2102, six02, 1977
2102, six02, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mõistus otsas.
Käisin 21043 vaatamas,mida ei ole seda ei ole.Sellel autol amordid hoiavad tagaluuki üleval,neid traate ei ole.
Vaatasin 2102-he pilte ja seal ei ole amorte mis hoiaks tagaluuki üleval.Järelikult peavad olema traadid.
Põhimõtteliselt peab üks traadi ots minema kere külge ja teine ots tagaluugi inge külge pingega , et pinge suruks luuki lahti.traadid lähvad keskelt risti üle üksteise.Vaja suurt jõudu ja häid näpitsaid , etneid paigaldada.
Vaatasin 2102-he pilte ja seal ei ole amorte mis hoiaks tagaluuki üleval.Järelikult peavad olema traadid.
Põhimõtteliselt peab üks traadi ots minema kere külge ja teine ots tagaluugi inge külge pingega , et pinge suruks luuki lahti.traadid lähvad keskelt risti üle üksteise.Vaja suurt jõudu ja häid näpitsaid , etneid paigaldada.
Torsioonvedrudeks nimetatakse. Kui ongi 02-l sama põhimõttega, siis peaks vedru kinnituskohas luugi küljes olema umbes kolme sälguga kinnitushaagid kummalgi pool. Sealt annab idee järgi reguleerida vedrude pingsust. Kui saad hammas-hamba haaval mõlemalt poolt viimasesse sälku ongi vajalik pingsus saavutatud. 05-l tööriistadeks olid heebel, ja näpud... Pisut ohtlik tundus, sest viimases sälgus läksid pinged ikka päris suureks. Vähemalt võtit keerates lendas luuk kohe üles kah, mitte ei jäänud poolde vinna enam passima.
PS. Mina pole 02-l seda konkreetset süsteemi näinudki. Loodan, et põhimõte ja välimus on siiski samad kui klassikul.
Edu!
PS. Mina pole 02-l seda konkreetset süsteemi näinudki. Loodan, et põhimõte ja välimus on siiski samad kui klassikul.
Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Proovi esmalt reguleerida, see kapoti paika saamine nõuab natuke aega. Et vahed igaltpoolt ühesugused oleks.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Tulede releed peaks olema paremal ja vajakul on el vent relee.Algselt postitas: six02
aga need releed mis seal kapoti all on neid on 01 l vist 3 või 4 aga 06 el 5-6 kas need mängivad rolli
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4650
See abiks
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U