2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Proovin tagasihoidlikult hoida seda joont, et asju ilupärast külge panna mitte. "Kruvin külge" vaid selliseid lisadetaile, mis söitu mugavamaks teevad ning samas silmailu ei riku. Kui see "bugflector" oma ülesannet minu jaoks rahuldavas vormis ei täida, siis eemaldan ta oma söiduki küljest.Algselt postitas: viaccess
Venemaal seda asja kutsutakse MUHOBOIKA ehk Kärbse lapats
Mõni aeg tagasi kui sul seda asja küljes polnud, siis tuuning oli nõrk.... Mulle isiklikult see asi ei meeldi...
P.S. Silmailu riivamise kohalt on köige paremateks kontrollijateks naisterahvad, nad (enamus, erandid ärge tundke end solvatuteina) ju valivad omale autosidki vaid väljanägemise järgi. Mo naine on ka üks selliseid, kes autodest muud ei hooli kui peaasi et hea välja näeb. Tema kiitis "Bugflector“i" väljanägemise heaks. See kergendas mo südant, sest raskeim kriitik oli läbitud, jääb vaid loota, et asi töötaks ka nii nagu ma seda loodan.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Pisike aastavahetusnali. Punane ja sinine tuli on stroboskoobid, pilt on tehtud öökaadriga, mis on ca sekund pikk, ja statsionaarselt aluselt. Seepärast saimegi tuled pildile. Autoga nii söitma küll ei julge minna, trahv 100% kindel siis, seistes aga nagu pühadetuled vilguvad:
Arrogance diminishes wisdom.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hakkab tööle see muhaboika ,raudselt. Ole mureta. Lumesajus saad juba kontrollida.
Need strobod pane parem salongi esiklaasi taha ülanurkadesse. Üks tüüp sebis sinna sinised ja sai takistamatult Tartu-Viljandi liini 140-ga uhades õhtupimeduses katta Junn oli jahe küll pollarihirmust ,aga nalja tegi talle kõvasti ,kuidas kõik teelt kõrvale tõmbasid.
Need strobod pane parem salongi esiklaasi taha ülanurkadesse. Üks tüüp sebis sinna sinised ja sai takistamatult Tartu-Viljandi liini 140-ga uhades õhtupimeduses katta Junn oli jahe küll pollarihirmust ,aga nalja tegi talle kõvasti ,kuidas kõik teelt kõrvale tõmbasid.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Samad strobod ka minu 01 esituledes. Sai suvel ikka kõvasti nalja nendega. Sai samuti kaasliikejaid hirmutatud
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Olid kah endal kunagi. Lõpuks tõmbas juhe kogematta ette ventikasse. Ja siis olid need sealt kadunud võlu veäga
Siiamaani juppidena alles. Nalja sai ise kah tehtud. Sõbral oli veel õige sinine vilkur kah
SAi sõbrale nalja tehtud. SÕitis eest ära algul
OK õue ära lahing käib juba.
Teemasse kah siis veits.
Lada paistab mega kena ja väga korralik muidu. Endale väga meeldib Kena, sirge, ilus värv ja värvilahendus, puhas jne
Taga tuled võiks tegelt veel suunad valgeks teha nagu GTA. Siis olex väga viis minu silmis. Ei midagi üle liialdatud ega midagi.
Siiamaani juppidena alles. Nalja sai ise kah tehtud. Sõbral oli veel õige sinine vilkur kah
SAi sõbrale nalja tehtud. SÕitis eest ära algul
OK õue ära lahing käib juba.
Teemasse kah siis veits.
Lada paistab mega kena ja väga korralik muidu. Endale väga meeldib Kena, sirge, ilus värv ja värvilahendus, puhas jne
Taga tuled võiks tegelt veel suunad valgeks teha nagu GTA. Siis olex väga viis minu silmis. Ei midagi üle liialdatud ega midagi.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Nii "hull" ma olen küll, et seda teha julgeks, kuid vilkuritega kirju 2107: seda, et see eravärvides politseiauto oleks, ei jääks vast ka köige valgemate juustega neiu uskuma.Algselt postitas: logman
Need strobod pane parem salongi esiklaasi taha ülanurkadesse. Üks tüüp sebis sinna sinised ja sai takistamatult Tartu-Viljandi liini 140-ga uhades õhtupimeduses katta Junn oli jahe küll pollarihirmust ,aga nalja tegi talle kõvasti ,kuidas kõik teelt kõrvale tõmbasid.
Egas politseinikud köiki oma kolleegide autosid tea, kui möni eravärvides söiduk siniste vilkuritega sini-valge autole vasta kihutab, arvavad vormikandjad, et see möni uus eriülesannete auto. Kui aga roheline-musta kirju 2107 vilkuritega vasta söidab, keeravad nad kohe otsa ringi ning tulevad järele, peatama.
Arrogance diminishes wisdom.
Teema kisub huvitavaks..
Kuidas need asjad siis töötavad? Tava pirnid on välja võetud ja sinna pandud uued sisse, sama sokliga?
Ise aretatud vilgutus skeem? Mitme w pirnid?
nu eks asi peitub selles, et ei tea mis 'stroboskoobid' tähendavad.
Parandus, sai asja veidi uuritud. Tevalo teema ja sealt ka otse link Võmmivilkur
Kuidas need asjad siis töötavad? Tava pirnid on välja võetud ja sinna pandud uued sisse, sama sokliga?
Ise aretatud vilgutus skeem? Mitme w pirnid?
nu eks asi peitub selles, et ei tea mis 'stroboskoobid' tähendavad.
Parandus, sai asja veidi uuritud. Tevalo teema ja sealt ka otse link Võmmivilkur
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Karbi sees: On lihtsalt üks elektroonika plokk (kest pildi jaoks eemaldatud) millel on punane tuli mis näitab voolu olemasolust ning pööratav nupp,millest saab reguleerida plinkimiskiirust. Voolu jaoks on 2 juhet, punane ning punane-musta triibuga. Plokist väljub kaks komplekti juhtmeid millede otsas on pastapliiatsijämedused valgest plastikust "pirnid" (valge plastik on ümbris, sääl sees on pirnid ise, ei lammutanud neid laiali), mis vilguvad samahetkeliselt kui fotoka välklamp. Plastiku taga kummikinnitus gabariidipirni suuruse ava jaoks. Lisaks kaasas erinevaid värve "kondoome", köiki värve 2 kondoomi (pildilt puudu 1 punane ja 1 sinine).
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Bugflecktor'iga on nüüdseks juba söidetud küll.
Lumesajus seda kahjuks proovida ei saanud, et lumehelveste päält vaadata.
Uus mandrisöit oli aga liiga pika ajavahemiku pärast, et eelmisega vörrelda, kuid...
Asi on mo arus sama, mis kunagi Motamees Nivaga oli: Aitab ka (vöik parem olla, kuna täiesti puhtaks esiklaas ei jää), kuid ilma selleta oli kindlasti hullem.
Vaadates aerodünaamika jälgi auto pääl, mis sopast plekile jäid, oli näha, et miskit sääl liigub teistmoodi küll, paistis nagu jätkuks tekitatud hörendust liialt palju katuselegi.
Näide: kui sopase ilmaga söites, ilma esisuunajata, teine söiduk vasta tuli, siis tuli kojamehed tööle panna ning klaasipuhastusvedelikku kasutada kohe pääle ühte söidukit. Bugflecktor tuulesuunajaga aga vöis kolm söidukit vastu tulla ennem kui hakkasin alles mötlema klaasipesu pääle. Täpse vahe saan ükskord siis, kui sopase ilmaga panen kodo kapoti ilma bugflecktorita, teen söidu, ning siis panen taas teise kapoti suunajaga, ja teen sama tee peal sama söidu. Siis saab koheselt täpset vahet näha (kuna installeerisin bugflecktori kahepoolse teibi ning soojapuhuriga, siis on mul lihtsam prooviks teine kapott panna kui suunajat ära vötta).
Mota Nivaga oli aga selline lugu: Tagaklaas läks kuival kruusateel söites ikka mönusasti mustaks, läbinähtavus oli halb. Motamees ostis siis need plastikust tuulesuunajad (kasutatakse 08-tel tagaluugi külgedel), ning pani need, arvates et nüüd on klaas pidevalt puhas, tagaluugi ülesse, nagu lääne autodelgi. Kord kui jälle mustal teel söitis (märg kruusatee), oli aken läbinähtav, kuid sitane siiski. "Jama värk": arvas Motamees ning viskas need plastikud minema. Möne aja pärast sattus Mota taas märjale kruusateele. Tagaklaas läks siis aga ilma tuulesuunajateta nii mustaks, et kübetki läbi ei paistnud. Koju jöudes kruvis plastikud tagasi külge, sest olgugi et nad ei hoidnud klaasi täiesti puhtana, oli ilma nendeta palju hullem.
[Muudetud: 3-4-2007 overspeed]
Lumesajus seda kahjuks proovida ei saanud, et lumehelveste päält vaadata.
Uus mandrisöit oli aga liiga pika ajavahemiku pärast, et eelmisega vörrelda, kuid...
Asi on mo arus sama, mis kunagi Motamees Nivaga oli: Aitab ka (vöik parem olla, kuna täiesti puhtaks esiklaas ei jää), kuid ilma selleta oli kindlasti hullem.
Vaadates aerodünaamika jälgi auto pääl, mis sopast plekile jäid, oli näha, et miskit sääl liigub teistmoodi küll, paistis nagu jätkuks tekitatud hörendust liialt palju katuselegi.
Näide: kui sopase ilmaga söites, ilma esisuunajata, teine söiduk vasta tuli, siis tuli kojamehed tööle panna ning klaasipuhastusvedelikku kasutada kohe pääle ühte söidukit. Bugflecktor tuulesuunajaga aga vöis kolm söidukit vastu tulla ennem kui hakkasin alles mötlema klaasipesu pääle. Täpse vahe saan ükskord siis, kui sopase ilmaga panen kodo kapoti ilma bugflecktorita, teen söidu, ning siis panen taas teise kapoti suunajaga, ja teen sama tee peal sama söidu. Siis saab koheselt täpset vahet näha (kuna installeerisin bugflecktori kahepoolse teibi ning soojapuhuriga, siis on mul lihtsam prooviks teine kapott panna kui suunajat ära vötta).
Mota Nivaga oli aga selline lugu: Tagaklaas läks kuival kruusateel söites ikka mönusasti mustaks, läbinähtavus oli halb. Motamees ostis siis need plastikust tuulesuunajad (kasutatakse 08-tel tagaluugi külgedel), ning pani need, arvates et nüüd on klaas pidevalt puhas, tagaluugi ülesse, nagu lääne autodelgi. Kord kui jälle mustal teel söitis (märg kruusatee), oli aken läbinähtav, kuid sitane siiski. "Jama värk": arvas Motamees ning viskas need plastikud minema. Möne aja pärast sattus Mota taas märjale kruusateele. Tagaklaas läks siis aga ilma tuulesuunajateta nii mustaks, et kübetki läbi ei paistnud. Koju jöudes kruvis plastikud tagasi külge, sest olgugi et nad ei hoidnud klaasi täiesti puhtana, oli ilma nendeta palju hullem.
[Muudetud: 3-4-2007 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Majaehituse körvalt näpistasin siis aega ehitada siksile alla see omapärane sumbuti, millest Motamehega möelnud oleme. Idee oli viia pükste kahest torust kaks eraldi sumbutitrakti taha välja. Hääl peab tulema mönusalt kölav nagu V-mootoritega autodel, millel on kummagi poole jaoks oma sumbuti. Heliefekt tekib kuna sumbutid "löövad" kordamööda ning tekitavad tagant kuulates stereoefekti. Siksi originaalpüksid läevad üheks, säält saadik tuli tegema hakatagi, kuna silindrite tööjärjekord on nii, et torudest tuleb korda mööda.
Käisin siis tunde mööda autojuppide poode, et varustus ehituseks kokku saada. Raske oli see ülesanne, kuna millegipärast ei leidnud sellises möödus vahetükke ja pölvi nagu soovisin. Kuid köike kokku keevitada ei tahtnud. Vaja ju ikkagi asi lahti ka vötta uuesti. Nuputasin siis löpuks miskit vanadest torudest. Kokkuostetud kabla siis pildil, hiljem ostsin torusi juurdegi:
Käisin siis tunde mööda autojuppide poode, et varustus ehituseks kokku saada. Raske oli see ülesanne, kuna millegipärast ei leidnud sellises möödus vahetükke ja pölvi nagu soovisin. Kuid köike kokku keevitada ei tahtnud. Vaja ju ikkagi asi lahti ka vötta uuesti. Nuputasin siis löpuks miskit vanadest torudest. Kokkuostetud kabla siis pildil, hiljem ostsin torusi juurdegi:
Arrogance diminishes wisdom.