LADA110, enely111, 2000
LADA110, enely111, 2000
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
LADA110, enely111, 2000
Kas kellegil on veel selline masin.Äkki oskab keegi mingit soovitusi jagada selle masina kohta.Minu oma veel ei jupsi,aga olen kuulnud, et pidid kehvad masinad olema. Äkki saaks midagi enda omal muuta.Parimate tervitustega! enely
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
loe: http://fast.serve.ee/foorum/viewthread.php?tid=263
endal pereautoks 111 ja viimasel ajal töötab laitmatult va mõned "targad" lisad nagu näiteks:
karteris olev õlitaseme andur,
tagumine sumpapütt (pidi olema tehase poolt valesti projekteeritud nii, et kogub endasse palju kondentsi ja roostetab aasta paariga - hakkab lörisema )
endal pereautoks 111 ja viimasel ajal töötab laitmatult va mõned "targad" lisad nagu näiteks:
karteris olev õlitaseme andur,
tagumine sumpapütt (pidi olema tehase poolt valesti projekteeritud nii, et kogub endasse palju kondentsi ja roostetab aasta paariga - hakkab lörisema )
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
LADA 110
TORE,ET KEEGI VIITSIS VASTATA .PILTE OMA AUTOST MA PANNA SIIA EI SAA,POLE SELLIST ASJANDUST ARVUTIL VAHEL(KASUTAN TÖÖ ARVUTIT) .AUTOT NÄEB KINDLASTI JÄRGMISTEL ÜRITUSTEL(IGATAHES LOODAN VÄGA SINNA JÕUDA):lol.EKS SIIS VARSTI OLE NÄHA MILLISED VEAD KUSKILT VÄLJA RONIVAD,6 KUU JOOKSUL ON TA NÄIDANUD VAID HEAST KÜLJEST.OLGE SIIS MÕNUSAD JA ÄKKI TREHVAME VEEL KUSKIL!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
soovitan sul võtta kat-i vahelt ära..
muidu sööb selle meie bensuga sõites läbi. asemele pane sirge torujupp.. see andur mis kat-il peal on mõõdab kat-i temp-i..
siis kui ülevaatusele minek paned kati tagasi. teine põhjus miks kat ära võtta on see, et venelastel läks selle kati panekuga midagi nihu ja tagumisse pütti kogunevad happelised jäägid(!!!) mis söövad viimase poti läbi (endal pidas vastu 2a - praegu löriseb nagu sport sumps aga vahetada pole ka nagu isu..)
veel üks naljakas ja kulukas viga on see, et el- akende lülitid kipuvad läbi põleama. sinna peab mingid releed vahele mõtlema
aga muidu auto nagu auto ikka. pole ta ei parem ega halvem kui teised selles hinnaklassis olevad autod
muidu sööb selle meie bensuga sõites läbi. asemele pane sirge torujupp.. see andur mis kat-il peal on mõõdab kat-i temp-i..
siis kui ülevaatusele minek paned kati tagasi. teine põhjus miks kat ära võtta on see, et venelastel läks selle kati panekuga midagi nihu ja tagumisse pütti kogunevad happelised jäägid(!!!) mis söövad viimase poti läbi (endal pidas vastu 2a - praegu löriseb nagu sport sumps aga vahetada pole ka nagu isu..)
veel üks naljakas ja kulukas viga on see, et el- akende lülitid kipuvad läbi põleama. sinna peab mingid releed vahele mõtlema
aga muidu auto nagu auto ikka. pole ta ei parem ega halvem kui teised selles hinnaklassis olevad autod
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkirves
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 06,07,Niva
Võtsin selle auto 2001 okt liisinguga kui läbisõit oli mingi 9000 kopikatega, eelmise aasta novembris või detsembris vahetasin teise auto vastu läbisõit oli siis vist üle 35000. Loetleks mõned vead mida mina tean, aga neid võib olla veelgi:
1. sissepritse elektroonika (kui gaasi maha lased siis jõnksutab ja tühikäigul kõigutab pöördeid) aju peaks Lada esinduses maksma 5000 EEK
2. starter (kuna starter jääb aegajalt peale siis staator ja pendiks kaua vastu ei pea) starteri peale jäämise vastu aitab relee, Lada esinduses saadaval, hinda ei tea
3. generaatoririhm ja generaator(kuna generaator jooksis kinni siis põletas rihma üpris puhtaks) generaatori parandasin ise ei tea kaua vastu peab, rihm on mul olemas aga ei viitsinud enam vahetada
4. mootoriplokk( mootorploki rihmaratta poolses otsas on plokis üks punn mis peaks kaitsma plokki lõhkikülmumise eest, see punn on läbi roostetanud, parandasin seda talvel õue peal, seetõttu ajab jahutusvedelikku välja, kui rihmakate maha võtta siis on parandatud koht näha)
5. tagumine parempoolne aken (vene värk, liistud mis peaksid klaasi paigal hoidma on lahti ja seetõttu klaasi tõstmisel kiilub kinni)
6. Õhufiltri korpus (kuna mingil imeliku kombel kogus korpsesse vett, siis talvel külmudes lõi korpusesse prao)
Momendil ei tule rohkem meelde:spin
Kui veel küsimusi tekib, siis minu mail on pp.p@neti.ee
1. sissepritse elektroonika (kui gaasi maha lased siis jõnksutab ja tühikäigul kõigutab pöördeid) aju peaks Lada esinduses maksma 5000 EEK
2. starter (kuna starter jääb aegajalt peale siis staator ja pendiks kaua vastu ei pea) starteri peale jäämise vastu aitab relee, Lada esinduses saadaval, hinda ei tea
3. generaatoririhm ja generaator(kuna generaator jooksis kinni siis põletas rihma üpris puhtaks) generaatori parandasin ise ei tea kaua vastu peab, rihm on mul olemas aga ei viitsinud enam vahetada
4. mootoriplokk( mootorploki rihmaratta poolses otsas on plokis üks punn mis peaks kaitsma plokki lõhkikülmumise eest, see punn on läbi roostetanud, parandasin seda talvel õue peal, seetõttu ajab jahutusvedelikku välja, kui rihmakate maha võtta siis on parandatud koht näha)
5. tagumine parempoolne aken (vene värk, liistud mis peaksid klaasi paigal hoidma on lahti ja seetõttu klaasi tõstmisel kiilub kinni)
6. Õhufiltri korpus (kuna mingil imeliku kombel kogus korpsesse vett, siis talvel külmudes lõi korpusesse prao)
Momendil ei tule rohkem meelde:spin
Kui veel küsimusi tekib, siis minu mail on pp.p@neti.ee
lada110
Ausalt öeldes võttis sõnatuks.:(Käisin Lada keskuses juba ära ja seal vahetati küll üks jupp ära,mis seda jõnksutamist tekitas ja see ei maksnud sugugi 5000,vaid 450 krooni.Parempoolse akna kohta ei oska ka midagi öelda.Ehk on käinud keegi seda vahepeal kõpitsemas;).Ma ise nagu mootorist suurt ei jaga,aga käima läheb küll hästi(ise ju kogu aeg kiman sellega ringi).Aga eks ma lasen seda veidi üle vaadata kellegil.Aitäh,et viitsisid mulle natuke infi jagada.Olengi natuke juba targem,ehk saan mootori ka kunagi selgeks.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siin ja kuskil oli veel katiga auto tagasumpsist juttu. See ei ole vene meeste möödalask vaid loomulik nähtus katalüsaatori puhul. Tagumine pütt roostetabki läbi. See tuleb sellest, et gaasid jahtuvad katis nii ära ja tagumine pütt ei kuiva ära. Kõikidel autodel on väljaheite gaaside kondents happeline. Ilma katita on aga gaasid veel taga nii kuumad, et kondentsi veel ei teki. Kui on lühikeste otstega tekkinud siis see kuivab vähe pikema otsaga ära. Nii,et kui tahate sumbutit hoida , sõitke pikemaid otsi.
C
või tee roostevaba pytt:lol elab yle nii auto kui ka sinuEsialgne postitaja motamees
Siin ja kuskil oli veel katiga auto tagasumpsist juttu. See ei ole vene meeste möödalask vaid loomulik nähtus katalüsaatori puhul. Tagumine pütt roostetabki läbi. See tuleb sellest, et gaasid jahtuvad katis nii ära ja tagumine pütt ei kuiva ära. Kõikidel autodel on väljaheite gaaside kondents happeline. Ilma katita on aga gaasid veel taga nii kuumad, et kondentsi veel ei teki. Kui on lühikeste otstega tekkinud siis see kuivab vähe pikema otsaga ära. Nii,et kui tahate sumbutit hoida , sõitke pikemaid otsi.
lada110
Mul on hea meel,et kõik asja nii tõsiselt võtavad:).Ehkki minu auto on juba 3-aastat vana,ei ole ta veel sugugi roostetanud,aga ma mõtlen nende soovituste peale ja vaatan äkki teengi midagi(mis mina nüüd teen,aga siis lasen kellegil teha):lol.
Jutt käis ikka tagumisest potist mitte torudest torud jäävad praegusel sumpal ka terveks, ainult pott mädaneb vahelt ära selles ongi probleem. Kui sa ise oled 111 omanik siis peaksid teadma ju seda.
Odavam on kindlasti poest osta mingi muflex`i sumpa need peaks olema mingist eri segust (spetsiaalselt põhja mõeldud) alumiiniumi on sisse segatud ja hind on vene omast 300 kallim, ehk siis mingi 900 kandis. Või kui raha rohkem on võib ju osta bosal`i sumpa need mitme kihilised. Roostevaba läheb kohe kindlasti kallimaks ja raske on ta ka, ning mahu arvestamine on ka päris palju täpsust nõudev ettevõtmine (pritsul ääretult oliline tegur)
Odavam on kindlasti poest osta mingi muflex`i sumpa need peaks olema mingist eri segust (spetsiaalselt põhja mõeldud) alumiiniumi on sisse segatud ja hind on vene omast 300 kallim, ehk siis mingi 900 kandis. Või kui raha rohkem on võib ju osta bosal`i sumpa need mitme kihilised. Roostevaba läheb kohe kindlasti kallimaks ja raske on ta ka, ning mahu arvestamine on ka päris palju täpsust nõudev ettevõtmine (pritsul ääretult oliline tegur)