Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: karel
Täiesti OffTopic, aga vaatan, et kasutad CO2 kustutit keevitusel? Kuidas siis toimib? Kas gaasi kvaliteet on piisav, et keevitada? Aasta hakkab läbi saama ja üüriballooni leping vajab jälle uuendamist, ei kipu enam üldse ~1000 eeki välja käima, et aastas paar korda keevitada.
CO2 gaas on sama, tulekustuteid täidetakse AGA gaasiga (vähemalt Tamrexis). Kuna vene co2 kustutid ei vasta euroopa standardile, lähevad nad kõik utiili. Milleks gaas koos ballooniga minema visata, kui sellega saab keevitada:D
PS. Isa rääkis, et veel väiksema, 2,1kg kustutiga, tehti vene ajal ladale kogu kapremont ära
Algselt postitas: karel
Täiesti OffTopic, aga vaatan, et kasutad CO2 kustutit keevitusel? Kuidas siis toimib? Kas gaasi kvaliteet on piisav, et keevitada? Aasta hakkab läbi saama ja üüriballooni leping vajab jälle uuendamist, ei kipu enam üldse ~1000 eeki välja käima, et aastas paar korda keevitada.
CO2 gaas on sama, tulekustuteid täidetakse AGA gaasiga (vähemalt Tamrexis). Kuna vene co2 kustutid ei vasta euroopa standardile, lähevad nad kõik utiili. Milleks gaas koos ballooniga minema visata, kui sellega saab keevitada:D
PS. Isa rääkis, et veel väiksema, 2,1kg kustutiga, tehti vene ajal ladale kogu kapremont ära
...isegi tulekustuti gaasi kasutanud keevitamisel, asja ajab ära.
tiivaääred on päris asjalikud.
plokikaas oli küll 1:1 - panin omale 2002 aasta pritse plokikaane - töötab samamoodi.
karpa ja uuema pritse vahe blokis peaks olema ainult teistes kepsudes ja kolbides (ujuv sõrm).+
õlitaseme anduri kohta pole karpa blokil
detonatsioonianduri kohta pole, kuid ilmselt saab sinna augu puurida, keermestada..
temp andurid kõik kaane küljes kui mälu ei peta...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
plokikaas oli küll 1:1 - panin omale 2002 aasta pritse plokikaane - töötab samamoodi.
karpa ja uuema pritse vahe blokis peaks olema ainult teistes kepsudes ja kolbides (ujuv sõrm).+
õlitaseme anduri kohta pole karpa blokil
detonatsioonianduri kohta pole, kuid ilmselt saab sinna augu puurida, keermestada..
temp andurid kõik kaane küljes kui mälu ei peta...
Vahepeal sai auto põhi ära keevitatud, hermetsitud ja kivikaitsega üle lastud! Bensiinipaak sai sisepesuks auto küljest maha võetud, kuna eelmine omanik oli sõitnud ilma paagi korgita (suhteliselt puhas oli seest).
Piduri- ja bensiinitorustik läheb rooste pärast kõik vahetusse!
Mootorit alt poolt uurides hakkas sillma kaks asja. Esiteks oli alumise rihmarattakummi riba täiesti pragunenud, mis vajab kiiret vahetust ennem, kui sõitu minna. Teine imelik asi, püksid ja sisemine poolass käisid üksteise vastu, pükstel polnud kusagil näha väändumise jälgi (see kõik paistis kuidagi värske kuna poolassi kumm oli veel terve!?)
no mootor peab viltu vahel olema muud võimalust pole...
vaata, ega sul mootoripadjad pragudega pole - omal õnnestus see aasta mitu korda ümber keevitada viimast - murdis lahti ploki küljest ja keskelt...
suht kena põhi, kuid naljakalt palju roostet...
[Muudetud: 3-2-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
no mootor peab viltu vahel olema muud võimalust pole...
vaata, ega sul mootoripadjad pragudega pole - omal õnnestus see aasta mitu korda ümber keevitada viimast - murdis lahti ploki küljest ja keskelt...
suht kena põhi, kuid naljakalt palju roostet...
[Muudetud: 3-2-2008 olaaf]
Mootoripatjades ei tohiks probleem olla, kuna püksid on mootori küljes jäigalt.
Roostet oli tõesti palju, nüüd hakkab otsa saama.
päris kenake rahvaralli projekt hakkab jälle tulema
saite minu siniselt suvel inspiratsiooni vist
mul nüüdseks uued plaanid juba puur see ja hakkab vaikselt looma mais peaks rajale saama
igaljuhul edu ehitamisel.
Algselt postitas: martinv
päris kenake rahvaralli projekt hakkab jälle tulema
saite minu siniselt suvel inspiratsiooni vist
mul nüüdseks uued plaanid juba puur see ja hakkab vaikselt looma mais peaks rajale saama
igaljuhul edu ehitamisel.
Tänud, edu läheb ikka vaja! Mõtlesin alles hiljuti sinu sinise peale, mul on varsti juba sama mure nagu sul oli, et auto peale on läinud nii palju raha ja vaeva, et ei raatsi kohe mina ja lõhkuda sprintidel.
Kas puuri panid sinisese? Äkki teed oma teema "Külastajate autod", oleks huvitav jälgida, kudas auto ehitus on läinud ja kuidas läheb. Sul on võimalus avada 300. teema:D