21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Algselt postitas: LadaNiva
Mis autost saanud ka on?
Lada on alles ja seisab maja ees lumehunniku all http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/63252735 Kindlustust hetkel pole ja jätkuv masu ei luba talle remonti teha, vaid talverehvid olen suutnud leida. Viimase nelja seisnud kuu sees olen mõnel korral mootorit käivitanud,viimati jõululaupäeval sai ta korralikult soojaks aetud ning küla vahel ka üks väike tiir tehtud.
Mootor tahab kas remonti saada või vahetada üldse välja,sidur vahetada,käigukastil esimene käik ei lülitu ja pidurid tuleb üle vaadata.
Ma pole maha matnud mõtet Lada korda teha.

[Muudetud: 9-1-2010 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
k
k2ssar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Dets 2009 21:23
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
Autod: Sierra

Postitus Postitas k2ssar »

Viimati kui sinu töökojas sai käidud, oli masin pea tipp-topp korras. Pajata, mis ära tegid kõike seal.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Algselt postitas: k2ssar
Viimati kui sinu töökojas sai käidud, oli masin pea tipp-topp korras. Pajata, mis ära tegid kõike seal.
Mõtlesin,et ootan sellega veel aga kui juba küsiti...

Tänavu veebruari alul sõidutasin Lada linna remondikohta. Alul oli mõte mootoril plokikaas maha võtta ja klapid soveldada,sääretihendud vahetada ning uus plokikaane tihend panna aga üllatused mis sealt leidsin,tekkis tahtmine lõhkuda laiali kogu Lada jõuagrekaat. Tõstsin siis moto ja käigukasti maha ja lammutasin laiali.
Leidsin siis sellised vead:
Nukkvõll ja nookurid olid ära sööbinud. Tõenäoline põhjus oli õlis mis viimaste sõidu kuudel oli muutunud väga vedelaks sinna imbunud bensiinist (tõenäoline põhjus);
Teise silindri kolb loksus imelikult;
Kolmandal silindril olid kepsusaaled kriibitud (väntvõllil kõik vändakaelad olid muidu korras);
Neljandal silindri kolvil üks kolvirõngas pooleks;
Plokil oli näha ebatihedust neljanda silindri kohal jahutusärgi juures. Seesama koht,kus enne lahtivõtmist oli väljastpoolt leket näha ja seal olnud plokikaane kinnituspolt lahtivõttes kuidagi lõtv. Sealtkaudu siis pääses surve jahutusärki mis vedeliku radikakorgist välja pressis;
Siduri korv defektiga;
Käigukastil üks nässus sünkronisaator oli esimese käigu mittelülitumise põhjuseks;
Summutaja murdus maha võttes pooleks. Tuli välja,et tagasilla kohal toru oli hõredaks ja auguliseks roostetanud.

Seni,kuni mootorit ja käigukasti peal polnud,sai tehtud järgmised tööd:
Kapotialune puhastatud ja värvitud;
Roolikarp maha võetud,puhastatud ja kontrollitud ja vahetatud lekkiv simmerling. Rohkem ei leidnud temal ühtegi viga ja läks peale tagasi;
Logarid eemaldatud ja tiivakoopad seest puhtaks tehtud,roostesurmaga üle käidud,krunt ja 2 kihti mastiks peale kantud;
Kere põhi suuremas osas puhtaks tehtud,roostesurma ja krundiga üle käidud ning 3 kihti mastiksit peale kantud;
Kere alumine osa kogu ringi ulatuses puhastatud,roostesurmaga üle käidud ja värvitud;
Vahetusse läksid kõik ?arniirid ja pendelhoova puksid;
Tagumistel piduri töösilindritel läksid vahetusse mansetid, pidurivoolik ja käsipiduri tross ja reguleerimine;
Esiklaas vahetatud. Enne klaasi paigaldust tihendialune pind korrastatud roostesurmaga ja värvitud;
Näidikuploki paneelil oli puitimitatsioon nii koledaks kulunud,et värvisin ta mustaks;
Vahepeal kasutasin juhust ja värskendasin stangesid halli värviga ning sama tegin esivõrega. See viimane oli väga koledaks läinud;

Mootori leidsin teise,1500-ne ja sellel vahetasin ketileevendi ning pinguti. Hiljem peale proovitöötamist vahetatud plokikaane tihend ja gaasijaotusmehhanismil klapid soveldatud ja sääretihendid vahetatud. Leidsin ka päris korraliku nukkvõlli mis läks sammuti vahetusse;
Uus termostaat ja õhufilter läksid külge,karburaator lahti võetud,läbi puhutud ja puhastatud;
Õhufilter vahetatud,filtrikopsiku ja klapikambrikaane tõmbasin musta värviga üle;
Mootorile tegin sisepesu ja panin uue õli;

Siduril läks vahetusse korv ja survelaager (eelmine sai vett kasti survepesuriga pestes), ketas oli korralik ja läks tagasi külge;
Käigukas läks vahetusse. See 2103,samade ülekannetega oli ka eelmine kast;
Kardaani elastne muhv läks vahetusse. Vana pudenes lahti võttes kaheks;
Summutaja kõige tagumise osa panin uue. Pükse kollektoril päris pidama ei saanudki,painded valed. Lõin küll ühte toru pisut mõlki aga vaatamata sellele on ta ikka vastu starterit ja ei istu korralikult kolle otsa;
Vedasin juhtmed ja panin lüliti lisatulede/udukate ühedamiseks. Prooviks sättisin ühed tuled ka ette.

Üht teist pisitöid sai veel tehtud. Mis häirib,on mootoril madal õlirõhk mis on külmalt keskmistel pööretel 2,5. Suve jooksul lakkas töötamast bensiinitaseme andur. Paak oli talvest saati tühi ja mootori töötamiseks sai bensiini võetud kanistrist. Nüüd on uus andur olemas vaid vaja külge installida.
Veel on roolirattal vabakäik nagu liiga suur. Õõtsa kummipukse selles süüdistada ei saa,need korralikud ja rooliotsad on sõitnud max. 6 kuud,ei usu,et need juba läbi hakkavad saama.
Mootoril on CO ka ilmselt väga paigast ära. Kui soojaks läheb,hakkab hullu vingu tulema.

Ongi peale loetud vigade veel vaid ülevaatus puudu. Hetkel pole eriti aega Lada kallal nokitseda. Detsembris vaatab,mis mootori õlirõhuga on. Kui saaled siis kas otsin teise mootori või läheb vänt lihvi ning uued saaled sisse.
Kui otsustan teise mootori kasuks,ostan selle mingi töötava Lada pealt. Eelmine sai ostetud nii "põrsas kotis" ja omaniku sõnadel "ei kolise" toel.

Kui muud kasu ei saanud siis vähemalt õppisin Ladat "seestpoolt" tundma.
Alati peale autot ostes ei ole ma enne rahul,kui olen auto laiali lammutanud ja siis ta uuesti kokku tagasi pannud. Varem olen seda teinud Moskvitsiga ja nüüd on see ka Lada peal ära tehtud. Kui läheb jälle mootorivahetuseks,läheb ka töö libedamalt. Ka seekord panin mootori peale koos käigukastiga ihuüksi. Tunnistajaid selle juures polnud kui välja arvata mõned enda tehtud pildid.

Pilte sai vorbitud omajagu ja sobiks alustada sellest pildist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija//64662571

[Muudetud: 6-11-2010 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Eelmise aasta detsembrist alates pole midagi muutunud,vaid karburaatoriga sai korduvalt jamatud ja ei saa seda kuidagi korralikult tööle.
Olen vastu võtnud otsuse leida Lada kapoti alla teine mootor. Otsustasin,et ei hakka praegusega edasi jamama. Tõenäoliselt tuleb sellel saaled ja kolvirõngad vahetada ning vänt lihvida.

Nüüd tahaks Lada lõpuks sõitma saada ja taaskord otsin siis mootorit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26393 kui 1,3, siis kindlasti peab see olema ketiga. Ootan pakkumisi.
Et ruum,kus talvel Lada seisis, tuli nüüd käest ära anda siis viimased nädalad on ta seisnud õues. Enne välja ajamist sai suverehvid alla pandud ning talvel muretsetud 2106 originaal kapslid ka paigaldatud.

Pilt umbes nädal tagasi tehtud.
Panin võrdluseks ka pildi (alumine) ajast,kui see Lada minu kätte jõudis. 3 aastaga on Lada pea tundmatuseni muutunud

Pilt

Pilt
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

"Null-kuus" läbis täna edukalt tehnilise ülevaatuse ja osaleb nüüd liikluses!
Täna sai viimasel hetkel veel uued piduriklotsid tagasillale. Pidin neid ikka päris tublisti viilima ja sobitama,et trummel peale läheks. Tulemus oli selline,et tagumised rattad võtsid blokki ja esimesed "vahtisid" pealt. Rõhuregulaatorit ei ole ega olnud ka minu kätte jõudes, eemaldatud olid ka kõik vardad ning kinnituskronsteinid.
Küsimusi tekitab laadimise kontrollamp,mis peale käivitumist alati jube pikalt põleb,eriti kui veel mingi tarbija järgi on. Mõne korra olen kontrollinud, otse akult laadimisvool 15,5V oleks nagu küll. Lamp viskab vahest vimpkasid, vahel kustub ta ära juba enne starteri lülitamist. On need anomaaliad normaalsed?

Mootoris on ka mingi klõbin sees, koormusega üle 3000 p/min ja ülesmäge on kuuldav (oleks küll nagu saaled) kuid mõõteriistade järgi on kõik normis. Samas klapid ja kett on reguleerimata, ka küünlad tuleks välja vahetada.
Üht-teist on veel nokitseda aga nüüd vähemalt saab juba sõita. Septembris oleks saanud 2 aastat, kui Lada seisma jäi.

Pilt
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Minu Ladal piisas süüte näppimisest,et sellest kõrinast lahti saada.Samamoodi hakkas häält tegema kui koormus järgi.. ehk võib aidata ka keti pingutamine. Muidu hea näha,et üks Lada jälle tänavatel juures :) edu!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Tagumiste pidurite regulaator on üsna ebavajalik vidin. See, et tagumised sul enne blokivad kui esimesed, on esialgne nähtus. Veidi töötavad sisse ja ongi pidurid horosoo.
Milline pingerelee sul seal on? Laadimise tule trikid võivad sellest olla. Ning 15,5 volti laadimisvoolu on ilmselgelt palju. Tarbijad kannatavad välja, kuid pikapeale tõmbab väiksemad pirnid mustaks ja võivad ka läbi põleda enneaegselt. Aku keedab aga küll tühjaks. 13,8 - 14,2 peaks olema laadimisvool.
Mäest ülesminekul pressimisega tekkivat klõbinat seostaks viletsa bensuga ja paigast ära oleva süütega või mõlema koosmõjuga.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
Arvos kirjutas:Tagumiste pidurite regulaator on üsna ebavajalik vidin. See, et tagumised sul enne blokivad kui esimesed, on esialgne nähtus. Veidi töötavad sisse ja ongi pidurid horosoo.
Milline pingerelee sul seal on? Laadimise tule trikid võivad sellest olla. Ning 15,5 volti laadimisvoolu on ilmselgelt palju. Tarbijad kannatavad välja, kuid pikapeale tõmbab väiksemad pirnid mustaks ja võivad ka läbi põleda enneaegselt. Aku keedab aga küll tühjaks. 13,8 - 14,2 peaks olema laadimisvool.
Mäest ülesminekul pressimisega tekkivat klõbinat seostaks viletsa bensuga ja paigast ära oleva süütega või mõlema koosmõjuga.
200KM sõidetud. Pidurid toimivad nüüd ilusti.
Pingergulaator on selline nagu pildil.
Varajasest süütest tingitud klõbinat ma tean aga too praegu on teissugune. Bensiini olen koguaeg võtnud Pildiküla Lukoilist, pole see veel ühelgi autol tekitanud liigseid hääli ega mõjutanud mingil muul viisil mootori tööd. Tulevad uued küünlad ja siis süüte täpsem regull ja eks siis näe edasi. Üldse on väga häiriv sellise kolinaga sõita.
Muu hulgas on nüüd välja löönud järgmised vead. Sõites pisut kisub rooli paremale poole (see viga oli juba aastajagu enne,kui Lada 2 aastat tagasi seisma jäi), olen nüüd paremalt poolt õõtsa kinnituse alt mõlemist otsast paar reguleerimislehte ära võtnud. Juba on enam vähem,sõidan veel pisut,saab selgema pildi ette.
Tühikäiku mootoril pole. Mina seda regullida ei oska (sellel karbal puudub n.n. seguklapi piirdekruvi) ja esialgu sõidan osaliselt suletud õhuklapiga.
Bensiinipumba klapid ilmselt ei pea. Iga hommik on enne käivitust vaja mingi kogus bensiini üles pumbata, muidu tuleb starterit pikalt käitada.
Mootoril on õlikulu ka kuidagi jube suur. Eile lisasin 500g, alles 150km läbi sõitnud. Ilmselt klapisääre tihendid otsa saanud. Kas kulunud või pika seismise tagajärg. Nimelt mootor oli enne minuni jõudmist aastaid seinud. Kompressiooni mõõtnud pole nii,et kolvirõngaste seisu ei tea.
Huvitava avastuse tegin veel. Kui varem sõites kippusin ikka teistele liiklejatele jalgu jääma (vaatamata maanteekiirusele 95-100) siis nüüd on nemad,kes minul jalus tolgendavad. Spidomeeter näitab ilmselt tublisti vähem kui enne, ka odomeeter näitab tublisti vähemuse poole. Kui muidu on mul kodunt töö juurde nii Mossega kui ka varem Ladaga 13,5-13,6km siis nüüd samat teed sõites 12,7km (Google järgi on see maa täpselt 13,0km). Remondi käigus läks vahetusse ka käigukast. Alla läks VAZ-2103, tahho ja spido näitude järgi on nagu sama kui eelmise kastiga aga arvan,et spido reduktor on nüüd teise ülekandega. Võimalik,et see on mõeldud koos töötama tagasillareduktoriga 4,3 , minul on see aga 4,1.
Rahvale on ka küsimus suunatulede vilkumise sageduse kohta. Juba algusest peale kui Lada sain, mootori keskmistel pööretel vilgub nii nagu vaja aga mida väiksemad pöörded,seda suuremad pausid tekivad vilgatuste vahele, 1000 ja väiksematel pööretel pea üldse ei taha vilkuda. Esmaspäeval peale ülevaatust oligi, et tühikäigul ei vilkunud midagi ja üldse oli väga uimane see vilkumise protsess. Samas tühikäigul tahhoka osuti hüpleb ka vilkumise taktis. Ka on algusest peale,et kui suunatule kang on neutraalis, kontrollamp põleb ühtlaselt ja hakkab vilkuma alles suuna sisse lükates. See viimane väga kummaline kuid mind see just jäirinud pole. Kas peabki nii olema või on eelmiste omanike poolt midagi susserdatud?

Pilt
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Spido kontrollitud. Sõidetud võimalikult täpselt kellal 50, lõi teeäärsele tabloole 51. Varasemad näidud olid vastavalt 55 vs. 46-48(kuidas kunagi).
Täna kiskusid spido reduktori maha ja võrdlesin seda oma eelmise käigukasti küljest kruvituga. Asendavad nad ei ole, hammasrattad erinevad,ka ülekanne väikse erinevusega. Ilmselt aitab spidomeetri "tasakaalustada" vaid 4,3 ülekandega tagasillareduktor.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kasti tagumine korpus maha ja paned mis ülekande tahad sisse.
pole väga keeruline tegevus iseenesest :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

See kah hea varjant. Vaatame seda:)
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Seoses spido reduktori ja selle ülekandega lahkasin eile huvi pärast oma vanat käigukasti (millel esimene käik lülituda ei tahtnud), näha, kui suur see töö on. Sain asjast pildi ette kuid omaette ooper on seda auto peal olevale kastile teha.
Üleeile täheldasin mootori ebaühtlast tööd tühikäigul. Eile õhtuks läks lonkamine ikka päris hulluks. Täna hommikul siis lahkasin, küünalde vahetus ei aidanud, jagaja kontaktid korras ja üle jäi karburaator. Et mul sellele oli pretensioone varemgi, läks vahetusse. Peale panin mehhaanilise DAAZ 2101. Selel puudub küll jagaja vaakumi otsik aga selle puudumine mootori tööd ei häirinud,on mingil määral uimasem aga seevastu nüüd võib tooreklapi nupu täitsa sisse lükata:) Hoopis teistmoodi töötab selle karbaga kuigi minek on eriti üle 4500p/min uimasem kui algselt peal olnud 1600 mootoril,mis tõmbas ühtlaselt hästi kogu käigu ulatuses. Ilmselt on asi reguleerimise taga kinni.
Ei täheldanud enam ka kolinat mootoris.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ilma vaakumita karpa installil pead süüdet varasemaks reguleerima - õige oleks muidugi installida ka oktaankorrektoriga jagaja millel tsentrifugaalregulaatori vihid veidi raskemad.

Hilisest süütest tuleb ka uimasus. Samuti oleks hea üle vaadata düüsid - lausa uskumatu milliseid komplekte inimesed sisse laovad - vahel lausa imestan et auto üldse sõitis :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Peale ülevaatust läbitud ligi 700km. Eile kadus aku laadimine ära. Ei sõitnud küll ühestki suuremast loigust läbi aga mingi hetk lihtsalt lambist suunatuled muutusid pea töövõimetuks ja samas ka teised tarbijad läksid laisaks. Ei tahtnud päeva sellepärast poolikuks jätta, läksin oma töö juurest läbi, liigutasin genekal klemme ja rabasin teise laetud aku kaasa. Homme tegelen asjaga.
Esisilda uurisin ka ükspäev põhjalikumalt, mis krd-i jama tal on,et vaatamata rataste kalde reguleerimisel ikka endiselt kisub kergelt paremale aga samas gaasi vabastamisel või käiguvahetusel korraks jõnksatab hoopis vasakule. Ilmselt on tegemist parempoolse alumise õõtshoovaga,mida on kunagi keevitatud aga sealt kõrvalt on hakanud arenema uus pragu. Küll väike (1cm), heebliga sealt väänates eriti nagu liikumist ei täheldanud. Mingiaeg läheb see õõts vahetusse.

Olen hakanud mõtlema,kas krt peab Ladal see rool ikka nii raskelt liikuma? Kohapeal (noh kohapeal muidugi ei keerata aga see selleks) asfaldil originaalmõõdus rehviga ei jõuagi seda keerata! Mosse rool käib sellega võrreldes nagu võimendiga, kuigi rooliratas on väiksema läbimõõduga.

Õlikulu on praegu 750g / 300km. Ootan palgapäeva,et saaks ükskord klapisääretihendid muretsetud.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kui käiguvahetusel ja sidurdamisel kisub, siis esimese asjana ikka tagasillapuksid üle kontrollida.
Rool on raske ka sellepärast, et tagaveolisel Ladal on rooliülekanne kiirem, kui mossel.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
twist kirjutas:Kui käiguvahetusel ja sidurdamisel kisub, siis esimese asjana ikka tagasillapuksid üle kontrollida.
Rool on raske ka sellepärast, et tagaveolisel Ladal on rooliülekanne kiirem, kui mossel.
Kisub esimene ots. Taga varraste puksid korras.
Sõites nii Mosse kui Ladaga ei saa küll rooli ülekande erinevusest aru. Kui seda natuke ongi siis nii "surmraskeks" ei tohiks rool nüüd ka minna.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Rehvidest on ka rooli raskus vahel korralikult tingitud olnud. Nii kummaline kui see ka pole, mingite rehvidega on rool poole kergem kui teistega.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
Arvos kirjutas:Rehvidest on ka rooli raskus vahel korralikult tingitud olnud. Nii kummaline kui see ka pole, mingite rehvidega on rool poole kergem kui teistega.
Nii ta on jah aga rooli teevad raskemaks üldjuhul mõni vanem rehvimudel ja originaalist laiem rehv. Mul 3 aastat vana 175/70R13 Kleber Viaxer pole just väga vana mudel.

Laadimisprobleemile lahendust ei leidnud. Täna võtsin ühe generaatori kaasa,mille sain mootori ostes kaasa (väidetavalt töökorras), lasin tolmust suruõhuga puhtaks ja panin harjad kindluse mõttes siiski uued. Ei midagi, ikka samad sümptomid. Peal olnud genekas sai sammuti üle vaadatud ja ka sellega ei muutunud midagi paremaks. Ei midagi, juhtmete kinnitused üle kontrollitud ja Torrerost ostetud uus pingeregulaator ei muutnud ka suurt midagi, suurematel pööretel hakkas mingiks ajaks tahho vigurdama http://www.youtube.com/watch?v=ltPkAbtI ... ideo_title
Üldiselt öeldes, et laadimimine on puudulik, ei toimi suunatuled ja ohukad, kõik teised tarbijad sammuti uimasemad/tuhmimad, tahho näitab ka 3000p/min asemel 500 võrra vähem ja samas ühtlase kiirusega keskmiste pööretega sõites osuti väheke tõmbleb(hakkas koos laadimise kadumisega). Nüüd olen tähele pannud,et ei põle suunakangi neutraalis oleku ajal suuna kontrollamp ja ka laadimise kontrollamp pole enam põlema läinud peale laadimise kadumist. Mingi tõsine kala on kusagil sees aga kätte pole seda leidnud. Leidsin oma varudest veel ühe pingeregulaatori ja homme hakkab kotermani otsimiseks kogu ring uuesti peale. Hetkel on teine laetud aku igaks elujuhtumiks pagassis ja suunda vehin käega:D
Sorry neile kaasliiklejatele viimasel laupäeval, kelle nähes linnavahel "ilma suunata" manöövreid pidin tegema, väljas tuli lausvihma ja ei tulnud kõne allagi aken alla kerida kuid koju pidin ju kuidagi saama.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Vana nali mootori mass on korras? Pane krokodilliga korraks mootori küljest mass otse aku miinusesse ja vaata kas muutusi on. Testriga võid ka mõõta mootori ja aku vahelist ühendust.
Sõida Hiiult läbi oma genekaga ja lase pingist läbi. Minuteada maksis see geneka test seal enne kohalikku rubla 25 eeki.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

kuidas sul õlisurve nii kange on? :P
Vasta