21072, GTA, 1985
21072, GTA, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nii ja naa:D
Eks näis kuida läheb, originaalsel 1300-sel paistab nati kehv õlisurve olema, kui see peaks lähiajal saba andma, siis on küll kiire lahendus käest võtta...
Peamine põhjus oli lihtsalt vähegi viisakama välimusega Lada igapäevasõiduks istumise alla saada. Tegemist tahab seegi, lootsin leida mõne, millel poleks üldse keretööd vajalikud, selliseid aga pole võttagi...
Sai võtta siit-sealt pakkumisi ja kalkulatsioone, palju läheks rotika kõvera nina taastamine, seda raha ma kahjuks sinna alla panna ei suuda. Pluss mitu kuud jalamees olla ka ei saa.
Siksu võtmed kadusid ära jah... aga peab rooliluku lahti muukima ja vapralt veel natuke aega sõitma... lootes et keegi lukustamata autot vuuki ei pane:(
Ja seda värvi autod satuvad mulle ise kätte, ma ei tea ise ka miks see nii olema peab. Kuigi mingit kinnisideed mul pole ja ausalt öeldes olekski tahtnud, et mingi muu värv ka vahelduseks on:P Tuttavad vähemalt tunnevad ära, vahet pole millisega neist kolmest ma parasjagu sõitma peaks.
[Muudetud: 7.6.08 GTA]
Eks näis kuida läheb, originaalsel 1300-sel paistab nati kehv õlisurve olema, kui see peaks lähiajal saba andma, siis on küll kiire lahendus käest võtta...
Peamine põhjus oli lihtsalt vähegi viisakama välimusega Lada igapäevasõiduks istumise alla saada. Tegemist tahab seegi, lootsin leida mõne, millel poleks üldse keretööd vajalikud, selliseid aga pole võttagi...
Sai võtta siit-sealt pakkumisi ja kalkulatsioone, palju läheks rotika kõvera nina taastamine, seda raha ma kahjuks sinna alla panna ei suuda. Pluss mitu kuud jalamees olla ka ei saa.
Siksu võtmed kadusid ära jah... aga peab rooliluku lahti muukima ja vapralt veel natuke aega sõitma... lootes et keegi lukustamata autot vuuki ei pane:(
Ja seda värvi autod satuvad mulle ise kätte, ma ei tea ise ka miks see nii olema peab. Kuigi mingit kinnisideed mul pole ja ausalt öeldes olekski tahtnud, et mingi muu värv ka vahelduseks on:P Tuttavad vähemalt tunnevad ära, vahet pole millisega neist kolmest ma parasjagu sõitma peaks.
[Muudetud: 7.6.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
rroheline07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 10 Mai 2008 23:51
- Asukoht: Tallinn
Noh... erinevalt sellest autost ei vaja sinu oma keevitust:P Eelistaksin pigem seda varianti, aga muidu teeb meele heaks küll, et välimus on autol komplektne.
Eile õhtul näppides avastasin, et tulede kojameeste süsteem on paljulubav. Puudu on üks kojamehe vars, 2 kummiluuda ja töötav veepump. Elektrisüsteem toimis ja mõlemad mootorid on töökorras:) Väike positiivne üllatus teeb ainult head.
Maha monteerisin tulede korrektori, see ei töödanud ning süsteemi tosooliga täitma hakates avastasin, et üks plastvoolik on siiski katki, tuleb ka uus süsteem otsida
Mõni pisividin või märgutuli vast veel ei tööta aga mitte midagi erilist. Erilist üllatust ei valmista ka see, et neljast küljeklaasist 3 seisavad oma ülesannete kõrgusel väikse puupulga abil. Kes 04/05/07 klaasitõstukitega kokku puutunud, ei pea mitut korda arvama, mis seal nihu on.
Eks ka selle auto juures on töid - nii suuremahulisemaid kui väiksemaid vaja ette võtta küll ja küll. Nii et kõik edusoovid ja muidu head soovid kuluvadki marjaks ära;).
[Muudetud: 8.6.08 GTA]
Eile õhtul näppides avastasin, et tulede kojameeste süsteem on paljulubav. Puudu on üks kojamehe vars, 2 kummiluuda ja töötav veepump. Elektrisüsteem toimis ja mõlemad mootorid on töökorras:) Väike positiivne üllatus teeb ainult head.
Maha monteerisin tulede korrektori, see ei töödanud ning süsteemi tosooliga täitma hakates avastasin, et üks plastvoolik on siiski katki, tuleb ka uus süsteem otsida
Mõni pisividin või märgutuli vast veel ei tööta aga mitte midagi erilist. Erilist üllatust ei valmista ka see, et neljast küljeklaasist 3 seisavad oma ülesannete kõrgusel väikse puupulga abil. Kes 04/05/07 klaasitõstukitega kokku puutunud, ei pea mitut korda arvama, mis seal nihu on.
Eks ka selle auto juures on töid - nii suuremahulisemaid kui väiksemaid vaja ette võtta küll ja küll. Nii et kõik edusoovid ja muidu head soovid kuluvadki marjaks ära;).
[Muudetud: 8.6.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mnjah, sama jama oli minu masina tagumiste klaasidega. Harjavars alla pandud ja tihendi vahed mingit möginat täis.Algselt postitas: GTA
Erilist üllatust ei valmista ka see, et neljast küljeklaasist 3 seisavad oma ülesannete kõrgusel väikse puupulga abil. Kes 04/05/07 klaasitõstukitega kokku puutunud, ei pea mitut korda arvama, mis seal nihu on.
Kui väga suur saladus ei ole, siis palju auto üldse maksis?:rolleyes
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Head uudised: auto ja kindlustus on nüüd minu nimel. Esimene ametlikult isiklik seega:) Kallis lõbu ainult rsk:D
Tehtud ka mõni maanteeots ja paljastunud mõned vead mida esimese raksuga tähele ei pannud. Nt kahtlane vibratsioon, mis päris kõvasti raputab aga koguaeg ei esine. Mootor oli kuidagi uimane kah. Tuha juures sai natuke näpitud siis, tuli välja, et rihm on hamba valesti ja vibratsiooni põhjuseks pakkus ta kardaani tugilaagrit või muhvi käigukasti otsas. Vaatan seda asja. Jagajast sai eemaldatud päris koledad loksud, eriti vaakumsüsteemi poolelt. Üldiselt sai pisut paremaks küll, aga karburaator tahab kõva leotust ja seejärel võiks ka mootor juba korralikult käia ning igast asendist kõvasti vedama hakata:D
Kõrvapaitavalt vaikne on see auto muidu. Aru ma ei saagi, millest see tuleb. Võrreldes teise autoga, milles sees ehk rohkemgi müramatte ja ka sillad vait olid, siis ikkagi ei ole midagi võrrelda. Üks on tasane, teine lärmakas. Samas annab asja veelgi parandada, kui kõik aknad korralikult sulguma panna (ei seisa ju kinni ja praod sees, tuul vilistab) ja summutit uurida - tuleb sealt selline ebameeldiv "kaja", justkui oleks mõni pütt seest täitsa tühi.
Oeh, panen siis lähemalt ka mõne pildi, eriti korralik see auto siiski pole...:
Tehtud ka mõni maanteeots ja paljastunud mõned vead mida esimese raksuga tähele ei pannud. Nt kahtlane vibratsioon, mis päris kõvasti raputab aga koguaeg ei esine. Mootor oli kuidagi uimane kah. Tuha juures sai natuke näpitud siis, tuli välja, et rihm on hamba valesti ja vibratsiooni põhjuseks pakkus ta kardaani tugilaagrit või muhvi käigukasti otsas. Vaatan seda asja. Jagajast sai eemaldatud päris koledad loksud, eriti vaakumsüsteemi poolelt. Üldiselt sai pisut paremaks küll, aga karburaator tahab kõva leotust ja seejärel võiks ka mootor juba korralikult käia ning igast asendist kõvasti vedama hakata:D
Kõrvapaitavalt vaikne on see auto muidu. Aru ma ei saagi, millest see tuleb. Võrreldes teise autoga, milles sees ehk rohkemgi müramatte ja ka sillad vait olid, siis ikkagi ei ole midagi võrrelda. Üks on tasane, teine lärmakas. Samas annab asja veelgi parandada, kui kõik aknad korralikult sulguma panna (ei seisa ju kinni ja praod sees, tuul vilistab) ja summutit uurida - tuleb sealt selline ebameeldiv "kaja", justkui oleks mõni pütt seest täitsa tühi.
Oeh, panen siis lähemalt ka mõne pildi, eriti korralik see auto siiski pole...:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
No ja auto tagańtvaates. Tuleklaasid poleerisin kenasti läikima, jäid nagu uued. Ostsin ka tutikad porilapakad, ilma nendeta näeb ?iguli minumeelest kuidagi nõrk välja:P
Tagapõll on jäänu vahetamata, see sihuke hõredavõitu...
Tagapõll on jäänu vahetamata, see sihuke hõredavõitu...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ja ei jäägi muud üle kui sõita remontida-remontida-remontida ja sealjuures ehtsast "lujaa laatua" fiilingust rõõmu tunda!:)
Hangitud sai jooks kasutatud 185/60R13 rehve, siinsamas foorumis hiljuti letti paisatud kuulutuselt. Veljed tulevad (loodetavasti, kui ma 2 ülejäänud ka kätte saan:P) taolised nagu alloleval pildil. Cromodora 6x13, randiga ja viie kodaraga. Üsna sarnase disainiga kui teisel masinal all olevad, ent erinevused on detailides ja sellesamas randis, mis türi velgedel eriti silma ei tüki.
Ühesõnaga nagu näete, auto pole just kõige korralikum aga minul ikka meel hea:). Miks, ma ei tea. Öelgu need kes loevad:P
[Muudetud: 11.6.08 GTA]
Hangitud sai jooks kasutatud 185/60R13 rehve, siinsamas foorumis hiljuti letti paisatud kuulutuselt. Veljed tulevad (loodetavasti, kui ma 2 ülejäänud ka kätte saan:P) taolised nagu alloleval pildil. Cromodora 6x13, randiga ja viie kodaraga. Üsna sarnase disainiga kui teisel masinal all olevad, ent erinevused on detailides ja sellesamas randis, mis türi velgedel eriti silma ei tüki.
Ühesõnaga nagu näete, auto pole just kõige korralikum aga minul ikka meel hea:). Miks, ma ei tea. Öelgu need kes loevad:P
[Muudetud: 11.6.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Ega sellest summuti ''kajast'' sa muidu lahti saagi, kui paned/teed mõnest lääneka sumpsist endale sumpsi. Kui veab, siis äkki leialt kellegil ka äkki vene ajast pärit summuti. Igatahes mina olen siiani kõik sumpsid saanud sellised millel pütid on seest tühjad:mad:(kuramus ainult mingi toru on sees millel on augud tehtud). Poes aga seletati alati, et originaal, no kurat ei tea, kas nad ise ka usuvad seda originaali juttu:puzzled:rolleyes. Mul tekib veel mõnus vilekoor umbes 95km/h kiiruse juures ja ikka häirib liialt:kuriAlgselt postitas: GTA
Samas annab asja veelgi parandada, kui kõik aknad korralikult sulguma panna (ei seisa ju kinni ja praod sees, tuul vilistab) ja summutit uurida - tuleb sealt selline ebameeldiv "kaja", justkui oleks mõni pütt seest täitsa tühi.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Sest said lõpuks oma "ilusa" 7jorka omanikuks, pealegi veel igasuguste vahvate lisadega ja veel õigest aastakäigust.Algselt postitas: GTA
Ühesõnaga nagu näete, auto pole just kõige korralikum aga minul ikka meel hea:). Miks, ma ei tea. Öelgu need kes loevad:P
Semjorkad on nagu veinid, lähevad aastatega aina paremaks:P
Neis 90-ndate masinates pole enam seda õiget tunnet, 80 keskpaigas eksisteeris veel mingi kvaliteet ja prezdiiz.
Üldiselt mulle ka auto meeldib, loodan et keret pole remontinud mingi "Leidur Leo", nagu minu oma on:D
m'kay
siksaator: Esimene pütt tundub seda lärmi tegema. Väljalase on mul kolme pütiga nagu ka 2103-l. Ei tea tolle otstarvet, kas tegu on seest tühja pütiga, on ta resonaator või mis täpselt. Midagi seal päris õige igatahes pole ja sellist häält päris olla ei tohiks.
kj: Poleerimisel kasutasin sama pastat, mida auto värvilgi. Antud juhul siis G3. Nüüd sain commandant 4 poleerimisvahendit (vedel), eks kui sellega katsetan annan ka tulemustest teada. Poleerid parajalt vahedi ja pehme lapiga üle, tolle tuhmunud kihi maha kuni element omandab hea läike ja ongi päris uuelähedase välimusega. Pärast kuivatad.
tom: Leidur Leo on sellele autole pannud 2101 tagumised tiivakaared... ja esinurga avarii natuke kahtlaselt taastanud, pole fassong päris see mis ta olema peaks. Ja mõned roostest näritud plekid on lihtsalt üle värvinud:) Aga põhja keevitused, niipalju kui nägin, siis karbid-siseküljed nt on päris viisakalt vahetatud.
Vb jah, prestii?i tunne on küll õige öelda:D Ikkagi laitmatu salongiga ja ajastukohaste lisadega Lux. Istmete õmblused jooksevad sirgelt. "Kõva" lagi on tegelikult kaetud pehme riidega, millest hilisematel aastakäikudel on loobutud. Ja üht-koma teist veel. Sõidutasin oma ema, kes ütles, et see auto teeb meele nukraks. Nostalgia:D Auto kui ajamasin:)
Muidugi on omaaegne hiilgus luitunud ja ajahamba (pigem roosteussi) puretud. Aga auto on aus:)
[Muudetud: 11.6.08 GTA]
kj: Poleerimisel kasutasin sama pastat, mida auto värvilgi. Antud juhul siis G3. Nüüd sain commandant 4 poleerimisvahendit (vedel), eks kui sellega katsetan annan ka tulemustest teada. Poleerid parajalt vahedi ja pehme lapiga üle, tolle tuhmunud kihi maha kuni element omandab hea läike ja ongi päris uuelähedase välimusega. Pärast kuivatad.
tom: Leidur Leo on sellele autole pannud 2101 tagumised tiivakaared... ja esinurga avarii natuke kahtlaselt taastanud, pole fassong päris see mis ta olema peaks. Ja mõned roostest näritud plekid on lihtsalt üle värvinud:) Aga põhja keevitused, niipalju kui nägin, siis karbid-siseküljed nt on päris viisakalt vahetatud.
Vb jah, prestii?i tunne on küll õige öelda:D Ikkagi laitmatu salongiga ja ajastukohaste lisadega Lux. Istmete õmblused jooksevad sirgelt. "Kõva" lagi on tegelikult kaetud pehme riidega, millest hilisematel aastakäikudel on loobutud. Ja üht-koma teist veel. Sõidutasin oma ema, kes ütles, et see auto teeb meele nukraks. Nostalgia:D Auto kui ajamasin:)
Muidugi on omaaegne hiilgus luitunud ja ajahamba (pigem roosteussi) puretud. Aga auto on aus:)
[Muudetud: 11.6.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tänastest tegemistest: olid mõned tunnid vaba aega ja viitsin need kasulikult auto kallal nokitsedes:
*Mootoriõli normi valatud, õlivahetuse teeb siis kui eest paar simmerit vahetatud on ja rihma poolt mootor enam ilane pole.
*Sidur reguleeritud.
*Tagumiste amortide puksid vahetatud.
*Kardaan vahetatud. Kõiksugu kummalised vibratsioonid kadusid:) Kardaan oli kohe hea nurgast võtta, kunagi ammu 05-le sai hankida ja kõik kuluvosad vahetada. Tol ajal seda aga vaja ei läinud, sest tolle auto kummalised vibratsioonid kadusid koos difri vahetusega.
*Üks tagumine aken - ei vaju enam irvakile ja käib üles-alla kah. 2 tükki veel:D
Targu sai nädala alguses osta peotäie uusi polstri tüübleid ja neid läks ka vaja, sest vanad kole rabedad ja ei jäänud pea ükski terveks.
*Katus poleeritud:D Jupphaaval ma teen ja varsti on terve auto valmis! Siis veel ära ka vahatada ja peaks särama mõnda aega jälle!
Tööd jagub. Aga nagu sõita saab on jälle tuju hea:).
*Mootoriõli normi valatud, õlivahetuse teeb siis kui eest paar simmerit vahetatud on ja rihma poolt mootor enam ilane pole.
*Sidur reguleeritud.
*Tagumiste amortide puksid vahetatud.
*Kardaan vahetatud. Kõiksugu kummalised vibratsioonid kadusid:) Kardaan oli kohe hea nurgast võtta, kunagi ammu 05-le sai hankida ja kõik kuluvosad vahetada. Tol ajal seda aga vaja ei läinud, sest tolle auto kummalised vibratsioonid kadusid koos difri vahetusega.
*Üks tagumine aken - ei vaju enam irvakile ja käib üles-alla kah. 2 tükki veel:D
Targu sai nädala alguses osta peotäie uusi polstri tüübleid ja neid läks ka vaja, sest vanad kole rabedad ja ei jäänud pea ükski terveks.
*Katus poleeritud:D Jupphaaval ma teen ja varsti on terve auto valmis! Siis veel ära ka vahatada ja peaks särama mõnda aega jälle!
Tööd jagub. Aga nagu sõita saab on jälle tuju hea:).
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Autoga läbitud juba 900 km. Kõik bensiiniostud olen üles kirjutanud ja jooksvat arvestust pidanud - kulu jääb kenasti 7.5-7,7 kanti - sama, millega 5k ja pritsega isend hakkama sai
Paar elektrividinat olen tööle nokkinud, mõlemad pesuveepumbad nimelt. Ühel olid puru plastosad, teisel mootor kinni oksüdeerunud. Rohkem nagu suurt polegi kurta!
Kunde uks, mis kõige õnnetum, saab omale peagi asendaja:) Tänud kristjan92-le, kes täitsa niisama pakkus mulle ühtesid esiuksi. Ära toodud nad saigi.
Näis mis välja kukub, sest värvida prooviks ise kasutades mingit igivana madalsurvepüstolit ja pisikest kompressorit. Uks ise on juba vajalikest kohtadest haljaks lastud, roostemuunduriga töödeldud, osaliselt pisimõlgid pahteldatud ja edasi oleks vaja siis pahteldus lõpetada, kruntida, lihvida ja tolle kompressoriga õnne proovida:P
Paar elektrividinat olen tööle nokkinud, mõlemad pesuveepumbad nimelt. Ühel olid puru plastosad, teisel mootor kinni oksüdeerunud. Rohkem nagu suurt polegi kurta!
Kunde uks, mis kõige õnnetum, saab omale peagi asendaja:) Tänud kristjan92-le, kes täitsa niisama pakkus mulle ühtesid esiuksi. Ära toodud nad saigi.
Näis mis välja kukub, sest värvida prooviks ise kasutades mingit igivana madalsurvepüstolit ja pisikest kompressorit. Uks ise on juba vajalikest kohtadest haljaks lastud, roostemuunduriga töödeldud, osaliselt pisimõlgid pahteldatud ja edasi oleks vaja siis pahteldus lõpetada, kruntida, lihvida ja tolle kompressoriga õnne proovida:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'