3. leht 16-st

Postitatud: 25 Apr 2008 20:42
Postitas Edel
01 veljed ei sobi jah 2106-le aga tookord hetkel ei olnud muud võtta. Muidu teenisid need 01 veljed mind ausalt,terve talv läbi ei olnud nendega mingit probleemi. Täitsid ilusti "tuberless" eesmärki,sammuti ka tagasillal olnud 06 veljed.
Järgmiseks talveks on mõte kõik 4x2106 velgedega rattad alla panna.

Postitatud: 25 Apr 2008 21:58
Postitas hautz
Kus te siin 01 velgi näete?:puzzled

Postitatud: 26 Apr 2008 04:39
Postitas grimes
Eelmisel lehel on 3-m pilti... teine neist on 01-he velgedega

Postitatud: 27 Apr 2008 14:31
Postitas Edel
Eile said kõik uued rooliotsad ja -liigendid alla pandud.
Tänane ebameeldiv avastus: Summutaja "püksid" päris mitmest kohast läbi põlenud/roostetanud. Huvitav et enne ei ole seda nagu tähele pannud. Nii et peab minema seegi kohe vahetusse...

2101 veljed on talverehvidega.

Postitatud: 25 Mai 2008 21:10
Postitas Edel
Tagasild hakkas kah mai alguses pisut häält tegema. Algul arvasin,et see on seotud rehvidega kuid korra kanalipeal olles möödaminnes koputasin võtmega reduktori korpuse pihta ja kõla järgi oli tase päris tublisti madalam kui ettenähtud. Lisasin tervelt 0,4 l sinna juurde. Kohe kadus ka undamine ära.
Põhjus selles,et tagasilla reduktori simmer on hakanud õli välja lekkima. Kohapeal loiku all ei ole,ilmselt siis sõiduajal loobib välja ja jälgede järgi vaadates viimaselajal päris hoolega kohe. Juba mitu nädalat on tagasild alt "märg" ja summutajatoru ning auto kere kardaani otsa juurest ringiratast ümbruses sammuti õline.
Simmer läheb lähiajal vahetusse. Täna olin sammuti sunnitud veel 0,2l õli silda juurde lisama.
Enne ülevaatust sai veel pisut värviparandusi tehtud.
Aga peale tehnilise ülevaatuse läbimist polegi suurt midagi teinud. Küll kiideti ülevaatusel pidureid,Kõik rattad,nii sõidu- kui ka seisupidur võtavad ühtlaselt.
Mõned päevad tagasi nokitsesin ka kella kallal. Käis teine nii kuidas jumal juhatas. See võll,mis seal edasi-tagasi liigub,on üks ots reguleeritav. Keerasin seda väikese kruvikaga pisut peale,loks minimaalseks. Siiani pole enam seisma jäänud.
Lähituled on kah viimaneaeg vahest jupsima hakanud. Nii mõnelgi korral olen täheldanud,et vastutulevad autod vilgutavad tuledega,kuigi enda arust on kõik korras. Paar korda nädalas ikka kontrollin enne väljasõitu tulesid kuid midagi erilist pole märganud. Nüüd paari päeva eest avastasin,et lähituled ei põle aga kaugtuledele lülitades läksid kõik tuled põlema. Kaitsmed kõik korras,mõtlesin mis jama ja selgus,et roolisambal olev ümberlüliti ise kipub jupsima. Vaatan mingiaeg,kas äkki määre on kontaktidele sattunud. Sai aprillikuus "sealmail" korra tavotiga mängitud.

Postitatud: 25 Mai 2008 23:22
Postitas moosmoosik
ah võrreldes auto piltidega ja sellega kui ma seda ise nägin lagedil kaugelt läbi rongi kabiiniakna siis on välimus ikka suht hea. ja valged (laiaks keevitatud) plekkveljed sobivad ladale nagu rusikas silmaauku !

Postitatud: 25 Mai 2008 23:24
Postitas carl93
Algselt postitas: moosmoosik
ah võrreldes auto piltidega ja sellega kui ma seda ise nägin lagedil kaugelt läbi rongi kabiiniakna siis on välimus ikka suht hea. ja valged (laiaks keevitatud) plekkveljed sobivad ladale nagu rusikas silmaauku !
sa oled rongi juht?ja ladaklubi inimesed käivad lagedil nu ku..t astuge minu poolt läbi siis;)

Postitatud: 26 Mai 2008 17:54
Postitas LadaNiva
Vaatasin et vaikselt värvid. Kas plaan ka üleni värvida?

Postitatud: 26 Mai 2008 20:57
Postitas Edel
Lagedi raudteejaamas olin Ladaga eile jah. Laiaks keevitatud velgi mul siiski all pole,ilmselt siis oli see silmapete.
Enne tehnoülevaatust tegin kiiremad värviparandused. Kõige raskem oli leida sobiva tooniga aerosoolvärvi. Lõpuks sain värvitud kasutades kahte erinevat tooni värvi. Tervikuna ülevärvimisest hetkel veel pean unistama...
Värvimisest (kui seda nii võib nimetada) http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... =22&seek=0

Postitatud: 26 Mai 2008 22:44
Postitas LadaNiva
Kas Moskvitsi lasid ka kunagi ammusel ajal aerosooliga. Aga ega esipõll jäi pildilt vaadates küll kena. See värv sobiks kerele ka kõige paremini ka ma arvan-aga see on minu arvamus.

Igaljuhul Edu.

Postitatud: 27 Mai 2008 00:08
Postitas Edel
Mosse sai alguses korra üleni värvitud ja hiljem aerosoolidega parandatud.
Lada tahaks tegelikult selliseks valgeks värvida nagu mosse oli. Värviparandusi hiljem parem teha,toon klapib täpselt nende valgete aerosoolidega,mis bensukates müüa on.
Tulevikus on soov soetada 4x 2106 plekkvelge(kilbikinnitusnagadega)+4x 2106 originaal ilukilpi. Sammuti ajastule kohane esivõre ja kõik istmed. Praegused istmed originaalid pole ja mille omad need on,pole siiani välja nuputanud. Üht-teist tahan veel asendada originaaldetailidega.

Postitatud: 27 Mai 2008 08:37
Postitas moosmoosik
Algselt postitas: EdR
Lagedi raudteejaamas olin Ladaga eile jah. Laiaks keevitatud velgi mul siiski all pole,ilmselt siis oli see silmapete?
ma räägin sulle,et ladale sobivad valged veljed ja laiaks keevitatud panin sulgudesse sest nii sobiks aga sul ei olnud. minu silmad ei peta,näen väga hästi mis ladale alla kruvitud on.

Postitatud: 05 Juun 2008 23:36
Postitas Edel
Kiskusin täna istmetelt katted maha. Olid teised juba nii koledaks pleekinud et aitab.
Üllatusena tulid päris korralikud istmed katete alt välja. Juhiistmele oli katte all lisaks veel paarisendimeetrine poroloonitükk alla pandud ja too oli nurkadest istme külge liimitud. Sellest siis juhiistmel nurkades tumedad plekid:sein
Mis auto istmed võiksid olla? Üks pakkus mingit vanat Fiati,Ritmo näiteks? Kaassõitja istme seljatoes veel kandiline auk,kus kunagi tuhatoos käinud oli.

[Muudetud: 5-6-2008 EdR]

[Muudetud: 5-6-2008 EdR]Pilt

Postitatud: 05 Juun 2008 23:41
Postitas Edel
Tagaiste on 2106 originaal? Käetugi on ka keskel täitsa olemas.Pilt

Postitatud: 08 Juun 2008 22:22
Postitas Edel
Lada tahtis see nädal laguneda päris katastroofiliselt. Süütelukk,mis aprillis jupsis ja pärast jälle toimima hakkas,taaskord sama probleem. Süüdet ei saa välja keerata,aitab kerge löök vastu süütelukku siis saab keerata võtme tagasi. Muidu on nagu takistus ees.
Tulede ümberlüliti,mis roolisambal asub ja mis sai jaanuaris poest uus ostetud,on taaskord nässus. Lähituled ei põle ja kangi liikumine on takistatud. Täistuled aga põlevad.
Juhiukse klaasi raami allotsas olev kronstein,kus on kinnitatud klaasi üles-alla liigutav tross,murdus lõplikult küljest ära. Vaatasin,et seda oli juba korra üritatud keevitada eelmiste omanike poolt.
Ja lõppkokkuvõttes hakkas üks tagakumm eile vaikselt tühjaks vajuma nii et täna ilma ratast vahetamatta koju ei jõudnutki. Salamisi lootsin kummi pumbates esmaspäeva hommikuni vastu pidada kuni töö juurde jõuan...
Nii et lähiajal Ladaga tegemist jagub...


[Muudetud: 8-6-2008 EdR]

Postitatud: 09 Juun 2008 09:18
Postitas moosmoosik
ega ladaga ei saagi nii sõita,et käid ainult tankimas ja kindlustust tegemas.

Postitatud: 19 Juun 2008 21:33
Postitas Edel
Täna esimesi rattaid balanseerides ja alla tagasi pannes avastasin,et velje keskava on suurem kui vaja. Proovisin igaks juhuks ka tagavararatast,vanemat originaal 2106 velge ja see sobis küll täpselt.
Ometi on need välimuselt 2106 veljed aga uuemad ja randiga ning ilma kapslikinnitusnagadetta. Miks uuematel velgedel keskava suurem on? Näiteks mäletan veel 90-te keskel uue 2104-l selliseid tehase poolt all.

Sellised veljed on esisillal praegu:

[Muudetud: 19-6-2008 EdR]Pilt

Postitatud: 19 Juun 2008 21:36
Postitas viaccess
Sinna keskele käib see pisike kapsel (nagu 05 oli algusest), sellepärast ava ongi suurem. 011 velgedele seda kapslit panna ei saa...

Postitatud: 20 Juun 2008 08:24
Postitas ats97
Tulede kangi kokkusulamise põhjustas kunagi minu “81 aasta 2103el lähitulede relee puudumine ning tuledesse paigaldatud originaalist(40/45W) võimsamad lambid(täna tavalised 60/55W). Olukorra lahendas relee paigaldus.

Postitatud: 20 Juun 2008 21:24
Postitas Edel
Eelmise tulede ümberlülitil väsis üks kontaktidest ära. Läks kõveraks ja hakkas hoova liikumist takistama ning ettenähtud ühendust polnud. Kahtlustan praegu samat viga. Lähitulede relee on olemas ja ka töötab.