2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#121

Postitus Postitas m6mm » 27 Mai 2009 19:06

Nii, paar päeva olen autoga ringi uhanud:cool:. Auto mootor saab ainult kiidusõnu: minek hea, tühikäik olemas ja temperatuur ei tõuse enam keemiseni:bouncing (isegi linnas ilma ventikata:o). Täna käisin ülevaatusel, auto läbis CO testi edukalt:).
Nüüd veel ARKi ja mootori vahetuse võib lõppenuks kuulutada. Seejärel võib seda autot nimetada tinglikult 21085:).

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#122

Postitus Postitas m6mm » 16 Juul 2009 23:43

Nii, auto passis vajalikud muudatused tehtud. Kuna aastast 1998 ülespoole on kõikidel autodel mingi "E" tähis, ei läinud mul ARKis nii lihtsalt, kui algul räägiti. Lühidalt saadeti auto ekspertiisi. Helistasin esimesele numbrile, kus hakati rääkima auto kiirendus ja pidurdus mõõtmisest, müra jne. See inimene ajas nii ametlikku juttu, et ajas hirmu nahka, kas saan oma autoga ikka läbi? Otsustasin järgmisele eksperdile helistada, ise lootes, et ta esimese eksperdiga lauanaaber ei oleks:D. Teisega oli juba oluliselt mõnusam arutada ümberehituse suurusest. Lõpuks vadati mootori kinnitused üle, tehti mõned pildid, uuriti minu käest mida olin ringi teinud ja oligi kogu ekspertiis. Umbes kolm nädalat ootasin otsust, mis lõpuks saabus minu jaoks positiivselt:bouncing.
Järgmine sõit tuleb nädala pärast Ridala 1+1(Haapsalus), kui tehnika vastu peab, olen platsis ka Ladaklubi suvepäevadel, peale mida võtan k-kasti maha ja saadan garantiiremonti:(.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#123

Postitus Postitas Mikk » 17 Juul 2009 01:22

ah seda sa siis uhasidki täna linna vahel:D hea oli kohe vaadata ilusat mööduvat autot:D

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#124

Postitus Postitas m6mm » 18 Aug 2009 21:51

Nii, täna sai käidud Dynomaxis auto võimu mõõtmas! Esimene kokkupuude mõõtmise protseduriga oli huvitav, aga tulevikus tõenäoliselt sinna enam ei lähe. Asi algas sellega, et kui kokkulepidud ajal sinna läksin, ei teadnud selles keegi midagi. Natukese aja pärast hakati vene keelsete roppustega ruumi tegema. Lõpuks toimus mõõtmine 3x ja kui midagi küsisin siis tuli vingus nägu. Kokkuvõttes tundus mulle , et minuga tegeleti vastu tahtmist:puzzled. Veel jäi mulle segaseks mõõtja mehe arvutused KW. Kuna kõik toimus kiiruse peale, siis võisin ka ise valesti kuulda või aru saada. Ütles, et mootorist 101kw ja rattast 75kw, pole paha stokk mootori kohta :D! Jõudsin koju ja uurisin saadud graafikut ega saanud kuidagi 75kw:yllatunud, 89,2hj=65,6kw?! Ega see 65kw (originaalis 67kw) polegi paha aga kokkuvõttes oli klienditeenindus nigel ja numbrid sassis. Või ei oska ma sellest graafikust õigeid numbreid välja lugeda?Pilt

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#125

Postitus Postitas tuhajuhe » 18 Aug 2009 22:15

Roosna-Allikul on vana lakituuningu stend ja töötav.Seal saab ka mõõta.
56506878

stroh_89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Aug 2006 19:26
Asukoht: nõva
Autod: vaz 21063

#126

Postitus Postitas stroh_89 » 18 Aug 2009 23:34

Tallinnas on TKTK ka düno ja Kostiveres on Aavade ruumides ka üks düno- kulukas aga hea

[Muudetud: 19-8-2009 stroh_89]

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#127

Postitus Postitas Moss » 18 Aug 2009 23:40

Algselt postitas: stroh_89
Tallinnas on TKTK ka düno ja Kostiveres on Aavade ruumides ka üks düno- kallis aga hea


Kallis ripub kaelas, kõik muu on kulukas ;)
Mis see taks Kostiveres on?

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#128

Postitus Postitas MuKi14 » 19 Aug 2009 00:20

Algselt postitas: Moss
Mis see taks Kostiveres on?
Ära dynosse küll mine, äkki muidu pead veel pettuma. :P

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#129

Postitus Postitas Moss » 19 Aug 2009 02:36

Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: Moss
Mis see taks Kostiveres on?
Ära dynosse küll mine, äkki muidu pead veel pettuma. :P


Mõhh?? :puzzled

Minujaoks oleks pettumus see, kui hj nr suur tuleks. Tähendab - reservi ei ole enam eriti. :P

Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

#130

Postitus Postitas Valdz » 19 Aug 2009 09:01

Dynomax on jah selline huvitav koht, lubasin ka endale et sinna tagasi ei lähe ;)

Aga 89hp = ~66kw aga see on rattast mõõdetud. Tagavedustel lisatakse transmissioonikaoks ca.15% esiveol peaks jääma ka samasse kanti. Ehk 102hp (~77kw) mootorist.

stroh_89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Aug 2006 19:26
Asukoht: nõva
Autod: vaz 21063

#131

Postitus Postitas stroh_89 » 19 Aug 2009 11:18

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: stroh_89
Tallinnas on TKTK ka düno ja Kostiveres on Aavade ruumides ka üks düno- kallis aga hea


Kallis ripub kaelas, kõik muu on kulukas ;)
Mis see taks Kostiveres on?



Ainult mõõtmine pidavat maksma umbes 1500 kr

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#132

Postitus Postitas m6mm » 13 Sept 2009 19:23

Nii, Haapsalu rallil käidud! Kahjuks lõppes seegi ralli pooltelje purunemisega eelviimasel katsel:(. Õnneks oli Doris seal samas pilti tegemas, kes pakkus küüti Haapsallu hooldebussi järgi, muidu oleksime seal poole ööni olnud (~20km Haapsalust). Kui tagasi jõudsin, olid teed juba avatud ja sain kohe auto juurde ilma passimiseta. Sealt vedasime auto köie otsas esimese asfaltteeni kus vahetasime pooltelje ja rehvid ära ja kodudee võis alata. Ralli kiiruskatsete valik meeldis meile väga, oli kiireid ja oli tehnilisi lõike. Võistlusrada pidas üllatavalt hästi vastu (võreldes Põlva ralliga). Aga aru ei saa, kuidas selliseid legende kirjutatakse (kuidas neid läbi lastakse), kus 550m asemel oli tsikaan 150m kaugusel või legendi oli märgitud vasakule täisnurk ja ennem seda oli tegelikult paremale täisnurk.
Kuna auto on jälle korras, siis laupäeval Ohekatku rajapäeval näeme. Aga katkestamise ja puudulikust legendist hoolimata oli see ralli selle aasta toimunud rallidest parim meie meelest.
Ja meie ekipa?i õnnitlused Olaafile, kes tõusis ?Lada Liiga? arvestuses enne viimast etappi liidriks (Laitse ei toimu) ja Mikkule pikki ja unetuid ööid garaa?is, et se auto oma endise välimuse saaks;)!

[Muudetud: 13-9-2009 m6mm]Pilt

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#133

Postitus Postitas Mikk » 13 Sept 2009 20:29

20 km ja poole ööni??? :D olgu olgu ega siis kõik joosta armasta nagu mina.
jah rada oli hea... legend võsas... ja kahju et pooltelje pärast jälle katkestama pidid. Aga jõle mõnus oli vaadata tahavaatepeeglisse enne katse starti, kui m6mmi ilus Samara sinna ilmus. Täitsa hea nägi välja kohe :D
Aga loodan et ise väga unetuid öid ei veeda, aega on selle kiire asjaga aga tänud sellegi poolest;)

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#134

Postitus Postitas france2 » 14 Sept 2009 12:22

Kust pärineb su info et laitse rahvaralli jääb ära ?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#135

Postitus Postitas olaaf » 14 Sept 2009 13:00

Kohapeal kommentaator ütles et Laitse ralli asemel on LAitse rahvasprint..

ilgelt nõme küll, et see krdi poolassi ots just eelviimasel saba andis - loodame, et kestab edaspidi.
igal katsel loputasid küll meid vägevalt aegadega :)

[Muudetud: 14-9-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#136

Postitus Postitas m6mm » 14 Sept 2009 14:29

Jah, Haapsalus kommentaator rääkis ja enne äraminemist sai hr. Toomiga räägitud sellest. Ta ütles, et haapsalu ralli ettevalmistus oli poolteist kuud ja lõpuks oli üritus 1800.- kasumis?! Seega ei ole Laitserallypark huvitatud see aasta riski võtma.



[Muudetud: 5-11-2009 m6mm]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#137

Postitus Postitas olaaf » 14 Sept 2009 15:05

peab miskite slikkide poole vaatama siis hoopis,
markgumi n-rally pidas kruusal normaalselt? sul vist oli paar säherdusi...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#138

Postitus Postitas m6mm » 14 Sept 2009 19:40

Algselt postitas: olaaf
peab miskite slikkide poole vaatama siis hoopis,
markgumi n-rally pidas kruusal normaalselt? sul vist oli paar säherdusi...

Jah, mul on kaks sellist. Viimasel Laitse rajapäeval olid need esisillal all. Pidamise üle ei kurtnud, kahes esimeses voorus kus startisin, tuli kiireim vooru aeg?! Aga see ei ole eriline näitaja (otsene võrdlus kruusakaga puudus). Eelmise jutu jätkuks, hr Toom väitis, et kui laitse rada on ideaalses korras, siis pidavat slikk 7 sek-i kiirem olema kruusast:yllatunud.
Kuidas Ohekatku rajapäeva kava välja näeb (rajaga tutvumine/ treeningsõidud)? Võiksin sinna slikid kaasa võtta ja otseselt kruusaga võrrelda. Seal rajal on slikkidega kindlasti aeglasem (pole asfalti), aga kui palju:puzzled?

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#139

Postitus Postitas m6mm » 20 Sept 2009 09:29

Nii, eile enne ära tulekut Ohekatkult sai slikke proovitud. Kui kruusakatega oli parim aeg 3,11 siis slikiga 3,21 (3 ringi). 3seki ringi peale aeglasem pole paha, arvestades seda, et rada oli lõpuks päris rööpas ja aukus, skiki profiil madalam ja külg pehmem.
NB! Slikiga prooviringi ei teinud, kohe aja peale:P!

an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

#140

Postitus Postitas an12dukas » 17 Okt 2009 21:42



Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi, Majestic-12 [Bot] ja 12 külalist