2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#181

Postitus Postitas m6mm » 18 Veebr 2010 22:57

Algselt postitas: VäikeMägilane
üks asi veel:) kus see mootori stend Eestis on?

("...eelmine kord mootorist 77kw" ....lugesin välja et testisid mootorit, mis sa nendest ratta läbimõõtude pärast siis põed?)
või sain valesti aru millestki:puzzled

Vaata minu teema 5-da lehe lõpus on graafik näha!
Mõõdeti ikka rattast! Kaisin sellises firmas nagu Dynomax, ma küll lubasin, et sinna enam tagasi ei lähe:sein, aga kõige parema võrdluse saamiseks peaksin just sinna tagasi minema:puzzled.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#182

Postitus Postitas VäikeMägilane » 18 Veebr 2010 23:34

Ei no mis ma vaatan, tahtsin teada kas Eestis vahepeal äkki kone stend püsti pandud:) oleks kohe klient olnud....

no mootori stend ja rattastend on 2 iseasja (oletada võib kõike, et kadu ca 15 või 17%. Iga auto on erinev ja 1% eksimust - on ka väga suur arv, oleneb mis tulemused on. Kui rattast siis rattast.


Igaljuhul pead minema samasse stendi, vastasel korral ei usu keegi neid numbreid (keskkond peab sama olema)

Ja kui väga korrektselt asju teha, siis peab sul auto olema täpselt samas konditsioonis nagu eelmine kord ja ruumi temperatuur ka sama, rääkimata bensiini segust, süütest jne

näide jälle: auto käis stendis- saadi xkw siis kohapeal lasti paak lennukist tühjaks ja kallati võidusõidu 50EEk/L 102E sisse tulemusele lisandus 5kw
Festina lente!

an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

#183

Postitus Postitas an12dukas » 18 Veebr 2010 23:40

Isegi teinud kütusega katseid. 2kW Soome 98 kasuks:)

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#184

Postitus Postitas Mikk » 18 Veebr 2010 23:57

Mootori stend on olemas Tipi soojustehnika laborites. Häälestatud on seal erinvevaid mootoreid. Hetkel vist seal arendamisel üks corvetti mootor, millele pakutud välja meile ka bakalõputöö ideid nagu näiteks kuivkarter, erinevad rihmapingutid jne. . Samuti seisi viimati seal stendi kõrval kui ise käisin üks lada ketiga mootor, millega tehtud erinevaid kütusekatseid. Stendis saab teha ka mõõtmisi ja seadistamisi eraisik. Otsin vastavad andmed välja, kui endiselt sinna erakliente lubatakse.
Aga teemasse... ega enne ei teagi kui järgi ei proovi ja samuti on mägilase jutus väga õiged tähelepanekud, et mootori karakterisitik muutub, mis võib tingida aga ülekannete muutmise või siis sõidustiili muutmise või siis vana mootor tagasi, sest ei suudeta võimsama mootoriga kiiremini sõita kuna väänab hoopis teisel pööretel ja vajab hoopis teisi sõiduvõtteid.

[Muudetud: 18-2-2010 Mikk]

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#185

Postitus Postitas VäikeMägilane » 19 Veebr 2010 01:22

TIP tipiks - se pink on seal juba 20a. olnud või krt juba rohkemgi
Minu ajal ta igatahes ei töötanud, siis päält 2002 pidi 1 vend seal tegutsema hakkama, aga jäi jälle soiku. Mingi siksi kone seisis lihtsalt seal pukis jah, aga asjad ei toimind. Probleem oli vist erinevate konede pukki panemisega vmt.
Mingi aeg seal tehti remonti küll (Rämmal seal koos Juriga midagi aretasid) aga kas nüüd on ka siis tulemusteni jõutud? On kellegi konedest graafikud välja lastud?

Minu jutus on alati iva sees - kes külvab see lõikab, kes teeb see jõuab

aga anna teada jah, mis seal nüüd tehakse.
Festina lente!

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#186

Postitus Postitas m6mm » 20 Veebr 2010 19:13

Algselt postitas: uzzac
palju sa kogu kolvigrupi pealt kaalu vähemaks saad?

Mis see "kolvigrupp" täpselt tähendab:rolleyes?
Kõik asjad sai kaalutud, mis mootorisse läks, aga ülesse ei kirjutanud ja meeles ka enam ei ole. Kokku kaalus 1 komplekt (saaled, keps, sõrm, kolb ja rõngad) 0,999kg.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#187

Postitus Postitas france2 » 02 Mär 2010 18:07

Kas mootor töötab? Oled proovida kah saand?

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#188

Postitus Postitas m6mm » 02 Mär 2010 21:41

Algselt postitas: france2
Kas mootor töötab? Oled proovida kah saand?

:D EI-ei, ausalt öeldes pole viimasel ajal midagi erilist teinud!
Mootor ootab vahele tõstmist, enne seda tuleks elekter üle vaadata mootori ruumis (ilma mootorita mugavam ;)). Täna tegelesin sisemiste karpide vahetusega.
Tagasi hoidlik plaan on samaar sõitma saada aprilli lõpuks! Ega kuhugi kiiret ju enam pole, EAL suutis mind isiklikult nii tigetaks ajada oma reformi üritustega ja rallide koraldajad soovivad endiselt rikastuda!? Ei väida et see aasta litsentsi ei tee, aga hetkel loodan siiralt, et se ei juhtuks nii pea.

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#189

Postitus Postitas m6mm » 20 Apr 2010 12:36

Nii, mootor töötab ja kahjuks midagi klõbiseb:(. See klõbin tuleb peast, võimalusi mis seal klõbiseda saab ei tohiks palju olla kuna pea tõstsin vana mootori pealt uuele. Ainus mida peaga tegin oli plokikaane poldi aukude suuremaks puurimine 11 - 13mm. Selle toimingu juures võis juhtuda, et puurimine vigastas õli kanalit mis täidab hüdrotõukurit õliga ja nüüd ei teki õli survet. Samas on mõni tõukur 4-kuuga lihtsalt otsad andnud, mida ma väga ei usu! Seoses puurimisega on veel üks võimalus, et töö tegija oli lohakas ja väänas lahti oleva klapi kõveraks (nukid olid puurimise aeg peal). Walter arvab, et kolb käib vastu silindri lage või klappe. See et kolb käib vastu lage mina ei usu kuna vanal mootoril tõusis kolb üle ploki, aga uuel mitte. Kolvis olevaid klapi süvendeid ei kontrollinud, äkki on mure seal (kolvid said kindlasti õiget pidi sisse)? Mingi õhk õrn võimalus on, et seda häält teeb kütuse pihusti (kui võtta küünlad maha ja diisli aku ja starteriga mootorit ringi ajades pole mingit klõbinat)!? Eks ma peaksin silindrites surve ära mõõtma ja peale seda vaikselt mootori lahti võtma.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#190

Postitus Postitas uzzac » 20 Apr 2010 14:29

kui survet pole siis suht selge milles asi võib olla. samas kui surved korras pole välistatud et hüdrokad pekkis. see poleks esimene kord kui tõukurid "tühjaks" voolavad. kaua käia lasid ennem kui julgus otsa sai klõbinat kuulata?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#191

Postitus Postitas olaaf » 20 Apr 2010 16:00

mis seis nende kutsikatega on? saaks tõukuri saagale kohe selgust?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#192

Postitus Postitas m6mm » 20 Apr 2010 20:14

Algselt postitas: uzzac
kui survet pole siis suht selge milles asi võib olla. samas kui surved korras pole välistatud et hüdrokad pekkis. see poleks esimene kord kui tõukurid "tühjaks" voolavad. kaua käia lasid ennem kui julgus otsa sai klõbinat kuulata?

Arvan, et õli surve on ok ja mootor on kokku töötanud ~20 minutit. Ega see klõbin nii hirmus polegi kuid selle klõbinaga sõitma ikka ei lähe.
Neid kutsikaid plaanisin teisele kaanele, praegusele kaanele jäävad hüdrotõukurid.
Olen juba otsuse vastu võtnud, et võtan kaane uuesti kontrolliks maha. Ennem kui plokikaane poldid lahti lasen, proovin kuidagi tõukureid kontrollida.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#193

Postitus Postitas uzzac » 20 Apr 2010 21:01

võta nukad maha ja tõukurid välja. see mis plõksub peab näpuvahel olema pehme või selline teistest erinev.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#194

Postitus Postitas logman » 21 Apr 2010 14:15

Alati ei saa neid tõukureid näpu vahel pitsitades midagi aru.
Escordil üks lõksus, aga katsudes küll ei suutnud kindlaks teha, et milline. Kõik olid ühtviisi jäigad.
Vahetasin kõik kaheksa ära, sest nii ehk naa ostsin nad komplektina.

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#195

Postitus Postitas ccve » 22 Apr 2010 11:21

Kas latt küljes :) ?
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#196

Postitus Postitas m6mm » 25 Apr 2010 22:55

Ei ccve, latt on hetkel väike mure, sellega tegelen kunagi hiljem! Hetkel on mootori lahkamine. Ülemine ots on hetkel kõik laiali ja nagu arvata võis ei ole ma ühtegi silmaga nähtavat/ käega katsutavat viga leidnud. Nüüd ei jäägi muud üle, kui mootor kokku tagasi panna. Vahetusse lähevad ka 4 hüdrotõukurit, mis tundusid teistest natuke pehmemad. Loodan, et sealt see klõbin tuligi.

Siinkohal ongi palve - kui kellegil on olemas Loctite 510 või 574 (http://www.keemia24.ee/shop/product/loc ... nnatihend/), siis oleksin huvitatud ostma mulle vajamineva koguse (mul kulub arvatavasti 5-10ml ning tervet tuubi ei ole mõistlik selle pärast osta).

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#197

Postitus Postitas m6mm » 28 Apr 2010 23:40

Viga käes! Mis see on:D

[Muudetud: 28-4-2010 m6mm]Pilt

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#198

Postitus Postitas hautz » 29 Apr 2010 01:20

Karterituulutuse toru? Vänt hakkas vastu käima?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#199

Postitus Postitas m6mm » 29 Apr 2010 14:08

Just, tegemist on õlivarda toruga, mis enam ära ei mahtunud seoses suurema vändaga!? Tunne on hea, et viga käes ja mootor töötab nüüd vaikselt ja ühtlaselt:).Aga et selle toru pärast mootori lahti kiskusin, ajab ikka närvi küll:kuri:lol!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#200

Postitus Postitas uzzac » 29 Apr 2010 14:35

tuttav tunne :)

meil oli tegu aga selle rõveda õlinivoo anduriga.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi ja 12 külalist