2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Olen kaks aastat sõitnud karpaga sprinte, ei kurda. See, et mul pritse on, oli lihtsalt juhus - ei otsinud just nimelt seda. Karpa pritse vastu vahetada, mina ei võtaks seda tööd ette.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Pritse on loodussõbralikum. Kõike muud, mis parasjagu vaja, saab muuta suurtes piirides mõlemal süsteemil. See on nagu põhimõtteline küsimus tõesti, kumba eelistada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: GTA
Kõike muud, mis parasjagu vaja, saab muuta suurtes piirides mõlemal süsteemil.
Vot konkreetsel pritsel ei saa peaaegu midagi muuta, või siis õigem oleks öelda et on väga keeruline. Veidi annab mängida temp anduriga aga siis ei hakka jälle vent õigel ajal tööle. Loomulikult on olemas venemaal (ja muidugi ka mujal aga venes kõige soodsamad ja lada jaoks tehtud) pritsesüsteeme mis laptopi külgeühendamisel hõlpsalt muudetavad.

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Pritsel on vist raskem häälestada(aju, pihustid), kui panna sport nukid jms. Karpal mängid tüüsidega ja saab nn. omal jõul hakkama. Muidugi kui katakas vahelt võtta siis peaks lamdaga ka midagi ette võtma?

[Muudetud: 22-12-2007 posta84]
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul ei anna süütehetkegi seada, muust rääkimata:D Katti mul pole, aga sellest hoolimata on segud paigas, üks lamba on ja enne katti ikka
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

kat on mul koguaeg alt ära, lamdat see ei mõjuta. Lamda on pükstes. Pritse muudab end üldiselt ise. lamdast loeb segu koostist ja mootori temp vaatab ka andurist. Lisaks veel loeb palju õhku sisse imetakse ja siis vastavalt avatakse pihusteid õigeks ajahulgaks. Enda autol oli selline viga et koguaeg väitis mulle et segu on lahja P0171. Panin siis temp andurile poteka vahele ja hakkasin katsetama. Diagnostikakompuuter oli muidugi autos et näha mis temp aju näeb. Töösoojal mootoril 92-93° hakkasin siis potet keerama10-20° jahedamat ajule näidates on kõik normaalne, auto töötab hästi ja aju ei diagnoosi ühtegi viga, ka küttesegu ei ole enam lahja. Kui aga temp veelgi madalamaks keerata siis ütleb aju et temp andur ei tööta õieti. selle pote kasutamisega muidugi üks jama nagu eelpool mainitud: aju lülitab vendi tööle 102° ja välja 96°. Tuleb armatuurist jälgida et keema ei lähe ja õigel ajal temp uuesti paika keerata :P Loomulikult on võimalik vent eraldi lüliti alla panna
Üks mõjutamise vahend oleks veel bensu rõhku tõsta. Ise pole katsetand

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: GTA
Mul ei anna süütehetkegi seada, muust rääkimata:D Katti mul pole, aga sellest hoolimata on segud paigas, üks lamba on ja enne katti ikka
Süüde on veel omaette teema, missiis et pritsega autol on ta juhtimine samas karbis pritse juhtimisega (aju). Tagumine lamda kontrollib ainult kati tööd. See on mul lihtsalt eemaldatud. Harjud ära et kollane tuluke armatuuris põleb :lol . Kui tead miks ta põleb siis see ei häiri
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Veel üks konkreetset autot puudutav asi. 2000 a autodel on veel euro-2 pritse st. et nukkvõlli andur puudub ja 2 pihustit avatakse korraga. alates 2001 on euro-3 ja see ei puuduta mitte ainult saastenorme, ka hj-des on vahe.
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Võin küll eksida aga kui mäletan siis eelmisel 08 -02a.oli minul lambda enne ja peale katakat. Mis on potekas?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: posta84
Võin küll eksida aga kui mäletan siis eelmisel 08 -02a.oli minul lambda enne ja peale katakat.
Tagumine lamda kontrollib ainult kati tööd. See on mul lihtsalt eemaldatud. Harjud ära et kollane tuluke armatuuris põleb :lol . Kui tead miks ta põleb siis see ei häiri
Mis on potekas?
Potentsiomeeter e. muudetava takistusega takisti
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Mis see on?

Postitus Postitas m6mm »

Kas keegi oskab öelda, mis karp see on? Asub kõrvalistuja jalgade juures, armatuuri all. Kas see võib olla kompuutriga seotud? Keskkonsoolis ei leidnud ühtegi sellist pistikut kuhu võiks kompuutrit ühendada.

Häid pühi!Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Diagnostikapistik on see.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 6#pid85071



[Muudetud: 25.12.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Karbi sees on veel pritsega seotud kaitsmed ja releed: pearelee, bensupump ja jahutusvent.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Sai täna natuke keevitatud. Kuna tiivaääri ei õnnestunud lada omasi saada, siis lõikasin kolmesajase bemmi esitiibade ääred ja pookisin need ladale külge.;)Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Karbid ka juba vahetatud?
Need koopaservad näevad ikka hulga etemad välja kui originaalsed, ja mitte ainult ses suhtes, et nad ei roosteta:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jah, maksimum mõni sentimeeter siia-sinna muudab palju välimust.
Ma olen kah vaikselt kiiganud escordi tiivaservade poole.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Vaatasin isegi Escordi ja Golfi tiivaääri, aga neid tuleb tellida! Mõnest kohast küsisin - igaljuhul laos neid ei olnud. Seejärel läksin romulasse, seal oli emexsi ootel üks bemari, mille esitiivad olid sirged ja sealt saingi tasuta ääred.:spinPilt
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

veel vahetamata tiivaäärPilt
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: m6mm
Vaatasin isegi Escordi ja Golfi tiivaääri, aga neid tuleb tellida! Mõnest kohast küsisin - igaljuhul laos neid ei olnud. Seejärel läksin romulasse, seal oli emexsi ootel üks bemari, mille esitiivad olid sirged ja sealt saingi tasuta ääred.:spin
Väga puhas värk,isegi välisjalanõud on ukse taga.
56506878
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Täiesti OffTopic, aga vaatan, et kasutad CO2 kustutit keevitusel? Kuidas siis toimib? Kas gaasi kvaliteet on piisav, et keevitada? Aasta hakkab läbi saama ja üüriballooni leping vajab jälle uuendamist, ei kipu enam üldse ~1000 eeki välja käima, et aastas paar korda keevitada.
Muidu tagumised tiivakaared näevad tõesti hulga pandavamad välja, kui originaalid:rolleyes
Vasta