21061,EdR,1984
21061,EdR,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Nagu ma jutust aru saan siis tegu on selle plastikust iluvõrega, mida müüakse praegu poodides väga populaarselt.Algselt postitas: EdR
Esivõre koos prillidega ning lähituled läksid vahetusse. Esivõrega oli ka nii,et kui hakkasin panema,selgus et ülemisi kinnitusauke polegi. Need pidin ise puurima ja pärast sobivad kruvid otsima.
[Muudetud: 8-1-2009 EdR]
Sai ka endale selline ostetud suve lõpus ja praeguseks näeb ta oma endise hiilguse asemel väga trööstitu välja. Värvi pudeneb kõikjalt ja asemele jäävad mustad laigud. Samas on nende originaaliluvõrede hind tappev, volga poest öeldi mulle, et see küündib kuskil 1000 krooni kanti.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Küljekarbi liiste polnud juba siis kui Lada sain. Plaanis neid panna siiski pole.
Numbrimärk jah kahvatu pisut aga mind ei häiri. Nii talve- kui ka suverehvid 175/70R13.
Väljas seisab jah. Praegu on iga kord külmalt käivitades töötab köhides ja puterdades kuni soojaks läheb. Kui temp. nii 60 ja üle kraadi tõusnud on ning "tooreklapi" nupu sisse lükates hakkab paremini töötama. Probleem on 4. silindri liigmadala kompressiooniga. Töösoojalt töötab juba muidu enam vähem rahuldavalt.
Esivõre on jah kroomitud plastmass aga see on parem kui eelmine,mis igalt poolt mõrasid ja pragusid täis oli. Ostsin selle "Volgast",260EEK hinnaks. Must esivõre hind oli 160EEK ja see alumiiniumist esivõre hinnaks jah 1000EEK.
Muu hulgas tõmbasin ka veljed üle. See tänavatele puistav sool teeb ikka päris jubedat tööd plekiga. Eriti esimesed veljed,mis augusti kuus värvisin. See oli kohutav mis tuli pori alt peale pesu välja. Tõmbasin kohapeal rooste maha ja lasin sedasama värvi peale millega ka kere lastud sai.
Numbrimärk jah kahvatu pisut aga mind ei häiri. Nii talve- kui ka suverehvid 175/70R13.
Väljas seisab jah. Praegu on iga kord külmalt käivitades töötab köhides ja puterdades kuni soojaks läheb. Kui temp. nii 60 ja üle kraadi tõusnud on ning "tooreklapi" nupu sisse lükates hakkab paremini töötama. Probleem on 4. silindri liigmadala kompressiooniga. Töösoojalt töötab juba muidu enam vähem rahuldavalt.
Esivõre on jah kroomitud plastmass aga see on parem kui eelmine,mis igalt poolt mõrasid ja pragusid täis oli. Ostsin selle "Volgast",260EEK hinnaks. Must esivõre hind oli 160EEK ja see alumiiniumist esivõre hinnaks jah 1000EEK.
Muu hulgas tõmbasin ka veljed üle. See tänavatele puistav sool teeb ikka päris jubedat tööd plekiga. Eriti esimesed veljed,mis augusti kuus värvisin. See oli kohutav mis tuli pori alt peale pesu välja. Tõmbasin kohapeal rooste maha ja lasin sedasama värvi peale millega ka kere lastud sai.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Värvisin suruõhu ja püstoliga ning kerele peale kantud "materjalid" olid need http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/42801571
Täna siis vahetasin summutaja püksid,parempoolse mootoripadja ja mootoriruumi lambi ära. Müra jäi tunduvalt vähemaks aga nüüd panen tähele,et gaasi vajutades hakkab mootor nagu omapärast vilinat tegema,parem seda kuulda 3000-4000p/min vahel. Ladal turbot teadupärast peal pole,et siis äkki karburaatori õhuvõtt? On pandud talvisele asendile ehk siis võtab kollektorilt. See perforeeritud toru hakkab ka juba ära väsima,äkki siis see vilistab. Enne väljalaskesüsteemi lekkimist nagu ei vilistanud. Homme päevavalges kontrollin täpsemalt.
Koos pükste vahetusega käis ka kogu summutaja kogu pikkuses alt ära ning pärast kokku pandes panin ka uued tripid külge. Enne rippus tagant vaid ühe tripiga kinni.
Summutaja püksid koos kollektori tihendiga mis külge läksid,istusid omavahel ikka nii valesti kokku kui vähegi saab http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/42803799 Tüüpiline Vene auto varuosa!
Täna siis vahetasin summutaja püksid,parempoolse mootoripadja ja mootoriruumi lambi ära. Müra jäi tunduvalt vähemaks aga nüüd panen tähele,et gaasi vajutades hakkab mootor nagu omapärast vilinat tegema,parem seda kuulda 3000-4000p/min vahel. Ladal turbot teadupärast peal pole,et siis äkki karburaatori õhuvõtt? On pandud talvisele asendile ehk siis võtab kollektorilt. See perforeeritud toru hakkab ka juba ära väsima,äkki siis see vilistab. Enne väljalaskesüsteemi lekkimist nagu ei vilistanud. Homme päevavalges kontrollin täpsemalt.
Koos pükste vahetusega käis ka kogu summutaja kogu pikkuses alt ära ning pärast kokku pandes panin ka uued tripid külge. Enne rippus tagant vaid ühe tripiga kinni.
Summutaja püksid koos kollektori tihendiga mis külge läksid,istusid omavahel ikka nii valesti kokku kui vähegi saab http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/42803799 Tüüpiline Vene auto varuosa!
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Täna panin kõik uued roolivardad-otsad paika ja pingutasin ka parempoolset pendelhooba nii et loksu poleks.
Rooliratta vabakäik nagu vähemaks ei jäänud aga see vist tunde värk. Kevadel sai uued rooliotsad pandud ja ega ka siis alul polnud aru saada.
Vähemalt see alt ära võetud keskmine roolivarras nii hull polnud kui see,mille kevadel alt ära võetud sai.
Esirattaid küljelt-küljele liigutades mingi loks kusagil on. Rattalaagrid ja ?arniirid need pole nii et jääb vaid roolikarp. Pendelhooba liigutades see loksus natuke(lõtk teo ja rulli vahel,proovida reguleerida),laager ei paistnud loksuvat. Karp lekib ka vaikselt õli,ilmselt tuleb selle väljavahetamisele mõtlema hakata.
Mõte oli ka ?arniirid uued panna. Parempoolsel rattal alumist ei saanud kätte (koonusliide). Üldiselt kontrollides saab neid veel kasutada,liigendid käisid veel päris tuugalt,eriti ülemine. 2008a. märtsis said ülemised uued pandud nii et ei hakanud vasakpoolse ratta ?arniire puutumagi.
Pidurivoolikutele on hakanud praod sisse tekkima. Need sai pea aasta tagasi (veebruar) välja vahetatud ja nüüd tuleb see uuesti ette võtta.
Sammuti on plaan ka piduriklotsid esiratastel ära vahetada,need ka uued olemas.
[Muudetud: 19-1-2009 EdR]
Rooliratta vabakäik nagu vähemaks ei jäänud aga see vist tunde värk. Kevadel sai uued rooliotsad pandud ja ega ka siis alul polnud aru saada.
Vähemalt see alt ära võetud keskmine roolivarras nii hull polnud kui see,mille kevadel alt ära võetud sai.
Esirattaid küljelt-küljele liigutades mingi loks kusagil on. Rattalaagrid ja ?arniirid need pole nii et jääb vaid roolikarp. Pendelhooba liigutades see loksus natuke(lõtk teo ja rulli vahel,proovida reguleerida),laager ei paistnud loksuvat. Karp lekib ka vaikselt õli,ilmselt tuleb selle väljavahetamisele mõtlema hakata.
Mõte oli ka ?arniirid uued panna. Parempoolsel rattal alumist ei saanud kätte (koonusliide). Üldiselt kontrollides saab neid veel kasutada,liigendid käisid veel päris tuugalt,eriti ülemine. 2008a. märtsis said ülemised uued pandud nii et ei hakanud vasakpoolse ratta ?arniire puutumagi.
Pidurivoolikutele on hakanud praod sisse tekkima. Need sai pea aasta tagasi (veebruar) välja vahetatud ja nüüd tuleb see uuesti ette võtta.
Sammuti on plaan ka piduriklotsid esiratastel ära vahetada,need ka uued olemas.
[Muudetud: 19-1-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Eile hakkas äkki lambist küttesüsteemi ventilaator läbilõikavalt krigisema. Laagrid vist läbi või vaatan,kui lahti võttes mootori laagritele ligi pääsen,üritan neid pisut määrida,ehk aitab.
Esivõrel on tänavale puistatav sool hakanud kroomikihti vaikselt ära "sööma",laigud juba peal.
Esivõrel on tänavale puistatav sool hakanud kroomikihti vaikselt ära "sööma",laigud juba peal.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Tänud pakkumast.Algselt postitas: krister
Mul vedeleb garaa?is 01 ventilaator. Ei vilisenud. Täpselt ei tea, kas 06-le sobib. Soovi korral võid erastada.
Mu meelest on sul tore auto.
Nädalavahetusel sai üle 300km maha aetud Keila-Paldiski ja Keila-Riisipere vahelistes külakolgastes.
Küttevendi mootori kriginast sain jagu tilgutades ventilaatoripoolsele puksile pisut puhast mootoriõli. Eks näe kui kauaks tal nüüd tööiga on.
Starter tahab vahest anomaaliaid tekitada. Vahel harva mootorit käivitades ei lülita starterit peale mootori käivitumist välja ja jääb tööle (hooratta hammasvööst lahutab ära). Sel juhul aitab vaid mootori uuesti seismajätmisest,kapoti alt mass välja ning löön millegi raskema esemega starteri külje pihta. Mass uuesti sisse tagasi ja siis võib uuele käivitamise üritusele minna.
Täna vaatasin starteri taha aga juhtmed olid nagu korralikult kinni ning ei olnud millegi teise esemega kontaktis. Eelmine sügis jäi ka korra starter sisselülitatuks aga siis piisas juhtmete näppimisest. Üleüldse on Ladal starter väga halvas kohas,juhtmete kinnitusi ei näe ei alt ega ülevalt.
Kus kohast ma näeksin siduriketta katete seisukorda? Kas kojas kusagil mingi pilu ka on kust sidurit näeks?
[Muudetud: 2-2-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Kulumist saab hinnata vabakäigu reguleermutri abil, kui mutter hakkab töösilindri kolvile lähenema, on ketas läbi kulunudAlgselt postitas: IndyMitte kuidagi ei näe ilma käigukasti eemaldamata.Algselt postitas: EdRKus kohast ma näeksin siduriketta katete seisukorda? Kas kojas kusagil mingi pilu ka on kust sidurit näeks?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kõik pidurivoolikud vahetasin täna välja ja ausaltüeldes pole ma toru- ja voolikuotste pidamasaamisega enne küll niisugust nööki näha saanud kui täna. Panin lisaks voolikutele ka seibid uued. Ühe vooliku ja toru liidet ei saanutki pidama ja pidin sinna omast varudest uue vooliku panema. Õneks mul omal on mõned juhuks kui ostetavatega mingi jama on.
Homme vahetan esimesed piduriklotsid ka uute vastu välja ning siis saab voolikute liited uuesti üle kontrollida.
Homme vahetan esimesed piduriklotsid ka uute vastu välja ning siis saab voolikute liited uuesti üle kontrollida.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Ketaste paksust ei mõõtnud.
Vasakpoolsel subordil üks kolbidest hästi liikuda ei tahtnud ja sammuti olid parempoolsel subordil mõlemad kolvid kuidagi kanged.
Enne klotside vahetust pidurdades nagu jõnksutas kergelt,vist on kettad ikka kõverad ja silmaga paistavad ka soonilisteks kulunud olevat. Nüüd nädalavahetusel sõites nagu aru ei saanud aga nüüd auto pidurdades enam rooli ei kisu. Sõidetud 180km-ga kulusid klotsid parajaks vist...
Klotside vahetusel avastasin imeliku asja: parempoolsel pidurikettale on jäänud miskil põhjusel piduriklotsi jälg. Pilt sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/44649603
[Muudetud: 22-2-2009 EdR]
Vasakpoolsel subordil üks kolbidest hästi liikuda ei tahtnud ja sammuti olid parempoolsel subordil mõlemad kolvid kuidagi kanged.
Enne klotside vahetust pidurdades nagu jõnksutas kergelt,vist on kettad ikka kõverad ja silmaga paistavad ka soonilisteks kulunud olevat. Nüüd nädalavahetusel sõites nagu aru ei saanud aga nüüd auto pidurdades enam rooli ei kisu. Sõidetud 180km-ga kulusid klotsid parajaks vist...
Klotside vahetusel avastasin imeliku asja: parempoolsel pidurikettale on jäänud miskil põhjusel piduriklotsi jälg. Pilt sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/44649603
[Muudetud: 22-2-2009 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?