21061, Rannamäe, 1999
21061, Rannamäe, 1999
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tutkit teile korvi, ketast ja laagrit!
Tulin paari tunni eest garaa?ist abist ja üllatusi kui palju: kakkusime kasti maha... kaen sidurit, kena. Kakkusime korvi ja ketta ka maha, viisin kohe õue valguse kätte, kõik tundus kena. Asja kala peitus hoopis kasti külge jäänud laagris ja sidurikahvlis. Sidurikahvlis oli mõra ja see oli deformeerunud. Sellepärast ei lahutanud ka sidur täielikult kasti mootorist.
Tõime uue kahvli, laagri. Panime külge ja aitasin kasti ka otsa, siis oli minu aeg otsas. Martin vist praegugi garaa?is. Ootame uudiseid.
Tulin paari tunni eest garaa?ist abist ja üllatusi kui palju: kakkusime kasti maha... kaen sidurit, kena. Kakkusime korvi ja ketta ka maha, viisin kohe õue valguse kätte, kõik tundus kena. Asja kala peitus hoopis kasti külge jäänud laagris ja sidurikahvlis. Sidurikahvlis oli mõra ja see oli deformeerunud. Sellepärast ei lahutanud ka sidur täielikult kasti mootorist.
Tõime uue kahvli, laagri. Panime külge ja aitasin kasti ka otsa, siis oli minu aeg otsas. Martin vist praegugi garaa?is. Ootame uudiseid.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Nonii... Nagu kaaskannataja Kapa juba ennem populaarselt rääkis oligi viga sidurikahvlis ja survelaagris. Mingi müstilise sündmuse tõttu oli sidurikahvlil mõra sees ja see andis nii palju survele järgi, et sidur ei suutnud enam lahutada.
Praeguseks on kõik korras ja auto jälle õnnelikult Tallinna tänavatel.
Täitus ka odomeetri 50 000 läbitud kilomeetri piir. Praeguseks olen mina siis sellega auto sõitnud ca. 4000 kilomeetrit ja tööd on juba metsikult tehtud. Ees seisab nüüd veel pagasiruumi korrastamine, väiksem "bassikas", mürasummutus ja vaibatamine.
Õnnetusepõhjustaja isiklikult siis:
[Muudetud: 21-10-2008 hyper7]
Praeguseks on kõik korras ja auto jälle õnnelikult Tallinna tänavatel.
Täitus ka odomeetri 50 000 läbitud kilomeetri piir. Praeguseks olen mina siis sellega auto sõitnud ca. 4000 kilomeetrit ja tööd on juba metsikult tehtud. Ees seisab nüüd veel pagasiruumi korrastamine, väiksem "bassikas", mürasummutus ja vaibatamine.
Õnnetusepõhjustaja isiklikult siis:
[Muudetud: 21-10-2008 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Täna juhtus üks kentsakas asi.
Sõitsin mina hommikul mööda Vabaduse pst-d kui korraga käis pidurdades autost kerge nõks läbi ja piduripedaal läks pehmeks, kartsin kõige hullemat, pidurivooliku purunemist.
Tühjagi, tuli välja, et üks vasakpoolne piduriklotsi kate oli otsustanud irduda oma algupärasest kohast ja maanduda tänaval. Pidurikrigina (metall metalli vastu) saatel jõudsin koju ja kiskusin klotsid lahti... Ainult puru oli alles. Säh teile neid vene piduriklotse!
Ostsin saksa omad asemele Volga poest. Oskab keegi nende kohta head või halba õelda (pildil paremal)?
Sõitsin mina hommikul mööda Vabaduse pst-d kui korraga käis pidurdades autost kerge nõks läbi ja piduripedaal läks pehmeks, kartsin kõige hullemat, pidurivooliku purunemist.
Tühjagi, tuli välja, et üks vasakpoolne piduriklotsi kate oli otsustanud irduda oma algupärasest kohast ja maanduda tänaval. Pidurikrigina (metall metalli vastu) saatel jõudsin koju ja kiskusin klotsid lahti... Ainult puru oli alles. Säh teile neid vene piduriklotse!
Ostsin saksa omad asemele Volga poest. Oskab keegi nende kohta head või halba õelda (pildil paremal)?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Just laupäeval likvideerisin oma ladal täpselt sama viga. Soovitan teise poole klotsid ka ära vahetada.Algselt postitas: hyper7
Täna juhtus üks kentsakas asi.
Sõitsin mina hommikul mööda Vabaduse pst-d kui korraga käis pidurdades autost kerge nõks läbi ja piduripedaal läks pehmeks, kartsin kõige hullemat, pidurivooliku purunemist.
Tühjagi, tuli välja, et üks vasakpoolne piduriklotsi kate oli otsustanud irduda oma algupärasest kohast ja maanduda tänaval. Pidurikrigina (metall metalli vastu) saatel jõudsin koju ja kiskusin klotsid lahti... Ainult puru oli alles. Säh teile neid vene piduriklotse!
Ostsin saksa omad asemele Volga poest. Oskab keegi nende kohta head või halba õelda (pildil paremal)?
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
See postitus läheks nüüd rubriiki "omad vitsad peksavad".
Auto ukselukk on ostmisest saadik pisut mäda olnud ja ma lükkasin selle vahetust aina edasi... Neljapäeval, samal ajal kui mina rahulikult koolipinki nühkisin, murti autosse sisse Pärnu mnt. viadukti all (väga loll koht, aga muud paremat ei ole olude sunnil - kool ei luba enda hoovis parkida).
Juhiuks avati ilmselt väga kergelt kruvikeerajaga, ning salongist viidi minema makk SONY CDX-L280, bensiinipaagist varastati u. 15 liitrit bensiini ja kapoti alt viidi minema aku. Ovaalid jäeti aga tagaaknalauale alles ja pagasnikulukust nad samuti jagu ei saanud, seega ei olnud kahju nii suur kui oleks võinud olla, sest alles hiljuti hakkasin pagasnikut ümber tegema ja panin sinna uue tehnika sisse. Muid kahjustusi auto ei saanud, niiet võib öelda, et läks õnneks. Vargad olid viisakad ja panid autoukse uuesti lukku ka.
Mul ei ole küll mingit suurt lootust, et neid asju veel näen, aga ikkagi paluksin, et kui kellelegi sellist makki pakutakse siis võtku ühendust minu või politseiga...
Makk oli siis analoogne:
Auto ukselukk on ostmisest saadik pisut mäda olnud ja ma lükkasin selle vahetust aina edasi... Neljapäeval, samal ajal kui mina rahulikult koolipinki nühkisin, murti autosse sisse Pärnu mnt. viadukti all (väga loll koht, aga muud paremat ei ole olude sunnil - kool ei luba enda hoovis parkida).
Juhiuks avati ilmselt väga kergelt kruvikeerajaga, ning salongist viidi minema makk SONY CDX-L280, bensiinipaagist varastati u. 15 liitrit bensiini ja kapoti alt viidi minema aku. Ovaalid jäeti aga tagaaknalauale alles ja pagasnikulukust nad samuti jagu ei saanud, seega ei olnud kahju nii suur kui oleks võinud olla, sest alles hiljuti hakkasin pagasnikut ümber tegema ja panin sinna uue tehnika sisse. Muid kahjustusi auto ei saanud, niiet võib öelda, et läks õnneks. Vargad olid viisakad ja panid autoukse uuesti lukku ka.
Mul ei ole küll mingit suurt lootust, et neid asju veel näen, aga ikkagi paluksin, et kui kellelegi sellist makki pakutakse siis võtku ühendust minu või politseiga...
Makk oli siis analoogne:
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Hetkeseisuga olen proovinud muuta autot pärast vargapoiste külaskäiku veidi turvalisemaks käepäraste vahenditega. Ostsin omale uue ukselingi, (vana oli väsinud ja süvendid lukumuukide jaoks olid kulunud) uued lukud ja lukuga bensiinipaagi korgi. Olles vaadanud luku üle ei imesta ka seda, kuidas bandiidid autosse sisse said... Kuuest lukumuugist töötas ainult üks! Ülejäänud olid aja jooksul kinni jäänud ja ei omanud mingit väärtust. Eks näeb, kas sellest muudatusest on ka kasu.
Vana ja uus link ning bensiinipaagi kork:
Nagu ennem räägitud siis alustasin ka töödega pagasiruumi kallal. Vana hiiglaslik "subbakas", millel oli siis kaks elementi kumbki 600W, lendas välja ja asemele sai kombineeritud pisut väiksem variant, millel üks element ja sarnaselt 600W. Pagasnik peab olema siiski ka praktiline. Muretsesin endale ka mistra, millega katan sealsed plastikud, vaip on pärit Mistra Autexist, mis tegeleb siis taoliste toredate asjade tootmisega erinevatele autofirmadele.
Küsimus suurele ringile. Mis sorti liimi oleks sellise vaiba puhul kõige targem kasutada?
Vana ja uus link ning bensiinipaagi kork:
Nagu ennem räägitud siis alustasin ka töödega pagasiruumi kallal. Vana hiiglaslik "subbakas", millel oli siis kaks elementi kumbki 600W, lendas välja ja asemele sai kombineeritud pisut väiksem variant, millel üks element ja sarnaselt 600W. Pagasnik peab olema siiski ka praktiline. Muretsesin endale ka mistra, millega katan sealsed plastikud, vaip on pärit Mistra Autexist, mis tegeleb siis taoliste toredate asjade tootmisega erinevatele autofirmadele.
Küsimus suurele ringile. Mis sorti liimi oleks sellise vaiba puhul kõige targem kasutada?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Lugu on nüüd selline kurb, et viimaks otsustasin selle postituse ära teha...
Auto läheb passiivselt müüki. Põhjuseks on ikka tüüpiliselt "lääne" auto tulek ja vana hea vene auto jaoks ei ole ruumi ega ka finantsi. Aega leiaks veel, kuid gümnaasiumi õpilasele on kahe auto ülalpidamine võimatu missioon. Süda tilgub ka verd kui jätaksin auto lageda taeva alla paremaid päevi ootama.
Seega tahaks teada, kas kellelegi pakub huvi sellise auto soetamine. Hind tuleb arvestades auto vanust ja temaga kaasa tulevaid lisasid. Orienteeruvalt siis 15 000 - 20 000 kohaliku ühiku vahele, olenevalt sellest, mida inimene kaasa tahab. Üksikuid juppe müüma ei hakka! Kui keegi huvi ei tunne siis hoian ta endale ja kasutan pühapäevasõidukina nii kaua kuni rahakott lubab.
Eks näis.
Auto läheb passiivselt müüki. Põhjuseks on ikka tüüpiliselt "lääne" auto tulek ja vana hea vene auto jaoks ei ole ruumi ega ka finantsi. Aega leiaks veel, kuid gümnaasiumi õpilasele on kahe auto ülalpidamine võimatu missioon. Süda tilgub ka verd kui jätaksin auto lageda taeva alla paremaid päevi ootama.
Seega tahaks teada, kas kellelegi pakub huvi sellise auto soetamine. Hind tuleb arvestades auto vanust ja temaga kaasa tulevaid lisasid. Orienteeruvalt siis 15 000 - 20 000 kohaliku ühiku vahele, olenevalt sellest, mida inimene kaasa tahab. Üksikuid juppe müüma ei hakka! Kui keegi huvi ei tunne siis hoian ta endale ja kasutan pühapäevasõidukina nii kaua kuni rahakott lubab.
Eks näis.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Vastab absoluutselt tõele. Nägin ka sind, astusid sisse, kui ma olin lahkumas. Kenaks autoks saamiseni on tal veel kõvasti arenguruumi.Algselt postitas: EdR
Kui ma ei eksi,nägin seda Ladat viimane laupäev Tallinnas Volga kaupluse juures. Kena auto!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Jah, ka see vastab tõele. Olen autoga juba mõnda aega Hiiumaal. Teine kord võiks siis ligi astuda ja veidike juttu puhuda. Olen juba päris palju Hiiumaa ladaklubilisi näinud.Algselt postitas: Kevin68
Kas on võimalik, et täna umbes kella 11 ajal õhtul seisis see auto Hiiumaal, Kärdla Konsumi ees? Igastahes oli valget värvi, velg paistis ka sama olema ning paar noorukit oli auto juures.
Kevin.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Kevin68
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 146
- Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: VAZ 21011
Hehe, uskumatu oli seda masinat siin näha, tõesti ilus näeb välja! Ise liiklesin parajasti uuema musta värvi Mercedes-Benz C180 kompressor'iga, aga vaevalt, et tähele panid.
[Muudetud: 15-7-2009 Kevin68]
[Muudetud: 15-7-2009 Kevin68]
[Muudetud: 15-7-2009 Kevin68]
[Muudetud: 15-7-2009 Kevin68]
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Praktiliselt pool aastat on möödunud viimastest pajatamistest ning arvan, et oleks aus enda laiskusest üle saada ja paar sõna poetada, et hiljem oleks endalgi parem järge pidada.
Pühapäevasõidukina kasutasin ma ustavat valget "nullkuute" terve suve. Selle õndsa aja jooksul sai ainsa karjuva asjana ära tehtud klapisääretihendite vahetus, muidu pidas auto enda tehnilist poolt hästi üleval.
Hooajale tegi lõpu meeliülendav Summercamp Haapsalus, kus ma ei raatsinud teda võistlema panna ning olin niisama "tilganäppija" raja ääres. Lõpp sellepärast, et sai avastatud esimestel keretöödel kahe silma vahele jäänud mädad küljekarbid, mis ei tahtnud isegi nüüd välja paista, aga ometigi nõudsid minu otsest tähelepanu. Sellega algas auto tassimine erinevatesse garaazidesse ning närvesöövad keevitustööd. Siinkohal olen suure tänu võlgu seltsimees Kapale, kes viitsis minu auto ette võtta ja suutis kehvades tingimustes selle uueks vormida. Sellega seoses on ka mõned üksikud pildid olemas meie vihmastest oktoobriõhtutest Sakus (nende ruumide eest peab omakorda tänama seltsimees Sahka): http://nagi.ee/photos/kapa/sets/235525/
Selge on see, et sellel autol ei ole enam vajadust näha lund ja soola ning seega ta on juba pikemat aega oma talvekorteris, kust ta ei välju enne kevadet. Selle väärtusliku aja jooksul üritan terve põhja puhastada igasugusest lahtisest mastiksist ja roostest, sest 99' aastal ei hiilanud Toljatti just oma roostetõrje kvaliteediga, kui mitte öelda, et see praktiliselt puudus. Lisades sinna eelmise omaniku ükskõiksuse autohooldusesse saame päris ilge kombinatsiooni.
Ootab hoolitsevat kätt:
PS! Loik auto all ei ole seotud mõne lekkega...
Pühapäevasõidukina kasutasin ma ustavat valget "nullkuute" terve suve. Selle õndsa aja jooksul sai ainsa karjuva asjana ära tehtud klapisääretihendite vahetus, muidu pidas auto enda tehnilist poolt hästi üleval.
Hooajale tegi lõpu meeliülendav Summercamp Haapsalus, kus ma ei raatsinud teda võistlema panna ning olin niisama "tilganäppija" raja ääres. Lõpp sellepärast, et sai avastatud esimestel keretöödel kahe silma vahele jäänud mädad küljekarbid, mis ei tahtnud isegi nüüd välja paista, aga ometigi nõudsid minu otsest tähelepanu. Sellega algas auto tassimine erinevatesse garaazidesse ning närvesöövad keevitustööd. Siinkohal olen suure tänu võlgu seltsimees Kapale, kes viitsis minu auto ette võtta ja suutis kehvades tingimustes selle uueks vormida. Sellega seoses on ka mõned üksikud pildid olemas meie vihmastest oktoobriõhtutest Sakus (nende ruumide eest peab omakorda tänama seltsimees Sahka): http://nagi.ee/photos/kapa/sets/235525/
Selge on see, et sellel autol ei ole enam vajadust näha lund ja soola ning seega ta on juba pikemat aega oma talvekorteris, kust ta ei välju enne kevadet. Selle väärtusliku aja jooksul üritan terve põhja puhastada igasugusest lahtisest mastiksist ja roostest, sest 99' aastal ei hiilanud Toljatti just oma roostetõrje kvaliteediga, kui mitte öelda, et see praktiliselt puudus. Lisades sinna eelmise omaniku ükskõiksuse autohooldusesse saame päris ilge kombinatsiooni.
Ootab hoolitsevat kätt:
PS! Loik auto all ei ole seotud mõne lekkega...
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Mind isiklikult rohkem huvitab see, et kas minu auto näol on tegemist Eestis sõitva ja Eestis arvel oleva kõige uuema klassikalise tagaveolise Ladaga.
Kuid siis meenus mulle, mida Cozmo kunagi rääkis:
Kas keegi on juhuslikult veel kohanud mõnda tagaveolist Ladat, mille väljalaskeaasta on 99 või üle?
Kuid siis meenus mulle, mida Cozmo kunagi rääkis:
Kui see vastab tõele siis on mul veel võimalus tituleerida see 99' aasta masin Eesti kõige uuemaks 06ks. Omamoodi uhke oleks ikka linna peal ringi sõita.Algselt postitas: CozmonauT
olen haapsalus kohanud ühte eesti numbritega 05'te superluks korras, väljalaske aasta oli tollel 2003.
Kas keegi on juhuslikult veel kohanud mõnda tagaveolist Ladat, mille väljalaskeaasta on 99 või üle?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Ise olen ida-virumaal uudistanud 2002 a. 05-te ning usun, et neid on veelgi meil liikvel. Küll aga pole ühestki uuemast 06-st kuulnud, seega täiesti võimalik, et ta ongi sul Eesti kõige uuem Ehk oleks võimalik ARK-st uurida täpsemalt, et kinnitust saada sellele.
Igaljuhul tore näha, et müügiplaanid on maha maetud ning auto muutub aina paremaks
Igaljuhul tore näha, et müügiplaanid on maha maetud ning auto muutub aina paremaks
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Taas olen olnud pikka aega kidakeelne, kuid parandame nüüd selle vea. Viimased paar kuud on tõesti väga kiired ajad olnud: gümnaasium sai lõpetatud, riigieksamid tehtud ning ka ülikooli sai sisse astutud. Sinna vahele suutsin isegi imekombel pressida veidikene vaba aega, et oleks võimalik tegeleda selle imeliku valge 06-ga. Seda kõike ainult selleks, et temaga paar kuud sõita ning seejärel ta uuesti garaa?i seisma panna. Tagantjärele mõeldes tundub võrdlemisi mõttetu, aga nii kahjuks nende autodega juba on ja jääb.
Tulles nüüd tagasi asja juurde. See auto vajas talvel väga palju hoolt, nühkimist ja parandusvärvi. Tähtajaks oli seatud jaanipäev, millal auto pidi juba sõiduvalmis olema, aga läks nii nagu alati - ajast jäi ikka puudu. Garaazhikooperatiivis "Tuule" olid kiired ajad.
15. juunil oli seis veel selline üpris nutune:
Vaatamata sellele sai ta siiski tähtajaks valmis ning jaanitule ääres oli seda autot päris tore vaadata. Siinkohal olen suure tänu võlgu seltsimeestele Sahk ja Liibert, kes ennastsalgavalt veetsid nii öid kui päevi selle auto all ja peal.
Lisaks uutele küljekarpidele ja ära lapitud põhjale tõi see hooaeg ka väga palju muid uuendusi auto juures. Tähtsaim nende seast oli ilmselt see, et alla sai 5-käiguline käigukast, mida olin kaua oodanud. Nüüd kannatab ka maanteel normaalse kiirusega sõita ilma, et piip ja prillid eest ära lendaksid. Koos sellega otsustasin ära proovida ka need 07 istmed ning nende mugavuse, sest selle auto juures ei aja ma taga originaalsust, vaid just nimelt mugavust.
Käigukastide võrdlus (vana 4-käiguline on vasakul):
21. juuni - käigukasti vahetus (tööks kulus 3 ja pool tundi koos erinevate muude detailide vahetusega)
Praegu on siis vaja veel enne Kämpi korda teha esisild, eemaldada sealt kõik loksud ja vahetada välja kõik kulunud detailid. Seejärel tuleks läbi astuda sillastendist ja siis kohe ülevaatusele (juuli on ülevaatuskuu). Ütleme nii, et tuleb kiire nädal ja loodetavasti SummerCambil näeme!
Selline ta mul siis on:
Sm. VAZ, müügiplaanid ei ole kahjuks kuhugi maetud. Viimasel ajal küsin tihti endalt: "Milleks mulle selline auto?" Ta on küll Eestis ainulaadne, aga temast ei õhku selle tõelise nõukoguliku auto mentaliteeti ning seega ta jätab mind veidikene külmaks. Mind erutavad siiski rohkem need 70ndate ja 80ndate ehedad Ladad. Seega ma olen siiani avatud kõigile hinnapakkumistele sellele autole. Siinkohal ei tasuks muretseda, et sellega minu Lada-ajalugu lõppeks, sest nii mõnedki teised projektid ootavad mind, mida siin ei ole niisama veel kajastatud.Algselt postitas: VAZ
Igaljuhul tore näha, et müügiplaanid on maha maetud ning auto muutub aina paremaks
Tulles nüüd tagasi asja juurde. See auto vajas talvel väga palju hoolt, nühkimist ja parandusvärvi. Tähtajaks oli seatud jaanipäev, millal auto pidi juba sõiduvalmis olema, aga läks nii nagu alati - ajast jäi ikka puudu. Garaazhikooperatiivis "Tuule" olid kiired ajad.
15. juunil oli seis veel selline üpris nutune:
Vaatamata sellele sai ta siiski tähtajaks valmis ning jaanitule ääres oli seda autot päris tore vaadata. Siinkohal olen suure tänu võlgu seltsimeestele Sahk ja Liibert, kes ennastsalgavalt veetsid nii öid kui päevi selle auto all ja peal.
Lisaks uutele küljekarpidele ja ära lapitud põhjale tõi see hooaeg ka väga palju muid uuendusi auto juures. Tähtsaim nende seast oli ilmselt see, et alla sai 5-käiguline käigukast, mida olin kaua oodanud. Nüüd kannatab ka maanteel normaalse kiirusega sõita ilma, et piip ja prillid eest ära lendaksid. Koos sellega otsustasin ära proovida ka need 07 istmed ning nende mugavuse, sest selle auto juures ei aja ma taga originaalsust, vaid just nimelt mugavust.
Käigukastide võrdlus (vana 4-käiguline on vasakul):
21. juuni - käigukasti vahetus (tööks kulus 3 ja pool tundi koos erinevate muude detailide vahetusega)
Praegu on siis vaja veel enne Kämpi korda teha esisild, eemaldada sealt kõik loksud ja vahetada välja kõik kulunud detailid. Seejärel tuleks läbi astuda sillastendist ja siis kohe ülevaatusele (juuli on ülevaatuskuu). Ütleme nii, et tuleb kiire nädal ja loodetavasti SummerCambil näeme!
Selline ta mul siis on:
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Lugesin/vaatasin värsket sissekannet ning tekkisid mõningad küsimused:
kas selline käigukangi nupp on pärit eksport Ladadelt ?
Kuidas k.kasti ost õnnestus, kas töötab vaikselt ning käigud lülituvad ilusti ?
Mulle soovitati kasti hea tervise huvides õli üle normi sisse panna, soovitan sulle sama. Töötab nii justkui vaiksemalt ning ehk kestab kauem. Täitmisel olen käitunud järgnevalt: juhipoolse esimese ratta juurest tõsta auto originaal tungrauaga nii kõrgele, kui võimalik ning siis täitmisavast õli niipalju sisse suruda, kui läheb.
Lõpetussõnaks ütleks nii, et Lada näeb Sul jätkuvalt kena ja hoolitsetud välja ning soovin teile mõnusaid ja muretuid kilomeetreid nendel palavatel suvekuudel!
kas selline käigukangi nupp on pärit eksport Ladadelt ?
Kuidas k.kasti ost õnnestus, kas töötab vaikselt ning käigud lülituvad ilusti ?
Mulle soovitati kasti hea tervise huvides õli üle normi sisse panna, soovitan sulle sama. Töötab nii justkui vaiksemalt ning ehk kestab kauem. Täitmisel olen käitunud järgnevalt: juhipoolse esimese ratta juurest tõsta auto originaal tungrauaga nii kõrgele, kui võimalik ning siis täitmisavast õli niipalju sisse suruda, kui läheb.
Lõpetussõnaks ütleks nii, et Lada näeb Sul jätkuvalt kena ja hoolitsetud välja ning soovin teile mõnusaid ja muretuid kilomeetreid nendel palavatel suvekuudel!
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Neljase ja viiese kasti "õlitamisel" oli vist see teema, et kui panna viiesesse kasti sama palju õli kui neljasesse, siis viies käik võib jääda kuivale. Et tasub natuke rohkem sisse valada..
Kui ma ei eksi, siis see info kuskilt siit foorumist kõrva taha jäänud.
Aga auto paistab aus, viisakas välimus!
Kui ma ei eksi, siis see info kuskilt siit foorumist kõrva taha jäänud.
Aga auto paistab aus, viisakas välimus!
Lower your standards and you'll never be disappointed!