2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!

#1

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 01:01

Soetasin 2008 aasta hooaja jaoks uue Samara. Vana auto oli mäda ja mis põhiline, pehme.

Uus auto jäi silma väikese läbisõiduga (56000) ja suhteliselt värske aastaga. Autot vaatama minnes jäi silma ainult väline rooste, mida polnud sugugi vähe. Kuna olen plekitööga kunagi kokku puutunud, siis ei näinud selles mingit probleemi. Mootoril on mingi elektroonika jama - gaasi põhjas hoides ei lähe pöörded üle 2000, aga gaasi tippides läheb rohkem pöördese!? Hakkan autot lahti võtma kuna plaanis on värvi vahetada.



[Muudetud: 28-4-2010 m6mm]

[Muudetud: 11-6-2010 m6mm]Pilt


Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

veel pilte...

#2

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 01:19

...mootoristPilt

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#3

Postitus Postitas GTA » 22 Dets 2007 01:44

Algselt postitas: m6mm
Mootoril on mingi elektroonika jama - gaasi põhjas hoides ei lähe pöörded üle 2000, aga gaasi tippides läheb rohkem pöördese!?


Alustuseks vaheta bensufilter, küünlad ja küttesüsteemile läbipesu.

Muidu paistab enamvähem masn olevat, aga kas pinnaroostest kuskilt põhja all kaugemale asi pole arenenud juba?

Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#4

Postitus Postitas reiner » 22 Dets 2007 01:46

Mis mootor - 1,3 või 1,5?
Värv on viimane asi mille pärast muretseda ralliauto juures. Parem keskendu rehvidele, vedrustusele, kere tugevdamisele jne..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#5

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 08:50

Algselt postitas: GTA
Algselt postitas: m6mm
Mootoril on mingi elektroonika jama - gaasi põhjas hoides ei lähe pöörded üle 2000, aga gaasi tippides läheb rohkem pöördese!?


Alustuseks vaheta bensufilter, küünlad ja küttesüsteemile läbipesu.

Muidu paistab enamvähem masn olevat, aga kas pinnaroostest kuskilt põhja all kaugemale asi pole arenenud juba?

Edu!

Õhulugeja viga pakun.

Mis mootor - 1,3 või 1,5?

pritsungit eestis 1,3 ei ole müüdud.

Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

#6

Postitus Postitas posta84 » 22 Dets 2007 10:37

Korralik projekti toorik, edu ehitamisel!
Mul pole midagi, sul pole sedagi!

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#7

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 11:33

Mootor on 1,5. On plaan minna diagnostikase, ennem seda peaks kõik elementaarsed asjad uued panema (filtrid, küünlad jne). Kuidas ma seda kütusesüsteemi läbi pesen? Värvi vahetusega on nii kiire sellepärast, et vahetan karbid, tagumised tiivaääred, esimesed tiivad ja väikeseid rooste plekke ulatub katuseni välja. Antud olukorras pole enam mõistlik värvi parandusi teha. Rehvid on sellest hooajast olemas:). Katsetan seekord KONI reguleeritavaid gaasi amorte. Kere tugevdamist mingite torude abil ei tohi, küll aga kui keegi oskab öelda kuhu oleks kasulik tugevtuseks plekki juurde keevitada.

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#8

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 12:23

Algselt postitas: m6mm
Mootor on 1,5. On plaan minna diagnostikase, ennem seda peaks kõik elementaarsed asjad uued panema (filtrid, küünlad jne).

Kui plaan sellesama pritsega jätkata siis mine osta omale torrerost diagnostika kompuuter. Maksab sama raha mis 2-3x diagnostikas käia kuskil

vahetan karbid, tagumised tiivaääred, esimesed tiivad ja väikeseid rooste plekke ulatub katuseni välja.

Millegipärast ei usu et tagaluugi vahetuseta pääsed, see läheb samaral esimesena rooste. Varsti kukuvad numbrituled küljest ära

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#9

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 13:32

Tagaluuki saab traatharjaga päästa. See diagnostika kompuuter jäi mulle natuke segaseks, kas see käib auto külge või on mingi karp, mida vaiadusel võtad riiulilt ja ühendad kuhugi pistikusse? Diagnostika kompuutreid on mitmeid variante, kuidas teada saada milline minu autole sobib?


[Muudetud: 4-11-2009 m6mm]

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#10

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 13:43

See käib auto külge. Samaral raadio all asuvasse auku. Samas kahtlen kas Torreros samara oma sees on. Näitab veel bensu kulu, kella, temperatuuri jne. Loomulikult võid ta ka riiulile panna kui võistlusteks sisse ei taha jätta. Sobib selline mis on ette nähtud Lada ajule Bosch MP 7.0 Viimane mille mina 110-sse paigaldasin oli selline http://www.ask-1.ru/catalog/product/bk1 ... 32/this/1/
Veakoodid mis kompuuter näitab saad de?ifreerida siin http://niva-faq.msk.ru/tehnika/injector/code3.htm
Enda autos on taoline http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
Shtat 115x3 on mul aga ei suuda teda netist leida enam.

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#11

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 15:49

Algselt postitas: tiit
See käib auto külge. Samaral raadio all asuvasse auku. Samas kahtlen kas Torreros samara oma sees on. Näitab veel bensu kulu, kella, temperatuuri jne. Loomulikult võid ta ka riiulile panna kui võistlusteks sisse ei taha jätta. Sobib selline mis on ette nähtud Lada ajule Bosch MP 7.0 Viimane mille mina 110-sse paigaldasin oli selline http://www.ask-1.ru/catalog/product/bk1 ... 32/this/1/
Veakoodid mis kompuuter näitab saad de?ifreerida siin http://niva-faq.msk.ru/tehnika/injector/code3.htm
Enda autos on taoline http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
Shtat 115x3 on mul aga ei suuda teda netist leida enam.

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]


Aga kust kohast siis selliseid saaks? Kust sa enda oma hankisid?

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#12

Postitus Postitas GTA » 22 Dets 2007 16:16

Algselt postitas: m6mm
Kuidas ma seda kütusesüsteemi läbi pesen?


Paak välja, kondentsvesi välja loputada, paaki annab valada ka kõikvõimalikku autopoest saada olevat keemiat, mis teoorias lahustab sadenenud bensiinivaike ja puhastab süsteemi seespoolt.
Oma pritsega 07-l oli samamoodi - gaasi põhja vajutades läks maksimaalselt 3000-ni, siis hakkas tõrkuma. Vaikselt meelitades sai ka 5000 kätte. Bensufilter oli umbes. Kahtlustasin juba ka kõikvõimalikke elektroonikavigu, kuid elementaarsest aitas.

ot küsimus Tiidule: Kas mõnda monopritsega 21073, 21044, 21213 ajule ühenduvat sõidukompuutrit ka olemas on? Erinevatel lehtedel on see tuntud kui GM ECM ja vist ka efi-4. Tundmatu maa mulle. Veakoode saab lugeda neist niisamutigi, kuid muud vidinad - keskmine kulu, jne oleks päris huvitav teada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#13

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 16:36

Algselt postitas: GTA
ot küsimus Tiidule: Kas mõnda monopritsega 21073, 21044, 21213 ajule ühenduvat sõidukompuutrit ka olemas on? Erinevatel lehtedel on see tuntud kui GM ECM ja vist ka efi-4. Tundmatu maa mulle. Veakoode saab lugeda neist niisamutigi, kuid muud vidinad - keskmine kulu, jne oleks päris huvitav teada.

Ei ole kohanud.

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Hakkasin autot lahti võtma

#14

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 17:31

Samaral on põhjamati all müra matt, mille otsustasin auto kaalu vähendamiseks välja visata. Koos veega, mis seal matis oli, kaalus see matt 32kg:PPilt

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#15

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 17:41

Algselt postitas: m6mm
Algselt postitas: tiit
See käib auto külge. Samaral raadio all asuvasse auku. Samas kahtlen kas Torreros samara oma sees on. Näitab veel bensu kulu, kella, temperatuuri jne. Loomulikult võid ta ka riiulile panna kui võistlusteks sisse ei taha jätta. Sobib selline mis on ette nähtud Lada ajule Bosch MP 7.0 Viimane mille mina 110-sse paigaldasin oli selline http://www.ask-1.ru/catalog/product/bk1 ... 32/this/1/
Veakoodid mis kompuuter näitab saad de?ifreerida siin http://niva-faq.msk.ru/tehnika/injector/code3.htm
Enda autos on taoline http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
Shtat 115x3 on mul aga ei suuda teda netist leida enam.

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]


Aga kust kohast siis selliseid saaks? Kust sa enda oma hankisid?

Ikka Torrerost. Lihtsalt neil võib neid mitte kohapeal olla. Telli ja vaidle nendega et ikka saaksid selle mida vaja. Atzkaariku sinisel on ka kompuuter sees. Äkki saad kokkuleppele kui tutvuda tahad. Kõige esimene mille ma sain lasin tuua otse venest. See 11x seeria armatuuri jaoks ja praegu mul lihtsalt teistele diagnostika tegemiseks. Maksin 600 eek-i

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Väimees parandas ämma autol karpe

#16

Postitus Postitas m6mm » 22 Dets 2007 17:58

:sein

[Muudetud: 1-11-2008 m6mm]


[Muudetud: 4-11-2009 m6mm]Pilt

GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

#17

Postitus Postitas GhostRider » 22 Dets 2007 18:06

...rooste & 2000a :lol

Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

#18

Postitus Postitas posta84 » 22 Dets 2007 18:58

Imestan ka rooste kohta, nagu oleks väätise hoidlas seisnud;) Aga äkki keegi oskab kommenteerida, kumbs varjant oleks parem, kas pritsung või karpa??
Mul pole midagi, sul pole sedagi!

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#19

Postitus Postitas tiit » 22 Dets 2007 19:05

Algselt postitas: posta84
Aga äkki keegi oskab kommenteerida, kumbs varjant oleks parem, kas pritsung või karpa??

Igavene vaidluse teema. ja üldse - mida tähendab parem.

[Muudetud: 22-12-2007 tiit]

Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

#20

Postitus Postitas posta84 » 22 Dets 2007 19:12

Milline valik oleks efektiivsem Mõmmi valitud projekti toorikuks! (rahvaralli) Karpa, pritsung. Minul on karpa. Mõtlensin, et peaks äkki pritse peale panema!
Mul pole midagi, sul pole sedagi!


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi ja 11 külalist