21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#81

Postitus Postitas Edel » 14 Juul 2008 23:47

Mõte keerleb sinnapoole aga rahalisi vahendeid selleks lähiajaks pole. Probleem on ka garaazi puudumine.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

#82

Postitus Postitas Alfist » 21 Juul 2008 16:08

Sai täna seda autot isegi nähtud Lasnamäel Ehituse ABC juures,omanik toimetas sel hetkel pagasniku juures,kui ma tast möödusin oma Ladaga.:rolleyes
Masin on tõesti ilus,nii et Edu autoga;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#83

Postitus Postitas Edel » 21 Juul 2008 20:34

Töötan sealsamas. Vaatasin jah,kuda üks oran? 011 mööda veeres ning sealne seltskond minu Ladat kiibitsesid...
Tegelikult kere vajaks mingil määral tegemist küll.


[Muudetud: 21-7-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#84

Postitus Postitas Edel » 25 Juul 2008 23:52

Juhtusin sattuma kõrvuti mu kõrvalmaja nurgal seisva 21061-ga ning kasutasin fotokaga juhust. Toda punast pole ma juba 2-3 aastat liikumas näinud ning välimus on päris ära väsinud aastatega:puzzled

[Muudetud: 25-7-2008 EdR]Pilt
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#85

Postitus Postitas viaccess » 25 Juul 2008 23:56

Pildil kaks 06, ja pole haisu 06 stangetest... Aga ilus pilt ikkagi.
Jupid Venemaalt!

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#86

Postitus Postitas Edel » 06 Aug 2008 23:26

Missuguseid töövahendeid ja -võtteid kasutate teie rooliotste koonusliitete lahtivõtmiseks?
Täna üritasin vasakpoolseid (sisemine+välimine) otsasid kätte saada. Soov välja vahetada üks (lühike) ots ning mõlemad otsad pärast ringi pöörata ning (seekord õigetpidi)alla tagasi. Teatavasti läksid vasakpoolsed rooliotsad kevadel miskil kummalisel põhjusel valepidi alla...
Torni ja võimsa kuvaldaga üritasin lüüa alul välimist ja pärast pika raudlati+nimetatud kuvaldaga sisemist (roolikarbi pendelhoova küljes) otsa lahti. Tutkit,ei liigu enam:sein Ka kevadel sai hullumoodi vaeva nähtud nende lahtivõtmisel. Ei tahtnud seekord ära lõhkuda ja jätsin esialgu veel külge. Lasen vist tellimustööna selle ära teha. Omal pole lihtsalt õigeid töövahendeid.

[Muudetud: 6-8-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

#87

Postitus Postitas moosmoosik » 06 Aug 2008 23:39

rooliotste jaoks on spetsvidin olemas...

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#88

Postitus Postitas hautz » 06 Aug 2008 23:53

Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

#89

Postitus Postitas moosmoosik » 07 Aug 2008 08:38

tead hautz...kogu sinu autoehitus ongi vaid käinud kuvalda,toru ja prussijupiga. mõned oskavad normaalselt ka asju lahendada.

Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

#90

Postitus Postitas erxx » 07 Aug 2008 08:55

moosmoosik.. ega sa üldse mööda ei pane:D
nii tal on:D.. ja kui midagi kätte ei saa sis relakas:D

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#91

Postitus Postitas hautz » 07 Aug 2008 19:08

Algselt postitas: erxx
moosmoosik.. ega sa üldse mööda ei pane:D
nii tal on:D.. ja kui midagi kätte ei saa sis relakas:D



Kle ega sa keevitust ei unusta?:spin


Pole mõtet lihtsat asja keeruliseks ajada:spin
Mõni räägib pool aastat sarniiride-rooliotste vahetusest ja lõpuks ikka viib kuskile teenindusse:spin(ma ei mõtle seda teemat)
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#92

Postitus Postitas Edel » 07 Aug 2008 21:24

Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]

Kevadel proovisime sellisel viisil,ei saanud lahti. Lõpuks lõin kuvaldaga lihtsalt julmalt otse keermetatud otsa pihta ja ega ka siis pidi ikka hulgem hoope jagama enne kui lahti tuli,lisaks ka kartus,et selle hoopiderahega võib pihta saada pidurivoolikud-torud.
Usun,et on olemas ka vastavad tõmmitsad. Missugused need välja nägema peavad ning kas ka kauplustest neid saada on,pole mul õrna aimugi.
Ja ruumi on ka miskipärast Ladal väga vähe jäetud koonuste lahtisaamiseks. Üldse kuidagi ajuvaba süsteem. Mossel vahetasin rahuliku meelega majaees parklas torni ja haamrit kasutades ära kogu rööpvarda ning ei tule küll meelde,et sealjuures töötamiseks oleks ruumi nappinud...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#93

Postitus Postitas hautz » 07 Aug 2008 22:06

Teinekord tee koonuspinnad mingi määrde(tavottiga) kokku,siis teinekord lihtsam vahetada.

Ei tea ühtegi autot,millel pole minu poolt pakutud varjandiga rooliotsad/sarniirid lahti tulnud:lol (e39l on natuke jamam:P)
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

#94

Postitus Postitas Indy » 07 Aug 2008 23:38

Algselt postitas: hautz
Teinekord tee koonuspinnad mingi määrde(tavottiga) kokku,siis teinekord lihtsam vahetada.
Ei tea ühtegi autot,millel pole minu poolt pakutud varjandiga rooliotsad/sarniirid lahti tulnud

Teada tuntud nipp...Pinge alla ja kolks külje pealt, keermeosast taguda pole mõtet, rikub detaili ära.
Hautz annab õiget nõu...
Aga keegi ei keela ka sellist abivahendit kasutada...:P (pildil olev on küll spetsiaalselt Mossele mõeldud)

[Muudetud: 7-8-2008 Indy]Pilt

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#95

Postitus Postitas Edel » 24 Aug 2008 12:57

Paar nädalat tagasi otsustasin mootori klappide reguleerimise käsile võtta. Kõik oli hea kuni tekkis probleem: Kuidas väntvõlli käsitsi edasi pöörata? 2106-l vänta kasutada ei saa. Tahaks ükskord sellest koledast õmblusmasina häälest lahti saada!
Usun,et klappe ple regullitud sellel mootoril kindlasti päris mitukümmend tuhat kilomeetrit.
Nukvõlli keti hammasratas oli eriliste kulumisjälgeteta. Sellest eeldan,et ka kett peaks olema veel päris hea.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#96

Postitus Postitas Raxo » 24 Aug 2008 13:04

Algselt postitas: EdR
Kuidas väntvõlli käsitsi edasi pöörata?

Väntvõlli otsast paraja võtmega ;)

AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

#97

Postitus Postitas AsjaPulk » 24 Aug 2008 13:38

Saab küll vänta kasutada. Lihtsalt sul on vaja stange eest ära võtta, kuna 05 oma ja ilma vändaauguta...

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#98

Postitus Postitas GTA » 24 Aug 2008 14:03

3 varianti veel: veepumba rihmarattast saab käte jõul keerata ja teiseks, pane mingi käik sisse ja lükka autot edasi, ise ketiratast jälgides. Kolmandaks mingi 6mm "vastuhakkav" teraslatt, mille ots ära painutada, kuskil 3-4cm ja teine ots jätta nii pikaks, et käivitusvända jaoks mõeldud nagasid kasutades latt poolraamist mööda mahuks. Alati keera kõik küünlad siis kah maha, töö kergem.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#99

Postitus Postitas CozmonauT » 24 Aug 2008 17:10

Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...

Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol

Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.


Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)

[Muudetud: 6-8-2008 hautz]


Kuvaldaga ei tee ikka suurt midagi kui rooliots on tõsiselt kinni ning tegu uuema autoga kus kuvaldaga võid midagi hullemat veel korda saata. Viimanekord ei jäänud muud üle kui sai õõts pooleks lõigatud ja uus pandud koos rooliotsaga. Kusjuures.. spets vahend rooliotsade jaoks nagu moosic mainis, maksab vaid 90-110eek. Moosicul on õigus peaks ütlema... Kangi kuvalda ja prussijuppidega võid enda kärusi lammutada seal lammutuses.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#100

Postitus Postitas Edel » 24 Aug 2008 17:29

Pole sellist võtit,mis vända otsa sobiks ja ega ei anna keerata ka,külgkalde stabikas jääb täpselt ette.
Kere esiplekis on küll vända auk sees aga läbi ta pole,midagi jääb ette,kas radikas vms.
Keerasin kõik küünlad välja aga veepumba rihmarattast keerata ei jõua. Mossel sai küll lihtsalt ventilaatori tiivikust liigutades hõlpsasti liigutada aga Lada mootor on hulga tihkem ning nii kergelt ei liigu.

Ja mina ei saa aru,kes kuradi juua täis Vene insener projekteeris rihmaratta ja plokile märgid kuhugi poolde küljepeale,kust on seda seisu ülalt väga halb näha! Miks ei tehtud neid märke plokile rihmaratta kõige ülesse otsa nagu mossel on? Üritasin neid märke (ja ka nukkvõlli oma) paika panna,liigutades väntvõlli rihmaratast vända kohast mingi suvalise viiliga, aga ei leidnud ühtegi asendit,et nii rihmaratta kui ka nukkvõlli märgid kattuksid. Mitte midagi ei saa aru...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 25 külalist