2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Kui palju kergendada lasid?
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Kergendasin 2kg (6,8 kg-lt 4,8 kg-le). Treial polnud juba oma 10 aastat hooratast kergendanud ja tahtis juba 1,3 kg peal mulle seda tagasi anda. Ütlesin siis selle peale, et alla 2 kg ei tule kõne allagi :cool: Kui kätte sain, oli kergendatud 2,017 kg :)
d
dzidzi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 130
Liitunud: 30 Okt 2005 13:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Postitus Postitas dzidzi »

Hiteh:D:cool:
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kas balanseerisid ka? Muide rallisõitjad üle kilo ei soovita samara hooratast kergendada - pidi osanduma hakkama

[Muudetud: 21-6-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Hetkel ei plaani balansseerida.:( Loodan, et midagi väga ära ei lõhu. Talvel on plaan mootor lahti võtta ja siis balansseerida.

Mis sa osandumise all täpselt mõtlesid?

[Muudetud: 22-6-2008 m6mm]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

"Väiksed" sektorid kipuvad läbi sidurikoja ja autokere välja lendama, mis muud :D
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Mõned sõidud on vahepeal sõidetud ja "väiksed" sektorid pole veel sidurikojast väljunud :D

Kruusal on hooratta kergendamisest jõudu juurde tulnud küll - vähemalt tunne ütleb nii, aga mis stopper ütleb, seda ei tea veel. Sellel laupäeval on Laitses sõit, eks siis ole näha.

Eelmisel nädalal käisin Laitses sõitmas ja u 10. ringil kiilus käiguhoovastik kinni:puzzled - käigud ei tahtnud välja ega sisse minna. Kuidagi sain rajalt ära sõita. Auto seisis u 15-20 minutit ja peale seda enam probleemi polnud. Kas keegi teab öelda, milles võis viga olla? Kas käigukast võis kuidagi kuumeneda või võis olla probleem käiguhoovastikus? Kuna probleem kadus, siis ei tea selle põhjust hetkel otsida.

Pilt

Hooldemeeskond :lol:

[Muudetud: 23-7-2008 m6mm]Pilt
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Hakkan tasapidi pikkadeks talveõhtuteks valmistuma ja uurin maad, et mida mootoriga ette võtta?
Leitsin sellise lehekülje:
http://www.kartuning.ru/shop/index.php?productID=65849

Kas ma saan õigesti aru, et selle komplektiga pole vaja kepse vahetada?

http://www.kartuning.ru/Porhni/0.jpg Siit on näha, et kolvi sõrme auk on kõrgemal.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah, kirjas ju, et keps (shatun) 121
samas soovitaks ma sul võtta arvestades praegust seisu rahvaspordis hoopis 82,8x75,6 ja seda päris tõsiselt!
kepsud võtad 2110 omad - ujuva sõrmega - vaata, et kui sepistatud (kovvanõe) kolvid tellid, siis need oleks ujuvsõrme jaoks stopperseibi soontega.
ja kindlasti silindrite puurijale maini ära, et on sepistatud kolvid - vajavad vähe suuremat silindrit kui tavakolb...


[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Tänud, info eest!
Vene keelega on minul tiba s***sti.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Kaugel auto on, oled mõtteid realiseerinud? Tegu on siis 52kw masinaga nagu ma aru saan?
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: an12dukas
Kaugel auto on, oled mõtteid realiseerinud? Tegu on siis 52kw masinaga nagu ma aru saan?
Autoga pole veel midagi toimunud. Täna vuras Laitses(päeva 3. aeg):D. Jah, 52kw.
Olin vahepeal segaduses, silmapiirile oli ilmunud üks 16.klapiline, mõtlesin lausa mootori vahetusele?! Asja üle sai natukene mõeldud ja otsustasin ikkagi 8.klapilise mootori kasuks. Aga an12dukas, sina otsisid 16. klapilist autot, mees tahab 10000.- sõitva auto eest. Võtad mootori maha, ülejäänu müüd juppideks. Võimalik auto raha tagasi saada:P?!

PS! Ostan 1,5 mootori odavalt, võib olla rikkega (kulunud).
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Uuendan üle tüki aja teemat! Ega siin selle pea poole aasta jooksul pole auto juures midagi erilist toimunud. Veel eelmise aasta sees sai hr.Vahi käest 1,6 vänt tellitud koos kolvide ja kepsudega. Nüüd olen sunnitud hr.Vahi`ga jälle kaupa tegema, äkki saab kolbe ümber vahetada 16-klapilise kolvide vastu. Ühesõnaga olen üle aasta otsinud 16-klapilist ja eile veereski ta minu aeda;). Tegemist on üle katuse käinud 112-ga. Eks suve poole proovin mootorid ümber visata. Siin kohal üleskutse an12dukas`le infot jagama mootori vahetuse kohta, kunagi mainisid kapoti kinni minemise kohta (midagi oli vaja ümmber teha:puzzled)?
Samas, kui kellegil oleks selle auto küljest midagi vaja, antke teada. Kui minul pole samu asju vaja, siis saame kindlasti kokkuleppele.


[Muudetud: 1-4-2009 m6mm]Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Kapoti kinniminemist see küll ei sega. Miks mitte ei ostnud uzzacilt lihtsalt 16V kaant? Kui lammutamiseks läheb siis oleks huvi esipidurite vastu (ketas support ja see kronsa).
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: ccve
Miks mitte ei ostnud uzzacilt lihtsalt 16V kaant? Kui lammutamiseks läheb siis oleks huvi esipidurite vastu (ketas support ja see kronsa).
Tegelikult uurisin uzzacilt seda kaant aga siis polnud raha ja nii jäi. Aga tegelikult oligi hea, et ei ostnud eraldi kaant, lihtsalt nii palju asju oleks puudu jäänud (aju ja igast pudi-padi). Täna saan töötava mootori kogu täiega ümber tõsta, endal lihtsam;)
ccve sa ju said endale suured pidurid:puzzled, mitte et ma neid pidureid sulle müüa ei tahaks, ikka tahan:D saada U2U ja paku oma hind!Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

sain sain, aga taha ka ju vaja :spin
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Kapoti kinniminemist see segab küll. Lisaks pead veel radika vahetama/ ettepoole tooma.
EDIT: Paljuga selle 112 kätte said?

[Muudetud: 3-4-2009 an12dukas]
o
onual
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Veebr 2009 21:54
Asukoht: Nõmme
Autod: 2X8

Postitus Postitas onual »

Vähe teemast kõrvale.
Kas su auto stabikas on pikivarraste küljes?
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: an12dukas
Kapoti kinniminemist see segab küll. Lisaks pead veel radika vahetama/ ettepoole tooma.
EDIT: Paljuga selle 112 kätte said?
[Muudetud: 3-4-2009 an12dukas]
Huvitav kui palju mootor kõrgemale jääb? Silma järgi tundus radikas piisavalt ees olevat, aga kui ei siis äkki piisab ventika paigaldamisest ettepoole, seal on ruumi küll.
Auto maksis 4000.- + talvel ostetud aku 300.- mida mul küll vaja polnud, aga vana omanik peale pressis:D.
Aku on müügiks 300.-!

Algselt postitas: onual
Vähe teemast kõrvale.
Kas su auto stabikas on pikivarraste küljes?
Selle auto teemast see kõrvale ei vaju:spin. Jah, lisa stabikas on pikivarraste küljes!
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Tekkis küsimus, nimelt nägin teemat lugedes, et keevitasid taha laiema tiivaääre kas sellega nokkima ei ole hakatud. Nimelt omal sama plaan aga ka esimesed teha huvitav kas hakkavad nokkima:puzzled
Vasta