6. leht 7-st

Postitatud: 14 Juul 2009 22:27
Postitas LadaNiva
Tervist taas.

Nüüd siis Niva "suves". Eks ta suvi algas korraliku pesu ja konserveerimisaine mahavõtmisega. Eemaldasin konservandi ühe nõukaajast järele jäänud vahendiga, millel nimeks "CLEANERPOLISH", maru hästi võttis maha ja läige on ka hea.

Siit ka küsimus, et kas keegi teab kust ja kas sellist asja tänapäeval ka saada on?

Suvi läbi.

Postitatud: 31 Aug 2009 22:56
Postitas LadaNiva
Jah nii ta on, suvi on läbi. Tahaks nagu hirmsalt rääkida tehtud töödest, parandatud vigadest aga mida ei ole, need on vead.
Tõepoolest on auto terve suve end korrektselt ülalpidanud ja ilma probleemideta suveautoks olnud. Vahepeal kadus küll el. vent. aga see sai releevahetusega korda.
Tegin veidi ka värvi ja roosteparandusi, kuid need olid tühised tänu korralikult konserveeritud kerele.
Nüüd, augustis tegin läbi ka 3x XADO mootoriõlilisandi kuuri, mis juba mitmendat korda mõjus hästi.
Suveks sai Niff-niff (nii ma teda kutsun) endale ka katuseraami, millega he pikemaid asju vedada, samas oli see abiks ka siis, kui rahvast palju ja auto väike:

Pilt

Niff oli abiks ka kodukandi metsa üldmulje parandamises. Nimelt sai temaga vanu, juba veidi pehkinud kände välja tõmmatud:spin

Paari nädala pärast saab Niff endale sügis ja talvehooajaks jälle konservandikihi peale ja läheb linna garaazi.

Panen ka värskemaid pilte:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Hetkel kõik.
LadaNiva

[Muudetud: 31-8-2009 ando]

Postitatud: 29 Sept 2009 18:31
Postitas LadaNiva
Erilisi uuendusi pole aga mõned videod sai üles laetud

Niva omad lehelt:
http://toru.ee/videos/TheoK

Postitatud: 29 Sept 2009 20:32
Postitas UkuK
Väga ?eff Niva!

Postitatud: 11 Okt 2009 13:11
Postitas matzz
Jube kena niva ikka, seda tahaks oma silmaga isegi näha :) Edu edaspidisel säilitamisel.

Postitatud: 20 Nov 2009 15:49
Postitas Kevin68
Käisin paar päeva tagasi põrriga koolis ning vaatasin kooli parklas oli üks Niva, meenutas jubedalt Sinu oma, kuid lähemalt vaadates polnud üldse nii korralik. :P

Pilt

Postitatud: 20 Nov 2009 17:19
Postitas LadaNiva
Kaugelt sarnane jah:cool:

Postitatud: 20 Nov 2009 20:00
Postitas mossekutt
Keegi ei tea kust sihukesi istmekateid saaks,mis sel niival on? Auto on tõesti vägev :)

Postitatud: 05 Dets 2009 22:49
Postitas LadaNiva
Niva on hetkel juba üle kuu aja seisnud. Nüüdseks on talvekummid all ja veljed samuti uue, korraliku värvkatte saanud.
Eile oli üpris igav ja otsustasin Niva käima panna ja soojaks lasta. Samuti panin õhuvõtu talveasendisse. Paraku õhufiltrikaant avades tuli ilmsiks, et kaas on al mingi õli taolise kihiga koos, kopsik ise oli ka seestpoolt s*tane. Kevadel sai ometi kõik puhtaks nühitud jne. Millest see tingitud on?

Postitatud: 05 Dets 2009 23:14
Postitas VAZ
Õli liiga palju mootoris või kulunud kolvirõngad.

Postitatud: 06 Dets 2009 11:11
Postitas JX
mix bemmi rool alles on?

Postitatud: 06 Dets 2009 20:22
Postitas LadaNiva
On sellel midagi viga? Märk ei meeldi?
Kuna selle auto puhul pole mul eesmärgiks saavutada ei 100%, ega ka 90% originaalsust, siis mind ta ei sega.

Postitatud: 06 Dets 2009 21:39
Postitas JX
märgil pole midagi viga aga kaks erinevat klassikut kokku minu arvates ei sobi... ma õngitseks selle propelleri märgi välja ja teeks custom laevukese sinna asemele...

Postitatud: 07 Dets 2009 00:15
Postitas Edel
Algselt postitas: LadaNiva
Paraku õhufiltrikaant avades tuli ilmsiks, et kaas on al mingi õli taolise kihiga koos, kopsik ise oli ka seestpoolt s*tane. Kevadel sai ometi kõik puhtaks nühitud jne. Millest see tingitud on?
Kas mootoris õlipüüdur on alles? Mõnel Ladal on see üldse ära võetud. Selle puudumisel tuleb koos karteri ventilatsiooniga ka pisut õli üles filtrisse...

Postitatud: 07 Dets 2009 12:09
Postitas siksaator
Ei pea too karterituulutus toru olema ühendatud ju õhufiltri kopsikuga, targem on ta hoopis sealt lahti ühendada ning tuulutustoru põhja alla viia:). Nii seisab õhufilter ka kauem korralikum ning puhtam:P. Õhufiltri kopsikule siis muidugi sinna augu ette ,,pime'';).
Ilus ja sile pill- mulle meeldib;).

Postitatud: 30 Dets 2009 19:08
Postitas LadaNiva
Möödunud nädalavahetusel jõudis kätte Niva aeg. Garaa?is oli ta seisnud 2 kuud. Vahepeal olin vaid käivitanud. Seekord läks masin ka ilusti käima, ilma et aku oleks tühjaks saanud.
Käidud sai Niva lumevõimekust proovimas, nagu ilmale kohane.
Kõik oli tore aga üks viga ikkagi ilmnes ja see oli üsna ebameeldiv. Nimelt kui auto koos suve minekuga garaazi läks, siis läks koos sellega ka soe õhk. Kujutage endale ette, miinuskraadid, palju lund ja Niva puhuritest tuleb vaid külma õhku. Üsna mage.;)
Kraanis asi olla ei saa, kuna see on kogu aeg lahti, ka suvel, sest see lihtsalt ei lähe kinni.
Päris jääkülma sealt nüüd ka ei tulnud, rohkem selline vaevu leige.
Põhjuseks ise arvan, et kuskil õhk vahel või on veepump väsinud. Nimelt kui suuremate kogemustega isa salongiradika vooliku lahti tegi, siis sealt vaid nirises. Ehk selles viga?

Aga lumiseid pilte ka:
Päeva algus:

Pilt

Lumi juba põhjani:


Pilt

Metsas:

Pilt


Pilt

Ühte juba tuttavat küngast ületamas:


Pilt

Kui kedagi rohkemad pildid huvitavad, siis:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets/464717/?page=7

Head vana-aasta lõppu!

Postitatud: 31 Dets 2009 00:29
Postitas Mel
Kas jahutusvedelikku ikka piisavalt sees?

Postitatud: 31 Dets 2009 09:56
Postitas LadaNiva
Jah, paak pole küll ääreni täis aga üle ülemise kriipsu on küll.

Postitatud: 03 Jaan 2010 11:17
Postitas Landy
Äkki viga termostaadis, mis seismisega kinni jäänud ja ei lase suurel ringil avaneda. Nival on see kontrollimiseks natuke ebameeldiva koha peal ja eelab nokkimist. (Been tehe done tahat on winter time)

Postitatud: 03 Jaan 2010 11:53
Postitas motamees
Avatari pelt vaatasin kohe, et udukad vale koha peal. Viimane pilt ka seda tõestas.
Veepumba väsimusest (sellist asja ei eksisteeri) ära küll hakka soenduse viga otsima. Kui jahutusvedeliku temperatuur on tasemel, siis peaks viga otsima ikkagu soenduskraanist. Ka ilma liigutamata paisub seal kummimembraan jämedaks ja võib takistada.