5. leht 16-st

Postitatud: 14 Juul 2008 23:47
Postitas Edel
Mõte keerleb sinnapoole aga rahalisi vahendeid selleks lähiajaks pole. Probleem on ka garaazi puudumine.

Postitatud: 21 Juul 2008 16:08
Postitas Alfist
Sai täna seda autot isegi nähtud Lasnamäel Ehituse ABC juures,omanik toimetas sel hetkel pagasniku juures,kui ma tast möödusin oma Ladaga.:rolleyes
Masin on tõesti ilus,nii et Edu autoga;)

Postitatud: 21 Juul 2008 20:34
Postitas Edel
Töötan sealsamas. Vaatasin jah,kuda üks oran? 011 mööda veeres ning sealne seltskond minu Ladat kiibitsesid...
Tegelikult kere vajaks mingil määral tegemist küll.


[Muudetud: 21-7-2008 EdR]

Postitatud: 25 Juul 2008 23:52
Postitas Edel
Juhtusin sattuma kõrvuti mu kõrvalmaja nurgal seisva 21061-ga ning kasutasin fotokaga juhust. Toda punast pole ma juba 2-3 aastat liikumas näinud ning välimus on päris ära väsinud aastatega:puzzled

[Muudetud: 25-7-2008 EdR]Pilt

Postitatud: 25 Juul 2008 23:56
Postitas viaccess
Pildil kaks 06, ja pole haisu 06 stangetest... Aga ilus pilt ikkagi.

Postitatud: 06 Aug 2008 23:26
Postitas Edel
Missuguseid töövahendeid ja -võtteid kasutate teie rooliotste koonusliitete lahtivõtmiseks?
Täna üritasin vasakpoolseid (sisemine+välimine) otsasid kätte saada. Soov välja vahetada üks (lühike) ots ning mõlemad otsad pärast ringi pöörata ning (seekord õigetpidi)alla tagasi. Teatavasti läksid vasakpoolsed rooliotsad kevadel miskil kummalisel põhjusel valepidi alla...
Torni ja võimsa kuvaldaga üritasin lüüa alul välimist ja pärast pika raudlati+nimetatud kuvaldaga sisemist (roolikarbi pendelhoova küljes) otsa lahti. Tutkit,ei liigu enam:sein Ka kevadel sai hullumoodi vaeva nähtud nende lahtivõtmisel. Ei tahtnud seekord ära lõhkuda ja jätsin esialgu veel külge. Lasen vist tellimustööna selle ära teha. Omal pole lihtsalt õigeid töövahendeid.

[Muudetud: 6-8-2008 EdR]

Postitatud: 06 Aug 2008 23:39
Postitas moosmoosik
rooliotste jaoks on spetsvidin olemas...

Postitatud: 06 Aug 2008 23:53
Postitas hautz
Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]

Postitatud: 07 Aug 2008 08:38
Postitas moosmoosik
tead hautz...kogu sinu autoehitus ongi vaid käinud kuvalda,toru ja prussijupiga. mõned oskavad normaalselt ka asju lahendada.

Postitatud: 07 Aug 2008 08:55
Postitas erxx
moosmoosik.. ega sa üldse mööda ei pane:D
nii tal on:D.. ja kui midagi kätte ei saa sis relakas:D

Postitatud: 07 Aug 2008 19:08
Postitas hautz
Algselt postitas: erxx
moosmoosik.. ega sa üldse mööda ei pane:D
nii tal on:D.. ja kui midagi kätte ei saa sis relakas:D

Kle ega sa keevitust ei unusta?:spin


Pole mõtet lihtsat asja keeruliseks ajada:spin
Mõni räägib pool aastat sarniiride-rooliotste vahetusest ja lõpuks ikka viib kuskile teenindusse:spin(ma ei mõtle seda teemat)

Postitatud: 07 Aug 2008 21:24
Postitas Edel
Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
Kevadel proovisime sellisel viisil,ei saanud lahti. Lõpuks lõin kuvaldaga lihtsalt julmalt otse keermetatud otsa pihta ja ega ka siis pidi ikka hulgem hoope jagama enne kui lahti tuli,lisaks ka kartus,et selle hoopiderahega võib pihta saada pidurivoolikud-torud.
Usun,et on olemas ka vastavad tõmmitsad. Missugused need välja nägema peavad ning kas ka kauplustest neid saada on,pole mul õrna aimugi.
Ja ruumi on ka miskipärast Ladal väga vähe jäetud koonuste lahtisaamiseks. Üldse kuidagi ajuvaba süsteem. Mossel vahetasin rahuliku meelega majaees parklas torni ja haamrit kasutades ära kogu rööpvarda ning ei tule küll meelde,et sealjuures töötamiseks oleks ruumi nappinud...

Postitatud: 07 Aug 2008 22:06
Postitas hautz
Teinekord tee koonuspinnad mingi määrde(tavottiga) kokku,siis teinekord lihtsam vahetada.

Ei tea ühtegi autot,millel pole minu poolt pakutud varjandiga rooliotsad/sarniirid lahti tulnud:lol (e39l on natuke jamam:P)

Postitatud: 07 Aug 2008 23:38
Postitas Indy
Algselt postitas: hautz
Teinekord tee koonuspinnad mingi määrde(tavottiga) kokku,siis teinekord lihtsam vahetada.
Ei tea ühtegi autot,millel pole minu poolt pakutud varjandiga rooliotsad/sarniirid lahti tulnud
Teada tuntud nipp...Pinge alla ja kolks külje pealt, keermeosast taguda pole mõtet, rikub detaili ära.
Hautz annab õiget nõu...
Aga keegi ei keela ka sellist abivahendit kasutada...:P (pildil olev on küll spetsiaalselt Mossele mõeldud)

[Muudetud: 7-8-2008 Indy]Pilt

Postitatud: 24 Aug 2008 12:57
Postitas Edel
Paar nädalat tagasi otsustasin mootori klappide reguleerimise käsile võtta. Kõik oli hea kuni tekkis probleem: Kuidas väntvõlli käsitsi edasi pöörata? 2106-l vänta kasutada ei saa. Tahaks ükskord sellest koledast õmblusmasina häälest lahti saada!
Usun,et klappe ple regullitud sellel mootoril kindlasti päris mitukümmend tuhat kilomeetrit.
Nukvõlli keti hammasratas oli eriliste kulumisjälgeteta. Sellest eeldan,et ka kett peaks olema veel päris hea.

Postitatud: 24 Aug 2008 13:04
Postitas Raxo
Algselt postitas: EdR
Kuidas väntvõlli käsitsi edasi pöörata?
Väntvõlli otsast paraja võtmega ;)

Postitatud: 24 Aug 2008 13:38
Postitas AsjaPulk
Saab küll vänta kasutada. Lihtsalt sul on vaja stange eest ära võtta, kuna 05 oma ja ilma vändaauguta...

Postitatud: 24 Aug 2008 14:03
Postitas GTA
3 varianti veel: veepumba rihmarattast saab käte jõul keerata ja teiseks, pane mingi käik sisse ja lükka autot edasi, ise ketiratast jälgides. Kolmandaks mingi 6mm "vastuhakkav" teraslatt, mille ots ära painutada, kuskil 3-4cm ja teine ots jätta nii pikaks, et käivitusvända jaoks mõeldud nagasid kasutades latt poolraamist mööda mahuks. Alati keera kõik küünlad siis kah maha, töö kergem.

Postitatud: 24 Aug 2008 17:10
Postitas CozmonauT
Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
Kuvaldaga ei tee ikka suurt midagi kui rooliots on tõsiselt kinni ning tegu uuema autoga kus kuvaldaga võid midagi hullemat veel korda saata. Viimanekord ei jäänud muud üle kui sai õõts pooleks lõigatud ja uus pandud koos rooliotsaga. Kusjuures.. spets vahend rooliotsade jaoks nagu moosic mainis, maksab vaid 90-110eek. Moosicul on õigus peaks ütlema... Kangi kuvalda ja prussijuppidega võid enda kärusi lammutada seal lammutuses.

Postitatud: 24 Aug 2008 17:29
Postitas Edel
Pole sellist võtit,mis vända otsa sobiks ja ega ei anna keerata ka,külgkalde stabikas jääb täpselt ette.
Kere esiplekis on küll vända auk sees aga läbi ta pole,midagi jääb ette,kas radikas vms.
Keerasin kõik küünlad välja aga veepumba rihmarattast keerata ei jõua. Mossel sai küll lihtsalt ventilaatori tiivikust liigutades hõlpsasti liigutada aga Lada mootor on hulga tihkem ning nii kergelt ei liigu.

Ja mina ei saa aru,kes kuradi juua täis Vene insener projekteeris rihmaratta ja plokile märgid kuhugi poolde küljepeale,kust on seda seisu ülalt väga halb näha! Miks ei tehtud neid märke plokile rihmaratta kõige ülesse otsa nagu mossel on? Üritasin neid märke (ja ka nukkvõlli oma) paika panna,liigutades väntvõlli rihmaratast vända kohast mingi suvalise viiliga, aga ei leidnud ühtegi asendit,et nii rihmaratta kui ka nukkvõlli märgid kattuksid. Mitte midagi ei saa aru...