21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
v
vanake
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Jaan 2009 09:33
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 21061

Postitus Postitas vanake »

kui sul masin väljas seisab,siis pole ka ime,et jagaja alla tekib KODENTS!!,sest tulid ju töölt ja mootor oli soe ja väljas olles juhtub seda üsna tihti,eriti ,siis,kui onniisked ilmads.t.+1-2:o kraadi:o
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Algselt postitas: EdR

Esivõre koos prillidega ning lähituled läksid vahetusse. Esivõrega oli ka nii,et kui hakkasin panema,selgus et ülemisi kinnitusauke polegi. Need pidin ise puurima ja pärast sobivad kruvid otsima.

[Muudetud: 8-1-2009 EdR]
Nagu ma jutust aru saan siis tegu on selle plastikust iluvõrega, mida müüakse praegu poodides väga populaarselt.

Sai ka endale selline ostetud suve lõpus ja praeguseks näeb ta oma endise hiilguse asemel väga trööstitu välja. Värvi pudeneb kõikjalt ja asemele jäävad mustad laigud. :rolleyes Samas on nende originaaliluvõrede hind tappev, volga poest öeldi mulle, et see küündib kuskil 1000 krooni kanti. :puzzled
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

No üksasi on pildil ja teine asi reaalsuses, aga kindlasti näeb välja värskem, kui enne ;) edu!
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Küljekarbi liiste polnud juba siis kui Lada sain. Plaanis neid panna siiski pole.
Numbrimärk jah kahvatu pisut aga mind ei häiri. Nii talve- kui ka suverehvid 175/70R13.
Väljas seisab jah. Praegu on iga kord külmalt käivitades töötab köhides ja puterdades kuni soojaks läheb. Kui temp. nii 60 ja üle kraadi tõusnud on ning "tooreklapi" nupu sisse lükates hakkab paremini töötama. Probleem on 4. silindri liigmadala kompressiooniga. Töösoojalt töötab juba muidu enam vähem rahuldavalt.
Esivõre on jah kroomitud plastmass aga see on parem kui eelmine,mis igalt poolt mõrasid ja pragusid täis oli. Ostsin selle "Volgast",260EEK hinnaks. Must esivõre hind oli 160EEK ja see alumiiniumist esivõre hinnaks jah 1000EEK.
Muu hulgas tõmbasin ka veljed üle. See tänavatele puistav sool teeb ikka päris jubedat tööd plekiga. Eriti esimesed veljed,mis augusti kuus värvisin. See oli kohutav mis tuli pori alt peale pesu välja. Tõmbasin kohapeal rooste maha ja lasin sedasama värvi peale millega ka kere lastud sai.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
2
2M62
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 12 Juun 2008 10:55
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053,Moskvich 408 Elite De Luxe
Kontakt:

Postitus Postitas 2M62 »

Suunatuleklaasid võin sulle tutikad anda kui tahad,helista vms...
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

ma ei saa hästi aru mis asjaga sa auto üle värvisid? s.t. millega sa kandsid värvi peale.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Värvisin suruõhu ja püstoliga ning kerele peale kantud "materjalid" olid need http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/42801571
Täna siis vahetasin summutaja püksid,parempoolse mootoripadja ja mootoriruumi lambi ära. Müra jäi tunduvalt vähemaks aga nüüd panen tähele,et gaasi vajutades hakkab mootor nagu omapärast vilinat tegema,parem seda kuulda 3000-4000p/min vahel. Ladal turbot teadupärast peal pole,et siis äkki karburaatori õhuvõtt? On pandud talvisele asendile ehk siis võtab kollektorilt. See perforeeritud toru hakkab ka juba ära väsima,äkki siis see vilistab. Enne väljalaskesüsteemi lekkimist nagu ei vilistanud. Homme päevavalges kontrollin täpsemalt.
Koos pükste vahetusega käis ka kogu summutaja kogu pikkuses alt ära ning pärast kokku pandes panin ka uued tripid külge. Enne rippus tagant vaid ühe tripiga kinni.
Summutaja püksid koos kollektori tihendiga mis külge läksid,istusid omavahel ikka nii valesti kokku kui vähegi saab http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/42803799 Tüüpiline Vene auto varuosa!
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Täna panin kõik uued roolivardad-otsad paika ja pingutasin ka parempoolset pendelhooba nii et loksu poleks.
Rooliratta vabakäik nagu vähemaks ei jäänud aga see vist tunde värk. Kevadel sai uued rooliotsad pandud ja ega ka siis alul polnud aru saada.
Vähemalt see alt ära võetud keskmine roolivarras nii hull polnud kui see,mille kevadel alt ära võetud sai.
Esirattaid küljelt-küljele liigutades mingi loks kusagil on. Rattalaagrid ja ?arniirid need pole nii et jääb vaid roolikarp. Pendelhooba liigutades see loksus natuke(lõtk teo ja rulli vahel,proovida reguleerida),laager ei paistnud loksuvat. Karp lekib ka vaikselt õli,ilmselt tuleb selle väljavahetamisele mõtlema hakata.
Mõte oli ka ?arniirid uued panna. Parempoolsel rattal alumist ei saanud kätte (koonusliide). Üldiselt kontrollides saab neid veel kasutada,liigendid käisid veel päris tuugalt,eriti ülemine. 2008a. märtsis said ülemised uued pandud nii et ei hakanud vasakpoolse ratta ?arniire puutumagi.
Pidurivoolikutele on hakanud praod sisse tekkima. Need sai pea aasta tagasi (veebruar) välja vahetatud ja nüüd tuleb see uuesti ette võtta.
Sammuti on plaan ka piduriklotsid esiratastel ära vahetada,need ka uued olemas.

[Muudetud: 19-1-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Roolikarpi sai reguleeritud ja vabakäik läks tunduvalt väiksemaks ning ka rooli sai enam vähem otseks rataste otseasendil.
Mõte on roolikarp uuega asendada,praegune üsna nigel.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Eile hakkas äkki lambist küttesüsteemi ventilaator läbilõikavalt krigisema. Laagrid vist läbi või vaatan,kui lahti võttes mootori laagritele ligi pääsen,üritan neid pisut määrida,ehk aitab.
Esivõrel on tänavale puistatav sool hakanud kroomikihti vaikselt ära "sööma",laigud juba peal.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Soendusventika mootor puksidega ning kriunumist põhjustab pukside kuivus ning samuti ka kulumine. Määrimine peaks vähemalt esialgu aitama.
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Algselt postitas: EdR
Eile hakkas äkki lambist küttesüsteemi ventilaator läbilõikavalt krigisema.
Mul vedeleb garaa?is 01 ventilaator. Ei vilisenud. Täpselt ei tea, kas 06-le sobib. Soovi korral võid erastada.

Mu meelest on sul tore auto.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Algselt postitas: krister

Mul vedeleb garaa?is 01 ventilaator. Ei vilisenud. Täpselt ei tea, kas 06-le sobib. Soovi korral võid erastada.

Mu meelest on sul tore auto.
Tänud pakkumast.
Nädalavahetusel sai üle 300km maha aetud Keila-Paldiski ja Keila-Riisipere vahelistes külakolgastes.
Küttevendi mootori kriginast sain jagu tilgutades ventilaatoripoolsele puksile pisut puhast mootoriõli. Eks näe kui kauaks tal nüüd tööiga on.
Starter tahab vahest anomaaliaid tekitada. Vahel harva mootorit käivitades ei lülita starterit peale mootori käivitumist välja ja jääb tööle (hooratta hammasvööst lahutab ära). Sel juhul aitab vaid mootori uuesti seismajätmisest,kapoti alt mass välja ning löön millegi raskema esemega starteri külje pihta. Mass uuesti sisse tagasi ja siis võib uuele käivitamise üritusele minna.
Täna vaatasin starteri taha aga juhtmed olid nagu korralikult kinni ning ei olnud millegi teise esemega kontaktis. Eelmine sügis jäi ka korra starter sisselülitatuks aga siis piisas juhtmete näppimisest. Üleüldse on Ladal starter väga halvas kohas,juhtmete kinnitusi ei näe ei alt ega ülevalt.
Kus kohast ma näeksin siduriketta katete seisukorda? Kas kojas kusagil mingi pilu ka on kust sidurit näeks?

[Muudetud: 2-2-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: EdRKus kohast ma näeksin siduriketta katete seisukorda? Kas kojas kusagil mingi pilu ka on kust sidurit näeks?
Mitte kuidagi ei näe ilma käigukasti eemaldamata.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: Indy
Algselt postitas: EdRKus kohast ma näeksin siduriketta katete seisukorda? Kas kojas kusagil mingi pilu ka on kust sidurit näeks?
Mitte kuidagi ei näe ilma käigukasti eemaldamata.
Kulumist saab hinnata vabakäigu reguleermutri abil, kui mutter hakkab töösilindri kolvile lähenema, on ketas läbi kulunud
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Kõik pidurivoolikud vahetasin täna välja ja ausaltüeldes pole ma toru- ja voolikuotste pidamasaamisega enne küll niisugust nööki näha saanud kui täna. Panin lisaks voolikutele ka seibid uued. Ühe vooliku ja toru liidet ei saanutki pidama ja pidin sinna omast varudest uue vooliku panema. Õneks mul omal on mõned juhuks kui ostetavatega mingi jama on.
Homme vahetan esimesed piduriklotsid ka uute vastu välja ning siis saab voolikute liited uuesti üle kontrollida.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Esimesed piduriklotsid said uued pandud ja süsteem ka üle õhustatud aga pidurdamisel rool ikka kergelt kisub. Arvan,et klotsid pole ketta järgi ära kulunud. Sõidan veidi,ehk läheb paremaks ja kui mitte siis uued kettad panna.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kettad ühepaksused?
kas silindrid kõik liiguvad kenasti sisse välja?
kas mõni ketas pole laines?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Ketaste paksust ei mõõtnud.
Vasakpoolsel subordil üks kolbidest hästi liikuda ei tahtnud ja sammuti olid parempoolsel subordil mõlemad kolvid kuidagi kanged.
Enne klotside vahetust pidurdades nagu jõnksutas kergelt,vist on kettad ikka kõverad ja silmaga paistavad ka soonilisteks kulunud olevat. Nüüd nädalavahetusel sõites nagu aru ei saanud aga nüüd auto pidurdades enam rooli ei kisu. Sõidetud 180km-ga kulusid klotsid parajaks vist...
Klotside vahetusel avastasin imeliku asja: parempoolsel pidurikettale on jäänud miskil põhjusel piduriklotsi jälg. Pilt sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/44649603

[Muudetud: 22-2-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kui auto seisab ja piduriklotsid ketta külge kinni jäävad, siis tuleb selline jälg. Küll see aja möödudes ära kulub.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Vasta