21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Õnnestus Kadaka turult saada selline asjandus Lada rooliotste koonusliitete lahtisurumiseks http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/38111901
Proovisin seda kohapeal ka paika panna,sobib küll. Homme proovin täpsemalt.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

just see ongi õige vidin.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Proovisin seda imevidinat ja tuleb tunnistada,et see sobib koonusliitete lahtisurumiseks nagu rusikas silmaauku.
Et rool jäi kevadel peale varraste-otste vahetust pisut viltu,võtsin täna kummalgi pool ühe koonusliite lahti ning keerasin ühte rooliotsa ühe pöörde võrra sissepoole ja teist samapalju välja. Alul tundus,et nüüd jäi suts teisele poole viltu aga pärast koju sõites nagu ikka mingi muutust näha polnud. Tuleb veel kord see asi läbi teha.

Üldse tahaks sillastendis ära käia,rool tundub kuidagi liiga "vedel" olevat ja otsesuunas sõites on kergelt hakanud rooli paremale poole kiskuma. Arvan,et midagi rõõmustavat mulle seal ei räägita. Omalt poolt saan rooliotsad-vardad ära vahetada. Roolikarpi korra keerasin pisut peale ning lisasin ka õli sinna. Kardan,et õõtsapuksid võivad ka läbi olla. Ma ei kujuta ette,kui palju nende pukside vahetus maksma võib minna,ise ma oma praeguste vahenditega neid vahetada ei saaks.
Viimati märtsi kuus said ülemised ?arniirid ka uued pandud aga need (veel) ei loksu. Kuidas alumistes ?arniirides loksu (kui see on) saab tuvastada?

12 600km on tänase seisuga Ladaga läbitud. Omaarust polegi nagu õieti sõitnud aga lühikese ajaga tuhanded kilomeetrid muutkui lendavad!
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Alumiste zharniiride kontrollimine:

A.)
Auto üks esinurkadest koos mahavõtmata esirattaga ülesse tõsta.
Õõtshoovale klots (kasvõi tavaline silikaattellis) selliselt alla asetada, et masina taas alla lastes ratas lendu jääks ja õõtshoob klotsile toetuks.
Nüüd loksutad küljepealt ratast võttes temast kinni ühe käega ülevalt-, teisega altpoolt.
Kui on tuntav loks, siis vaatad, kas see loks on zharniiris või rattalaagris.

B.)
Alumisel zharniiril on kuulliigendi juures korpuses 7mm või 8mm võtmega keeratav punn. Jääb allapoole, kui zharniir masina külge monteeritud.
Mõni omanik on selle asemele paigaldanud määrdenipli.
Keerad punni või määrdenipli välja, võtad nihkkaliibri ja mõõdad ava sügavuse.
Korras zharniiri korral on see väiksem kui 11,3mm.
Kindlasti tuleb zharniir välja vahetada, kui ava sügavus on juba 11,8mm.
Vahepealne ala 11,3-11,8 on n.ö. "poeskäimise ja uute zharniiride varumise aeg", sest keegi ei garanteeri, et korralikku löökauku sattudes kogu majandus laiali ei pudene.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Eile ja täna sai mootoril nii toite- kui ka süütesüsteem üle vaadatud. Toitesüsteemil puhusin karburaatori ja bens. pumba filtrid läbi ning lisasin filtri paagi ja pumba vahele.
Mootoril hakkas täna hommikul sõites süütesüsteem jupsima. Hakkas vahele jätma ja sõites jõnksutama. Töö juures vaatasin kontaktid ja kõrgepinge juhtmete ühendused küünalde ja jagaja vahel ning ka küünlad ära puhastatud. Peal on n.n. sportküünlad. Kuidas need Ladale head peaksid olema,ei tea,küljes olid need juba auto minu kätte jõudes.
Siin paar kuud tagasi üks küünal libises mul puhastamise käigus käest ära ja kukkus maha nii et lõi isolaatoril killu välja. Mootori töös muutusi see küünal pärast ei toonud nii et jätsin külge. Lähiajal vahetan kõik küünlad uute vastu välja.
Ka tulede ümberlüliti roolisambal vahetasin välja. Nüüd saab jälle ka kaugtulesid kasutada. Eks näe,kaua see mul seekord vastu peab....
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Algselt postitas: EdR
Mootoril hakkas täna hommikul sõites süütesüsteem jupsima. Hakkas vahele jätma ja sõites jõnksutama. Töö juures vaatasin kontaktid ja kõrgepinge juhtmete ühendused küünalde ja jagaja vahel ning ka küünlad ära puhastatud.
Eile õhtul käis korralikult aga täna hommikul hakkas jälle täpselt sama läbisõidu (peale käivitust ca. 8km) juures nagu eilegi, mootor vahele jätma. Kahtlustan niisket ilma ja äratöötanud küünlaid,ehk ka kõrgepinge juhtmeid. Igaljuhul sai küünlad tahmast puhastatud ja töötas jälle nagu ennegi.

[Muudetud: 9-10-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Algselt postitas: EdR
Algselt postitas: EdR
Mootoril hakkas täna hommikul sõites süütesüsteem jupsima. Hakkas vahele jätma ja sõites jõnksutama. Töö juures vaatasin kontaktid ja kõrgepinge juhtmete ühendused küünalde ja jagaja vahel ning ka küünlad ära puhastatud.
Eile õhtul käis korralikult aga täna hommikul hakkas jälle täpselt sama läbisõidu (peale käivitust ca. 8km) juures nagu eilegi, mootor vahele jätma. Kahtlustan niisket ilma ja äratöötanud küünlaid,ehk ka kõrgepinge juhtmeid. Igaljuhul sai küünlad tahmast puhastatud ja töötas jälle nagu ennegi.

[Muudetud: 9-10-2008 EdR]
Kas bensiinifilter on ikka vahel? Omal kogetud sarnane teema mõningad aastad tagasi ning sai palju pead murtud. Põhjus peitus meie maal müüdavas "kõikidele standartitele vastavas" kütuses - filter vahele ning probleem kadus. Filtrit soovitaks vahetada aastas korra või kaks kindlasti - silmaga ei pruugi midagi hollu paista, kuid bensiini piisavalt läbi ei lase.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Filtri panin just paar päeva tagasi vahele ja puhusin ka pumba ning karburaatori filtrid läbi nii et selle probleem ei tohiks olla. Peale küünalde tahmast puhastamist käis jälle korralikult. Arvan,et niiske ilm on siin peasüüdlane. Täna hommikul udu ei olnud ja mootori töös tõrkeid ei tekkinud.
Aga küünlad tulevad küll lähiajal uued,sammuti kõrgepinge juhtmed,klaasipuhastajad,summutaja püksid, tripid,üks klamber millega püksid kinnituvad käigukasti külge ja tihend pükste ning kollektori vahele.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Talveratastega näeb Lada nüüd selline välja.
"Mitmevärvilist" keret ärge tähele pange,aastavahetuse paiku tekib rohkem aega ja raha,siis püüan ta ühte tooni saada. Eeltööde jaoks ruumi saan aga lahtine on veel vaid kus ja kuidas värv peale pihustada.

[Muudetud: 22-10-2008 EdR]Pilt
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Viimastel päevadel on küttesüsteem jupsima hakanud. Mootor soojeneb normaalse kiirusega ja jääb 90 kraadi peale pidama aga mida pole,on soe õhk küttesüsteemist. Kui tühikäigul väikestel pööretel soojendada,hakkab sooja tulema nii 50 kraadi pealt aga sõitma hakates läheb õhk jälle jahedaks. Lõpuks 10-15km sõiduga hakkab ka sooja tulema aga seda ka leigena.
Täna kontrollisin kapoti alt,et kütteradikasse minev voolik on korralikult soe aga välja tulev leige kuid puhub ikka jahedat õhku.
Töö juures pakkusid mulle veaks termostaati,mis ei tööta korralikult aga mina ei usu seda(muu jahutussüsteemist toimib ju korralikult) ja tõsi,jahutusvedelik on ainus vedelik sellel Ladal,mida ma veel ühtegi korda vahetanud pole. Jahutusvedeliku külmumist ma ka ei usu,lisanud olen vaid puhast tosooli.
Tundub nagu oleks kütteradikas või kraan umbe minemas,mootori väikeste pööretega niristab veel kuidagi läbi,suurtel aga jääb vedeliku läbivool ebapiisavaks.
Eelmine nädal sai "Volgast" ostetud sellised asjakesed http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/39620877
Esisilla õõtshoobade puksidest on mül ülemised olemas,sammuti leidsin mõlemad alumised ?arniirid. Veel oleks vaja ülemisi ?arniire ja keskmine roolivarras siis saab esisilla remondi ette võtta. Puksid tuleb ilmselt lasta mõnel pädevamal luksepal ära vahetada,ise sellega hakkama ei saaks.
Tundub,et ka vibratsioon auto all on suurenenud. Tuleks pilk peale visata tagumisele (käigukasti) padjale,äkki on midagi lahti põrunud ja ka esimesed mootoripadjad vahetada. Kui ikka vibreerib,tuleb kardaan (vahepukk vahetada) ette võtta.
Unustasin "Volgas" küsida,palju esimesed pidurikettad maksavad. Pidurdamisel on hakanud kergelt kiskuma ühele poole ja ega need kettad on päris sooneliseks ka kulunud.
Ka esimestest piduriklotsidest enam väga palju alles pole aga enne ketaste vahetust uusi panna pole mõtet.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Kiskusin kütteradika maha. Tuli välja,et see on umbes,vesi ei tahtnud kuidagi läbi käia. Lasin vett sisse-välja ja kasutasin ka sellist ainet http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/39871423
Mitu tundi mässasin ja lõppkokkuvõttes asja ikka ei saanud ja tuleb uus osta. Kraan toimib aga selle toruotsa kinnitus radika küljes on nigel. Nimelt üritasin kraani radikalt eemaldada aga üks mutritest hakkas koos tikkpoldiga ringi käima ja see liitekoht jäi hiljem pisut niiskeks.
Mootoriruumi poolt nägid voolikuotsad nii välja http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/39871411 Kinnitatud olid mingite imelike veneaegsete klambritega mis hiljem välja vahetasin.
Siis tegelesin nendesamade vooliku ja radikate liitekohtade tihedaks saamisega,ülemiise vooliku liitekoht jäi lekkima ning olin sunnitud sellel väikse jupi maha lõikama. Peaks ka need voolikud uued panema.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

need veneaegsed kinnitused tuleks kohe ära likvideerida..
ma soovitaks viimase abinõuna veel väga lahjat segu torusiili, aga selle pead siis 5 minuti jooksul ka välja loputama. oma jaapanlasel tegin ja läks paremaks. aga siiski oli termostaat ka väsinud ja ei viitsind avaneda piisavalt.
Lujaa laatua Lada :)
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Tundub,et kütteradika läbiloputamisest oli mingit abi ikka. Hakkas uuesti toimima aga mitte nii hästi kui varem,soojenemine võtab vähe rohkem aega aga esialgu hea seegi.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

tead mis veel aitab soojenduse heaks. osta kusagilt poest või bensukast seda jahutusvee süsteemi läbipesemise vedelikku. loe õpetus läbi ja tee see töö ära. jahutusvedelik lase välja nii radikast kui ka särgist,mille kork on mootoriploki küljel. minul aitas hästi sest torud olid parasjagu katlakivi täis. ja pärast pane uus ja korralik jahutusvedelik sisse. kui ma ei eksi siis läks seda 9 liitrit sinna kui süsteem täitsa tühi.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Algselt postitas: EdR
Tundub,et kütteradika läbiloputamisest oli mingit abi ikka. Hakkas uuesti toimima aga mitte nii hästi kui varem,soojenemine võtab vähe rohkem aega aga esialgu hea seegi.
Niipaljukest sellest läbipesust abi oligi. Mulle aitab sellest keberniidist. Ostan uue...
Mis need uute või siis ka korralikke kasutatud kütteradikate hinnad võiksid olla? Volga kauplusse enne laupäeva ei jõua ja uuriks vahepeal hindasid.
Seda üldist jahutussüsteemi läbipesu ei julge hästi ette võtta,pärast võib veel mõnest "pahast" kohast lekkima hakata ning halvemal juhul hakkavad õli ja jahutusvedelik kokku saama. Praegu pole aega ega tahtmist selliste "tulevaste" lekete likvideerimisega tegeleda seda enam,et mootor soojeneb töötemperatuurini normaalse kiirusega ja jääb 90(vahel ka vähe üle) juurde pidama. Esialgu korralikult töötavat asja ilmaaegu surkida ei taha.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Algselt postitas: EdR
Unustasin "Volgas" küsida,palju esimesed pidurikettad maksavad. Pidurdamisel on hakanud kergelt kiskuma ühele poole ja ega need kettad on päris sooneliseks ka kulunud.
Ka esimestest piduriklotsidest enam väga palju alles pole aga enne ketaste vahetust uusi panna pole mõtet.
Ise ostaks siit või siit kettad, võibolla on vähe kvaliteetsemad ka.

Soojendusradikat võin ka pakkuda, seisavad 2 tükki niisama, pole raatsinud minema visata, mõlemad peaks korras olema. Kui huvi siis ps.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Täna õhtul oli töö juures aega ja otsustasin lasta tühikäigul töötada (läheb ärasõiduajaks vähemalt ilusti soojaks) aga keema läks raibe,kuigi temp. polnud mõõdiku järgi punase lähedalgi,vaid nii 95-100. Viimasel ajal peale kütteradika läbipesu üldse sõites soojeneb 95-100kraadini ja siis läheb mingil hetkel 90 peale tagasi ja jääb sinna. Kas on kusagile ikka õhk vahele jäänud või termostaat ei tööta korralikult vist ja peab veel ventilaatorit kontrollima,ei tea. See viimane suvel ikka korduvalt töötas.
Huvitav,et need vead(kütteradika ummistus ja nüüd ilmselt ka termostaat) tulid välja vahetult enne külmasid. Ometi sai nüüd sügisel juba mitu nädalat kütet kasutatud ja mingeid häireid polnud. Selleks ei hakanud ka suvel neid seadmeid torkima,mis korralikult töötasid.

[Muudetud: 19-11-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Sai teine kütteradikas muretsetud (tänud vs`le) ja see eile vahetatud ning nüüd küte jälle toimib. Sai juba nädal tagasi küttesüsteemi ümbert kõik üleliigne eest ära kistud,et võimaluse korral radikavahetust kiirendada. Lisaks vana kütteradikas veel lekkis ka radika ja kraani ühenduse vahelt nii et polnud mul midagi rohkem imestada miks viimastel nädalatel kaassõitjapoolne põrandamati nurk imelikult rasvane oli ja vaibalt ükskord rohelisi piisku leidsin. Sammuti oli jahutusvedeliku liigses kuumenemises süüdi vedeliku vähesuses,mis nimetatud radika kaudu vaikselt välja immitses.
Vahetasin ka need 2 väikest voolikut mootoriruumis,mis ühendasid kütteradikat,välja.
Ostsin Lasnamäelt Torero kauplusest ka termostaadi igaks juhuks.
Mida head või halba on arvata Vene päritolu süüteküünaldest A17DB või A17DB-I?
Proovisin ka uusi klaasipuhastajaid,milled soetasin mõne nädala eest "Volgast". On küll 5cm pikemad ja kummid rohelist värvi aga nagu kartsin,odavast asjast(60EEK) suurt neist tolku polnud(vanad pühkisid ka paremini). Küsiks siis,miks üldse toodetakse asju,mis oma ülessannet korralikult täita ei suuda?
Mis hinnaklassist peaksid korralikud kojamehed maksma?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Kojameestest:
Minu omal on peal 150 krooni maksvad kojamehed juba oma 2,5 aastat ja siiamaani pühivad korralikult;)
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

osta championi kojamehed.
Vasta