2121 Niva, LadaNiva, 1978/2001
2121 Niva, LadaNiva, 1978/2001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Tervist taas.
Nüüd siis Niva "suves". Eks ta suvi algas korraliku pesu ja konserveerimisaine mahavõtmisega. Eemaldasin konservandi ühe nõukaajast järele jäänud vahendiga, millel nimeks "CLEANERPOLISH", maru hästi võttis maha ja läige on ka hea.
Siit ka küsimus, et kas keegi teab kust ja kas sellist asja tänapäeval ka saada on?
Nüüd siis Niva "suves". Eks ta suvi algas korraliku pesu ja konserveerimisaine mahavõtmisega. Eemaldasin konservandi ühe nõukaajast järele jäänud vahendiga, millel nimeks "CLEANERPOLISH", maru hästi võttis maha ja läige on ka hea.
Siit ka küsimus, et kas keegi teab kust ja kas sellist asja tänapäeval ka saada on?
Niva- see ongi vene ime!
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Suvi läbi.
Jah nii ta on, suvi on läbi. Tahaks nagu hirmsalt rääkida tehtud töödest, parandatud vigadest aga mida ei ole, need on vead.
Tõepoolest on auto terve suve end korrektselt ülalpidanud ja ilma probleemideta suveautoks olnud. Vahepeal kadus küll el. vent. aga see sai releevahetusega korda.
Tegin veidi ka värvi ja roosteparandusi, kuid need olid tühised tänu korralikult konserveeritud kerele.
Nüüd, augustis tegin läbi ka 3x XADO mootoriõlilisandi kuuri, mis juba mitmendat korda mõjus hästi.
Suveks sai Niff-niff (nii ma teda kutsun) endale ka katuseraami, millega he pikemaid asju vedada, samas oli see abiks ka siis, kui rahvast palju ja auto väike:
Niff oli abiks ka kodukandi metsa üldmulje parandamises. Nimelt sai temaga vanu, juba veidi pehkinud kände välja tõmmatud:spin
Paari nädala pärast saab Niff endale sügis ja talvehooajaks jälle konservandikihi peale ja läheb linna garaazi.
Panen ka värskemaid pilte:
Hetkel kõik.
LadaNiva
[Muudetud: 31-8-2009 ando]
Tõepoolest on auto terve suve end korrektselt ülalpidanud ja ilma probleemideta suveautoks olnud. Vahepeal kadus küll el. vent. aga see sai releevahetusega korda.
Tegin veidi ka värvi ja roosteparandusi, kuid need olid tühised tänu korralikult konserveeritud kerele.
Nüüd, augustis tegin läbi ka 3x XADO mootoriõlilisandi kuuri, mis juba mitmendat korda mõjus hästi.
Suveks sai Niff-niff (nii ma teda kutsun) endale ka katuseraami, millega he pikemaid asju vedada, samas oli see abiks ka siis, kui rahvast palju ja auto väike:
Niff oli abiks ka kodukandi metsa üldmulje parandamises. Nimelt sai temaga vanu, juba veidi pehkinud kände välja tõmmatud:spin
Paari nädala pärast saab Niff endale sügis ja talvehooajaks jälle konservandikihi peale ja läheb linna garaazi.
Panen ka värskemaid pilte:
Hetkel kõik.
LadaNiva
[Muudetud: 31-8-2009 ando]
Niva- see ongi vene ime!
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Erilisi uuendusi pole aga mõned videod sai üles laetud
Niva omad lehelt:
http://toru.ee/videos/TheoK
Niva omad lehelt:
http://toru.ee/videos/TheoK
Niva- see ongi vene ime!
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Niva on hetkel juba üle kuu aja seisnud. Nüüdseks on talvekummid all ja veljed samuti uue, korraliku värvkatte saanud.
Eile oli üpris igav ja otsustasin Niva käima panna ja soojaks lasta. Samuti panin õhuvõtu talveasendisse. Paraku õhufiltrikaant avades tuli ilmsiks, et kaas on al mingi õli taolise kihiga koos, kopsik ise oli ka seestpoolt s*tane. Kevadel sai ometi kõik puhtaks nühitud jne. Millest see tingitud on?
Eile oli üpris igav ja otsustasin Niva käima panna ja soojaks lasta. Samuti panin õhuvõtu talveasendisse. Paraku õhufiltrikaant avades tuli ilmsiks, et kaas on al mingi õli taolise kihiga koos, kopsik ise oli ka seestpoolt s*tane. Kevadel sai ometi kõik puhtaks nühitud jne. Millest see tingitud on?
Niva- see ongi vene ime!
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kas mootoris õlipüüdur on alles? Mõnel Ladal on see üldse ära võetud. Selle puudumisel tuleb koos karteri ventilatsiooniga ka pisut õli üles filtrisse...Algselt postitas: LadaNiva
Paraku õhufiltrikaant avades tuli ilmsiks, et kaas on al mingi õli taolise kihiga koos, kopsik ise oli ka seestpoolt s*tane. Kevadel sai ometi kõik puhtaks nühitud jne. Millest see tingitud on?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Ei pea too karterituulutus toru olema ühendatud ju õhufiltri kopsikuga, targem on ta hoopis sealt lahti ühendada ning tuulutustoru põhja alla viia:). Nii seisab õhufilter ka kauem korralikum ning puhtam:P. Õhufiltri kopsikule siis muidugi sinna augu ette ,,pime'';).
Ilus ja sile pill- mulle meeldib;).
Ilus ja sile pill- mulle meeldib;).
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Möödunud nädalavahetusel jõudis kätte Niva aeg. Garaa?is oli ta seisnud 2 kuud. Vahepeal olin vaid käivitanud. Seekord läks masin ka ilusti käima, ilma et aku oleks tühjaks saanud.
Käidud sai Niva lumevõimekust proovimas, nagu ilmale kohane.
Kõik oli tore aga üks viga ikkagi ilmnes ja see oli üsna ebameeldiv. Nimelt kui auto koos suve minekuga garaazi läks, siis läks koos sellega ka soe õhk. Kujutage endale ette, miinuskraadid, palju lund ja Niva puhuritest tuleb vaid külma õhku. Üsna mage.
Kraanis asi olla ei saa, kuna see on kogu aeg lahti, ka suvel, sest see lihtsalt ei lähe kinni.
Päris jääkülma sealt nüüd ka ei tulnud, rohkem selline vaevu leige.
Põhjuseks ise arvan, et kuskil õhk vahel või on veepump väsinud. Nimelt kui suuremate kogemustega isa salongiradika vooliku lahti tegi, siis sealt vaid nirises. Ehk selles viga?
Aga lumiseid pilte ka:
Päeva algus:
Lumi juba põhjani:
Metsas:
Ühte juba tuttavat küngast ületamas:
Kui kedagi rohkemad pildid huvitavad, siis:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets/464717/?page=7
Head vana-aasta lõppu!
Käidud sai Niva lumevõimekust proovimas, nagu ilmale kohane.
Kõik oli tore aga üks viga ikkagi ilmnes ja see oli üsna ebameeldiv. Nimelt kui auto koos suve minekuga garaazi läks, siis läks koos sellega ka soe õhk. Kujutage endale ette, miinuskraadid, palju lund ja Niva puhuritest tuleb vaid külma õhku. Üsna mage.
Kraanis asi olla ei saa, kuna see on kogu aeg lahti, ka suvel, sest see lihtsalt ei lähe kinni.
Päris jääkülma sealt nüüd ka ei tulnud, rohkem selline vaevu leige.
Põhjuseks ise arvan, et kuskil õhk vahel või on veepump väsinud. Nimelt kui suuremate kogemustega isa salongiradika vooliku lahti tegi, siis sealt vaid nirises. Ehk selles viga?
Aga lumiseid pilte ka:
Päeva algus:
Lumi juba põhjani:
Metsas:
Ühte juba tuttavat küngast ületamas:
Kui kedagi rohkemad pildid huvitavad, siis:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets/464717/?page=7
Head vana-aasta lõppu!
Niva- see ongi vene ime!
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Äkki viga termostaadis, mis seismisega kinni jäänud ja ei lase suurel ringil avaneda. Nival on see kontrollimiseks natuke ebameeldiva koha peal ja eelab nokkimist. (Been tehe done tahat on winter time)
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Avatari pelt vaatasin kohe, et udukad vale koha peal. Viimane pilt ka seda tõestas.
Veepumba väsimusest (sellist asja ei eksisteeri) ära küll hakka soenduse viga otsima. Kui jahutusvedeliku temperatuur on tasemel, siis peaks viga otsima ikkagu soenduskraanist. Ka ilma liigutamata paisub seal kummimembraan jämedaks ja võib takistada.
Veepumba väsimusest (sellist asja ei eksisteeri) ära küll hakka soenduse viga otsima. Kui jahutusvedeliku temperatuur on tasemel, siis peaks viga otsima ikkagu soenduskraanist. Ka ilma liigutamata paisub seal kummimembraan jämedaks ja võib takistada.
C