Oh mind laiska, pole viitsinud siin teemat uuendada:D VAZ-2106 osales kevadisel Ladade ühissõidul, pidas päris kenasti ennast üleval, isegi sidur käis korralikult 2/3 ajast, lõpupoole kippus küll omatahtsi tegutseda, aga suutsin teda kontrolli all hoida:D Ilmselt siduri lammutamisest pääsu pole.
Et siin ei taheta pilte väga näidata ja mina ühissõidust mõned jõudsin üles panna, siis Autolehe toimetusest võeti minuga ühendust ja paluti mõnda pilti kasutada ja need on leitavad ühissõidul järgnevas ajakirja numbris (täpset numbrit peast ei mäleta ja kohe pole otsida ka võimalik).
1. mail jäi siis seisma ülevaatuse lõppedes. Oli mõte teda tänavu mitte puutuda, aga vist ilma ikka ei saa, tuleval talvel vaja millegagi sõita:D Minu autopargist on see kõige sobivam eksemplar.
Praegu lammutasid teda kiireks (ja odavaks) ülevärviks. Mingit iludust tegema ei hakka, peab järgmise kevadeni läbi ajama. Tehnika putitamine ka suurt väljaminekut ei tekita, enamus vajalikust on oma varudest leitav aga mõnede asjade ostust ei pääse.
Ma loll:D talvel roolikarbi otsingul sain paar sobivat pakkumist, aga kukkus nii välja, et ei saanud ühestki asja:D Nii et korras teo ja rulliga karpi otsin ka.
Siduri remondil on kasti alt võtt ja alla panek kõige raskem töö. Siinjuures oleks vaja siduri koostamisel käigukasti võlli, mida siin veidi aja eest otsisin, aga keegi loovutada ei tahtnud, ainult terveid kaste pakuti.
Juhiukse klaasist ära ei ütle. Tegelikult tahaks tervet ust saada, vanal on kummaline mõlk hingede poolses servas ja ukseklaas vaatamata aknaraami igatipidi painutamisele ei taha korralikult liikuda. See on ka põhjus, miks ma selle 7 aasta jooksul vist juba 3 klaasi trossi kinnitus krontsteini ära murdnud olen:D
Jah õigus, ikka veel kulgen selle 1,2-se mootoriga:D 06 fännid, andke andeks, et ma eelmine aasta jaanuaris risustasin selle mudeli sellise mootoriga, aga ma ei jõudnud talle enam õli sisse kallata:D Vahetult enne ülevaatuse lõppu otsustasin tast viimase välja ajada. No krt Pildikülast startisin ja üle 120km/h ei suutnud sellest välja ajada, kui Assakule jõudsin.
Tänaseks olen oma Ladade kõik karburaatorid lahti võtta jõudnud, ära pesta ja leotada ning kokku laduda. Kuidas 06 peal olnud DAAZ 2101 külmadega töötama hakkab, ei tea. VAZ-2102 peal ta sai mõne nädala töödata, sellel sammuti 1,2 mootor ja saavutas 130km/h kanti. Tuleb 06-l ka küünlad vahetada, vanad on suvaliselt valitud ja kahtlase väärtusega.
Ka VAZ-2102-l on identselt sama DAAZ 2101. Pidin panema sinna uued remondikomplektist võetud düüsid. Kui 06 omal olid kütte omad mõlemad 130, siis 02-l läksid sisse üks 125 ja teine 135. Käivitub ja töötab ilusti, aga on kuidagi jõuetu... Üle 3000 pöörde laskmiseks tuleb vähemalt kolmanda käiguga gaasipedaal põrandasse vajutada, et üldse edasi liikuda jõuaks. 06 karba kasutamisel sain enamasti ainult esimese kambri peal sõidetud, poole gaasiga sain kolmanda käiguga vabalt 5000 pöördeni lasta. Panin hetkel 06 karbast düüsid 02 omale. Tulemus paranes, aga päris nii hea pole...
Kas remondikomplektist DAAZ 2101 karbale ongi ette nähtud kütusedüüsid 125 ja 135? Muidu olid mõlemil 2101 karbal mõlema kambri omad 130-d. Lappasin enda teisi karbasid, aga ei leidnud selliseid düüse, igasugu muud oli küll, aga pole hetkel huvitatud katsetamisest. Õhu düüsid on mõlemil 170 ja 190.
Üks ühine pilt ka mai algusest.