21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#221

Postitus Postitas Edel » 02 Aug 2011 20:04

 
MuKi14 kirjutas:kuidas sul õlisurve nii kange on? :P

Pagan seda teab:D Sain mootori koos sellise õlirõhuga:D Ladal 4atm nagu täitsa normaalne maanteekiirusel.
Õlirõhu andur pärineb eelmistelt mootoritelt (üks andur on olnud järgemööda kõigil mootoritel) ja seda ma usaldan.

Kui mootori mass oleks puudulik siis oleks ka starteri töö vaevalisem. Seda võin ka kontrollida.

Targad raamatud unustasin täna kahjuks koju ja laadimist üles ei leidnud, 12-12,5 volti on nagu vähe. Käisin üle kõikvõimalikud massjuhtmete kontaktid ja pingutasin klemme. Panin ka vana suunatule relee tagasi ja sai suunad uuesti tööle (vaevaliselt aga midagi teeb),eelmine relee oli 3 aastat tagasi Volgast ostetud,eile panin prooviks selle peale. Neid kõrvutades tundusid väliselt need küll olevat ühesugused. 3 klemmi küljes aga minul käib sinna 2 juhet. Kas 06-l peabki nii olema?
Tahho näitab 3000p/min asemel nüüd umbes 300 vähem.
Üks asi on veel,mis juba algusest peale olnud. Suunatule sisse lülitamisel hakkab tahho osuti tule vilkumise taktis hüppama, eriti hullult ohutulede töötamisel.Geneka laadimisel kadus 2000 ja suurematel pööretel see hüppamine ära. Kusagil on ikka mass puudulik või mõnel tarbijal see valest kohast võetud.
Kustunud on ka laadimise kontrollamp. Kas sellega ka mittelaadimine kuidagi seostatud on?
Põhitulede kontrollamp (roheline) ei põle ka miskipärast enam.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#222

Postitus Postitas lada » 02 Aug 2011 21:35

Kui õigesti mäletan siis läheb ikka 3 juhet suunatule relee külge. Laadimise kontrolllambi relee vaata üle kui pirn ei põle samas kui laadimist pole. Muidu tunduvad küll jube imelikud probleemid olevat, kas need massijuhtmed mis armatuuri all on koos releega ikka korralikult kinni?
Muidu ei oskagi midagi muud soovitada, keeruta neid kaitsmeid ka, ehk aitab midagi:D

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#223

Postitus Postitas Edel » 02 Aug 2011 22:53

 
lada kirjutas:Kui õigesti mäletan siis läheb ikka 3 juhet suunatule relee külge. Laadimise kontrolllambi relee vaata üle kui pirn ei põle samas kui laadimist pole. Muidu tunduvad küll jube imelikud probleemid olevat, kas need massijuhtmed mis armatuuri all on koos releega ikka korralikult kinni?
Muidu ei oskagi midagi muud soovitada, keeruta neid kaitsmeid ka, ehk aitab midagi:D

Armatuuri tagused massjutmed käisin täna üle. Mul on selline tunne,et eelmised omanikud on siin ise midagi aretanud. See,et suunareleele 2 juhet läheb,on ka kahtlane,sammuti suunakangi neutraalis oleku ajal suuna kontrollamp põleb. Vat relee vahetusega enam ei põlenud ja suunatulesid ei olnud ka...
Laadimise relee sai ka 3 aasta eest uus ostetud kuid ikkagi käitub lamp kummaliselt, vahel keerad süüte sisse ja ei jõua starteritki anda,korraks süttib ja siis kuuled,kuidas relee lambi kustutab. Enamasti mootori käivitudes jäi lamp ikka kauaks põlema.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#224

Postitus Postitas Arvos » 02 Aug 2011 23:56

Kui otse geneka pealt mõõdad, mis numbrid siis on?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#225

Postitus Postitas Edel » 03 Aug 2011 23:07

 
Arvos kirjutas:Kui otse geneka pealt mõõdad, mis numbrid siis on?

Ühelt klemmilt oli vist 9 ja teiselt 11 voldi ringis.

Probleemi lahendas uhiuus generaator,mis pudenes mulle sülle kõige viimasel hetkel. Lihtsalt raske uskuda,et mul 2 genekat ja mõlemad ühtemoodi tummad ning otsid end lolliks viga otsides! Pidin selle teema edasi septembrisse lükkama ning liigelda seni teise autoga sest resursse selleks kuuks mul enam polnud aga üks tõi väikse kastitäie uusi Lada juppe ja sealhulgas nagu hingeõnnistusena ka uhiuus genekas olemas.

Vene juppide kvaliteet on täpselt selline nagu siin http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88467023 Hommikul käis põhja alt terav kolakas kuigi oma arust ei sõitnud nagu millegist üle. Tuli meelde,et paar nädalat tagasi oli täpselt analoogne juhus aga kinni pidades ja alla vaadates ei näinud nagu midagi puudu olevat. Täna hakkasin juba aimama,millist detaili lähemalt vaadata ja ei eksinudki. Eelmine aasta poest äiesti uuena ostetud, pole 1000km-ki sõitnud! Ma pole eriline "tallaja" tüüp ka aga miskipärast ikka laguneb asi all ära. Lihtsalt masendav olukord, see on mulle suht kallis jupp ka,et seda nüüd päris iga kuu osta. Selle kuu ressursid on kahjuks otsakorral ja ilmselt otsin sinna mõne kasutatud jupi.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#226

Postitus Postitas lada » 03 Aug 2011 23:12

Kummist detailide kvaliteet ei kannata mitte mingit kriitikat mis praegu poes saada on, panin üks õhtu summuti tagumise püti külge, hommikuks oli pütt viltu all, kinnitused lihtsalt pooleks.
Saad kuskilt vene ajas toodetud jupi siis see tavaliselt kestab.

Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

#227

Postitus Postitas Matukas » 03 Aug 2011 23:14

Proovi fordi oma, kui ma ei eksi siis miski sierra oma läks 1:1 sinna. Pidavat ka vastupidavam olema;) Võid isegi lammarist või kuskilt soodsa hinnaga leida korraliku.
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#228

Postitus Postitas Edel » 03 Aug 2011 23:29

Esialgu sooviks siis midagi odavat, vähemalt septembrini peab kuidagi läbi ajama. Lisasin teema ka ostu-müügikuulutuse alla.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#229

Postitus Postitas Edel » 06 Aug 2011 20:41

Ongi kardaani ja kasti vaheline muhv leitud ja eile ka külge pandud. Kadus ka vibratsioon ära,mis peale eelmise muhvi lagunema hakkamist tekkis.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#230

Postitus Postitas Edel » 19 Aug 2011 22:10

Viimane esmaspäev sai mootoril klappide ja keti reguleerimine teostatud. Mootor muutus ikka kõvasti vaiksemaks. Olles koguaeg klapiklõbinaga sõitnud, käib moto nüüd kuidagi "ebaladalikult".
Klapisääretihendite vahetamine ei õnnestunud. Mõtlesin seda teha nii nagu eelmisel mootoril kuid selgus,et kapotiall seda varjanti kasutada ei saa, ruumi pole. Eelmine kord tegin seda maha võetud mootoril. Nii et tuleb leida spets klapivedru kokkusurumise rakis.
Tuleb siis teha lähiajal üks umbes nädalane "seisak", vahetada need tihendid ja teha mootoril jahutussüsteemile läbipesu ning vahetada õli. Muu hulgas on mõte asendada ka parempoolne alumine õõts. Kas Volga poes on saada klapivedru kokkusurumise ja õõtsapukside paigaldamise rakiseid?
Seni liiklen oma teise aparaadiga.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#231

Postitus Postitas Arvos » 20 Aug 2011 01:34

Maini ka siis kuskohast on saada normaalne vastupidav vahepuk kardaanile.
Klapivedrude surumise vahend on kusagil garaazis olemas aga õõtsapuksidega küll vaeva ei näeks. Palju neid elu jooksul ikka vahetada tarvis on - lihtsam kusagilt läbi astuda kus see teenusena ära tehakse. Ei maksa palju, minuarust oli 50.- (eek) õõts. Seda pakkusid vist minugaraaz ja ka automaalim isegi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#232

Postitus Postitas hautz » 20 Aug 2011 16:40

Õõtsapuksi vahetamise rakis?
Kas pressi, või kruustangide vahel välja ja tagasi sisse teised. On ka nii vahetatud, et haamriga puks välja ja uus sisse.
Või ei taha õõtsa alt ära võtta? Siis abiks kummiheebel-meisel.

Siksil tulevad üldiselt puksid väga lihtsalt välja.

Mis tootja õõtsa puksid käiku lähevad?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#233

Postitus Postitas Edel » 20 Aug 2011 17:02

 
hautz kirjutas:Õõtsapuksi vahetamise rakis?
Kas pressi, või kruustangide vahel välja ja tagasi sisse teised. On ka nii vahetatud, et haamriga puks välja ja uus sisse.
Või ei taha õõtsa alt ära võtta? Siis abiks kummiheebel-meisel.

Siksil tulevad üldiselt puksid väga lihtsalt välja.

Mis tootja õõtsa puksid käiku lähevad?

Eesmärk on õõtsa vahetus ja mõtekas siis ka puksid uued panna. uusi õõtsapukse sain koos Ladaga kaasa ja pole õrna aimugi,kelle toodetud need on.
Ma pole sellist tööd enne teinud nii et ei oska ette näha, mis üllatused mind tabada võivad.
Õõtsad hakkavad ükshaaval väljavahetusse minema kuni on leitud põhjus rooli kiskumises.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#234

Postitus Postitas Edel » 23 Aug 2011 20:27

Kiirendamine http://www.youtube.com/watch?v=DYKb9Uvh ... ideo_title Näha, et selle mõõtmiseks pole kella vaja, piisab ka kalendrist:D

Selline kiirus õnnestus välja pigistada http://www.youtube.com/watch?v=YLj4g0Qc ... ideo_title pido näit tegelikust 2-3km/h vähem. Lisada võiks veel, et eelmise käigukastiga oli 4. käigul 5000p/min juures kiirus 130+ km/h.
Spido reduktor koos vajalike detailidega eelmiselt käigukastilt on ka plaanis vahetada.
Peaks kontrollima, mis asi see 3. käigul ühtlase kiirusega 4500p/min kandis mingit kõlisevat heli tekitab. Juba varemgi täheldanud aga pole siiani nagu seganud.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#235

Postitus Postitas Edel » 04 Okt 2011 23:09

Tükk aega pole midagi kirja pannud aga üht-teist siiski.

Tänaseks läbi sõidetud peale ülevaatust (4.juuli) ligi 3000km.

Septembris sai teostatud mootori jahutussüsteemi läbipesu. Küttesüsteem hakkas toimima aga vahel ei taha enne sooja tulla kui alles 80 kraadi peal. Kütteradikas on ilmselt ikka umbes. Näeb, mis esimeste külmadega teeb.
Starter ütles üles. Korrastasin kiirelt viimase mootoriga kaasa saadud starteri ja panin selle peale. Tundub, et ka sellel starteril on puksid otsa saamas (poob), võtsin eelmise starteri lahti ja sain teada põhjuse, miks pendiks alati järgi ei lülitunud http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/90134687 See täiesti poeuus kahvel oli töödanud 3-4 kuud ja pooleks ta läkski. Ime, et need viimased päevad starter üldse järgi võttis. Võtsin teise kahvli ühe varus oleva starteri küljest. Siiani töötab, muret pole.
Huvitav n veel,et just kiirendamise ajal kipub vingu sisse viskama, eriti lahtise aknaga sõites. Hiljuti kontrollisin väljalaskesüsteemi üle kuni pükste lõpuni, mitte ühtegi lekkekohta! Isegi kollektorilt ei leidnud väiksematki tahmast kohta mis võiks näidata pragu!

Parempoolseid õõtshoobasid on uusi vaja, mõlemil on väiksed praod sees. Mu kogus on üks ülemine uus õõts aga see krt vasaku poole oma.
Seoses õõtsadevahetusega, kas vedruga paigaldamisel ei teki probleeme? Kas on vaja kokku suruda või saab selleks ära kasutada auto enda raskust? Pärast lammutan laiali ja enam kokku ei saa, sest pole vedru kokkusurumiseks abivahendeid...

Mootor sööb õli endise isuga, 400km ja liiter. Pole klapisääretihendeid siiani saanud vahetada (sõita on millegagi vaja) ja lisaks on hakanud õli lekitama esimese otsakaane ja osaliselt "märjaks" teinud ka õlivanni tihendi vahelt. Kahtlustan ka jagaja jala liitekohast õli leket. Kõiki neid liiteid on pingutatud, erilist tolku pole. Tihendite vahetusest pole pääsu, seni käin nädalas korra lapiga kapoti alt üle muidu läheb see nii pasaseks,et anna olla. Veel loobib ventika tiivik kusagilt õli vasakpoolse lanseroni ja kapoti peale. Seda nii vähe, et kohapeal kontrollida pole mõtet, lekkekoht ennast näole ei anna. Väntvõlli simmer ei leki, see on kuiv. Tõmbad lanseroni ja kapoti puhtaks, sõidad 10-15km ja jälle mõned piisad tekkinud. Ei saa aru kust seda tuleb...

Väga häiris suunatule kangi väljalülitusmehhanism. Teatud rooliratta asendist ei saanud suunakangi sisse lükata ja kippus kangi iga väikse rooli liigutuse peale neutraali lükkama, eriti tüütu oli ringristmikul toimetada, ühe käe pidid koguaeg vabaks jätma, et suunda sees hoida või olla valmis kangi sisse tagasi lükkama.
Igastahes hiljuti sai mul sellest keberniidist kõrini ja likvideerisin tuledekangilt need 2 munakujulist junni ära, vähemalt seisab nüüd suund sees ja välja olen seda nagunii juba varemgi ise harjunud lükkama.
Käigukast ka undab, 4 käik just 90km/h algab ja lõpeb 100 kohal (tagasild ei ole, eelmise kastiga ei unnanud), õlitased nii kastis kui sillas normis, kontrollitud.
Mootor on sellist kõlinalaadset häält hakanud juba tihedamalt tegema. Kahtlustan midagi muud. Polstrid-armatuur see pole, kahtlustan ehk mõnda armatuuri alla jäänud viimastest demonteerimistest "ära kadunud" polti või kruvi, mis vastu metalli kõliseb aga kontrollida on seda tülikas. Viskan homme prooviks kindalaeka tühjaks, ehk on seal põhjus.
Bensiinikulu on igapäevaselt 10 liitrit ja 3 päeva (päevas on 2 külmkäivitust ja läbisõitu kokku 26-30km), maantee peal tuli sammuti 10L, sõidukiirus siis suht pidevalt 100km/h piirimail. Kahtlustan suurevõitu kulu ka selles, et suurtel pööretel kaob jõud ära ning gaasipedaali peab rohkem vajutama.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

#236

Postitus Postitas kõrv » 04 Okt 2011 23:39

 
EdR kirjutas:Veel loobib ventika tiivik kusagilt õli vasakpoolse lanseroni ja kapoti peale. Seda nii vähe, et kohapeal kontrollida pole mõtet, lekkekoht ennast näole ei anna. Väntvõlli simmer ei leki, see on kuiv. Tõmbad lanseroni ja kapoti puhtaks, sõidad 10-15km ja jälle mõned piisad tekkinud. Ei saa aru kust seda tuleb...


Mul tegi praktiliselt sama nalja nõrgalt pingutatud ketipinguti, kust vahelt immitses genekale, ja sealt edasi... Samuti tegi ka õlivanni niiskeks, kus isegi kahtlustasin karteritihendit.
Muskel kasvab rooli taga !

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#237

Postitus Postitas Edel » 05 Okt 2011 00:06

 
kõrv kirjutas: 
EdR kirjutas:Veel loobib ventika tiivik kusagilt õli vasakpoolse lanseroni ja kapoti peale. Seda nii vähe, et kohapeal kontrollida pole mõtet, lekkekoht ennast näole ei anna. Väntvõlli simmer ei leki, see on kuiv. Tõmbad lanseroni ja kapoti puhtaks, sõidad 10-15km ja jälle mõned piisad tekkinud. Ei saa aru kust seda tuleb...


Mul tegi praktiliselt sama nalja nõrgalt pingutatud ketipinguti, kust vahelt immitses genekale, ja sealt edasi... Samuti tegi ka õlivanni niiskeks, kus isegi kahtlustasin karteritihendit.

Genekas asub lekkekohaga võrreldes teises servas. Immitseb vasakul pool, ka õlivanni tihend. Parem pool on kuiv.
Kui starter ära käis, sai piilutud ka kollektori taha, ühest kohast oli ka sealt vähest lekkimist näha http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/90134697 See on ainus koht paremal pool, kus midagi lekib.

Tekkis veel küsimus rooli töö kohta. See on teada, et ta keerab ikka kuradima raskelt võrreldes näiteks Mossega, edasi liikudes keerab rooli ise otseks aga tagurpidi... tuleb seda lausa jõuga otseks tagasi väänata! Kas ka tagurpidi liikudes peaks rool ise otseks pöörduma? Kust ja mida reguleerida?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#238

Postitus Postitas logman » 05 Okt 2011 00:23

Pean vajalikuks seda ära märkida:

 
EdR kirjutas:
Huvitav on veel,et just kiirendamise ajal kipub vingu sisse viskama, eriti lahtise aknaga sõites. Hiljuti kontrollisin väljalaskesüsteemi üle kuni pükste lõpuni, mitte ühtegi lekkekohta! Isegi kollektorilt ei leidnud väiksematki tahmast kohta mis võiks näidata pragu!


ja nats maad hiljem:

 
EdR kirjutas:Mootor sööb õli endise isuga, 400km ja liiter. Pole klapisääretihendeid siiani saanud vahetada (sõita on millegagi vaja)


Usu mind, kallis seltsimees, sealt õli põletamisest see vastik ving su masinal tekibki ;). Lahtise aknaga veab pagasniku kaudu kogu sumpsist väljuva haisupommi salongi. Ja süüdi pole selles mitte ainult klapisääre tihendid.
Heaste ei usu, et silindrid-rõngad ka just väga heas seisukorras enam on.
Ja mõnel ladal on lausa võimatu taga sõita tema rikka segu tõttu.
Natuke mõtlemisainet, ei midagi erilist.

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#239

Postitus Postitas Arvos » 05 Okt 2011 00:45

 
logman kirjutas:Usu mind, kallis seltsimees, sealt õli põletamisest see vastik ving su masinal tekibki ;). Lahtise aknaga veab pagasniku kaudu kogu sumpsist väljuva haisupommi salongi. Ja süüdi pole selles mitte ainult klapisääre tihendid.
Heaste ei usu, et silindrid-rõngad ka just väga heas seisukorras enam on.
Ja mõnel ladal on lausa võimatu taga sõita tema rikka segu tõttu.
Natuke mõtlemisainet, ei midagi erilist.


Jutt õige. Lisaks siia veel sumpsi otsa tagapõlle varjus olemise võimaluse ja viletsa pagassithendi. Mootoriremont ette võtta või korras mootor hankida.
Käigukastide puudust küll ei saaks kurta. Keegi siin alles pakkus lausa 15 tükki neid välja.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 424
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#240

Postitus Postitas Edel » 25 Okt 2011 00:11

Vahepeal oli paari nädalane "seisak" ja kasutasin seda remondiks.
Klapisääre tihendite vahetus lõppes plokikaane vahetusega. Pusisin nende tihenditega tükk aega ja üks vana tihend "õnnestus" kätte saada koos tükiga kaane küljest ja et koos tahtsin ka nukkvõlli tikkpoldid uued panna aga üks tikk vaatamata pingutustele kuidagi ära tulla ei tahtnud, ei hakanud enam jamama. Nurgas seisis eelmiselt mootorilt võetud, varem kontrollitud ja uute sääretihendite ning soveldatud klappidega kaas. Tuli veel meelde,et kodus oli ka üks uus plokikaane tihend ja nii kogu see kupatus vahetusse läkski.
Ketipingutustald oli otsast juba pea metallini kulunud aga et vända rihmaratast lahti ei saanud, õlivanni tihendit ka uut polnud (oli tegelt plaan ka see vahetada kuid ei leidnud tihendit) ei hakanud ka edasi pusima. Õlivanni tihend tuleb nii kui naa vahetada ja koos saab ka esimese otsakaane lahti lasta. Kui õlivann on alt lahti ja otsakaane poldid ka eest ära, kas otsakaant niipalju eest ära poorata saab, et pääseks pingutustalla kinnitusmutrile ligi?

Mootorisse sai ka uus õli sisse aga enne sai õlitussüsteem vedela õliga läbi pestud. Suvest saati muudkui kallasin vanat õli peale aga nüüd aitab. Sai seda ollust selle ajaga niigi üle 8 liitri ära põletatud.
Spidomeetri reduktor sai ka vahetatud. Omajagu oli pusimist käigukastiga aga lõppes seegi õnnelikult.
Talverehvid said ka alla. Rool käib ka tänu neile nüüd hulga kergemalt.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist