21063, Sahk2, 1987

21063, Sahk2, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Jahutusvedeliku kraan laseb läbi (või selle tihendid). Võib ka salongi radiaator olla. Kui kraan on ja vahetuseks läheb, uuri, äkki leiad keraamilise kraani. Nood pidavat kestma kauem!


Vaheta jah ära, saad maitse suhu, tuled vahetad mul ka ära:lol:P

[Muudetud: 24-2-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

No kui teha oskan seda, siis võin vahetada küll:D
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

mis autost saand?aga auto üldiselt norm!


[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Ma ei mõista, miks küll keegi peaks selle auto vastu huvi tundma, aga tühja kah... Ma siis kajastan veidi.

Mõnda aega tagasi oli meie garaa?ikooperatiivil plaan teha sellest peletisest üks korralik talveauto, millega saaks talvistel üritustel ringi kärutada ja mille roostetamine ei valmistaks erilist peavalu. Hetkel sellist autot meil ei ole, sest kõik muud Ladad on talviti soojas garaa?is peidus nagu karud talveunes. Igapäevaste lääne masinatega ka väga rajale ei taha minna ja ega pole mõtet ka. See hiilgav idee on aga nüüd veidi ära närtsinud, sest pole lihtsalt kellelgi aega sellega tegeleda.

Ometigi mõtlesime möödunud nädalavahetusel, et kaevame selle roostekarva masina hangest välja. Ladale omaselt käivitus kiiresti, aga lõbu jäi üürikeseks. Peagi suri välja ja enam tööle ei läinud. Tänu äärmiselt lõdvale ketile ja katkisele ketileevendi tallale, viskas tõenäoliselt paar hammast keti peal edasi ja murdis mõne klapi sisse ära.

Edasine saatus hõlmab seega arvatavasti varuosadeks lammutamist. Mootor rändab mõnda Tallinna garaa?ikooperatiivi, kus uuritakse viga välja ja vaadatakse kas annab veel asja päästa (oli tegemist ikkagi 1600 plokiga:rolleyes). Sama juhtub ka ilmselt kõige muuga, mis sealt auto küljest päästa annab. Eks näeme, äkki hakkab veel mõni teine auto tänu sellele elama...

Raporteeris,
Sm. Rannamäe
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Vasta