21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.

21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Esiots.

Postitus Postitas SexSix »

Auto komplekteerimisel sai kasutatud ka vanu osi. Iluvõre ja esistange. Tegelikult ka uued olemas. Panin esiotsa kõik osad uued. Pildil on muist kere mõlgid näha (esipõlle alumine äär) aga siin on veel väga palju täkse nagu oleks auto läbisõit suur-niivõrd palju on väikeseid valgeid täpikesi. Värv vist väga õhukene? Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tagasild.

Postitus Postitas SexSix »

Nüüd siis selge, et tagasild undab. Aga tahan kasutada kindlasti seda tagasilda: ülekanne 11/43,läbisõit 27000km ja pidurisüsteem on 2101 oma (sellisena koostatud tehases). Silda sai pandud mingi kallis õli 75/90 ja üldse on väga kerge jooksuga.
Kirjutatakse, et vaheta laagrid ära ja undamine kaob. Aga see on päris täpne töö. Kes seda teenust pakub?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Juhitavus

Postitus Postitas SexSix »

On tekkinud juhitavusega probleem. Esisillas vahetasin pendelhoova uue vastu ja roolireduktorist keerasin peale. Roolisüsteem on nüüd ideaalne aga tagasild ei taha maas püsida peale truubi- või sillakohtasi (jõesillad muidugi). Tundub , et jääb korraks lendu. Väga kergeks muutub see tagaots kuidagi, mootorgi teeb jonksu pööretes.
Esisilla kaal stendis (juhiga) 573kg ja tagasilla kaal 474kg.
Kruusapeal kiirendades jällegi tagasild kui kleebitud teele.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tagasilla ulgumine...

Postitus Postitas SexSix »

...tüütas ära. Kõrvatroppid lausa kasutuses.
Uus kardaan ja tagasild alla. Kahjuks 11/43 ülekanne vahetus 10/43 vastu. Tagantpoolt vaikne aga mootor hakkab sõna võtma! Neljane kast vaja vahetada viiese vastu.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Käigukasti vahetus.

Postitus Postitas SexSix »

Kardaani vahetades avastasin, et kardaan tuleb lahti keerata kandetalast aga mitte kandetala kere küljest. Niimoodi ei kraabi autopõhja kandetalaga ära ja saab kardaani tala peale toetada niikauaks kuni k.kasti vahetad.
Panin siis viiekäigulise kasti alla. Ebameeldiv üllatus,et roolireduktor oli lahti tulnud kere küljest. Roolireduktori asend reguleeritakse seibidega (roolireduktori ja poolraami vahel) nii, et roolivarras oleks rööbiti roolireduktori võlliga. Paistab, et see on pinge all ja väntsutab poldid lahti.
Sõita on vahva: spidomeetril on suured numbrid!!! Valetab 11-12%!!! Spidomeetril 100 on tegelikult 89km/h.
Proovisin teist korda paigaldada katuseääre liiste aga mis ei istu see ei istu. Kas tõesti on see kere niivõrd praak-kõver.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Bensiinikulu.

Postitus Postitas SexSix »

Eile sai sõidetud pikem ots Viljandist Tartu. ÄRGE JUMALA PÄRAST SEDA MARSUUTI KASUTAGE!!! Teetööd. Külastasin Metalhord`i ja samas tahtsin teada auto küttekulu. Ulmelised numbrid:68695km-69038km= 343km läbisõitu. Paaki mahtus 23,54 liitrit. 23,545: 343= 6,86L/100km! Spidomeeter valetab 12%. Seega 6,86# 1,12= 7,7L/100km. Tundub, et nüüd see asi on kontrolli all.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Salalukk!!!

Postitus Postitas SexSix »

Üks vahva asi tuli meelde: nimelt on iseeneselikult tekkinud kapoti salalukk. Nimelt päikese käes seisnud autol ei saa kapotti lahti!? Kapotitrossi kõri läheb niivõrd pehmeks ja nuta või naera kapotti lahti ei saa!!! Peab ootama kuni õhtul-öösel auto maha jahtub. Siis saab jälle kapotialla nina pista.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kojamehe varred.

Postitus Postitas SexSix »

Täna oli see "õnnelik" päev sest "õnnestus" osta paremalpool asetseva rooliga auto kojamehevarred! Üks kojamehe vars ju autol roostevaba karva ja teine must. Mõtlesin,et vahetan mõlemad mustade ja uute vastu. Tule ju...appi, kas siis Eestis liigub midagi sarnast, et oleks vaja selliseid kojamehevarsi?
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Algselt postitas: SexSix
Täna oli see "õnnelik" päev sest "õnnestus"osta paremalpool asetseva rooliga auto kojamehevarred!Üks kojamehe vars ju autol roostevaba karva ja teine must.Mõtlesin,et vahetan mõlemad mustade ja uute vastu.Tule ju...appi,kas siis Eestis liigub midagi sarnast,et oleks vaja selliseid kojamehevarsi?
kui eelmine aasta poest sama kaupa soetasin, puutusin ka selle probleemiga kokku, poodi tagasi minnes selgus, et müüjal kogu partii poodi selliseid tulnud:D pidi uurima kaubatoojalt, mis värk on

õiged luuavarred sain tookord teisest poest
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tänased teod ja kaod Raplas.

Postitus Postitas SexSix »

Parempoolne mootoripadi puruks. Teise sõidu teisel ringil suutsin 4. ja 5. kurvi vahel sõita parema esirattaga üle veoauto rehvi. Hüpe oli päris hea aga nüüd rool vasakule umbes 20 kraadi viltu. Midagi on järgi andnud. Eks vaja silla stendi minna.
Muidugi kollitas vana Rapla viga-toitesüsteem roostet pilgeni täis. Seekord juba ajasõitude ajal! (eelmine kord alles päeva lõpus vabaraja ajal).
Paar rida Rojev, ile. Mõni nägi autol oleva garburaatori ehitust.
Bensiinikulu a`9L sajale (31,13: 389# 1,12). Rajal just peenega ei lasknud. Annaks mootorile rohkem bensiini kätte...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ega seal palju variante pole - kas alumine õõts või käändtelg või rooliots
heal juhul võivad kõik ka olla... üldiselt esisillale ei meeldi üle veokarehvide sõita...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Tõenäoliselt sul alumine õõts kõver. See suht pehme ja painub ettenähtud kohast kiiresti läbi kui löögi saab ehk päästab ülejäänud silla osad suuremast jamast. :D
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Õõtsad...

Postitus Postitas SexSix »

Õõtsad, puksid, poldid, sarniirid, rooliotsad on uued. Parem esiratas vaatab natuke väljapoole (lahkujooks suur).
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Pärnu üritus.

Postitus Postitas SexSix »

Kas pärnus on võimalik "sõita üle veoautorehvi"? Vist mitte?
Et olla Pärnus konkurentsis, peab vaatama õuepeal ringi! Leiame sealt "sinise". Sellel 1600 mootor, 4. kast ja 4,1 ülekanne. Ehk on see parem!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Eile...

Postitus Postitas SexSix »

...sai vuratud Eestis ringi. Vao, l sai kiirendatud ja käidud muialgi, kus täpselt ei teagi!
Kojusõites jõutsin "neile" järgi ja sooritasin möödasõidu. Tartu maanteelt keerasin vist liiga äkiliselt Viljandi poole sest võeti rajalt maha. Sain puhuda ja puha. Või ei meeldind "neile", et tegin möödasõitu? Eks olen teinekord alandlikum, ei tee möödasõitu.
Auto pidas ilusti vastu vintsutustele. Nüüd vaja teha ettevalmistusi Summercambiks.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ettevalmistused Summercambiks.

Postitus Postitas SexSix »

Kõik muudkui ehitavad ja arendavad oma autosi. Via, l autol suurem mootor, Mota hirmutab... Kuigi olen puhkusel ei taha asi sugugi edeneda. Puhkan: käisin Baltikumi tuuril. Lätis jällegi odavaim bensiin: 0,757 LVL.
Tagasild 11/43 on remondis, 1600 mootor seisab jõude ja mootoripadigi vahetamatta.
Tulen Pärnusse sama autoga millega eelnevatel üritustelgi käidud.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Vaevaliselt...

Postitus Postitas SexSix »

...kulgeb see ehitamine. Mootoripadi vahetatud, käigukastile üks tihend lisaks, klapid reguleeritud, nukkvõlli otsa maandus reguleeritav hammasratas, mõned " mitteolulised osad" kapotialt ära ja sai ka puhtaks pestud.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Summercampi...

Postitus Postitas SexSix »

...punktiarvestuses on ainult kriipsud, nagu poleks kohal käinudki. Kuna auto juures arengut pole toimunud siis nii peapki minema.
Seekord õnnestus ära lõhkuda vaid üks summuti tripp. Muidugi rehvidest on järel kuumaastik- tüüke on ära lendand nii esirehvidelt kui ka tagarehvidelt.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Reduktor remonditud.

Postitus Postitas SexSix »

Reduktor 11/43 käis Raplas remondis. Laagrid vahetati ära (laagreid käidi poes 3 korda ümber vahetamas?!, praak!!! ). Nüüd vaja sild kokku panna ja alla. Eks näis,kas oli kasu ka?
Auto otsib talvekorterit, soovitavalt Viljandis.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Veljed.

Postitus Postitas SexSix »

Sai ostetud tagasihoidlikud valuveljed. 6#14, 4# 98 ja ET38.
Anektoot: helistan siis rootsi numbrile (veljed ostsin Rootsist) eelnevalt olles valmis mõelnud ingliskeelse jutu. Telefonile vastab naisterahvas ja puhtas eesti keeles!
Siin nad siis nüüd on.
Küsimus: ET on sama mis VAZ 2106-e velgedel aga veljed 1 tolli (25,4 mm) võrra laiemad. Kas hakkavad vastu käima esisillas pöörates ja tagasillas sisekoopasse?
Pilt
Vasta