21061,EdR,1984
21061,EdR,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Sai täna seda autot isegi nähtud Lasnamäel Ehituse ABC juures,omanik toimetas sel hetkel pagasniku juures,kui ma tast möödusin oma Ladaga.
Masin on tõesti ilus,nii et Edu autoga;)
Masin on tõesti ilus,nii et Edu autoga;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Missuguseid töövahendeid ja -võtteid kasutate teie rooliotste koonusliitete lahtivõtmiseks?
Täna üritasin vasakpoolseid (sisemine+välimine) otsasid kätte saada. Soov välja vahetada üks (lühike) ots ning mõlemad otsad pärast ringi pöörata ning (seekord õigetpidi)alla tagasi. Teatavasti läksid vasakpoolsed rooliotsad kevadel miskil kummalisel põhjusel valepidi alla...
Torni ja võimsa kuvaldaga üritasin lüüa alul välimist ja pärast pika raudlati+nimetatud kuvaldaga sisemist (roolikarbi pendelhoova küljes) otsa lahti. Tutkit,ei liigu enam:sein Ka kevadel sai hullumoodi vaeva nähtud nende lahtivõtmisel. Ei tahtnud seekord ära lõhkuda ja jätsin esialgu veel külge. Lasen vist tellimustööna selle ära teha. Omal pole lihtsalt õigeid töövahendeid.
[Muudetud: 6-8-2008 EdR]
Täna üritasin vasakpoolseid (sisemine+välimine) otsasid kätte saada. Soov välja vahetada üks (lühike) ots ning mõlemad otsad pärast ringi pöörata ning (seekord õigetpidi)alla tagasi. Teatavasti läksid vasakpoolsed rooliotsad kevadel miskil kummalisel põhjusel valepidi alla...
Torni ja võimsa kuvaldaga üritasin lüüa alul välimist ja pärast pika raudlati+nimetatud kuvaldaga sisemist (roolikarbi pendelhoova küljes) otsa lahti. Tutkit,ei liigu enam:sein Ka kevadel sai hullumoodi vaeva nähtud nende lahtivõtmisel. Ei tahtnud seekord ära lõhkuda ja jätsin esialgu veel külge. Lasen vist tellimustööna selle ära teha. Omal pole lihtsalt õigeid töövahendeid.
[Muudetud: 6-8-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Paras kuvalda...
Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol
Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.
Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)
[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol
Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.
Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)
[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Algselt postitas: erxx
moosmoosik.. ega sa üldse mööda ei pane:D
nii tal on:D.. ja kui midagi kätte ei saa sis relakas:D
Kle ega sa keevitust ei unusta?:spin
Pole mõtet lihtsat asja keeruliseks ajada:spin
Mõni räägib pool aastat sarniiride-rooliotste vahetusest ja lõpuks ikka viib kuskile teenindusse:spin(ma ei mõtle seda teemat)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kevadel proovisime sellisel viisil,ei saanud lahti. Lõpuks lõin kuvaldaga lihtsalt julmalt otse keermetatud otsa pihta ja ega ka siis pidi ikka hulgem hoope jagama enne kui lahti tuli,lisaks ka kartus,et selle hoopiderahega võib pihta saada pidurivoolikud-torud.Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...
Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol
Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.
Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)
[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
Usun,et on olemas ka vastavad tõmmitsad. Missugused need välja nägema peavad ning kas ka kauplustest neid saada on,pole mul õrna aimugi.
Ja ruumi on ka miskipärast Ladal väga vähe jäetud koonuste lahtisaamiseks. Üldse kuidagi ajuvaba süsteem. Mossel vahetasin rahuliku meelega majaees parklas torni ja haamrit kasutades ära kogu rööpvarda ning ei tule küll meelde,et sealjuures töötamiseks oleks ruumi nappinud...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Teada tuntud nipp...Pinge alla ja kolks külje pealt, keermeosast taguda pole mõtet, rikub detaili ära.Algselt postitas: hautz
Teinekord tee koonuspinnad mingi määrde(tavottiga) kokku,siis teinekord lihtsam vahetada.
Ei tea ühtegi autot,millel pole minu poolt pakutud varjandiga rooliotsad/sarniirid lahti tulnud
Hautz annab õiget nõu...
Aga keegi ei keela ka sellist abivahendit kasutada... (pildil olev on küll spetsiaalselt Mossele mõeldud)
[Muudetud: 7-8-2008 Indy]
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Paar nädalat tagasi otsustasin mootori klappide reguleerimise käsile võtta. Kõik oli hea kuni tekkis probleem: Kuidas väntvõlli käsitsi edasi pöörata? 2106-l vänta kasutada ei saa. Tahaks ükskord sellest koledast õmblusmasina häälest lahti saada!
Usun,et klappe ple regullitud sellel mootoril kindlasti päris mitukümmend tuhat kilomeetrit.
Nukvõlli keti hammasratas oli eriliste kulumisjälgeteta. Sellest eeldan,et ka kett peaks olema veel päris hea.
Usun,et klappe ple regullitud sellel mootoril kindlasti päris mitukümmend tuhat kilomeetrit.
Nukvõlli keti hammasratas oli eriliste kulumisjälgeteta. Sellest eeldan,et ka kett peaks olema veel päris hea.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
3 varianti veel: veepumba rihmarattast saab käte jõul keerata ja teiseks, pane mingi käik sisse ja lükka autot edasi, ise ketiratast jälgides. Kolmandaks mingi 6mm "vastuhakkav" teraslatt, mille ots ära painutada, kuskil 3-4cm ja teine ots jätta nii pikaks, et käivitusvända jaoks mõeldud nagasid kasutades latt poolraamist mööda mahuks. Alati keera kõik küünlad siis kah maha, töö kergem.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Kuvaldaga ei tee ikka suurt midagi kui rooliots on tõsiselt kinni ning tegu uuema autoga kus kuvaldaga võid midagi hullemat veel korda saata. Viimanekord ei jäänud muud üle kui sai õõts pooleks lõigatud ja uus pandud koos rooliotsaga. Kusjuures.. spets vahend rooliotsade jaoks nagu moosic mainis, maksab vaid 90-110eek. Moosicul on õigus peaks ütlema... Kangi kuvalda ja prussijuppidega võid enda kärusi lammutada seal lammutuses.Algselt postitas: hautz
Paras kuvalda...
Tuleb lihtsalt rooliots pingesse panna ja küljepeale(koonuse küljepeale)väike "kõks" lüüa ja rooliotsad lendavad:lol
Pingesse panekuks kõlbab tori/kangi/prussijupp ja kangutada nagu küljest ära,siis"kõks"ja rooliotsad/sarniirid kukuvad.
Kes siis lammutuses tõmmitsat kasutab:spin;)
[Muudetud: 6-8-2008 hautz]
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Pole sellist võtit,mis vända otsa sobiks ja ega ei anna keerata ka,külgkalde stabikas jääb täpselt ette.
Kere esiplekis on küll vända auk sees aga läbi ta pole,midagi jääb ette,kas radikas vms.
Keerasin kõik küünlad välja aga veepumba rihmarattast keerata ei jõua. Mossel sai küll lihtsalt ventilaatori tiivikust liigutades hõlpsasti liigutada aga Lada mootor on hulga tihkem ning nii kergelt ei liigu.
Ja mina ei saa aru,kes kuradi juua täis Vene insener projekteeris rihmaratta ja plokile märgid kuhugi poolde küljepeale,kust on seda seisu ülalt väga halb näha! Miks ei tehtud neid märke plokile rihmaratta kõige ülesse otsa nagu mossel on? Üritasin neid märke (ja ka nukkvõlli oma) paika panna,liigutades väntvõlli rihmaratast vända kohast mingi suvalise viiliga, aga ei leidnud ühtegi asendit,et nii rihmaratta kui ka nukkvõlli märgid kattuksid. Mitte midagi ei saa aru...
Kere esiplekis on küll vända auk sees aga läbi ta pole,midagi jääb ette,kas radikas vms.
Keerasin kõik küünlad välja aga veepumba rihmarattast keerata ei jõua. Mossel sai küll lihtsalt ventilaatori tiivikust liigutades hõlpsasti liigutada aga Lada mootor on hulga tihkem ning nii kergelt ei liigu.
Ja mina ei saa aru,kes kuradi juua täis Vene insener projekteeris rihmaratta ja plokile märgid kuhugi poolde küljepeale,kust on seda seisu ülalt väga halb näha! Miks ei tehtud neid märke plokile rihmaratta kõige ülesse otsa nagu mossel on? Üritasin neid märke (ja ka nukkvõlli oma) paika panna,liigutades väntvõlli rihmaratast vända kohast mingi suvalise viiliga, aga ei leidnud ühtegi asendit,et nii rihmaratta kui ka nukkvõlli märgid kattuksid. Mitte midagi ei saa aru...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?