21061, Rannamäe, 1999

21061, Rannamäe, 1999

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Kevin68 »

Hea on sellist sisukat teemat lugeda, areng auto suhtes on silmaga märgatav, edu edaspidiseks. ;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Väike teaser tänasest jahisaagist:

Pilt
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

Bochi pritsung:D
Kustkohast sellise maha kiskusid,vedas kui mõni odavalt ära andis:)
7 seeria lada
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Sellest kobakast üksi jääb väheks, vaja veel juhtmestikku, kütusetorusid, kütusepaaki koos pumbaga, aju, mootori otsakaant koos rihmaratta ja anduriga, kiiruse andurit kasti külge ja veel väiksemat pudi mis kohe meelde ei tule :D Jõudu tööle igatahes, natuke niblimist ja töötab too pritse päris kenasti lõppkokkuvõttes:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kas tegu sama mootoriga, mis hiljaaegu foorumis müügil oli võrdlemisi odava raha eest? Plaan teha midagi äkilist rajale või jääda tavaliseks tänavakaklejaks? Ma arvan, et te Kapaga hakkate esimese asjana "karu kõhtu" lahkama, eks te midagi sinna sisse lisaks ka tahate panna ;).
Edu ettevõtmises! Pritse üle olen tibake kade, aga ma vist ise jään karpale truuks mõnda aega.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Jah, tegemist on sama mootoriga, pärit Pärnumaalt. Algselt olnud 2003. aasta Niva mootor, kahjuks komplekti kuuluv 1.7 plokki meieni ei jõudnud, pritsung töötas eelmise omaniku käes juba 1.5 ploki peal. Soodne pakkumine oli see tõesti, sest saime veel müüjaga kokkuleppele ja jätsin ploki temale. Kaasa tõin endaga kõik muu sissepritse paigalduseks vajaliku, alustades paagist koos pumbaga ja lõpetades aju ning juhtmestikuga.

Hetkel aktuaalne plaan on teha üks sissepritse jõul liikuv 1600 plokiga tänavakakleja. Loodame, et kunagi tulevikus leiab selle kaane all endale koha ka 1.7 plokk.

Praegu ei oska midagi täpsemalt öelda, sest plokidoonorite lammutamine alles käib. Ei julge midagi konkreetset ka lubada, aga SummerCambi ajaks peaks auto ikka ilma tooreklapita juba olema. Karburaatorid on mind küll ära väsitanud.

Parim üldpilt sellest legost (pildilt puudub paak ja mõned väiksemad detailid on peidus kastides):

Pilt

 
GTA kirjutas:Sellest kobakast üksi jääb väheks, vaja veel juhtmestikku, kütusetorusid, kütusepaaki koos pumbaga, aju, mootori otsakaant koos rihmaratta ja anduriga, kiiruse andurit kasti külge ja veel väiksemat pudi
Ma eeldan, et kiiruse andurit kasutab Niva digitaalne spidomeeter ja minul seda vaja pole. Enda juhtmestiku kimbust ma ka sellist asja ei leidnud, eelmine omanik pole seda järelikult kasutanud. Kas sealt tulevat infot kasutatakse ka millegi muu kui spidomeetri jaoks?

Arvestades fakti, et foorumis on võrdlemisi vähe infot ja pildimaterjali selle 21214 mootori kohta, siis üritan teha koostamise ajast võimalikult palju pilte ja seda protsessi põhjalikult kajastada.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kiiruseandur on ikka aju jaoks. Käib trossi vahele.
Ma usun, et minu autol peaks ka kiiruseimpulssi aju tahtma, kuid poolteist aastat ilma hakkama saanud.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Vaba nädal tuleb ikka garaažis veeta.

Demonstreerimaks meie kooperatiivi usinat viisaastaku plaani täitmist on ette näidata pea kõigi klassikute otsakaante tüübid:

Pilt

 
hautz kirjutas:Kiiruseandur on ikka aju jaoks. Käib trossi vahele.
Kas keegi oskaks seletada mulle, mida see pritse selle kiiruse signaaliga teeb?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

http://oldfuelinjection.com/?p=33

Pmst siis vajalik heitgaaside normi reguleerimiseks ja cruise controli jaoks kah signaal olemas. Kindlasti on tal mingi osa ECU mappides süütenurga, pihusti impulsi ja muu vajaliku seadmises. St. ilma selleta sõidab kah aga kui ajul otseselt mingit signaali mõõta pole on tal mingi keskmiste keskmise põhjal graafik ka olemas. Kütusekulu ei pruugi ideaalilähedane olla, heitgaasid ei pruugi ideaalilähedased olla vms.

Minu arusaamu kujundas kiire guugeldamine, eriti kodus ma pritsega pole kah. Lihtsalt, selleks et auto käiks on pritsel mõned hädavajalikud komponendid ja mõned on sellised milleta auto ka käivitub ja sõidab, iseasi kui hästi ta seda teeb.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

GTA jutt on õige, vähemalt meile nii koolis räägitakse ;)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Talviti ma olen eriti laisk, seda ma tean juba ammu. Garaažis püsivad terve talve plusskraadid, seega külmad ilmad mind välja ei tohiks vabandada. Vaatamata sellele näeb vähene tööprotsess ikkagi selline välja, et käin võtan auto küljest ja varuosalaost detailid, tassin koju sooja garaaži ja siis nikerdan pool õhtut. Kõrget tootlikkust pole nii mõtet loota, sest detailid rändavad auto külge tagasi alles mitme nädala pärast. Pritsemootoriga pole ka mingit arengut toimunud, puudub lihtsalt vaba aeg nende plokkidega jamamiseks, kõigil on mingi häda küljes.

Viimane vahejuhtum, mis väärib mainimist, räägib pedantsusest, lollusest, Venemaa mitterahuldavast tootmisest ja ühe Lada tagatulede klaasidest.

Pärast täistulede värskendamist võtsin ette tagumised tuled. Mind on aastaid häirinud, et varuosalaos ei ole sama tooni helkurite ja suunatuledega klaase olemas. Otsisin nendest kõige paremad ikkagi välja, võrdlesin neid ja viimaks loobusin ikkagi nendega tegelemast. Milles probleem? Poed ju müüvad veel 06-le lademetes juppe. Kõndisin kõik Tallinna tuntud kaupmehed läbi. Pettumus oli suur, tuled olid enamuses kõveralt kokku liimitud, igas komplektis olid erinevate toonidega suunad ja üldiselt tüütas see jama ära. Viimaks leidsin Volga poest suure hädaga klaasid, millele oli vähemalt võimalik peale vaadata. Servad olid küll imelikult kandilised, aga vähemalt olid nad uued ja värsked. Küsiti selle lõbu eest kokku 13 üüratut rahaühikut.

Lõbu algas juba uusi detaile koju tuues, üks klaas vallandas oma sisepinged juba enne riiulisse asetamist ja hüppas liimist lahti. Otsisin pitskruvid välja ja liimisin raipe uuesti kinni. Peagi sain teada, et nad ei istugi vanatüübi tulele peale. Vandumine algas. Paistab, et uuemad plastmassist tule korpused on mõõtmetelt väiksemad või on tegemist niisama haltuuraga. Jõudsin veel mõelda tehnilistele lahendustele, mis aitaksid neid klaase peale punnitada, kui ühe klaasi terve suunatule osa jäi mulle pihku. Vihastasin korralikult, POCCUJA toodang on ikka kirjeldamatu saast. Ise olin loll, et lootsin nendest mingit head nahka saada.

Võtsin uuesti enda vanemad tuled ette, tassisin nad kõik dušširuumi põrandale ja kukkusin küürima. Lõpuks sai ühe jooksu hindele "rahuldav" vastavaid tulesid. Jään ootama aega, millal keegi mõned paremad müüki paiskab. Loodetavasti jääb kellelgi teisel selline kadalipp läbimata nüüd.

Venemaa toodang kõige ülemisel real ja külge läinud CCCP-aegsed seltsimehed alumisel:

Pilt

Pärast reflektorite puhastamist ja pirnide vahetust hakkasid tuled särama nagu uued (pilt ei kajasta seda muidugi väga reaalselt).

Pilt

Lisaks eelnenud igavale ja pikale jutule võin ka paljastada, et hiljuti sai toodud endale ühed ajastukohased, mõnusalt kandilised, väikese randiga Borbetid. Mõõtudeks 15" x 7", poldivalem 4x98, ET 30, koos 195/50 rehvidega. Tänud kasutajale "vs" nende eest.

Proovimise jaoks röövisin Kapa käest ühe madaldatud Lada ja ausalt öeldes sobisid need selle alla kuradima hästi. Praegu jäävad garaažinurka seisma, vajavad tulevikus rantide poleerimist, keskel on juhuslikult vale logo ka.

Pilt


Tunnistan ülesse, et kibelen juba Ladaga tänavatele, aga ilmad piiravad mind rangelt.

Tervitades,
Martin
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Padantsus on ikka saatanast. Pildi peal on tulepaarid ikka võrdlemisi ühesugused.
Aga löö velg kiirelt läikima ja tänavale, tahaks tulemust juba näha;)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mina jätaks Alfa logo sinna :D Teeb umbes sama välja, kui golfimehed omale Porsche velgi alla krutivad ja uhkusega võõraid sulgi näitavad.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Valge Lada nuusutas värsket õhku ja nägi kevadist päikest esimest korda juba paar nädalat tagasi, täpsemalt 4. mail. Nautisin seejärel poolteist nädalat ainult Ladaga sõitmist, päris värskendav kogemus oli. Praegu seisab auto aga jälle garaažis ja ootab, millal ma tema jaoks aega leian.

Siinkohal märgiksin ära vead, mis autot kummitavad juba eelmisest sügisest, abisaamise eesmärgil:

1. Külmkäivitus täiesti välja tõmmatud toorega ei ole võimalik. Talvel lammutasin karburaatori laiali ja pesin puhtaks. Vahetasin nõelklapi, filtrid, tihendid, kiirenduspumba membraani ning reguleerisin ujuki taseme õigeks. Muutuseid karburaatori töös ei ole märganud.

2. Tühikäigul pöörded kõiguvad. Pöörded on mõnikord üle tuhande rpm, mõnikord alla selle. Kahtlustasin mõnda vaakumileket või nõelklapi ebatihedust, kuid kontrollisin mõlemaid ja ei märganud vahet. Elektromagnetklappe olen samuti erinevaid proovinuid, ei paista asi ka selles olevat.

3. Vihmase ilmaga kostub esisillast paremalt poolt pidurit vabastades mingi kolks. Olen üle kontrollinud kõik piduritega seotud detailid ning peamised sõlmed, kuid ei suuda käerammuga tekitada samasuguseid jõude, et hääle päritolu kätte saada.

Lisaks eelnevale tuleks muidugi lõpuks veepump ära vahetada ja esisild paika reguleerida, aga need on juba väiksemad probleemid.


2012 hooaja läbime sellisena:

Pilt
Pilt

TTÜ parklas avanes ühel teisipäeval huvitav vaade:

Pilt

Ilusat kevadet teile, seltsimehed!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Olen sellesse punasesse VHT ladasse kiiruse ja aja peale hiiumaa praami järjekorras sisse murdnud.:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Veljed valgeks ning randid peegliks... :cool:
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

 
hyper7 kirjutas:
2. Tühikäigul pöörded kõiguvad. Pöörded on mõnikord üle tuhande rpm, mõnikord alla selle.

Karburaatori "jalg" on kõver.(?)
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Iga kord, kui autoga koolis oled, jääd silma mulle ;) Ja seda huvitavat hetke ei saanud minagi jäädvustamata jätta

Pilt

Väga kena on nende velgedega, mulle meeldib! Edu sulle autoga ja kooliga ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

 
kapa kirjutas:
Karburaatori "jalg" on kõver.(?)
Jalg on tal juba aegade algusest saadik kõver olnud, millest on märku andnud lekkiva küttesegu rasvased jäljed kollektoril. Vaatamata sellele sõitis ta üllataval kombel kuni eelmise hooaja lõpuni väga korralikult. See muidugi ei vabanda seda välja, et tegelikult oleks võinud asja juba ammu korda teha, aga sellega on läinud nii nagu alati. Töötavat asja ei viitsi keegi näppima hakata.

Viimati veel kontrollisin jagaja taas üle, et seal ei oleks mingeid anomaaliaid. Otsisin varudest veel ühe korraliku rootori ülesse ja vahetasin kunagi ammu käepäraste vahenditega parandatud versiooni välja.

Järgmine päev näitas, et kasu polnud midagi ja probleemid peituvad ikka karburaatoris. Esimest korda selle auto ajaloo jooksul ei tahtnud ta jalgu alla võtta. Sobivalt juhtus see Veerenni poe ees, 20 minutit kuuma suvepäikese käes seismist oli mõjunud sm. Karburaatorile joovastavalt. Olavi sattus ka täpselt sellel hetkel poodi, tema tuli vaatas asja üle, noomis minu kõverat karpat ja käskis veel põhjagaasiga käivitada. Lõpuks raibe ka käima turtsatas. Pärast seda vahejuhtumit ei ole sarnaseid probleeme tekkinud ja sõidab jälle nii nagu ennegi.


Martin @ tühikäik sõltub õhurõhust (vahemikus 500rpm - 1000rpm)
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Põhjus, miks ma ei ole viitsinud selle õnnetu karburaatoriga tegeleda, peitub tegelikult selles, et käsil on lõpuks pritsemootori kokkupanek.

Läksin sellega lõpuks kergemat teed pidi. Kohalikud plokidoonorid seina ääres oleksid kõik tööd ja raha vajanud, selle asemel ostsin ühe veidi viisakama 1600 mootori ja laon kupatuse sinna peale. Alumist otsa ei hakka isegi lahti võtma ja veel vähem seest puhtaks lakkuma, sest ei plaani selle kooslusega väga palju sõita. Hooaja või kaks peaks ikka vastu pidama.

Pilt

Teistele, kes peaksid kunagi plaanima samasugust vigurit, annan teada, et 21214 üherealise keti pika pingutustalla paigaldamiseks tuleb pildil näha olev alumine poldiauk keermestada suurusesse M10 sammuga 1,25. Välja hakkab nägema umbes selline:

Pilt

Soovitan samuti hoiduda plekist väljalaskekollektorist, mis on tavaliselt mõrasid (auke) täis ning väga tüütu keevitada. Üldiselt ei ole tegemist õnnestunud upgrade'ga. Tavaline malmist kollektor sobib minu esialgsetel hinnangutel samuti siia otsa:

Pilt

Kahjuks ma pean vist enda sõnu sööma ja Kämbile ma selle mootoriga ei jõua. Jõuan ta vist isegi selle nädala lõpuks kokku panna, aga pole hetkel korralikke tööruume, kus mootor ära vahetada ning katsetamise jaoks mõeldud periood jääks liiga väikeseks. Ei tahaks riskida sellega, et üldse kohale ei jõua, parem sõidan juba karpaga, fiiling on tegelikult ikka sama.

Pika jutu lõpetuseks lisan ühe asisema pildi meie kooperatiivi järgmisest filiaalist, kus käivad kiired keretööd. Lootus jääb, et jõuab ka see Kämbile. Pildil on neiu aastast 1974:

Pilt

Tervitades,
Martin
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Vasta