Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: LadaNiva
Sain kõik juhtmed joodetud. Aga bensupumo hakkab miskipärast ülekuumenema ja kõik need kohad kus midagi joodetud sulavad lahti-on ikka jama selle elektroonikaga.
Oli vaja sõita u. 50 km. Tallinn-Narva teed. ja loomulikult seal kuskil Maardu kandis sulas kogu kompott jälle uuesti.
Lõpuks jõudsin ikka kohale (slepis) ja sai lõpuks suvehooaega alustatud ja pilte tehtud.
Viga on tegelt päris lihtne miks sul joodetud kohad lahti sulavad,nimelt el.bensupumpadel käib vahele veel relee;)
Endal sama toiming plaanis lähiajal teha,nii et peab ka relee ära ostma:rolleyes
Sellest releest ei saa ikka kuidagi aru. Kuhu vahele ta läheb?Mida ta teeb sääl? Kust ta signaali saab?
Ja Hr.grimes: Sinu nullviie välimus on ka äge:D... Aga ega neid korralikke (neid õigeid) vanu Nivasi enam eriti palju saada pole- kahjuks.
[Muudetud: 6-7-2008 LadaNiva]
Elektriline bensupump tuleb ühendada süütega-et kui süüte sisse keerad, hakkab pump tööle.
Tuleb juhe otse akult releesse(enne seda oleks ka kaitse soovitatav) ja releese tuleb bensupumbast juhe - ja seda lülitab vool mis tuleb süütelukkust.
Samas peab olema bensupumbal korralik süsteem koos tagasivoolu ja surveklapiga muidu küpsetab ära.
Nii et soovitan tagasivoolu ka sebida,ning siis peaks laitmatult tööle hakkama,töö põhimõte jääb samaks,mis kõrgsurve omal:rolleyes
[Muudetud: 6-7-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Algselt postitas: grimes
Jubedalt meeldib sellise niva välimus. Ise kh pikalt mõelnud, et peaks endale niva soetama.
Eks peab muidugi enne natuke ootama. Ja otsima midagi korralikku... aga tahaks kh seda vanema tüübi oma. Nagu seegi, 06-e tagatuledega vms.
Mina sellise rehviga küll kuhugi ei julgeks minna. Ei suvel ega talvel. Ja lisatuled on ka täpslelt nii pandud, et esimene suvaline objekt need kaasa võtaks.
Algselt postitas: grimes
Jubedalt meeldib sellise niva välimus. Ise kh pikalt mõelnud, et peaks endale niva soetama.
Eks peab muidugi enne natuke ootama. Ja otsima midagi korralikku... aga tahaks kh seda vanema tüübi oma. Nagu seegi, 06-e tagatuledega vms.
Mina sellise rehviga küll kuhugi ei julgeks minna. Ei suvel ega talvel. Ja lisatuled on ka täpslelt nii pandud, et esimene suvaline objekt need kaasa võtaks.
[Muudetud: 6-7-2008 Landy]
Mis rehvidesse puutub siis ega ma temaga eriti metsas sõitmas ei käi ja liigun ikka mööda teid. Talvel all ikka õiged kummid ja mis puutub tuledesse siis need liiguvad ise vähemagi raskuseta ise ülesse.
Tagasivool teha nii,et pead karpa ja pumba vahele kolmiku panema ja sealt toru paaki vedama.Vanematel paakidel aga pole seda tagasivooli toru seal paagi küljes nagu uutematel aga seltsimees SexSix il selline paak täitsa olemas iseasi kas ta seda vahetab/müüb või siis kuskilt uuema tüübi paak sebida.Üks võimalus,et paned tagasivoolu tuulutus otsiku asemele aga siis pead uue tuulutuse koha tegema.Sierradel muidu selline jubin(tagasivool) kapotiall mida sul vaja läheks siis muudkui keerad ainult klambreid kinni põhimõtteliselt aga tagumise otsaga jah suht probleem.Kuidas pump muidu töötab?Ikka kuumeneb üle?Kui ostsid siis mingit kasutusjuhendit polnud,et relee peab vahele panema vms?Tasuks küsida müügi kohast selle pumba pulli kohta tegelt.
küttepumpa ei tohi kunagi kasutada ilma koormuseta - kütus täidab pumbas nn pöörete piiraja ja jahutusfunktsiooni.
tagasivoolul peab olema spets klapp vahel ka muidu ei viitsi küte ennast ujukiruumi pressida - on lihtsam ju kohe tagasivoolu tormata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kuna suvi on vihmane, on saanud selgeks et Niva eriti vihma ei pea. Kõik tihendid on korralikud, tihedad, kui vett peale loobin ei tule nagu kusagilt aga veidi aja pärastloksub vesi juhi ja kundepoolsel põrandal. Isa kahtlustasin et läheb lävekarbi peal oleva uksetihendi alt, aga ei seal on tehnoloogiline üleskeeratud plekk, st. sealt minna ei saa. Kahtlustasin sellepärast, et istme ja ukse vaheline kõrgem põrandaosa on just sealt koos vaibaga märg.
Millised on põhilised kohad kust vesi sisse võib imbuda? Ükski teine koht märg ei ole.
Pole paha mõte. Aga kas see kui värvil on sellised tuhmid helehallid laigud. On see sadolini värvi viga? Ja milline vaha selliseid õrne laike ja tuhmuvat värvi läikivaks teeb?
Ja selle koha kust vesi sisse tuli leidsin ülesse:)
Algselt postitas: LadaNiva
Pole paha mõte. Aga kas see kui värvil on sellised tuhmid helehallid laigud. On see sadolini värvi viga? Ja milline vaha selliseid õrne laike ja tuhmuvat värvi läikivaks teeb?
Aitab pastaga poleerimine ja seejärel värvile kaitseks vaha peale.
Kusjuures värvi võtab läikima juba väga kerge poleerimine. St. pole vaja masinaga lasta, vaid piisab täitsa käsitsi pasta ja lapiga üle tegemisest.
Täna jälle uus viga- nimelt hakkas masin jälle suure kiiruse peal hüppama ja tahtis üldse ära kustuda. Bensupump? Kuigi pump alles kuu aja eest vahetatud. Eelmine kord kui taoline jama oli siis oli viga tõukuris. Eks homme vaatan mis saab. Vb el.bensupump taas peale.
Pump on täiesti korras.
Vaatasin korraga et tahhokas kõigub, kord 1000, siis 0, 2000, kruttisin süütepooli, sest mootor jättis lööke vahele, vaatasin ka sädet, kord oli, kord polnud. Lõpuks keeldus täiesti koostööst, puhastasin kontakte, läks käima, kuid pöörded kõikusid ikka, sumpast lõi musta suitsu jne. Mis valesti on?
Missugune säde on, annab ikka sentimeetrist sinakat praksuvat sädet (ideaaljuhul, kuid selle poole tasub püüelda...)? Kondensaator ja süütepool on teemad, mida tasuks ka kontrollida.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme