2103, fless, 1979
2103, fless, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
2103, fless, 1979
Lõpuks siis ka minul enamvähem korralik masin käes. Üle aasta sai otsitud sellist masinat millel margitähiseks oleks 2103 ja kere ei vajaks keevitamist. Peale pikka otsimist ka läks õnneks.
Algul oli masin selline:
Nüüdseks masin juba mõnevõrra puhtam, kuigi tahab veel korralikku pesu, kuna ajajooksul tolm hästa kinni jäänud.
Veel oli masinal kummaline mõlk kundepoolse esiistme ja tagaistuja jalge all, aga see sai juba välja löödud.
Hetkel näeb masin välja selline:
Oskab keegi äkki head nõu anda kuidas eemaldada betoonlaest tilkuva veega kaasa tulnud valget ainet?
[Muudetud: 26-5-2008 fless]
Algul oli masin selline:
Nüüdseks masin juba mõnevõrra puhtam, kuigi tahab veel korralikku pesu, kuna ajajooksul tolm hästa kinni jäänud.
Veel oli masinal kummaline mõlk kundepoolse esiistme ja tagaistuja jalge all, aga see sai juba välja löödud.
Hetkel näeb masin välja selline:
Oskab keegi äkki head nõu anda kuidas eemaldada betoonlaest tilkuva veega kaasa tulnud valget ainet?
[Muudetud: 26-5-2008 fless]
valget ainet proovi näiteks CIF'iga puhastada vms, kui ma nüüd väga puusse ei pane siis see peaks olema lubiaine?:P
aga 03 on kena, meenutad mind kui oma sigulli otsisin, tahtsin ka just nimelt 01'te mitte 011 ega 013:P Ainult ma sattusin siiski veidi liiga halva eksemplari otsa sellise hinna eest. Aga edu sulle ja loodame et tuleb üks väga kena originaalne 03 siit:)
aga 03 on kena, meenutad mind kui oma sigulli otsisin, tahtsin ka just nimelt 01'te mitte 011 ega 013:P Ainult ma sattusin siiski veidi liiga halva eksemplari otsa sellise hinna eest. Aga edu sulle ja loodame et tuleb üks väga kena originaalne 03 siit:)
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
Nädalavahetusel proovin siis CIF'i ära. Tänud, edu läheb ikka tarvis. Plaan masin jätta vähemalt väljaspoolt originaaliks vb ainult valuveljed ja nii nipet näpet.
To varblane:
Sa mõtled Volgat? See mul naabrimehe projekt. Hetkel seisab, aga suvel läheb vist ehituseks. Muud ma ei oska küll selle Volga kohta öelda.
To varblane:
Sa mõtled Volgat? See mul naabrimehe projekt. Hetkel seisab, aga suvel läheb vist ehituseks. Muud ma ei oska küll selle Volga kohta öelda.
Kui Cif ei aita siis soovitaks mõnest värvipoest poleerimispastat küsida. Ise sain G3 pastat, kaaluga teda müüdi ja soovi korral võib juurde osta poleerketta ja asja täitsa profi kombel teha. Kuigi vana froteerätiku või hea sokiga saab ka, lihtsalt aega ja võhma läheb tiba rohkem.
Korralik tegemine võtab aega kuskil pool päevakest...
A pilte tahaks veel saada:) Ja küsida tohib siis palju too auto ka maksis? Otsisd kuulutuse peale või lihtsalt "sattus kätte"?
Korralik tegemine võtab aega kuskil pool päevakest...
A pilte tahaks veel saada:) Ja küsida tohib siis palju too auto ka maksis? Otsisd kuulutuse peale või lihtsalt "sattus kätte"?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
Nii, see nädal tegin autole korraliku pesupäeva. Cif-iga provida küll ei saanud, kuna unustasin selle koju, aga poleerimispasta töötas vägagi edukalt. Nüüd veel vaja ainult salong tolmukaga üle käia ja siis peaks masin mõnusalt puhas olema.
Järgmine nädalavahetus katsun fotika kaasa tirida, siis saab pilte juurde.
Ja masina sain siia foorumisse pandud ostukuulutuse peale.
Järgmine nädalavahetus katsun fotika kaasa tirida, siis saab pilte juurde.
Ja masina sain siia foorumisse pandud ostukuulutuse peale.
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
Täna sai klapisääre tihendid vahetatud. Nukk paistis ikka üsa kulund olevat.
Autol saba ka millegipärast väga ujub. Kas probleem võib ka veneaegsetes rehvides peituda?
Ja üks veel. Nimelt ei taha nõelklapp pidma jääda. Prooovitud on kahte uut ja terve pinu vanu klappe, aga ei tuhkagi. Tühikäigul tilgub ikka teise kambrisse ja tahab ära uputada. Äkki kellegil kogemusi uute nõelklappidega, et palju neid korraga ostma peaks, et pidama jääks?
Autol saba ka millegipärast väga ujub. Kas probleem võib ka veneaegsetes rehvides peituda?
Ja üks veel. Nimelt ei taha nõelklapp pidma jääda. Prooovitud on kahte uut ja terve pinu vanu klappe, aga ei tuhkagi. Tühikäigul tilgub ikka teise kambrisse ja tahab ära uputada. Äkki kellegil kogemusi uute nõelklappidega, et palju neid korraga ostma peaks, et pidama jääks?
Ega erinevaid rehve pole kasutatud.
Uuri kõigepealt rehvid üle.
Amordid ja puksid võivad ka sama asja teha:puzzled
Mul oli emal kunagi 063-l nii jube juhtimine peale kahe rehvi(sigulli originaalid) vahetust.Kaks olid mosse oma ja kaks sigulli originaali.Enne vahetust oli kõik ok aga peale vahetust pidi kahe käega kõvasti rooli kinni hoidma:P
Äkki tegi seda 2 diagonaalrehvi ja kaks radiaalrehvi,või erinevad kõrgused:puzzled?
Uuri kõigepealt rehvid üle.
Amordid ja puksid võivad ka sama asja teha:puzzled
Mul oli emal kunagi 063-l nii jube juhtimine peale kahe rehvi(sigulli originaalid) vahetust.Kaks olid mosse oma ja kaks sigulli originaali.Enne vahetust oli kõik ok aga peale vahetust pidi kahe käega kõvasti rooli kinni hoidma:P
Äkki tegi seda 2 diagonaalrehvi ja kaks radiaalrehvi,või erinevad kõrgused:puzzled?
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
Sai taha pandud vähe kaasaegsemad rehvid ja ujumine kadus ära ja nõelklapi sai ka pika jamamise peale enamvähem pidama, küll natuke madalama ujuki tasemega kui olla võiks aga vähemal ei uputa enam ning esijalgsetel katsetustel paistis, et vast toidab ära küll.
Kellade plokil on puu spoon äärest lahti läinud, millega seda oleks kõige parem liimida? Ise mõtlesin proovida peenet kahepoolset teipi aga äkki kellegil veel paremaid ideid?
Kellade plokil on puu spoon äärest lahti läinud, millega seda oleks kõige parem liimida? Ise mõtlesin proovida peenet kahepoolset teipi aga äkki kellegil veel paremaid ideid?
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
Mina lasin ka omale kollektori ja pükste vahele silikoni 1200c. Kuna poldid olid murdunud. Natuke aega püsis siis tuli hääl jälle tagasi.Algselt postitas: fless
Vahepeal sai peale tõstetud 05-3 vaakumiga karpa, mis sai enne muidugi korralikult puhastatud.
Lisaks sai proovitud veel sellist imevahentit. Kuiva ilmaga polnud eriti vahet märgata aga märja ilmaga jäi vesi piiskadena peale, mitte ei valgunud ühtlaselt laiali.
Ja siis veel tänud carl93-ele, kelle käest sain korras vähekasutatud korraliku nuka, mis hetkel ootab oma paigaldusjärge.
Aa ja hetkel all ajutiselt ka esivanemate poolt tehtud roostevaba sportpütt, kuna vana kuna vana sumps lekkis. Aga seegi lekib pükste ja sumpa ülemineku kohalt, kuna püksid torust üksjagu peenem. On vist muidu olemas ka mingeid mökse mida sinna vehele lekete kaotamiseks lasta?
Hetkel suurt rohkem ei oskagi kohe nagu lisada, auto ilusti vastu pidanud ja mingeid suuri töid polegi nagu vajanud. See nädala lõpp saab masin selleks aastaks talvepuhkusele.
carl-steven berg
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
Kõvasti aega mööda läinud teema uuendamisest, vahepeal nii mõndagi juhtunud. Tahtsin autole paar pisikest värviparandust teha, kuid satusin vähe hoogu.
Aga tekkis üks küsimus auto originaal värvikoodide osas.
SIIN teemas igasuguseid värvikoode, aga õiget suht võimatu niimoodi tuvastada ja huvi pakub ka velgede värvikood.
Aga tekkis üks küsimus auto originaal värvikoodide osas.
SIIN teemas igasuguseid värvikoode, aga õiget suht võimatu niimoodi tuvastada ja huvi pakub ka velgede värvikood.
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Ehk on nendest kasufless kirjutas:Küsimus endiselt värvikoodide osas. Kust võiks leida füüsilisel kujul Lada värvikaarte? Käisin Devoris, aga seal oli Lada värvikaart üpris õhuke, olid tänapäeval kasutatavad toonid ainult.
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/103017553/
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/103017611/
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/103017629/
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/103017643/