5. leht 7-st

Postitatud: 25 Nov 2008 17:08
Postitas kristjan92
Termostaadi võiks ära vahetad vaadata kaitsmed üle ja ühendused.Relee võib ka üle vaadata.
Aga kena niva;).

[Muudetud: 25.11.08 kristjan92]

Postitatud: 25 Nov 2008 20:00
Postitas carl93
Mulle su niva meelidb klubi kõige kenam;)

Postitatud: 25 Nov 2008 20:49
Postitas LadaNiva
Tänud:)

Postitatud: 25 Nov 2008 21:30
Postitas MuKi14
mis sul viga selle aparaadiga praegu paarutada. :D kõige stiilsem niva siiani. :P

Postitatud: 25 Nov 2008 22:08
Postitas LadaNiva
Ikka tänud. Muide, täna jäin korralikult kinni. Lumi oli kapotini ja jäin põhja peale. Rattad käisid all ringi ja tuligi labidas haarata:) Õhtuti teen nii: harjaga lumi maha, pesen kergelt puhta veega ära ja siis garaazi.

Postitatud: 29 Nov 2008 22:54
Postitas Landy
Algselt postitas: LadaNiva
Juba mõnda aega on talvekummid all (ilmajaam ju ennustab "lund")
Kui laiade suvekatega nägi auto veel suhteliselt stiilne välja siis nüüd on suhteliselt kipaka väljanägemisega:

[Muudetud: 18-11-2008 LadaNiva]
Ma ütleks, et tegelikult on Niva saanud tagsi oma normaalse väljanägemise. Ei meenuta enam tteerulli :lol PEACE!

Kas lumetormis jal oli teiste sikutamise köis kogu aeg töös?

Mäletan, et sai aegu tagasi oma Nivaga isegi üks liivapuistur ristmikult liikuma tõmmatud.

Postitatud: 30 Nov 2008 13:17
Postitas LadaNiva
Mulle meeldis "teerull" rohkem:)

Aga lumetormis sai mõnda ikka aidatud, aga enamasti ei tulnud üksikuid abivajajaid ette.
Samas olen märganud, et tegelikult vaadatakse ikka üleolevalt, et umbes "kle mees, osta normaalne auto". Aga kui ikka tormi ajal neist kinnijäänud autodest julmalt mööda valle mööda sai sõidetud, siis vaadati ikka austusega:)

Postitatud: 25 Jaan 2009 22:29
Postitas LadaNiva
Nädalavahetus möödus väga lumiselt. Nivaga sai maal käidud. Lumes on tunduvalt mugavam sõita, kui maanteel, näiteks Tallinn-Narva mnt-l maanteel väsitab ikka väga ära. Aga üldiselt on ikkagi nii et Niva on väga hea auto.

Üks häda on ka. Nimelt ei taha soojamootoriga käivituda. Käivitan ja käivitan, läheb peale pikka käivitamist paugust käima järsku. Olen kuulnud,et see kui bensiin ära vajub on 2106-e karpade tüüpviga. Vastab tõele? Mida teha, et käivitus kohesem ja kiirem oleks? Bensupump on korras. Kui suvel oli peal oli el. bensupump ei olnud mingeid probleeme.

pilt ka:

[Muudetud: 25-1-2009 LadaNiva]Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2009 23:25
Postitas TimmThaler
Selline maisn teeb kadedaks:)

Postitatud: 26 Jaan 2009 12:55
Postitas petz
Mind paneb imestama, et need udutuled veel küljes! Aga muidu paistab igati tubli auto!

Postitatud: 26 Jaan 2009 21:18
Postitas LadaNiva
Algselt postitas: petz
Mind paneb imestama, et need udutuled veel küljes! Aga muidu paistab igati tubli auto!
Nendega on juba nii, et kui midagi vastu tuleb siis nad ise keeravad ennast stange taha.

Aga kas see pikk käivitumine vms. on normaalne 2106-e karpa puhul?

Postitatud: 27 Veebr 2009 15:34
Postitas LadaNiva
Tere!

Tekkinud on taas üks mure. Nimelt hommikuti tööle sõites (soojast garaazist) on kõik korras, aga kuiauto on oma kuus tundi õues seisnud ja alustan koduteed, siis pidevalt jõnksutab, sõita küll saab, aga ebamugav on. Kas loeb selline ilm? (-2...0 kraadi)
Üks vennike rääkis, et see on tavaline. Karpa pidavat seest nö. härma minema ja siis ei tööta. Mis teie asjast arvate?


Ja tehtud sai ka täielik õlivahetus. Mootorisse selline õli nagu "Mannol 10W-40". Käigukasti, vahekast, esisilda ja taha "Mannol 80W-90"

Ootan vastuseid ülal nimetatud murele.

LadaNiva

Postitatud: 27 Veebr 2009 16:29
Postitas reiner
Jah nii see on. Kui temperatuur seal nulli ligi, siis kipub karpa härma minema. Õhukogujast soojatoru läheb ikka kollektori juurde? On klapp talvises asendis? Või kas Nival on üldse selline süsteem? :D
Kiirel ülevaatusel ei leidnud sinu isendi kapotialust pilti ka..

Postitatud: 27 Veebr 2009 19:11
Postitas LadaNiva
Algselt postitas: reiner
Jah nii see on. Kui temperatuur seal nulli ligi, siis kipub karpa härma minema. Õhukogujast soojatoru läheb ikka kollektori juurde? On klapp talvises asendis? Või kas Nival on üldse selline süsteem? :D
Kiirel ülevaatusel ei leidnud sinu isendi kapotialust pilti ka..
Nival ikka samamoodi nagu teistel. Õhuvõtt on talvine;)

Postitatud: 28 Veebr 2009 10:33
Postitas LadaNiva
Aga kas selle karpa härmumise vastu midagi teha ei anna?

Postitatud: 28 Veebr 2009 12:14
Postitas MuKi14
See ei pruugi olla härmatise süü, kui kütusefilter on umbes hakkab ka jõnksuma.

Postitatud: 27 Mär 2009 14:51
Postitas mossekutt
Jah masin on vinge:cool:

Postitatud: 03 Apr 2009 22:41
Postitas LadaNiva
Niva kevadeks valmis!

Ehk siis sai teostatud rehvivahetus. Originaalrehvid asenesid laiade suvekatega. Laiad veljed sai veebruaris korralikult puhastatud, lihvitud, krunditud ja värvitud. Eile sai ka õhtul pesulas käidud. Ega see Statoili harjapesu ikka seda Dinitrol ML-i kihti maha ei võta. Küll aga mustuse. Autole jäi kerge kaitsev kiht peale, mille hõõrudes läikima saab. Pildistamas käisin õhtul Sikupilli Prisma maa-aluses parklas. Seal oli päris mitu "bemmivendade" kogunemist. Nivat vähes oli mitmel selline nägu: :yllatunud

Pilte ka:

Pesemata:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/46809179

Pestud:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/46809205
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/46809213

Põhjalik velgede ja rehvide pildiseeria on tehtud aga pole veel netti üles laadinud. Ehk siis hiljem;)

Postitatud: 03 Apr 2009 23:43
Postitas siksaator
Kuidagi tuhm tundub sul see värv olevat:puzzled

Postitatud: 03 Apr 2009 23:53
Postitas LadaNiva
Peabki tunduma:) Seda seetõttu, et autol on kerge konserveerimisõli kiht ikka seljas ja see omakorda matt. Lähiajal saab see maha hõõrutud ja kogemused on näidanud, et see annab väga hea läike autole.