LADA110, enely111, 2000

LADA110, enely111, 2000

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
e
enely111
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

LADA110, enely111, 2000

Postitus Postitas enely111 »

Kas kellegil on veel selline masin.Äkki oskab keegi mingit soovitusi jagada selle masina kohta.Minu oma veel ei jupsi,aga olen kuulnud, et pidid kehvad masinad olema. Äkki saaks midagi enda omal muuta.Parimate tervitustega! enely ;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

loe: http://fast.serve.ee/foorum/viewthread.php?tid=263

endal pereautoks 111 ja viimasel ajal töötab laitmatult va mõned "targad" lisad nagu näiteks:
karteris olev õlitaseme andur,
tagumine sumpapütt (pidi olema tehase poolt valesti projekteeritud nii, et kogub endasse palju kondentsi ja roostetab aasta paariga - hakkab lörisema :( )
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

räägitakse, et enne kui sõitma hakkad, tuleb kogu auto võtmete ja kruvikeerajatega üle käia et ootamatuid üllatusi ei tekiks :)
v
VFTS.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 28 Dets 2002 12:10
Asukoht: tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas VFTS. »

irw..olen ka kuulnud..aga mulle meeldib:) pane mõni pilt ka oma autost.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Sinu auto on ikkagi väga ilus, ei tea mida kurjad keeled räägivad, aga olen kuulnud et 110 on hea ja vastupidav auto. Campil sa ise rääkisid ju, et oled autoga väga rahul ja minek tal ka megahea.
Tegin su autost mõne pilti ka, aga peale jäi aint mootor:(

Pilt
Jupid Venemaalt!
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

kas sellel on mingi samaraga analoogne mootor peal? venelased pole viitsinud jännata uute leiutamistega?
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Jah mootori peal on kiri BA3 21083, ja käiguosa on ka vist samasugune.
Jupid Venemaalt!
e
enely111
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

LADA 110

Postitus Postitas enely111 »

TORE,ET KEEGI VIITSIS VASTATA :).PILTE OMA AUTOST MA PANNA SIIA EI SAA,POLE SELLIST ASJANDUST ARVUTIL VAHEL(KASUTAN TÖÖ ARVUTIT) :).AUTOT NÄEB KINDLASTI JÄRGMISTEL ÜRITUSTEL(IGATAHES LOODAN VÄGA SINNA JÕUDA):lol.EKS SIIS VARSTI OLE NÄHA MILLISED VEAD KUSKILT VÄLJA RONIVAD,6 KUU JOOKSUL ON TA NÄIDANUD VAID HEAST KÜLJEST.OLGE SIIS MÕNUSAD JA ÄKKI TREHVAME VEEL KUSKIL! :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

soovitan sul võtta kat-i vahelt ära..
muidu sööb selle meie bensuga sõites läbi. asemele pane sirge torujupp.. see andur mis kat-il peal on mõõdab kat-i temp-i..
siis kui ülevaatusele minek paned kati tagasi. teine põhjus miks kat ära võtta on see, et venelastel läks selle kati panekuga midagi nihu ja tagumisse pütti kogunevad happelised jäägid(!!!) mis söövad viimase poti läbi (endal pidas vastu 2a - praegu löriseb nagu sport sumps aga vahetada pole ka nagu isu..)

veel üks naljakas ja kulukas viga on see, et el- akende lülitid kipuvad läbi põleama. sinna peab mingid releed vahele mõtlema :sein

aga muidu auto nagu auto ikka. pole ta ei parem ega halvem kui teised selles hinnaklassis olevad autod :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

Postitus Postitas kirves »

Kapotialune kuidagi tuttav, kas autonumber hakkab äkki 719 ...
Kui tahad sellest autost midagi teada siis võin mõndagi rääkida:rolleyes
e
enely111
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

lada110

Postitus Postitas enely111 »

Tere /kirves/
Oleks tore küll,kui Sa veidi valgustad mind selle auto suhtes.Tõesti mu auto number on 719 aop.Kuidas Sa mu autoga tuttav oled? :)
k
kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

Postitus Postitas kirves »

Võtsin selle auto 2001 okt liisinguga kui läbisõit oli mingi 9000 kopikatega, eelmise aasta novembris või detsembris vahetasin teise auto vastu läbisõit oli siis vist üle 35000. Loetleks mõned vead mida mina tean, aga neid võib olla veelgi:

1. sissepritse elektroonika (kui gaasi maha lased siis jõnksutab ja tühikäigul kõigutab pöördeid) aju peaks Lada esinduses maksma 5000 EEK

2. starter (kuna starter jääb aegajalt peale siis staator ja pendiks kaua vastu ei pea) starteri peale jäämise vastu aitab relee, Lada esinduses saadaval, hinda ei tea

3. generaatoririhm ja generaator(kuna generaator jooksis kinni siis põletas rihma üpris puhtaks) generaatori parandasin ise ei tea kaua vastu peab, rihm on mul olemas aga ei viitsinud enam vahetada

4. mootoriplokk( mootorploki rihmaratta poolses otsas on plokis üks punn mis peaks kaitsma plokki lõhkikülmumise eest, see punn on läbi roostetanud, parandasin seda talvel õue peal, seetõttu ajab jahutusvedelikku välja, kui rihmakate maha võtta siis on parandatud koht näha)

5. tagumine parempoolne aken (vene värk, liistud mis peaksid klaasi paigal hoidma on lahti ja seetõttu klaasi tõstmisel kiilub kinni)

6. Õhufiltri korpus (kuna mingil imeliku kombel kogus korpsesse vett, siis talvel külmudes lõi korpusesse prao)


Momendil ei tule rohkem meelde:spin

Kui veel küsimusi tekib, siis minu mail on pp.p@neti.ee
e
enely111
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

lada110

Postitus Postitas enely111 »

Ausalt öeldes võttis sõnatuks.:(Käisin Lada keskuses juba ära ja seal vahetati küll üks jupp ära,mis seda jõnksutamist tekitas ja see ei maksnud sugugi 5000,vaid 450 krooni.Parempoolse akna kohta ei oska ka midagi öelda.Ehk on käinud keegi seda vahepeal kõpitsemas;).Ma ise nagu mootorist suurt ei jaga,aga käima läheb küll hästi(ise ju kogu aeg kiman sellega ringi).Aga eks ma lasen seda veidi üle vaadata kellegil.Aitäh,et viitsisid mulle natuke infi jagada.Olengi natuke juba targem,ehk saan mootori ka kunagi selgeks. :lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siin ja kuskil oli veel katiga auto tagasumpsist juttu. See ei ole vene meeste möödalask vaid loomulik nähtus katalüsaatori puhul. Tagumine pütt roostetabki läbi. :kuri See tuleb sellest, et gaasid jahtuvad katis nii ära ja tagumine pütt ei kuiva ära. Kõikidel autodel on väljaheite gaaside kondents happeline. Ilma katita on aga gaasid veel taga nii kuumad, et kondentsi veel ei teki. Kui on lühikeste otstega tekkinud siis see kuivab vähe pikema otsaga ära. :D Nii,et kui tahate sumbutit hoida , sõitke pikemaid otsi.;)
C
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Esialgne postitaja motamees
Siin ja kuskil oli veel katiga auto tagasumpsist juttu. See ei ole vene meeste möödalask vaid loomulik nähtus katalüsaatori puhul. Tagumine pütt roostetabki läbi. :kuri See tuleb sellest, et gaasid jahtuvad katis nii ära ja tagumine pütt ei kuiva ära. Kõikidel autodel on väljaheite gaaside kondents happeline. Ilma katita on aga gaasid veel taga nii kuumad, et kondentsi veel ei teki. Kui on lühikeste otstega tekkinud siis see kuivab vähe pikema otsaga ära. :D Nii,et kui tahate sumbutit hoida , sõitke pikemaid otsi.;)
või tee roostevaba pytt:lol elab yle nii auto kui ka sinu
m
mr.x
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mr.x »

Esialgne postitaja pvr

või tee roostevaba pytt:lol elab yle nii auto kui ka sinu
vaidleks vastu sellele, nimelt roostevaba ei kannata vibratsiooni ja suuri temp. kõikumisi
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ei tea midagi - endal roostevaba toru all ja pole häda küll midagi. torul iga juba üle 10a :rolleyes
eks see sõltub millisest roostevabast teha
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
enely111
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

lada110

Postitus Postitas enely111 »

Mul on hea meel,et kõik asja nii tõsiselt võtavad:).Ehkki minu auto on juba 3-aastat vana,ei ole ta veel sugugi roostetanud,aga ma mõtlen nende soovituste peale ja vaatan äkki teengi midagi(mis mina nüüd teen,aga siis lasen kellegil teha):lol.
m
mr.x
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mr.x »

Jutt käis ikka tagumisest potist mitte torudest torud jäävad praegusel sumpal ka terveks, ainult pott mädaneb vahelt ära selles ongi probleem. Kui sa ise oled 111 omanik siis peaksid teadma ju seda.
Odavam on kindlasti poest osta mingi muflex`i sumpa need peaks olema mingist eri segust (spetsiaalselt põhja mõeldud) alumiiniumi on sisse segatud ja hind on vene omast 300 kallim, ehk siis mingi 900 kandis. Või kui raha rohkem on võib ju osta bosal`i sumpa need mitme kihilised. Roostevaba läheb kohe kindlasti kallimaks ja raske on ta ka, ning mahu arvestamine on ka päris palju täpsust nõudev ettevõtmine (pritsul ääretult oliline tegur)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mingil põhjusel räägivad kurjad keeled autoremondist, et mufflex pidi vähem vastu pidama, kui lada originaal :puzzled:kuri
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta