Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mis mood see on - kirjutada?
Profiilis ju tel. number olemas. Kas on mõnest kroonist kahju, et helistada ei taha? Milleks oma moblat siis kasutad? Mängimiseks? Eputamiseks? Naelte seina peksmiseks?
Nähtavasti pole seda embleemi ikka niiväga vaja....
astmelauad käivad katusel minu kollil,aga küljerauad peavad pakkuma kaitset,nii alt kui küljepealt ja on abiks tõstmisel hiliftiga.need nii öelda originaalid on 1mm seinaga ja kinnituvad tungi aukudesse
Küsimusi on ikka tekkinud:
Pärast põhjalikku lumes müttamist kadus autost soe õhk. Kõik tundub korras olevat aga sooja ei tule. Mida teha?
Ja endiselt jätkub seesama jõnksutamine, mis tekib sooja mootori korral.
Peale seda ei taha ka käivituda. Mida teha?
Algselt postitas: LadaNiva
Küsimusi on ikka tekkinud:
Ja endiselt jätkub seesama jõnksutamine, mis tekib sooja mootori korral.
Peale seda ei taha ka käivituda. Mida teha?
Ujukitase ja nõelklapi pidavus on kontrollitud?
Kuskil teemas soovitati kuumalt käivitumisraskuse korral märg kalts bensupumbale panna, see maha jahutada ja uuesti proovida:D Pole aimugi, aga annaks ise minna küll, kaotada pole midagi.
Sooja õhuga 2 asja: kas külma välisõhku tuleb? Ehk selle klapp kinni või tross lahti. Teiseks, kas soojakraan liigub või selle trossid on kenasti kinni. Kui mootor soe on ja radikat ennast kuumaks ajada ei õnnestu (=soe vedelik radikast korralikult läbi ei ringle), siis pole muud kui soojaradikas maha võtta ja uurida, kas selle torustik ikka läbi käib ja kuidas radika endaga lood on.
[Muudetud: 7.5.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vahepeal vahetasin ära düüsid ja läks käima imehästi.
Aga peale seda jätkus ikka jõnksutamine.
Kiskusin lahti bensupumba ja tõukur koos tekstoliidi tükiga kukkus mootorisse.
Selle õlivanni eemaldamine on nival ikka raske küll-see on täpselt esisilla all jne.
Sain peale 8h kanalis mässamist need kätte.
Ostsin elektrilise bensupumba. Nüüd hakkan seda külge aretama ja proovima.
El. bensupump sai külge ja kõik toimis nagu kellavärk. Järgmine hommik käivitades aga ei midagi. Kiskusin pumba maha ja sees oli tehase poolt külmjoode. Ja ei võta seda ükski vahend. MIDA TEHA?
Sain kõik juhtmed joodetud. Aga bensupumo hakkab miskipärast ülekuumenema ja kõik need kohad kus midagi joodetud sulavad lahti-on ikka jama selle elektroonikaga.
Oli vaja sõita u. 50 km. Tallinn-Narva teed. ja loomulikult seal kuskil Maardu kandis sulas kogu kompott jälle uuesti.
Lõpuks jõudsin ikka kohale (slepis) ja sai lõpuks suvehooaega alustatud ja pilte tehtud.
Algselt postitas: LadaNiva
Sain kõik juhtmed joodetud. Aga bensupumo hakkab miskipärast ülekuumenema ja kõik need kohad kus midagi joodetud sulavad lahti-on ikka jama selle elektroonikaga.
Oli vaja sõita u. 50 km. Tallinn-Narva teed. ja loomulikult seal kuskil Maardu kandis sulas kogu kompott jälle uuesti.
Lõpuks jõudsin ikka kohale (slepis) ja sai lõpuks suvehooaega alustatud ja pilte tehtud.
Viga on tegelt päris lihtne miks sul joodetud kohad lahti sulavad,nimelt el.bensupumpadel käib vahele veel relee;)
Endal sama toiming plaanis lähiajal teha,nii et peab ka relee ära ostma:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kuhu vahele see relee tuleb ühendada?
Minu pumbal läheb sisenddiood kuumaks ja pumba väliskorpus samuti, (toitejuhe sulab lahti). Mida see relee seal teeb?
Jubedalt meeldib sellise niva välimus. Ise kh pikalt mõelnud, et peaks endale niva soetama.
Eks peab muidugi enne natuke ootama. Ja otsima midagi korralikku... aga tahaks kh seda vanema tüübi oma. Nagu seegi, 06-e tagatuledega vms.
Algselt postitas: LadaNiva
Sain kõik juhtmed joodetud. Aga bensupumo hakkab miskipärast ülekuumenema ja kõik need kohad kus midagi joodetud sulavad lahti-on ikka jama selle elektroonikaga.
Oli vaja sõita u. 50 km. Tallinn-Narva teed. ja loomulikult seal kuskil Maardu kandis sulas kogu kompott jälle uuesti.
Lõpuks jõudsin ikka kohale (slepis) ja sai lõpuks suvehooaega alustatud ja pilte tehtud.
Viga on tegelt päris lihtne miks sul joodetud kohad lahti sulavad,nimelt el.bensupumpadel käib vahele veel relee;)
Endal sama toiming plaanis lähiajal teha,nii et peab ka relee ära ostma:rolleyes
Sellest releest ei saa ikka kuidagi aru. Kuhu vahele ta läheb?Mida ta teeb sääl? Kust ta signaali saab?
Ja Hr.grimes: Sinu nullviie välimus on ka äge:D... Aga ega neid korralikke (neid õigeid) vanu Nivasi enam eriti palju saada pole- kahjuks.