21072, GTA, 1985
21072, GTA, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21072, GTA, 1985
Niisiis, ega selle vaimse tervisega kõik korras vist pole...
Mootor on 1300cc rihmaga. Edasi ei lähe aga vaikne on küll:). Käike on neli, sild ja kast on vaikne. Väliselt alustasin poleerimisega aga peale esiotsa ja pagassiluugi tunniajase maratoni otsustasin ikka homseks ka midagi jätta:D Alumine rant on autol värvitud. Keretöid on tehtud omajagu, vahetatud karbid, ka sisemised küljed, tagumisi karbiotsi on lapitud, koopaservad on kogemata kombel üldse kopika omad sattunud:rolleyes. Tagapõlle on ka keevitatud. Uksed on vahetamata jäetud, kõige kurvem on kunde oma, mida pmst uksepolster veel koos hoiab:D
Rooste leidmiseks eriti otsima ei pea, samas nagu käib kah. Teist korda tagasi helistama pani auto komplektsus ja muidu hea seisukord. Salong on täielikult originaal, polstrid sirged, kuskil midagi silma ei riiva. Rooli jõudsin muidugi juba 05-lt laenata. Pruun sisu vast mõnele ei meeldi, mulle aga küll. Eriti retro on Grundigi magnetoola, too vist juba autol Soomes elu alustades peale krutitud. Pull aparaat ja laineid püüab kusjuures väga hästi. Nüüd õhtul tuli autoga tegelemise ajal R2-st ka mingi Eesti 80'date saade, kus vastava ajastu muusikat ka veel mängiti. Auto kui ajamasin!:)
Tulevikuplaanidest... Noh, selline suvemasin sai nagu otsitud. Peale pikemat raalimist midagi paremat lihtsalt ei leidnud. Tunnistan ausalt, et 03-d, kopikad ja muud Ladad üldse - meeldivad küll aga omale ei ostaks. Või noh ostaks, aga 05/07 on ikka rohkem meele järgi. Kolm kuud juba otsisin ja käisin neid risusid ikka igal pool vaatamas, aga noh, nii ta nüüd läks. Mingeid erilisi ümberehitusi plaanis vast pole. Igapäevamasin ikkagi, vähemalt sel suvel. Võimalik, et vahetusse lähevad mootor ja käigukast teiselt 07-lt. Aga pole otsustanud, seisukord määrab. Paberimajanduse tahaks järgmise nädala jooksul ära lahendada ja siis uhama hakata:)
Pm, kel suur huvi autot näha või osta - tehke oma pakkumised u2u. Selles autos ma väga kinni pole, ja huvitavaid pakkumisi oleks huvitav kuulata.
Mootor on 1300cc rihmaga. Edasi ei lähe aga vaikne on küll:). Käike on neli, sild ja kast on vaikne. Väliselt alustasin poleerimisega aga peale esiotsa ja pagassiluugi tunniajase maratoni otsustasin ikka homseks ka midagi jätta:D Alumine rant on autol värvitud. Keretöid on tehtud omajagu, vahetatud karbid, ka sisemised küljed, tagumisi karbiotsi on lapitud, koopaservad on kogemata kombel üldse kopika omad sattunud:rolleyes. Tagapõlle on ka keevitatud. Uksed on vahetamata jäetud, kõige kurvem on kunde oma, mida pmst uksepolster veel koos hoiab:D
Rooste leidmiseks eriti otsima ei pea, samas nagu käib kah. Teist korda tagasi helistama pani auto komplektsus ja muidu hea seisukord. Salong on täielikult originaal, polstrid sirged, kuskil midagi silma ei riiva. Rooli jõudsin muidugi juba 05-lt laenata. Pruun sisu vast mõnele ei meeldi, mulle aga küll. Eriti retro on Grundigi magnetoola, too vist juba autol Soomes elu alustades peale krutitud. Pull aparaat ja laineid püüab kusjuures väga hästi. Nüüd õhtul tuli autoga tegelemise ajal R2-st ka mingi Eesti 80'date saade, kus vastava ajastu muusikat ka veel mängiti. Auto kui ajamasin!:)
Tulevikuplaanidest... Noh, selline suvemasin sai nagu otsitud. Peale pikemat raalimist midagi paremat lihtsalt ei leidnud. Tunnistan ausalt, et 03-d, kopikad ja muud Ladad üldse - meeldivad küll aga omale ei ostaks. Või noh ostaks, aga 05/07 on ikka rohkem meele järgi. Kolm kuud juba otsisin ja käisin neid risusid ikka igal pool vaatamas, aga noh, nii ta nüüd läks. Mingeid erilisi ümberehitusi plaanis vast pole. Igapäevamasin ikkagi, vähemalt sel suvel. Võimalik, et vahetusse lähevad mootor ja käigukast teiselt 07-lt. Aga pole otsustanud, seisukord määrab. Paberimajanduse tahaks järgmise nädala jooksul ära lahendada ja siis uhama hakata:)
Pm, kel suur huvi autot näha või osta - tehke oma pakkumised u2u. Selles autos ma väga kinni pole, ja huvitavaid pakkumisi oleks huvitav kuulata.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
"Õige" on 05:) Selle tegemiseks ehk sobivam aeg järgmisel aastal, peale sõjaväge. See on ka vastus küsimusele, miks ma eriti pikemaid plaane ei tee ei ühe ega teise autoga:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Masin paistab tõesti ilus,
Ladade parandamisel ma erilist mõtet ei näe,topi sinna raha alla ja sõidumõnust ei tule mitte s*ttagi tagasi,mugavuse poolest jääb ikka palju vajaka,ning ükskõik kui palju ''lääne autode mugavust'' juurde ei lisa,pole autol ei tegu ei nägu,aga see ainult minu arvamus:rolleyes
Ladade parandamisel ma erilist mõtet ei näe,topi sinna raha alla ja sõidumõnust ei tule mitte s*ttagi tagasi,mugavuse poolest jääb ikka palju vajaka,ning ükskõik kui palju ''lääne autode mugavust'' juurde ei lisa,pole autol ei tegu ei nägu,aga see ainult minu arvamus:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pigem oled sa viletsasti oma autosid hooldanud ning ära tõusnud rahva seast.Algselt postitas: Alfist
Masin paistab tõesti ilus,
Ladade parandamisel ma erilist mõtet ei näe,topi sinna raha alla ja sõidumõnust ei tule mitte s*ttagi tagasi,mugavuse poolest jääb ikka palju vajaka,ning ükskõik kui palju ''lääne autode mugavust'' juurde ei lisa,pole autol ei tegu ei nägu,aga see ainult minu arvamus:rolleyes
rooli ja pidurivõim ja abs on nõrkadele kääbustele :spin
gta-d õnnitlen ostu puhul..
milleks vahetada mootorit? hoia ta nii nagu on teisega hakka võistlemas käima
1,3 peaks igatpidi piisav olema kui korralikult käima panna asi...
[Muudetud: 7-6-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
roolivõim,pidurivõim ja abs ei puutu asjasse,autol puudub juba sisemusest,ning ka välimusest palju ,kuid ei taha rohkem teemat risustada,nii et võite need minu postid ära kustutada ja ma ei tahtnud kellegi tundeid sellega riivata;)Algselt postitas: olaafpigem oled sa viletsasti oma autosid hooldanud ning ära tõusnud rahva seast.Algselt postitas: Alfist
Masin paistab tõesti ilus,
Ladade parandamisel ma erilist mõtet ei näe,topi sinna raha alla ja sõidumõnust ei tule mitte s*ttagi tagasi,mugavuse poolest jääb ikka palju vajaka,ning ükskõik kui palju ''lääne autode mugavust'' juurde ei lisa,pole autol ei tegu ei nägu,aga see ainult minu arvamus:rolleyes
rooli ja pidurivõim ja abs on nõrkadele kääbustele :spin
[Muudetud: 7-6-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Viimane post siis minu poolt,ma tahaks ka teada miks pole mu auto teemat ära kustutatud foorumist,ma ei taha et see oleks siin enam,ning võite ka juba mu kasutaja kustutada!!!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kui ma hirmsasti tahaks oma igapäevasõite (nädalas vähemalt 400km maanteed) teha mõne hirmus mugava opeli või fordiga, ei peaks ma vene autost tõesti midagi.
Ja kui üldse midagi muud oleks tahtnud, siis kirsipunast 07-t:P Aga no saamine on iseasi;)
A ja ärge nüüd riielge:D Alfistiga olen ma ses suhtes nõus, et Ladat ei anna tõesti mingi lääne masinaga võrrelda aga mitte ainult selles valguses, et üks on läbi ja lõhki halb ja teised head. ?iguli on mõnus ja ehe retromasin, vähemalt minule, kes on nende keskel kasvanud. Ja mind ei heiduta see, et tõesti, rool pole ehk nii täpne ja tuulemüha hakkab 100+ kiirustel tugevalt juttu segama:P
Btw, kui rikkaks saan, siis mõne Alfa pean ma ka kunagi ära;) Kust see mu foorumi alias siis tuleb, kui mitte väikse põnnina alfade fännamisest.
Ja kui üldse midagi muud oleks tahtnud, siis kirsipunast 07-t:P Aga no saamine on iseasi;)
A ja ärge nüüd riielge:D Alfistiga olen ma ses suhtes nõus, et Ladat ei anna tõesti mingi lääne masinaga võrrelda aga mitte ainult selles valguses, et üks on läbi ja lõhki halb ja teised head. ?iguli on mõnus ja ehe retromasin, vähemalt minule, kes on nende keskel kasvanud. Ja mind ei heiduta see, et tõesti, rool pole ehk nii täpne ja tuulemüha hakkab 100+ kiirustel tugevalt juttu segama:P
Btw, kui rikkaks saan, siis mõne Alfa pean ma ka kunagi ära;) Kust see mu foorumi alias siis tuleb, kui mitte väikse põnnina alfade fännamisest.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Võta vastu õnnitlused ka naaber rajoonist!
Minuarust on just vastupidi,see on igatipidi eluterve suhtu-Algselt postitas: GTA
Niisiis, ega selle vaimse tervisega kõik korras vist pole...
mine!Alati on nii,et ühest mänguasjast ei saa kunagi küll ja
kuidas need Lada`d muidu säiluvadki.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Ma tänan kõiki!
Nii hull tähelepanu täitsa tavalise, isegi keskmisest kehvemas seisus Lada puhul:) Tänud veelkord:D
Nii hull tähelepanu täitsa tavalise, isegi keskmisest kehvemas seisus Lada puhul:) Tänud veelkord:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme