2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tänud õnitluste eest! Selle aasta lõpp on läinud sedasi, et on vaja hakata mõtlema karikariiulile:D. Aga eks see SU klass meile paras kingitus oli, kui ausalt öelda. Teisalt, kui võrelda teiste klassidega, oli meie kiirus see kord päris hea http://www.rally.ee/documents/rhs200910 ... si_res.xls . Nüüd tuleks natuke põhia keevitada - tungraud krt lipsas läbi põhja:kuri. Peale seda oleme ikkagi Saaremaa RRi juhendi ootel, mingi õhk õrn võimalus siiski on, et veame ennast kohale (läbirääkimised käivad naistega:D).
Järgmise aasta 1600 mootori tegemine on toppama jäänud kolvi sõrme stopperite taha. Tallina poodides neid pole, kui kellegil vedeleleb kolm stopperit, olen tõsiselt huvitatud neist!
Järgmise aasta 1600 mootori tegemine on toppama jäänud kolvi sõrme stopperite taha. Tallina poodides neid pole, kui kellegil vedeleleb kolm stopperit, olen tõsiselt huvitatud neist!
Eile saatsime Hendu auto pintseldamisse ja on aeg hakata enda autot Saarema RRiks ettevalmistama. Mõlemad esirattalaagrid läksid vahetusse. Natuke põhja ja sumbutit keevitada. Lisa kaugtuled välja otsida ja külge proovida.
Hakkasin esisilda kokku panema, kui otsustasin kontrollida pooltelje otsad üle, et ei juhtuks nagu Haapsalu RRil. Üllatus oli suur, vasak ots pidas vastu ~40katse km ja purunes Haapsalus, vasak oleks kindlasti Saaremaal pooleks läinud (hetkel sõitetud ~55km).
Krt, raua kvalitet on nii kehvaks läinud:sein, või on nii moodi jõudu, et murrab pooltelgi.... tuleb ikka mingit korraliku firma toodangut osta. Või peale 1-2 sõitu uued otsad külge:P.
Hakkasin esisilda kokku panema, kui otsustasin kontrollida pooltelje otsad üle, et ei juhtuks nagu Haapsalu RRil. Üllatus oli suur, vasak ots pidas vastu ~40katse km ja purunes Haapsalus, vasak oleks kindlasti Saaremaal pooleks läinud (hetkel sõitetud ~55km).
Krt, raua kvalitet on nii kehvaks läinud:sein, või on nii moodi jõudu, et murrab pooltelgi.... tuleb ikka mingit korraliku firma toodangut osta. Või peale 1-2 sõitu uued otsad külge:P.
Sai siis algust tehtud mootori vahetusega. Vahetan hetkel ainult alumise poole, ehk toimub kubatuuri tõus. Kõik ülejäänud jääb sama mis oli sügisel. Samas kasutan ka võimalust, et mootorit pole ja eemaldan mootoriruumist rooste ja keevitan kere üle. Vahetusse lähevad ka kõik piduri ja kütuse torud. Kuna kaardilugeja on selline rahulikum (nokitseja tüüp) uuendab/korrastab elektrijuhtmeid tema.