 3 kuud ja mõni nädal peale.

Karterikaitset ju julgetel meestel pole, seega õnnestus üks nädal õlivannile ja sillatalale väike pauk orgunnida. Nägi välja nagu oleks miini otsa sõitnud:( Õlipump ka pooleks. Selle mure lahdamine võttis aga vaid mõne tunnikese ja ei pidanud uut karteripõhja seekord veel otsima minema, vana jäi peale vormitagumist õnneks ka õlitihedaks.

Paar päeva olen tegelenud aga asjaga, mida juba suvekuudel ette võtta tahtsin, aga aega ei leidnud. Monopritse paigaldus. Oma kujutelmades äärmiselt lihtne ettevõtmine on aga natuke keerulisemaks osutunud,nagu ikka:P Näituseks - rihmaga mootorile tuleb meisterdada vändaanduri kronstein, jahutusvedeliku temp anduri stuts, karpamootoriga isendi keresse tuleb puurida igasugu lollide kohtade peale auke, vedada kütusetorustik, elektrijuhtmed, vahetada kollektorid, süütesüsteem, bensupaak jne jne. Päris kapitaalne ettevõtmine sõnadega. Olen vaikselt nokitsenud ja pildid siis siin:) Täna läks igatahes juba käima kah - ainult hetkeks, jahutusvedelik pole sees. Mõned elektrikotermannid lahendada, mõned tegemata asjad veel ja... loodetavasti ta hakkab sõitma!:D

[Muudetud: 21.9.08 GTA]Pilt

Postitatud: 21 Sept 2008 22:04
Postitas GTA
Äkki keegi oskab mind juhendadagi, üks loll elektrianomaalia, mis nüüd tekkis on nt see, et tuled sisse lülitades lähevad põlema pool-, täis- ja udutulede märgulambid ja bensupaagi seiser hüppab põhja. Tuled tegelikult töötavad ok-lt ja ilma tuledeta näitab ka bensunäidik õigesti. Tahhomeetrit pole ka veel tööle saanud, aga loodan, et see on pelgalt korralikult el. skeemil näpuga rida ajamise küsimus.

Pilt siis näituseks kah: too kõnealune väntvõlli asendi andur koos talle meisterdatud kronsteiniga, lõpetamata kujl veel.Pilt

Postitatud: 22 Sept 2008 18:59
Postitas reiner
Pritsungi võtsid selle enda teise 07 pealt?
Raplas on plaanis väiksesvändas tempe tegema hakata?:D

Postitatud: 22 Sept 2008 19:54
Postitas olaaf
selle kotermani kohapealt - sul on armatuuri alt mass puudu kuskilt - omal oli kunagi sama jama :)

[Muudetud: 22-9-2008 olaaf]

Postitatud: 22 Sept 2008 19:57
Postitas ToM
Algselt postitas: reiner
Raplas on plaanis väiksesvändas tempe tegema hakata?:D
Ei, sest kutt pidi kiilakaks hakkama:spin

Postitatud: 22 Sept 2008 20:46
Postitas GTA
Ei Raplasse ma ei jõua jah, nädal veel ja siis pean väikse 8-kuuse pausi tegema oma Ladadega asjatamisse:rolleyes.
Praeguseks jõudsin aga niikaugele, et vaja asi uuesti lahti kiskuda:( Jahutusvedelik jookseb kuskilt kolinal silindrisse, surve on sees ja aurupilv üleval. Pakun et kollektorite tihendid, aga krt, mis defektid seal kahe silma vahele nüüd jääda said?

Reiner: Pritsesüsteem on teise Lada pealt pärit jah, mis ta seisab tühja seal:D Too üldse suht varuosadeks läinud ja kasutust hetkel ka nagu pole. Aga krt vanarauda ei raatsi ka viia... no ehk leiab rakendust ka kunagi. Kasvõi elementaarse pingete maandamise masinana nagu sul omalgi:P

Postitatud: 22 Sept 2008 20:53
Postitas viaccess
Ja ma hakkasin juba mõtlema et saab tava kaane külge installida seda pritset... aga näe vedelik jookseb. 21214 kaanel hoopis teistmoodi jahutuskanalid, niiet uuri... kardan et lahendust sa ei leia. Vene foorumites kes installib pritse, need vahetavad ka kaane ära :(

Postitatud: 22 Sept 2008 20:55
Postitas Moss
Via, äkki on sul mingit pildimaterjali nende erinevuste kohta? :yllatunud

Postitatud: 22 Sept 2008 21:02
Postitas GTA
Kaant vahetada ka ei anna, peab uurima, ehk annab need vedeliku augud kinni panna vähemalt.

Postitatud: 22 Sept 2008 21:14
Postitas viaccess
Aga palun:
lingitud pildid juba suured, pole aega jännata, sorry...

Pilt


Pilt

Loe ka teemat:

http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... telya.html

http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... telya.html

Kui lihtsalt panna kanalit kinni siis on oht kaanest lahti saada, seal ta käib ringi ikkagi, 21214 kaanel jahutusauke pole...

P.S: Siin ka näha et Karpaga mootoril olemas kollektori soojendus, pritsel seda pole: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... eniya.html





[Muudetud: 22/9/2008 viaccess]

Postitatud: 22 Sept 2008 21:29
Postitas GTA
Huvitav küll... 1700i-l vahetasin möödunud sügisel kollektorite ja pükste tihendid, kuna need katki olid ja tärin taga oli. Enne olid samasugused tihendid nagu tavalisel Ladal ja asemele panin ka tavalised. Kõik justkui toimis. Peale selle on antud pildil tegu veel neljapunktipritsega, ehk sellest tingitud too eriline tihend.

No vastu ma ei vaidle igatahes, midagi on mäda ja lahti kiskuma peab asja nii või naa. Eks annan selgitusi, mis leidsin.

A no kurat, enne läheb see 1700-ne sinna peale kui ma mingit karpat tagasi aretama hakkan:P

Ps. Minu kapotialuse pildil on selgelt näha ka kollektori soojenduse voolik. Monopritsel käib see nagu muistegi karpa ajal...

[Muudetud: 22.9.08 GTA]

Postitatud: 22 Sept 2008 21:34
Postitas viaccess
Võimalik et panen ka segast, aga kui kolle maha võtad siis asi selge, ise ma pole kolle maha kiskunud ja isegi ei tea kas on hüdrotõukuritega mootor või ilma, igal pool väidavad et pritsega mootoril peavad olema. Ja 21214 kaan on sama mis mono või täispritsel, lihtsalt kolled erinevad.

Postitatud: 22 Sept 2008 21:43
Postitas tuhajuhe
Nagu näha on,et pritse kaanel on need väikesed avad olemas sisselaske juures.Tihendil ei ole ja ilmselt siis nelja punkti pritsel ka ei ole kolles seda ringvoolu.Seda kaanest lahti saamis ohtu ka ei ole kui on need avad kinni panna tava varjandil.Weberitega kollel ka ei ole neid avasi ja ei ole veel ühegi rallikaga juhtunud seda ohtu.Ainult siis kui mingil põhjusel korralikult mootor keema aetakse ja selle kuumusega tõmbab kaane kõveraks.
GTA-l pole muud kui uuesti kolled maha pinnad puhtaks ja uus tihend vahele.

Postitatud: 22 Sept 2008 21:46
Postitas GTA
Minu 073 aastast '96 ja IceStormi 044 aastast '95 - tehniliselt on nad kaksikud. Olen mõlemil nukka vahetanud ja käis kõik nagu ennegi kontramutritega. Sinu doonor vist ka '95, too Niva? Samas ma pole kontrollinud kas mingit tähist on, et 21214 kaas just see mootori peal on. Sdelano v Rossii hakkab küll silma.
Ma pakun et 2001 või 2002 tuli too multipoint ja siis tehti ka ülejäänud kaas moodsamaks.

[Muudetud: 22.9.08 GTA]

Postitatud: 23 Sept 2008 20:26
Postitas GTA
Tõin poest uued tihendid siis, tegin kollektorite ja kaane tööpinnad puhtaks ja silikooniga ka kergelt kokku. Esialgu tundub, et kõik toimib. Võrdlesin kollektoreid, uusi tihendeid ja plokikaant, ei suutnud küll tuvastada, et miski klappima ei peaks. Vana tihend oli muide kolmanda silindri kohalt pooleks kah.
Aurupilv auto järel on endiselt olemas - pisut väiksem küll, aga loodan, et see lihtsalt summutisse voolanud vedelik, mille aurustumine natuke aega võtab. Eks kui saab mõned tiirud veel teha, siis saab edasise hinnangu anda. Survet radikas ei paista olevat ja peale ei pea ka koguaeg kallama. Pöidlad pihku ja loodan parimat;)!
Elektriviga armatuuri tagant tuli ka kenasti välja, nüüd kõik näidikud timmis ja mingeid anomaaliaid ei esine.

Küsimus jällegi targematele: kas vanema aastakäigu 05/07 elektriskeemis on selline asi nagu süüterelee kuskil? Uuematel on (kinnitatud suunatulerelee mutri alla) ja sealt oli eelmises autos ka pardaarvuti sisselülitamiseks vajalik pluss võetud. Peab vastama tingimustele, et vool tuleks peale alles süüteluku viimases asendis enne käivitust, käivitamise ajal vool ei katkeks ja süüteluku alumises asendis (kus nt raadio ja kell töötavad) oleks pluss katkestatud. Süüteluku "jämedatesse" juhtmetesse ei julge ühendada kah, põleb pärast maha, too algselt releese minema peav juhe on suht peenike.

Postitatud: 23 Sept 2008 20:38
Postitas viaccess
Mul ühendatud süütelukuga, midagi seal maha ei põle, ajul ju kaitsmed olemas (koguni 3 tükki). Võid ka üles otsida süütepooli juhe, sellega saad ka hakkama.

Postitatud: 25 Dets 2008 17:09
Postitas GTA
Pühade puhul on natuke puhkust antud ja kuidas sa siis autota sel ajal saad:D Sõnaga, sellel masinal jälle kindlustus tehtud, talvekummid kruttisin alla ja rohkem ettevalmistusi auto ei vajanudki. Käivitus peale praktiliselt kolmekuist seismist koheselt ja kui võttiski natuke aega, et kõik silindrid korralikult käima hakkaks, siis las võttis.

Autoomanik on oma panniga rahul:)

Postitatud: 25 Dets 2008 17:17
Postitas logman
Tore, kui riigikaitse õppimine sind ladat pole suutnud unustama panna.
Mis muud, kui edu siin- ja sealpool tarandikku :).