10. leht 11-st

Postitatud: 18 Veebr 2010 22:57
Postitas m6mm
Algselt postitas: VäikeMägilane
üks asi veel:) kus see mootori stend Eestis on?

("...eelmine kord mootorist 77kw" ....lugesin välja et testisid mootorit, mis sa nendest ratta läbimõõtude pärast siis põed?)
või sain valesti aru millestki:puzzled
Vaata minu teema 5-da lehe lõpus on graafik näha!
Mõõdeti ikka rattast! Kaisin sellises firmas nagu Dynomax, ma küll lubasin, et sinna enam tagasi ei lähe:sein, aga kõige parema võrdluse saamiseks peaksin just sinna tagasi minema:puzzled.

Postitatud: 18 Veebr 2010 23:34
Postitas VäikeMägilane
Ei no mis ma vaatan, tahtsin teada kas Eestis vahepeal äkki kone stend püsti pandud:) oleks kohe klient olnud....

no mootori stend ja rattastend on 2 iseasja (oletada võib kõike, et kadu ca 15 või 17%. Iga auto on erinev ja 1% eksimust - on ka väga suur arv, oleneb mis tulemused on. Kui rattast siis rattast.


Igaljuhul pead minema samasse stendi, vastasel korral ei usu keegi neid numbreid (keskkond peab sama olema)

Ja kui väga korrektselt asju teha, siis peab sul auto olema täpselt samas konditsioonis nagu eelmine kord ja ruumi temperatuur ka sama, rääkimata bensiini segust, süütest jne

näide jälle: auto käis stendis- saadi xkw siis kohapeal lasti paak lennukist tühjaks ja kallati võidusõidu 50EEk/L 102E sisse tulemusele lisandus 5kw

Postitatud: 18 Veebr 2010 23:40
Postitas an12dukas
Isegi teinud kütusega katseid. 2kW Soome 98 kasuks:)

Postitatud: 18 Veebr 2010 23:57
Postitas Mikk
Mootori stend on olemas Tipi soojustehnika laborites. Häälestatud on seal erinvevaid mootoreid. Hetkel vist seal arendamisel üks corvetti mootor, millele pakutud välja meile ka bakalõputöö ideid nagu näiteks kuivkarter, erinevad rihmapingutid jne. . Samuti seisi viimati seal stendi kõrval kui ise käisin üks lada ketiga mootor, millega tehtud erinevaid kütusekatseid. Stendis saab teha ka mõõtmisi ja seadistamisi eraisik. Otsin vastavad andmed välja, kui endiselt sinna erakliente lubatakse.
Aga teemasse... ega enne ei teagi kui järgi ei proovi ja samuti on mägilase jutus väga õiged tähelepanekud, et mootori karakterisitik muutub, mis võib tingida aga ülekannete muutmise või siis sõidustiili muutmise või siis vana mootor tagasi, sest ei suudeta võimsama mootoriga kiiremini sõita kuna väänab hoopis teisel pööretel ja vajab hoopis teisi sõiduvõtteid.

[Muudetud: 18-2-2010 Mikk]

Postitatud: 19 Veebr 2010 01:22
Postitas VäikeMägilane
TIP tipiks - se pink on seal juba 20a. olnud või krt juba rohkemgi
Minu ajal ta igatahes ei töötanud, siis päält 2002 pidi 1 vend seal tegutsema hakkama, aga jäi jälle soiku. Mingi siksi kone seisis lihtsalt seal pukis jah, aga asjad ei toimind. Probleem oli vist erinevate konede pukki panemisega vmt.
Mingi aeg seal tehti remonti küll (Rämmal seal koos Juriga midagi aretasid) aga kas nüüd on ka siis tulemusteni jõutud? On kellegi konedest graafikud välja lastud?

Minu jutus on alati iva sees - kes külvab see lõikab, kes teeb see jõuab

aga anna teada jah, mis seal nüüd tehakse.

Postitatud: 20 Veebr 2010 19:13
Postitas m6mm
Algselt postitas: uzzac
palju sa kogu kolvigrupi pealt kaalu vähemaks saad?
Mis see "kolvigrupp" täpselt tähendab:rolleyes?
Kõik asjad sai kaalutud, mis mootorisse läks, aga ülesse ei kirjutanud ja meeles ka enam ei ole. Kokku kaalus 1 komplekt (saaled, keps, sõrm, kolb ja rõngad) 0,999kg.

Postitatud: 02 Mär 2010 18:07
Postitas france2
Kas mootor töötab? Oled proovida kah saand?

Postitatud: 02 Mär 2010 21:41
Postitas m6mm
Algselt postitas: france2
Kas mootor töötab? Oled proovida kah saand?
:D EI-ei, ausalt öeldes pole viimasel ajal midagi erilist teinud!
Mootor ootab vahele tõstmist, enne seda tuleks elekter üle vaadata mootori ruumis (ilma mootorita mugavam ;)). Täna tegelesin sisemiste karpide vahetusega.
Tagasi hoidlik plaan on samaar sõitma saada aprilli lõpuks! Ega kuhugi kiiret ju enam pole, EAL suutis mind isiklikult nii tigetaks ajada oma reformi üritustega ja rallide koraldajad soovivad endiselt rikastuda!? Ei väida et see aasta litsentsi ei tee, aga hetkel loodan siiralt, et se ei juhtuks nii pea.

Postitatud: 20 Apr 2010 12:36
Postitas m6mm
Nii, mootor töötab ja kahjuks midagi klõbiseb:(. See klõbin tuleb peast, võimalusi mis seal klõbiseda saab ei tohiks palju olla kuna pea tõstsin vana mootori pealt uuele. Ainus mida peaga tegin oli plokikaane poldi aukude suuremaks puurimine 11 - 13mm. Selle toimingu juures võis juhtuda, et puurimine vigastas õli kanalit mis täidab hüdrotõukurit õliga ja nüüd ei teki õli survet. Samas on mõni tõukur 4-kuuga lihtsalt otsad andnud, mida ma väga ei usu! Seoses puurimisega on veel üks võimalus, et töö tegija oli lohakas ja väänas lahti oleva klapi kõveraks (nukid olid puurimise aeg peal). Walter arvab, et kolb käib vastu silindri lage või klappe. See et kolb käib vastu lage mina ei usu kuna vanal mootoril tõusis kolb üle ploki, aga uuel mitte. Kolvis olevaid klapi süvendeid ei kontrollinud, äkki on mure seal (kolvid said kindlasti õiget pidi sisse)? Mingi õhk õrn võimalus on, et seda häält teeb kütuse pihusti (kui võtta küünlad maha ja diisli aku ja starteriga mootorit ringi ajades pole mingit klõbinat)!? Eks ma peaksin silindrites surve ära mõõtma ja peale seda vaikselt mootori lahti võtma.

Postitatud: 20 Apr 2010 14:29
Postitas uzzac
kui survet pole siis suht selge milles asi võib olla. samas kui surved korras pole välistatud et hüdrokad pekkis. see poleks esimene kord kui tõukurid "tühjaks" voolavad. kaua käia lasid ennem kui julgus otsa sai klõbinat kuulata?

Postitatud: 20 Apr 2010 16:00
Postitas olaaf
mis seis nende kutsikatega on? saaks tõukuri saagale kohe selgust?

Postitatud: 20 Apr 2010 20:14
Postitas m6mm
Algselt postitas: uzzac
kui survet pole siis suht selge milles asi võib olla. samas kui surved korras pole välistatud et hüdrokad pekkis. see poleks esimene kord kui tõukurid "tühjaks" voolavad. kaua käia lasid ennem kui julgus otsa sai klõbinat kuulata?
Arvan, et õli surve on ok ja mootor on kokku töötanud ~20 minutit. Ega see klõbin nii hirmus polegi kuid selle klõbinaga sõitma ikka ei lähe.
Neid kutsikaid plaanisin teisele kaanele, praegusele kaanele jäävad hüdrotõukurid.
Olen juba otsuse vastu võtnud, et võtan kaane uuesti kontrolliks maha. Ennem kui plokikaane poldid lahti lasen, proovin kuidagi tõukureid kontrollida.

Postitatud: 20 Apr 2010 21:01
Postitas uzzac
võta nukad maha ja tõukurid välja. see mis plõksub peab näpuvahel olema pehme või selline teistest erinev.

Postitatud: 21 Apr 2010 14:15
Postitas logman
Alati ei saa neid tõukureid näpu vahel pitsitades midagi aru.
Escordil üks lõksus, aga katsudes küll ei suutnud kindlaks teha, et milline. Kõik olid ühtviisi jäigad.
Vahetasin kõik kaheksa ära, sest nii ehk naa ostsin nad komplektina.

Postitatud: 22 Apr 2010 11:21
Postitas ccve
Kas latt küljes :) ?

Postitatud: 25 Apr 2010 22:55
Postitas m6mm
Ei ccve, latt on hetkel väike mure, sellega tegelen kunagi hiljem! Hetkel on mootori lahkamine. Ülemine ots on hetkel kõik laiali ja nagu arvata võis ei ole ma ühtegi silmaga nähtavat/ käega katsutavat viga leidnud. Nüüd ei jäägi muud üle, kui mootor kokku tagasi panna. Vahetusse lähevad ka 4 hüdrotõukurit, mis tundusid teistest natuke pehmemad. Loodan, et sealt see klõbin tuligi.

Siinkohal ongi palve - kui kellegil on olemas Loctite 510 või 574 (http://www.keemia24.ee/shop/product/loc ... nnatihend/), siis oleksin huvitatud ostma mulle vajamineva koguse (mul kulub arvatavasti 5-10ml ning tervet tuubi ei ole mõistlik selle pärast osta).

Postitatud: 28 Apr 2010 23:40
Postitas m6mm
Viga käes! Mis see on:D

[Muudetud: 28-4-2010 m6mm]Pilt

Postitatud: 29 Apr 2010 01:20
Postitas hautz
Karterituulutuse toru? Vänt hakkas vastu käima?

Postitatud: 29 Apr 2010 14:08
Postitas m6mm
Just, tegemist on õlivarda toruga, mis enam ära ei mahtunud seoses suurema vändaga!? Tunne on hea, et viga käes ja mootor töötab nüüd vaikselt ja ühtlaselt:).Aga et selle toru pärast mootori lahti kiskusin, ajab ikka närvi küll:kuri:lol!

Postitatud: 29 Apr 2010 14:35
Postitas uzzac
tuttav tunne :)

meil oli tegu aga selle rõveda õlinivoo anduriga.