7. leht 7-st

Postitatud: 04 Jaan 2010 17:15
Postitas LadaNiva
Eks peab asja käsile võtma ja uurima hakkama.
Hetkel on plaanides autoparki ümberkorraldada ja sellega seose tuleks loobuda Nivast. On kellegil huvi?

Postitatud: 18 Jaan 2010 19:33
Postitas LadaNiva
Niva vastu seni keegi erilist huvi üles näidanud pole ja las ta siis olla.

Vaikselt tiksub mõtteisse 5k. käigukast. Nivale panna annab üldse?
Sellest 5k käigukastist olen kuulnud erinevaid arvamusi. Küll ei pea vastu, lendab laiali aga osad ütlevad et kui korralikult ja maksimaalselt hooldada, kestab küll. Kuidas siis sellega on?

On ehk keegi Nivale sellise asja peale pannud?
Kas see võimaldaks Nivaga maanteel liigeldes püsida ühtses liiklusvoolus?

Avaldage arvamust:bouncing

Postitatud: 18 Jaan 2010 20:04
Postitas IceStorm
Selle viiese kastiga just niimoodi ongi, nagu sa kirjeldasid. Kui osta, siis töökorras olev kast, remontimine ei tasu kindlasti ära, eriti just 5. käigu remont. Mul on olnud viieseid kaste 4 tk ja absoluutselt kõigil on laagrid häält teinud. Pole vahet, kas 50 000 või 150 000 läbi sõitnud kast, ikka pole vaikne.
5 k kasti annab Nivale panna küll, mingist ajast alates pandi neid tehase pooltki.
Mina omalt poolt soovitan küll 5 k kasti, sest küttekulu väheneb, mootori pöörded maanteekiirusel madalamad ja seega vähem müra. Erilist kiirendust 5. käik ei võimalda, kuid maanteel ühtlase kiirusega ühtses liiklusvoolus väga hea kulgeda

Postitatud: 18 Jaan 2010 23:08
Postitas Mel
Mul Nival 1,7 mootor ja 3,9 ülekanded ja kannatab linnaski 55-60 km/h ühtlaselt liikuda. Mõnus vaikne. 90-ga maanteel on umbes 2800 pööret/min. Kiirenduse osas tõesti vahet pole, kas viiendaga on kiirus 60 või 90, ikka samasugune tuim. Kiirusel 100-110 jõuavad pöörde sinna, et saab juba viiendaga möödasõite teha.
Viieste kastidega olen ma teinud nii nagu on soovitatud - õli tuleb panna rohkem kui norm, siis on ka viienda käigu detailide korralik määrimine kindlustatud.
Kui kast käepärast, siis pane kindlasti alla. Mul praegu ei tulegi ette, kuidas kastikinnitus täpselt on, aga erinevus saabki olla ainult tagumises kinnituses. Need on aga kastidel üks-ühele vahetatavad. Spido ülekande pärast ei pea muresema, Nival see ju vahekastist.

[Muudetud: 1-18-2010 Mel]

Postitatud: 20 Jaan 2010 22:37
Postitas LadaNiva
No kui viiene kast ennast siiski õigustab, peab otsima hakkama. Endal kusagil käepärast ei ole.

Siit ka küsimus, kas ladapoodides ehk ka uusi kaste müüakse?
Või on kellegil KORRAS kasti pakkuda?
Eeldaks et kast oleks ilma vigadeta ja ei undaks.

Postitatud: 20 Jaan 2010 22:46
Postitas olaaf
uus kast oli torreros viimati kas 5700 või 7700 eesti krooni...

Postitatud: 20 Jaan 2010 22:58
Postitas LadaNiva
Mnjaaa, uue kasti hind on üsna krõbe.

Postitatud: 08 Veebr 2010 19:36
Postitas LadaNiva
Käisin maal.

Lootus oli, et nüüd saab lõpuks ometi maanteelt majani viiva metsatee "lahti sõidetud" aga ei. Lükkas endale korraliku lumemäe ette ja kinni ta ongi. Lõpuks jäi ikka totaalselt kinni, kõhu peale. Tükk aega kaevasin teda välja.

Maanteel on temaga muidugi s*tt sõita aga nii kui külateedele jõuan, läheb mõnusaks. Nii 60-75 km/h on täpselt paras. Ja muidugi see praegune ilu looduses. Niva sobib täpselt sinna. Eks nende Niva orig. kummidega on muidugi see häda et lumes läheb hästi, aga peaaegu jääkattega maateel on juhitavus halb (libiseb) ja tuleb kogu aeg valvel olla.
Üks kits suutis kord ka ette hüpata, aga sai ikka õigel hetkel minema.

Autost endast niipalju, et ega keegi teda osta ei taha. On küll käidud vaatamas ja kiidetud aga see on olnud ka kõik. Aga las ta olla siis, õigustab end praeguses ilmastikus päris hästi.

Lahendasin ära ka soojaprobleemi. Targemate soovitusel läksid vahetusse veepump ja soojakraan. Vana kraan paistis küll lahti olevat, aga ei. Oli päris kinni. Veepump oli ka üsna roostes ja loksus. Nüüd aga uus kraan ja uus pump= masin soe.
Peale remonti (veepump) käib auto kuidagi veel paremini, vaiksemalt ja ühtlasemalt. Temp. ei taha ainult 90-ni jõuda.

Jutu lõpetuseks mõned talvised kaadrid ka:


Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Järgmise korrani.

Postitatud: 08 Veebr 2010 19:55
Postitas kapa
Mitte ei näe, kas sul meh. või el. ventilaator. Praeguse külmaga on 90 saavutamine raske, eriti rihmaotsas ventikaga. Pane radika ette katik (loe: papp, spetskate) või jää totaalselt lumme kinni või uha paar ringi jäärada. Peale seda peaks juba tunda andma. :P

Muidu vaatan, et auto leiab sihipärast kasutust meie talves.:cool:

Postitatud: 08 Veebr 2010 20:25
Postitas LadaNiva
Algselt postitas: kapa
Mitte ei näe, kas sul meh. või el. ventilaator. Praeguse külmaga on 90 saavutamine raske, eriti rihmaotsas ventikaga. Pane radika ette katik (loe: papp, spetskate) või jää totaalselt lumme kinni või uha paar ringi jäärada. Peale seda peaks juba tunda andma. :P

Muidu vaatan, et auto leiab sihipärast kasutust meie talves.:cool:
Masinal on el.vent.

Postitatud: 14 Veebr 2010 16:53
Postitas vazist
Tere! Saan aru, et on ka müügimõtteid mõlgutatud. Aga mis oleks selle isendi väärtus kroonides?

Postitatud: 14 Veebr 2010 16:55
Postitas LadaNiva
35000.-

Postitatud: 15 Veebr 2010 19:49
Postitas logman
Ega sa ometi ole esikandlele embleemi leidmisest loobunud?
Natuke näotu on ilma märgita see nihvik või mis?
Muide, uue malli kandlel pole ka viga, sest seal ilutseb nüüd klubi lipultki tuttav sinisel põhjal hõbedase ovaali sees olev laevuke ;).

Postitatud: 15 Veebr 2010 22:01
Postitas LadaNiva
Hetkel ei ole embleem küll plaanides. Kaugelt vaadates on isegi ilusam nii.
Tegelikult võiks olla selline võre, millel seda märgi kohtagi pole.

Postitatud: 15 Veebr 2010 22:10
Postitas JX
ilus niva ja tean kui hea on sõita sellega sest sõbra omaga sai hullatud nv kui see lõpuks valmis sai...

Postitatud: 24 Mai 2010 20:30
Postitas LadaNiva
Sellel autol on nüüd uus omanik. Lukku!