Paku kas tehnilise inimesed on üldse seda märganud ,et taga laiemad tiivad? Ma usun ,et mitte. Kui nad konkreetselt 2x suuremad ning laiemad pole ning pole plastikust siis ma ei usu ,et nokkima hakatakseAlgselt postitas: france2
Tekkis küsimus, nimelt nägin teemat lugedes, et keevitasid taha laiema tiivaääre kas sellega nokkima ei ole hakatud. Nimelt omal sama plaan aga ka esimesed teha huvitav kas hakkavad nokkima:puzzled
2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
ccvel on õigus, seda pole vist keegi märganud. Mina arvan, et kui sa nende tiiva äärtega üle ei pinguta, pole kellegil probleemi:puzzled.Algselt postitas: ccvePaku kas tehnilise inimesed on üldse seda märganud ,et taga laiemad tiivad? Ma usun ,et mitte. Kui nad konkreetselt 2x suuremad ning laiemad pole ning pole plastikust siis ma ei usu ,et nokkima hakatakseAlgselt postitas: france2
Tekkis küsimus, nimelt nägin teemat lugedes, et keevitasid taha laiema tiivaääre kas sellega nokkima ei ole hakatud. Nimelt omal sama plaan aga ka esimesed teha huvitav kas hakkavad nokkima:puzzled
france2 mida üldse ehitad rahva- või sportautot?
Eile sai 112-nel mootor koos kastiga maha. Nüüd tuleb hammasrihm vahetada ja visuaalselt vaadata, kas kõik on ok.
Hetkel mootoriga mingit remonti ei tee, läheb sama moodi samarale peale, nagu on.
Laitse rajapäev jääb minu samarale viimaseks sõiduks 8-klapilise mootoriga. Valga rahvaralli jääb vahele, järgmine võistlus peaks olema juba 16-klapilise mootoriga Hiiumaa sprint mai lõppus.
Hetkel mootoriga mingit remonti ei tee, läheb sama moodi samarale peale, nagu on.
Laitse rajapäev jääb minu samarale viimaseks sõiduks 8-klapilise mootoriga. Valga rahvaralli jääb vahele, järgmine võistlus peaks olema juba 16-klapilise mootoriga Hiiumaa sprint mai lõppus.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tänane päev algas nii:
ja lõppes nii:
mõned kaadrid mis purki jäid:
http://kardaan.pri.ee/lingitud/2009/m6mm/
ja lõppes nii:
mõned kaadrid mis purki jäid:
http://kardaan.pri.ee/lingitud/2009/m6mm/
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Jahhh, eile õhtul viskasin juhtmestiku ümber ja ilmnes esimene elektri probleem, mida ette ei näinud. Tahtsin süüdet panna, et näha kumb bensiinitrassidest on peale- kumb tagasijooks. Probleem on põhimõtteliselt vist lihtne, kogu autol puudub + toide, aga mul elektriga väga head suhted ei ole:(. Ise mõtlen, et süütelukus peaks olema pidev + ja kaitsmeplokis ka mõne klemmi all. Kui vedada uus toide kaitsmeplokki?
Probleem võib olla ka selles, et viskasin mingi vana signaploki armatuuri alt minema. Sellel signaplokil võis olla mingi varga vastane katkesti peatoitele vahele pandud:rolleyes?
Probleem võib olla ka selles, et viskasin mingi vana signaploki armatuuri alt minema. Sellel signaplokil võis olla mingi varga vastane katkesti peatoitele vahele pandud:rolleyes?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selles ilmselt ongi asi.
kas sa mootori küljes oleva massijuhtme pingutasid ka ära mille ma külge riputasin?
kas süütelukku +12 üldse jõuab?
signa pannakse tavaliselt + vahele lõigates juhe katki - kas signa juhtmete hulgas mõnda jämedamat juhet polnud mis sama värvi?
kas sa mootori küljes oleva massijuhtme pingutasid ka ära mille ma külge riputasin?
kas süütelukku +12 üldse jõuab?
signa pannakse tavaliselt + vahele lõigates juhe katki - kas signa juhtmete hulgas mõnda jämedamat juhet polnud mis sama värvi?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Auto töötab! Siinkohal tänud järjekordselt olaafile, hendule, Raldole ja Mikule! Midagi erilist täna ära ei tehtudki, viie minutiga auto töötas. Viga on ajus. Hendu laenas enda 8 klapilise aju, millel oli immo maha võetud, sellega oli paugupill. Lasin eelmine nädal enda auto ajul immo maha võtta, küllap mees eksis millegagi ja proovib lähipäevil uuesti.
Kas olaaf ei öelnud, et ta võttis minu juurde kaasa ainult oma ala parimad? Olaaf oli töödejuhataja, Raldo eemaldas minu vana mootori küljest pritset, hendu tõi aju ja tegeles sellega, mina serveerisin kohvi ja koristasin garaazi. Keegi pidi ju koeraga tegelema, sellest oli palju abi:D.Algselt postitas: Mikk
NJah minu abi seisnes selles, et mängisin koeraga, et Raldo vahepeal mutreid ja polte keerata saaks.