21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#261

Postitus Postitas Arvos » 04 Mär 2012 22:56

Saab vähe kätte.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#262

Postitus Postitas Edel » 05 Mär 2012 09:55

 
Arvos kirjutas:Saab vähe kätte.

Teise karburaatoriga (vaakumiga DAAZ-2107, praegu on mehaaniline 2101) oli ka samasugune jõu kaotus suurtel pööretel. Karburaatoril düüsid valed või aitab mõnel juhul karba reguleerimine?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#263

Postitus Postitas olaaf » 05 Mär 2012 10:23

kas süüte tsentrifugaalregulaator on toimiv? ja milline on kontaktivahe?
Põhjuseks võivad olla ka väsinud klapivedrud.
Minul pole ühegi kaane peal olnud veel kõiki tehase MIINIMUM mõõtudele vastavaid vedrusid, ikka mõni 5-10kg nõrgem..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#264

Postitus Postitas Edel » 05 Mär 2012 21:28

 
olaaf kirjutas:kas süüte tsentrifugaalregulaator on toimiv? ja milline on kontaktivahe?
Põhjuseks võivad olla ka väsinud klapivedrud.
Minul pole ühegi kaane peal olnud veel kõiki tehase MIINIMUM mõõtudele vastavaid vedrusid, ikka mõni 5-10kg nõrgem..

Praegusel karburaatoril puudub n.n. vaakumvooliku ots, mis läheb teise otsaga jagaja külge (jagajal on otsik olemas). DAAZ-2107 karburaatoriga oli mul see voolik ühendatud aga muutusi polnud. Jagaja oli varem teise mootori peal ja seal selliseid anomaaliaid polnud.
Praegusel mootoril oli ostes see ilma vaakumita jagaja aga see loksus ja mul oli lihtsam võtta oma varudest varem eelmisel mootoril olnud isend.
Kontaktivahet näppinud ega mõõtnud pole aga eelmisel mootoril käis korralikult.
Klapivedrusid ei tea, plokikaas pärineb minu esimeselt (1,6) mootorilt aga seal jõukadusid polnud.
On veel mingid varjandid?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#265

Postitus Postitas olaaf » 06 Mär 2012 10:41

ega sul muud üle ei jää kui mitte usaldada seda mis oli varem vaid lammutada üks haaval mootori seadmed laiali ja korrastada need.
Jagaja kontaktid kuluvad pidevalt ja vahe muutub - kas mitte iga 10k järel seda kontrollima ei pidanud?
Karburaatoril kontrolli üle tasapindade sirgus - siiamaani olen mina vaid üksikuid karburaatoreid näinud mis sirged on..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#266

Postitus Postitas Edel » 06 Mär 2012 23:18

 
olaaf kirjutas:ega sul muud üle ei jää kui mitte usaldada seda mis oli varem vaid lammutada üks haaval mootori seadmed laiali ja korrastada need.
Jagaja kontaktid kuluvad pidevalt ja vahe muutub - kas mitte iga 10k järel seda kontrollima ei pidanud?
Karburaatoril kontrolli üle tasapindade sirgus - siiamaani olen mina vaid üksikuid karburaatoreid näinud mis sirged on..

Selge siis. Kui paraja aja leian, hakkan lahkama, alustades lihtsamatest.
DAAZ-2107 karburaatoril aasta tagasi lihvisin kõik võimalikud pinnad sirgeks aga tihendid panin vanad. Tuleb poest siis uus remondikomplekt tuua.
Mootoril õlivanni tihendit ei saa korralikult pidama. "Volga" poest sai uus kummist tihend ostetud ja enne viimaseid jõulupühi see paika installeeritud. Poldid said mõõdukalt kinni keeratud, silikooni lisasin pisut vaid ette otsmise kaane tihendi ülemineku kohadesse.
Kui ükskord väntvõlli simmerlingideni jõuan, tulevad ka need välja vahetada, kipuvad lekkima.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3920
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#267

Postitus Postitas logman » 07 Mär 2012 00:30

Pigem oleks mõistlik eelmisele 1,6 mootorile, mida teema haldaja siin eespool mainis, tasapisi uuesti hing sisse puhuda (kui ta veel alles on). Või leida teine isend, millele põhjalik uuenduskuur teha, et siis ühel päeval aiste vahele võiks istutada.
Poole aastaga peaks saama teine mootor korralikult käima aetud.
Mu meelest oleks säärane samm otstarbekam, kui seda kulunud kraami liikuva masina peal jooksujalu poolikult putitada.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#268

Postitus Postitas Edel » 25 Apr 2012 23:05

Läbitud 8000km alates eelmise aasta juulist kuni tänaseni. Lada kindlustus sai eile läbi ja hetkel seda ei pikenda. Ülevaatus lõpeb ka see kuu ära aga selle pikendamisega ei kiirusta, ennem tahaks remontida. Tõtt öelda siis mida seal suurt teha ongi, üldjoontes sõitis eelmisest suvest kuni siiani ära ilma pidureid ja rooli näppimatta. Viimast lõppu pidurdamisel vist kisub pisut paremale aga seda enne ei täpsusta kui esisild korras (parempoolsete õõtshoobade vahetus+puksid), käsipidur ja roolikarp piirduvad paremal juhul lihtsalt reguleerimisega. Piduriklotsid tuleks üle vaadata, pole neid kordagi peale eelmist suve vaadanud.
Mootori remont on ka rohkem nagu kondoomi lappimine aga seni kuni muud pole, ei jää midagi üle.
Keretööd jätan seekord viimaseks. Teen tehnika ennem ära...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#269

Postitus Postitas Edel » 18 Mai 2012 21:30

Autoga vahepeal midagi toimunud pole, küll on remondiks materjali ja varuosi muretsetud. Pole lihtsalt aega teha olnud...

Tegelikult tunnen huvi 2106-le sobiva esipõllelisa vastu. Kas on päris Lada (või VFTS) enda omi saada või on teiste autode omadest aretatud asjad? Otsing siin ei andnud tulemusi...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#270

Postitus Postitas Edel » 16 Aug 2012 23:31

 
EdR kirjutas:Autoga vahepeal midagi toimunud pole, küll on remondiks materjali ja varuosi muretsetud. Pole lihtsalt aega teha olnud...

Tegelikult tunnen huvi 2106-le sobiva esipõllelisa vastu. Kas on päris Lada (või VFTS) enda omi saada või on teiste autode omadest aretatud asjad? Otsing siin ei andnud tulemusi...

Alates tänasest ülevaatus jälle kehtiv aga tööd on veel vaja teha. Vigadest mainiti kolme tagasilla reaktiivvarrast, mis olid kõverad ja suunatulesid, mille vilkumissagedus oli liiga väike. Co keerati ka paika.

Tuled jm. valgustusseadmed töötavad muidu koguaeg ilma mingi probleemita aga üks kord aastas tekib neile mingi eriline jonnimise tuju, seda just ÜV ajaks:D Enne minekut kontrollin, muidu toimivad aga vasak esimene suund mitte. See likvideeritud (vilets kontakt), sõidan ülevaatuspunkti, parem lähituli ei põle:D Kaitse ei andnud ühendust. Jõuan koju, parema poole tiivapealsel suunatulel on klaas jalutama läinud:D Ah peabki need tiivapealsed uued ostma, klaasid kipuvad juba praguliseks minema ja ei seisa hästi kinni.
Tulede ümberlüliti roolisambal peaks ka välja vahetama, suunakang ei liigu enam korralikult ja viga järjest süveneb.
Õõtshoobasid alles otsin. Alati on midagi muud vahele tulnud ja need ostmata jäänud:D
No ja muidugi see jõuetu mootori kolin:D Viimane aeg olen mõelnud tuleval talvel üks kodus vedelevatest mootoritest kokku laduda. 15 aastat olen autodega kokku puutunud ja igasugu tõid teind aga kordagi pole olnud juhust automootor otsast lõpuni kokku panna.

Jah, põllelisa kohta tahaks ka infot saada. Muu hulgas, rullnoka BMW antikas sobib jumala hästi Lada pagassiluugile.

Selline näeb ta nüüd välja:

Pilt

"Remondiaegne" pilt teisest küljest

Pilt

Järgmine aasta on mul temaga juba radikaalsemad plaanid.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#271

Postitus Postitas Edel » 17 Sept 2012 22:58

Et täna läks tootmisest maha viimane klassikaline Lada, siis osaliselt selleks puhuks ajasin oma VAZ-2106-e tööle. Paraku ei jõudnud matuserongkäigule.

Vahepeal enne seda sai natuke nokitsetud.
Lähituled läksid vahetusse, eelmised olid 2008a. lõpus poest ostetud, nüüdseks reflektorid aga puhta roostes;
Tiivapeale siiski leidsin mingid ümargused suunatuled. Esialgu ajavad asja ära;
Esisillal amordid vahetatud;
Tulede ümberlüliti roolisambal asendasin ühe omal varus olnuga. Tollel gabariiditulede asendit polegi, vaid lähi ja kaug;
Tagasillale polnud hetkel uusi vardaid võtta siis väänasin olemasolevad sirgeks. Nii nad jääda vist ei saaks, annavad järgmise löögiga kergemini järgi kui enne?
Lada pagasniku lukk on üks suur õnnetus. Kui võtit valele poole korra pöörata, pole palju vaja, et siis võtit sealt järgmine kord välja tõmmates koos lukusüdamikuga välja tuleb. Korra olen selle uue pannud ja olen nüüd sama veaga jälle kimpus. Kas kõigil Ladadel ongi nende lukkudega see häda või olen mina siin erand?
Roolile tahaks hea meelega mingit katet saada, see peenike baranka väsitab sõrmi.

Muu hulgas lammutasin laiali käigukasti, millel esimene käik sisse ei lähe. Sünkro see värvilisest metallist rõngas oli täiesti läbi kulunud ja ei seisnud enam vedru taga. Mul plaan need kõik rõngad uute vastu vahetada, laagrid üle vaadata, sobiva ülekandega spido reduktor koos peavõllil käiva tigurattaga uus muretseda ja asi kokku laduda.

Võtsin ette ühe komplektse plokikaane ja on mõte sellel klapid üle soveldada aga vaatasin, et tööpinnad on päris ilusad (paremad, kui sellel praegusel töötaval mootoril) siis pole soveldamisega vaja palju vaeva näha.
Hetkel on "klapimajandus" laiali võetud ja puhas kaas käes. Tekkis küsimus, mis moodi kaane sirgust mõõta?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#272

Postitus Postitas olaaf » 18 Sept 2012 14:29

Mul selleks puhuks nõuka aegne vaaderpass - see alumiiniumist variant.
oma südamerahuks võiks lasta selle muidugi üle lihvida, et pinna sirguses täiesti kindel olla, kuid siiani olen niisama hakkama saanud..

Kontrolli kindlasti kaant mõlemalt poolt!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#273

Postitus Postitas Edel » 06 Mai 2013 23:05

 
EdR kirjutas:Et täna läks tootmisest maha viimane klassikaline Lada, siis osaliselt selleks puhuks ajasin oma VAZ-2106-e tööle. Paraku ei jõudnud matuserongkäigule.

Vahepeal enne seda sai natuke nokitsetud.
Lähituled läksid vahetusse, eelmised olid 2008a. lõpus poest ostetud, nüüdseks reflektorid aga puhta roostes;
Tiivapeale siiski leidsin mingid ümargused suunatuled. Esialgu ajavad asja ära;
Esisillal amordid vahetatud;
Tulede ümberlüliti roolisambal asendasin ühe omal varus olnuga. Tollel gabariiditulede asendit polegi, vaid lähi ja kaug;
Tagasillale polnud hetkel uusi vardaid võtta siis väänasin olemasolevad sirgeks. Nii nad jääda vist ei saaks, annavad järgmise löögiga kergemini järgi kui enne?
Lada pagasniku lukk on üks suur õnnetus. Kui võtit valele poole korra pöörata, pole palju vaja, et siis võtit sealt järgmine kord välja tõmmates koos lukusüdamikuga välja tuleb. Korra olen selle uue pannud ja olen nüüd sama veaga jälle kimpus. Kas kõigil Ladadel ongi nende lukkudega see häda või olen mina siin erand?
Roolile tahaks hea meelega mingit katet saada, see peenike baranka väsitab sõrmi.

Muu hulgas lammutasin laiali käigukasti, millel esimene käik sisse ei lähe. Sünkro see värvilisest metallist rõngas oli täiesti läbi kulunud ja ei seisnud enam vedru taga. Mul plaan need kõik rõngad uute vastu vahetada, laagrid üle vaadata, sobiva ülekandega spido reduktor koos peavõllil käiva tigurattaga uus muretseda ja asi kokku laduda.

Võtsin ette ühe komplektse plokikaane ja on mõte sellel klapid üle soveldada aga vaatasin, et tööpinnad on päris ilusad (paremad, kui sellel praegusel töötaval mootoril) siis pole soveldamisega vaja palju vaeva näha.
Hetkel on "klapimajandus" laiali võetud ja puhas kaas käes. Tekkis küsimus, mis moodi kaane sirgust mõõta?


Talv läbi ja polegi vahepeal ühtegi postitust teinud.
Hiljuti pikendasin ülevaatust veel aasta võrra. Lada on igapäevaselt sõidus olnud, talvel tehtud vaid hädapärast remonti, polnud lihtsalt ruumi, kus saaks pikemalt nokitseda ja siis kui ilmad lubaksid juba õuepeal remonti teha, polnud minul aega, isegi ülevaatusele saatsin teise isiku. Olin kindel, et saan sealt korduva aga üllatusena lasti läbi. Vigadena leiti parempoolne esiratas, mis logises (laager), muid "põrutavat" nagu ei leitutki. Ise arvasin, et piduritega kukub kohe läbi, juba poolest talvest vahel üks esiratas ei tahtnud hästi "võtta", ilmselt töösilindrites osad kolvid kinni. Pidurid olid OK, isegi mitu korda kontrolliti. Co oli ka paigas aga rooli olukorra kohta unustasin küsida. Aprilli alul panin sinna küll 10 000km sõitnud vardad aga kahtlus jäi. Ju siis midagi hullu polnud.
Igal juhul järgmine ÜV 04.2014. Kevadel sai veel vahetatud parempoolne alumine õõtshoob ja üks tagasilla pikem pikivarras (vana läks lihtsalt pooleks ja mitte kumbki nendest, mida sügisel ise sirgemaks väänasin).
Talvel vahetasin ka spido reduktori ja trossi. Juba mõnda aega riivas silma spido osuti jõnksamine iga mingi hetke tagant (seda eriti maanteekiirusel 90 juures), nagu kas reduktoril mingi hammas viskaks üle või trossi ots hakanud ümarguseks muutuma. Pärast selgus, et kastis võllil tigu stoperdanud kuulike oli vist kas natuke väiksemaga asendatud või kulunud ning töötamisel iga mingil hetkel n.ö. lihtsalt viskas üle. Võtsin varu kastist kuuli, panin paika ja peale seda probleemi pole.
Jah, õieti arvasite, sügisel ostetud uus pagasniku lukk andis hiljuti jälle saba. No krt küll, mai tea mis lukud need küll on! Tuginedes varasematele kogemustele siis hoidsin seda viimast lukku nagu s...tta pilpa peal aga krt, vasaku käega keerasin võtit ja ikka valele poole! Ja rohkem vaja polnud. Täiesti haige konstruksioon on sellel lukul! Eraldi pagassilukke vist ei müüda, kui ainult kogu komplektina ukselukkudega. Mul neid juba 2 uut komplekti olemas, aitab neist vist küll.
Sai soetatud ka tiivapealsed suunatuled. Mõte on teostada täielik ülevärvimine siis panen need külge. Hetkel on värvitööd see aasta küsimärgi all.
Varus oleva käigukasti lammutasin laiali ja vahetasin sünkro rõngad aga üks laagritest tegi kahtlast häält siis selle taha jäi töö seisma. Kui käigukastidele tihendikomplekte ka müüakse siis peaks ka selle ostma. Spidomeetri reduktori teist võllile käivat tigu pole leidnud, isegi Volgast küsisin siis ei teatud sealgi selle saadavust öelda. Selgus, et keegi pole sellist asja varem küsinud.
Kasti remont pooleli ja mootorit pole ka teinud, pole lihtsalt sellist kohta, kus teha oleks saanud. Sügisel üht-teist juppidest ostsin, rõngad-saaled ja kett koos ratastega ka veel vaja.

Hetkel sõidan. Karburaator tahaks üle käia, enam ei taha hästi gaasipedaali vajutamisele alluda ja kipub kakkuma. Nüüd hakkab jälle aega olema, saab üht teist ära teha.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#274

Postitus Postitas Edel » 23 Mai 2013 19:16

 
EdR kirjutas:Hetkel sõidan. Karburaator tahaks üle käia, enam ei taha hästi gaasipedaali vajutamisele alluda ja kipub kakkuma. Nüüd hakkab jälle aega olema, saab üht teist ära teha.

Viimastel päevadel läks asi ikka puhta hulluks kätte ja pidi mingi lahenduse leidma. Võtsin Daaz-2107, mõned tihendid panin uued ja peale. Tundub, et sai päris hea kuni otsustasin proovida, mis tõmme on kolmanda käiguga suurtel pööretel. Ei jõudnud isegi 5000 pöördeni, kui hakkas hullult kakkuma ja jõnksutama. Teise käiguga jõudis 5500-ni ja sama. Mis viga peaks olema? Ei saa niipalju kütet kätte kui vaja? Karburaatori reguleerimisega ei saa seda välja "juurida"?

Täna pingutasin esimeste rataste laagreid. Need oli 4 aastat tagasi uued pandud, lõtk oli nüüdseks juba päris korralik ja sain mutreid umbkaudu 40 kraadi ulatuses peale keeratud.

Pagasniku luku vahetasin ka ära. Võtsin eelmise luku ja avastasin, et südamikku sees hoidev tift oli paigast ära läinud. Sättisin luku nüüd nii, et tavaasendis olles püsiks tift sees (nüüd paned võtme lukusüdamikku n.ö. tagurpidi, muugid allpool). Teistpidi kipub kehvasti sees püsiv tift aja jooksul vibratsiooni, rappumise ja maa gravidatsiooni mõjul välja tulema...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#275

Postitus Postitas MuKi14 » 23 Mai 2013 20:03

ujukitase on paigast ära vajunud, see põhjustabki seda katkumist.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#276

Postitus Postitas Edel » 23 Mai 2013 21:57

Tase on siis madal? Oma aruga sättisin ujuki 7-8mm kaanetihendist. Homme katsetan edasi, eks näe, mis saab.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#277

Postitus Postitas Edel » 24 Mai 2013 22:29

 
EdR kirjutas:Tase on siis madal? Oma aruga sättisin ujuki 7-8mm kaanetihendist. Homme katsetan edasi, eks näe, mis saab.

Täna sättisin bensutaseme pisut kõrgemaks. Nüüd enam ei noki.
Karburaatori vahetusega on vist küttekulu pisut tõusnud, ehk on vale reguleering, ei tea. 6 liitriga sain linnaliikluse oludes läbida 40km ja otsas oligi. Tavanorm oli varem mul samades oludes nii 11 liitri kanti/100km. Veits teeb muret sest homme vaja Rapla kanti sõita kuigi bensiini on võetud mõningase varuga.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 510
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#278

Postitus Postitas twist » 24 Mai 2013 22:39

 
EdR kirjutas:Veits teeb muret sest homme vaja Rapla kanti sõita kuigi bensiini on võetud mõningase varuga.


Tee peal ühtegi tanklat ei ole ja näidik ka ei tööta?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#279

Postitus Postitas Edel » 24 Mai 2013 23:37

Tanklaid on ja näidik töötab ka aga bensiin paraku maksab suht palju, kuid nagu tavaliselt, vahetult enne palgapäeva on eelarve ka suht nulli lähedal:D
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#280

Postitus Postitas Edel » 26 Mai 2013 17:13

12 liitrit/100km. Selliseks kujunes eilne küttekulu, mis on liialt suur maanteel 70km/h kiiruse juures. Vajaks karburaatori regulli...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist