2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mõned sõidud on vahepeal sõidetud ja "väiksed" sektorid pole veel sidurikojast väljunud
Kruusal on hooratta kergendamisest jõudu juurde tulnud küll - vähemalt tunne ütleb nii, aga mis stopper ütleb, seda ei tea veel. Sellel laupäeval on Laitses sõit, eks siis ole näha.
Eelmisel nädalal käisin Laitses sõitmas ja u 10. ringil kiilus käiguhoovastik kinni:puzzled - käigud ei tahtnud välja ega sisse minna. Kuidagi sain rajalt ära sõita. Auto seisis u 15-20 minutit ja peale seda enam probleemi polnud. Kas keegi teab öelda, milles võis viga olla? Kas käigukast võis kuidagi kuumeneda või võis olla probleem käiguhoovastikus? Kuna probleem kadus, siis ei tea selle põhjust hetkel otsida.
Hooldemeeskond
[Muudetud: 23-7-2008 m6mm]
Kruusal on hooratta kergendamisest jõudu juurde tulnud küll - vähemalt tunne ütleb nii, aga mis stopper ütleb, seda ei tea veel. Sellel laupäeval on Laitses sõit, eks siis ole näha.
Eelmisel nädalal käisin Laitses sõitmas ja u 10. ringil kiilus käiguhoovastik kinni:puzzled - käigud ei tahtnud välja ega sisse minna. Kuidagi sain rajalt ära sõita. Auto seisis u 15-20 minutit ja peale seda enam probleemi polnud. Kas keegi teab öelda, milles võis viga olla? Kas käigukast võis kuidagi kuumeneda või võis olla probleem käiguhoovastikus? Kuna probleem kadus, siis ei tea selle põhjust hetkel otsida.
Hooldemeeskond
[Muudetud: 23-7-2008 m6mm]
Hakkan tasapidi pikkadeks talveõhtuteks valmistuma ja uurin maad, et mida mootoriga ette võtta?
Leitsin sellise lehekülje:
http://www.kartuning.ru/shop/index.php?productID=65849
Kas ma saan õigesti aru, et selle komplektiga pole vaja kepse vahetada?
http://www.kartuning.ru/Porhni/0.jpg Siit on näha, et kolvi sõrme auk on kõrgemal.
Leitsin sellise lehekülje:
http://www.kartuning.ru/shop/index.php?productID=65849
Kas ma saan õigesti aru, et selle komplektiga pole vaja kepse vahetada?
http://www.kartuning.ru/Porhni/0.jpg Siit on näha, et kolvi sõrme auk on kõrgemal.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jah, kirjas ju, et keps (shatun) 121
samas soovitaks ma sul võtta arvestades praegust seisu rahvaspordis hoopis 82,8x75,6 ja seda päris tõsiselt!
kepsud võtad 2110 omad - ujuva sõrmega - vaata, et kui sepistatud (kovvanõe) kolvid tellid, siis need oleks ujuvsõrme jaoks stopperseibi soontega.
ja kindlasti silindrite puurijale maini ära, et on sepistatud kolvid - vajavad vähe suuremat silindrit kui tavakolb...
[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
samas soovitaks ma sul võtta arvestades praegust seisu rahvaspordis hoopis 82,8x75,6 ja seda päris tõsiselt!
kepsud võtad 2110 omad - ujuva sõrmega - vaata, et kui sepistatud (kovvanõe) kolvid tellid, siis need oleks ujuvsõrme jaoks stopperseibi soontega.
ja kindlasti silindrite puurijale maini ära, et on sepistatud kolvid - vajavad vähe suuremat silindrit kui tavakolb...
[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Autoga pole veel midagi toimunud. Täna vuras Laitses(päeva 3. aeg):D. Jah, 52kw.Algselt postitas: an12dukas
Kaugel auto on, oled mõtteid realiseerinud? Tegu on siis 52kw masinaga nagu ma aru saan?
Olin vahepeal segaduses, silmapiirile oli ilmunud üks 16.klapiline, mõtlesin lausa mootori vahetusele?! Asja üle sai natukene mõeldud ja otsustasin ikkagi 8.klapilise mootori kasuks. Aga an12dukas, sina otsisid 16. klapilist autot, mees tahab 10000.- sõitva auto eest. Võtad mootori maha, ülejäänu müüd juppideks. Võimalik auto raha tagasi saada:P?!
PS! Ostan 1,5 mootori odavalt, võib olla rikkega (kulunud).
Uuendan üle tüki aja teemat! Ega siin selle pea poole aasta jooksul pole auto juures midagi erilist toimunud. Veel eelmise aasta sees sai hr.Vahi käest 1,6 vänt tellitud koos kolvide ja kepsudega. Nüüd olen sunnitud hr.Vahi`ga jälle kaupa tegema, äkki saab kolbe ümber vahetada 16-klapilise kolvide vastu. Ühesõnaga olen üle aasta otsinud 16-klapilist ja eile veereski ta minu aeda;). Tegemist on üle katuse käinud 112-ga. Eks suve poole proovin mootorid ümber visata. Siin kohal üleskutse an12dukas`le infot jagama mootori vahetuse kohta, kunagi mainisid kapoti kinni minemise kohta (midagi oli vaja ümmber teha:puzzled)?
Samas, kui kellegil oleks selle auto küljest midagi vaja, antke teada. Kui minul pole samu asju vaja, siis saame kindlasti kokkuleppele.
[Muudetud: 1-4-2009 m6mm]
Samas, kui kellegil oleks selle auto küljest midagi vaja, antke teada. Kui minul pole samu asju vaja, siis saame kindlasti kokkuleppele.
[Muudetud: 1-4-2009 m6mm]
Tegelikult uurisin uzzacilt seda kaant aga siis polnud raha ja nii jäi. Aga tegelikult oligi hea, et ei ostnud eraldi kaant, lihtsalt nii palju asju oleks puudu jäänud (aju ja igast pudi-padi). Täna saan töötava mootori kogu täiega ümber tõsta, endal lihtsam;)Algselt postitas: ccve
Miks mitte ei ostnud uzzacilt lihtsalt 16V kaant? Kui lammutamiseks läheb siis oleks huvi esipidurite vastu (ketas support ja see kronsa).
ccve sa ju said endale suured pidurid:puzzled, mitte et ma neid pidureid sulle müüa ei tahaks, ikka tahan:D saada U2U ja paku oma hind!
Huvitav kui palju mootor kõrgemale jääb? Silma järgi tundus radikas piisavalt ees olevat, aga kui ei siis äkki piisab ventika paigaldamisest ettepoole, seal on ruumi küll.Algselt postitas: an12dukas
Kapoti kinniminemist see segab küll. Lisaks pead veel radika vahetama/ ettepoole tooma.
EDIT: Paljuga selle 112 kätte said?
[Muudetud: 3-4-2009 an12dukas]
Auto maksis 4000.- + talvel ostetud aku 300.- mida mul küll vaja polnud, aga vana omanik peale pressis:D.
Aku on müügiks 300.-!
Selle auto teemast see kõrvale ei vaju:spin. Jah, lisa stabikas on pikivarraste küljes!Algselt postitas: onual
Vähe teemast kõrvale.
Kas su auto stabikas on pikivarraste küljes?